Tadic is aanvoerdersband Ajax liever kwijt dan rijk: Tegen PSV weer De Ligt

    Tadic is aanvoerdersband Ajax liever kwijt dan rijk: "Tegen PSV weer De Ligt"

    donderdag 20 september 2018 om 17:52

    Dusan Tadic is de aanvoerdersband bij Ajax liever kwijt dan rijk. Niet dat de aanvaller moeite heeft met zijn rol, maar het liefst ziet hij Matthijs de Ligt zo snel mogelijk terugkeren.

    Tadic was woensdagavond bij afwezigheid van De Ligt de aanvoerder van Ajax tegen AEK Athene. "Maar we hebben meer leiders", laat hij weten aan De Telegraaf. "De Ligt, Blind, Schöne, Huntelaar en Tagliafico zijn ook aanvoerders."

    Het liefst is Tadic in de Eredivisie-kraker tegen PSV niet meer de captain van Ajax. "Laat tegen PSV De Ligt de band maar weer dragen", erkent de ervaren Serviër (29). "We kunnen een sterke jongen als hij er dan wel bij hebben."

    De Ligt blesseerde zich donderdag op de afsluitende training voor het Champions League-duel met AEK Athene. Een 'uitglijmomentje', noemde Ajax-trainer Erik ten Hag het incident, waarbij De Ligt lichte knieklachten opliep. Hij is een twijfelgeval voor PSV-uit.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31584
    donderdag 20 september 2018 om 17:55
    Ik had huntelaar eerder de band gegeven.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4374
    donderdag 20 september 2018 om 18:57
    Die is ook geblesseerd
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2814
    donderdag 20 september 2018 om 19:30
    Onana of nico,of klaas
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    donderdag 20 september 2018 om 21:31
    Een afscheidsband.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:57
    Ik Lasse.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 20 september 2018 om 17:56
    Wordt er nu dan nooit gecontroleerd welke dagen vermeld moeten worden? dinsdag speelde Ajax op Maandag nu is hij weer gebelesseerd geraakt op donderdag hoe is dat in hemelsnaam mogelijk.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7774
    donderdag 20 september 2018 om 18:01
    Wat wil je nu allemaal zeggen???

    Gebelesseerd wat is dat?
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 20 september 2018 om 18:12
    Dat is wanneer iemand pijntjes krijgt een dag na de gespeelde wedstrijd terwijl hij bezig was met de voorbereiding op die gespeelde wedstrijd.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1062
    donderdag 20 september 2018 om 17:56
    Ik hoop dat Ajax en PSV met de sterkste opstellingen kunnen spelen. Dan kunnen we een krachtmeting zien!
    Vind ik leuk
    langeGek +743
    donderdag 20 september 2018 om 17:58
    Mooi. We hebben de Ligt gemist gisteren. Allemaal prima met Frenkie en Blind achterin maar de Ligt is onze airforce 1. De leider.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2170
    donderdag 20 september 2018 om 19:42
    Ik zou volgende keer het stukje lezen, want er staat nergens dat hij zondag meedoet
    Vind ik leuk
    langeGek +743
    donderdag 20 september 2018 om 19:45
    Dank je pappa
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 17:58
    Zeg nog even over die kijkcijfers...

    Barcelona-PSV 1.493.000

    Ajax-AEK 1.775.000
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +511
    donderdag 20 september 2018 om 18:02
    Iedereen wilde natuurlijk via tv meegenieten van die heerlijke sfeer die dr elke keer weer is
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:11
    Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    donderdag 20 september 2018 om 18:20
    Lijkt me duidelijk.. de kijkcijfers.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:08
    Ja dat snap ik ook... Gaat mij erom wat dat met dit artikel te maken heeft.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4391
    donderdag 20 september 2018 om 18:17
    Daar zitten nog 1 miljoen kijkers bij die alleen messi aan het werk willen zien.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    donderdag 20 september 2018 om 18:25
    Ik zoek naar het verband met het topic: doordat Tadic de aanvoerdersband droeg i.p.v. De Ligt besloten Ajacieden massaal de tv aan te zetten i.p.v. teletekst te volgen 🤪
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 18:30
    Ja, tel ik goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:07
    deze cijfers heb je gewoon overgenomen van Florian , die ze al in een andere topic heeft geplaatst leugenaar

    lekker belangrijk allemaal , iedereen weet dat Ajax altijd meer kijkers zal trekken als PSV

    maar als jij er blij van word , om dit na florian nog een keer op VP te vermelden , dan moet je dit vooral doen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 21:17
    Ik heb deze cijfers van https://kijkonderzoek.nl/
    Misschien heeft hij ze daar ook van. Heb ik niet gezien.

    Mijn reactie gaat vooral over dit topic:
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/840803/padt-discussieert-met-interviewer-ja-ben-je-voor-ajax-psv-speelt-toch-ook-.html

    Ga daar de reacties maar eens lezen. Bovenaan beginnen en vooral letten op wat je mede calimero's allemaal te zeggen hebben. Die schijnen nog steeds niet door te hebben dat Ajax vele male groter is dan jullie provincie club.

    Jij schijnt dat wel door te hebben, en die realiteit maakt je zichtbaar gefrustreerd.

    Je doet weer huillie huillie huillie huillie huillie huillie huillie (Ik ben de tel kwijt, zaten we op 7?)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:23
    waarom zou ik daar de reactie's gaan lezen
    ik ben niet zo'n gefrustreerde kleuter zoals jij
    en dan ga lekker daar je nietszehggende domme reactie's plaatsen tegen de mensen die het hebben gedurft , om jou Ajax te bekritiseren

    de enige die huillie huillie doet ben jij , jij begint zelfs te huilen over het aantal kijkers bij een voetbalwedstrijd , gefrustreerde kleuter
    maar dat krijg je als je verder geen leven hebt , zonder vrienden , omdat iedereen een tering hekel heeft aan je

    dan ga je jezelf als een kleutertje druk maken om de kijkcijfertjes

    kijk eens , wij hebben hogere kijkcijfers dan jullie
    net kleuters die piemeltjes aan het vergelijken zijn
    triest persoon
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 21:26]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 21:28
    Bedankt voor deze reactie. Een beter punt kan ik niet maken. Scheelt me een hele hoop typ werk.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:34
    is goed huillie huillie Ajaciedje

    heb je nog meer om over te janken

    misschien kun je nog uit gaan zoeken hoeveel lampen er in het Ajax stadion hangen , en hoeveel er bij PSV hangen

    kun je dit ook ff gaan vermelden in een topic
    of tel anders de grassprieten , daar zijn vast ook nog mensen in geinteresseerd
    of de stoeptegels bij het stadion
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 21:50
    Goede argumenten hoor. Wow. Applaus. Echt bijzonder. Nog een keer wow.

    Wil je het aantal stoeptegels weten zodat je ermee kunt gooien. Dat doen altijd de mensen met jouw niveau.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:54
    hahaha triest persoon

    jij moet helemaal niet over niveau praten pannekoek

    jij maakt je als een klein achtergesteld kind druk , over je kijkcijfertjes

    en als ik daar wat van zeg , omdat het werkelijk nergens op slaat in deze topic , begin je over mede calimero's en provincieclubje , maar je bent pas echt een calimero als je over kijkcijfertjes begint te piepen

    dus zo'n kneus als jij moet het woord niveau , helemaal niet in zijn mond nemen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 22:00
    Ik heb medelijden met je toetsenbord. Bij elke reactie van je komt er meer en meer frustratie bij. Reageer je dat af tijdens het typen? Zijn er al toetsen los?

    Je shift toets heeft in ieder geval geluk, die gebruik je niet.

    En het is dit* topic.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:06
    ga jij je maar druk maken om de kijkcijfers van Ajax en PSV
    die schijnen nogal belangrijk te zijn voor bepaalde personen
    mensen die wel wat te doen hebben in het dagelijkse leven , maken zich daar helemaal niet druk om
    andere personen schijnbaar wel

    veel succes ermee , en we zien binnenkort vast wel weer een andere nietszeggende post , waarin je weer piemeltjes wil vergelijken , verschijnen van jou
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 22:10
    Je valt in herhaling. En je had nog wel zulke uitstekende argumenten...Vooruit nog een keer Wow.

    Jammer, doen we dit snel nog een keer?

    Huillie huillie huilie huillie huillie huillie huillie huillie.
    Dat zijn er 8, help je mee te onthouden dat ik de volgende keer verder ga met 9?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:16
    ja jij huillie huillie huillie huillie huillie huillie huillie huillie huillie , doen over de kijkcijfertjes

    ga je daar nu elke week over huilen , of doe je het 1 keer per jaar in een jaaroverzicht

    maar ik snap het wel hoor , dat piemeltje vergelijken op VP
    op de lagere school mocht jij nooit meedoen met de jongens omdat je een kutje hebt
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 22:24
    Geef ik je net een tip dat je in herhaling valt, kopieer je gewoon een eerdere reactie nog een keer. Blablabla kijkcijfertjes blablabla huilen blablabla piemeltjes vergelijken.

    Buiten dat je een merkwaardige fixatie hebt over piemeltjes vergelijken, (Is dat een persoonlijk minderwaardigheid complex van jezelf wat je wanhopig op andere probeert te projecteren?) vind ik wel dat je wat meer moeite kunt doen voor een betere reactie.
    Beetje makkelijk om steeds maar weer te copy/pasten.

    Probeer het nog een keer, of is het al bedtijd voor je?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:30
    niks kijkcijfertjes bla bla bla
    jij bent de calimero die het hier over kijkcijfers heeft
    kijk eens , Ajax heeft de meeste kijkcijfers
    en je lult er heel de tijd overheen
    maar ik en meerdere mensen hier snappen nog steeds niet wat jou kijkcijfertjes te maken hebben , met de aanvoerdersband van Tadic

    maar ik ga wel lekker slapen , dan heb jij alle tijd om weer een kutsmoesje te verzinnen , waarom je dit in deze topic hebt geplaatst

    hiep hiep hoi , hiep hiep hoi , calimero
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 22:36
    Dit* topic. Is dat nou echt zo moeilijk?

    Nou slaap lekker, en bedenk maar dat het kijkcijferaantal van zondag vooral komt omdat iedereen Ajax wil zien. Dat heb je toegegeven.

    "lekker belangrijk allemaal , iedereen weet dat Ajax altijd meer kijkers zal trekken als PSV", een quote uit je allereerste reactie.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:45
    ja , ik ben niet zoals jij dat ik om de feiten heen draai
    want je draait er nu nog steeds omheen , waarom je hier over de kijkcijfertjes moet piepen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 22:49
    Als jij niet de moeite neemt die link te checken en daar de reacties te lezen neem ik niet de moeite om het je uit te leggen. Dat snap je dan gewoon niet. Met je vooringenomen calimero houding.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:55
    nee want die kijkcijfers en die zielige reactie's van PSV-ers interesseren mij helemaal niks , en op die zielige reactie's krijg je dan net zo'n zielige reactie's van Ajacieden
    en dan ga je daar je kijkcijfertjes bij de personen onder hun neus duwen , die het gedurfd hebben om te zeggen dat PSV meer kijkers trekt dan Ajax
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 23:02
    Als ik die kijkcijfers bij zielige PSV-ers onder de neus wil duwen kan dat in elk Ajax topic. Bijvoorbeeld dit topic. Je weet gewoon bij voorbaat dat er een gefrustreerde PSV-er in het Ajax topic op je gaat reageren.

    En het ergste is dat die maar door en door en door en door blijft gaan...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:11
    volgens mij ben jij de gefrustreerde calimero hier
    jij begint over kijkcijfers , maar dat komt omdat er over het belangrijkste in het voetbal , prijzen , niet veel te melden valt voor jou
    en het feit dat jij je kijkcijfertjes plaatst , omdat je weet dat er PSV-ers gaan reageren , zegt al genoeg over wat voor zielig mannetje je bent
    maar je hebt waarschijnlijk ook alle tijd om die kijkcijfers op te gaan zoeken
    je komt nooit in een voetbalstadion , en werk heb je zo te zien ook niet
    je woont nog thuis bij je mama , dus alles word geregeld voor je , dus dan hoef je jezelf nergens druk over te maken , behalve over wie de meeste kijkers trekt
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 23:12
    Dit* topic. Zucht.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:14
    sorrie je hebt dus 2 dingen waar jij je druk over maakt
    wie de meeste kijkcijfers trekt , en dat ik deze topic zeg ipv dit
    echt een leven vol met uitdagingen moet jij hebben
    maar ik ga slapen , kun jij ff uitzoeken hoeveel mensen er vanavond naar GTST hebben gekeken , want dat is onderhand nog interessanter als de kijkcijfers van Ajax - AEK en Barca - PSV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 23:16
    Oh, ik vermaak me prima hoor met types zoals jij. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:18
    ik lach jou ook gewoon uit inderdaad .....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 23:21
    Aww, dat meen je niet echt. Je neemt zoveel moeite om steeds maar weer op mij te reageren. Ik ga me nog speciaal voelen.
    Als ik in jouw ogen zo'n uitdagingen loos leven leid, wat zegt dat dan over jezelf dat je steeds maar weer meent te moeten reageren?
    Of is juist dat een uitdaging voor je?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:34
    je hoeft je niet speciaal te voelen , want dat ben je totaal niet
    ik vind je een verschrikkelijke kneus omdat je hier je kijkcijfertjes neer moet zetten voor reactie's van PSV supporters
    en dan zal ik het nog maar niet hebben over je woorden medecalimero en provincieclubje
    zielig mannetje met je denigrerende gedrag
    mijn uitdaging hier is , om trolletjes zoals jij heel vlug van deze site te krijgen , want figuurtjes zoals jij verneuken het voor de rest

    maar je mede Ajacieden zullen echt heel trots op je zijn , je bent nog nooit in je leven bij Ajax geweest , en je zet de club Ajax en de echte Ajacieden , zwaar voor lul met je zielige calimero gedrag over fucking kijkcijfers
    fijne dag nog verder , en morgen goed je best doen op school knulletje

    ik weet het , dit is ook denigrerend , maar die had je nog te goed pannekoek
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 23:39
    Daar zijn de kijkcijfers weer. Die mistte ik al in je vorige reactie.

    Zie jij jezelf als een internet hero? Een troll hunter pur sang? Heb je daar een diploma voor gedownload?


    Edit: Ik ervaar het niet als denigrerend hoor. Hooguit als kostelijk vermaak.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +577
    donderdag 20 september 2018 om 19:15
    Of ze hebben de afstand bediening tot 9 uur. En dan moet de vrouw hem weer terug.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:29
    Dat kwam door Ky-Mani Marley

    Misschien moet PSV Guus Meeuwis weer eens uitnodigen?

    Of toch maar niet? Ik zap wel weg als ik die zie...

    Twijfelgeval
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +577
    donderdag 20 september 2018 om 19:18
    Holacram met Bob Marley in duet met Dre Hazes
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +577
    donderdag 20 september 2018 om 18:38
    Jezus man. En weet je ook welke kijkers er meer cola met ijs hebben gedronken?
    Vind ik leuk
    erikv78 +115
    donderdag 20 september 2018 om 18:50
    Dus er zijn meer mensen die Ajax kijken dan Barcelona )))
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:56
    Wat hebben we toch veel joden in Nederland.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    donderdag 20 september 2018 om 20:25
    Ik had daar nog hele discussies over idd met enkele Psvers, maar idd cijfers liegen niet
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:09
    daar hoef je helemaal geen discussie over te gaan voeren
    ik als PSV-er weet , dat PSV nooit de kijkcijfers van Ajax gaat halen
    en eerlijk gezegd vind ik dat ook totaal niet belangrijk
    Vind ik leuk
    De Haan +271
    vrijdag 21 september 2018 om 07:44
    Ik denk dat jullie zondag net zo veel kijkers gaan trekken als Ajax millwal!
    Of is dit nu erg flauw?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:58
    Bijzonder dat hij Ziyech niet noemt
    Vind ik leuk
    13 +13199
    donderdag 20 september 2018 om 18:28
    Misschien benoemt hij het rijtje officiële reserve-aanvoerders, I don’t know.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20879
    donderdag 20 september 2018 om 18:37
    Waarom is dat bijzonder?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:52
    Ik vind dat bijzonder omdat Tadic en Ziyech de bazen zijn in het team, en uiteraard de Ligt. Maar dat Ziyech niet genoemd wordt doe je hem in mijn ogen tekort. That’s all
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13413
    donderdag 20 september 2018 om 17:58
    De Ligt blesseerde zich woensdag VP!
    Amateurs
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +511
    donderdag 20 september 2018 om 18:00
    Hij blesseerde zich dinsdag op de afsluitende training volgens mij
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 20 september 2018 om 19:12
    Nee hoor.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    donderdag 20 september 2018 om 18:07
    Niet dat het veel uitmaakt, maar ik vind Tadic meer een aanvoerder dan De Ligt.
    Vind ik leuk
    Cookee +10701
    donderdag 20 september 2018 om 18:07
    Mooi dat er nu al 'zwarte rook' is wat betreft de Ligt
    en mooi dat beide clubs weer fit zijn.
    De Ligt zal dus op het veld zijn, maar als er geen duel was
    dan moeten we hem "Schwalbe" noemen.

    Mocht Schwalbe een Friese voornaam zijn
    dan bied ik excuus voor deze grap aan Halbe Zijlstra
    en iedereen in Heerenveen aan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:39
    Wil me natuurlijk nergen mee bemoeien, nou klein beetje dan, bedoel je soms witte rook? Want bij zwarte rook is er een nieuwe stemronde voor wie de aanvoerdersband krijgt. ;-)
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 19:24
    Hahahah probeer je nu slim over te komen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:22
    Serieus kind , jij begint mij echt de strot uit te hangen, donderstraal aub naar die box van je en stop die speen in je waffel. Onglovelijke trol die je bent.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 21:58
    Ben je nu aan het huilen?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:11
    hahaha , irritant zijn ze he , sommige van die Ajax trolletjes ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:15
    Ik heb geen idee voor wie dit k*t kind is, maar irritant is nog mild uitgesproken. Maar ach komt wel goed als ie volwassen wordt. En als ie voor Ajax is dan blijft het nog steeds een stumpert.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:21
    ja sommige maken er een sport van om te vervelen en provoceren op VP
    bewijst eigenlijk dat deze personen een zeer triest leven hebben
    dit is zo'n persoon , kijk maar naar de reactie boven die van mij
    en dit zijn geen Ajacieden , deze kneusjes zijn nog nooit in Amsterdam of de Arena geweest
    en die moeten zich schamen dat ze tegen een echte Ajacied , zoals jij , beginnen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:36
    Normaal kan ik redelijk wat hebben en probeer altijd op een ordentelijke manier iets terug te zeggen, maar soms lukt dat niet. En bij deze toetsenbord held had ik dat meteen al. Maar goed dat weten we nu, dus luchtig mee omgaan dan maar. Maar bedankt voor de support. I owe you 1.
    Vind ik leuk
    Cookee +10701
    donderdag 20 september 2018 om 22:22
    Ow, ik dacht dat ze in Eindhoven altijd zwarte rook deden om Ajacieden iets duidelijk te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:27
    Probeer anders een keer wit, dan snappen we jullie misschien een keer. En als je iets niet weet, kun je het ook vragen. Hoef je je niet voor te schamen. Maar goed was als grap bedoeld. Vandaar het knipoogje. ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    Cookee +10701
    donderdag 20 september 2018 om 22:47
    Ik ben niet van PSV hoor, heb geen voorkeur, hoop op vermaak van beide kanten.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:09
    Nu ben ik er zeker van: overwinning Ajax

    En Luuk de Jong krijgt rood omdat hij aan de Ligt's haar trekt
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:12
    Als de Ligt niet meedoet is het zeker alle ballen lang op Luuk.
    Qua koopkracht moeten onze Amsterdamse vrienden het dan zwaar afleggen.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2279
    donderdag 20 september 2018 om 18:16
    Met de koopkracht van Ajax zit het wel goed hoor! :)))
    Vind ik leuk
    frankje +12
    donderdag 20 september 2018 om 18:22
    De Ligt was afgelopen jaar te houterig (1-0) en te slap (2 -0) om een rol van betekenis te kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    JWK +390
    donderdag 20 september 2018 om 18:26
    👍🏻😝
    Vind ik leuk
    De fries +781
    donderdag 20 september 2018 om 18:17
    Niet alleen qua ko(o)pkracht maar vooral ook fysiek !
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 20 september 2018 om 19:13
    Droom lekker verder, jochie. Jullie hebben geen kans.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    donderdag 20 september 2018 om 19:08
    Alleen jammer dat Luuk al die ballen ernaast kopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 08:06
    Dan heb je laatste tijd niet goed opgelet. Hij is (voor zijn doen) in topvorm.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    vrijdag 21 september 2018 om 10:58
    Jij daagde deze reactie zelf uit ;-)

    Ik vind overigens wel Luuk 1 van de zwakke schakels bij PSV, maar ook de Ajax spitsen overtuigen mij momenteel niet echt.

    Ik denk/hoop dat het een leuke wedstrijd gaat worden.

    Ik zit vrijwel neutral in deze wedstrijd, want ik kan beide getalenteerde teams wel waarderen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:27
    Luuk kan er met zijn voeten vrij weinig van inderdaad. Maar met het hoofd is hij geweldig laatste tijd, zowel verdedigend als aanvallend.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +577
    donderdag 20 september 2018 om 18:16
    Ik zou die band ook niet willen hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:20
    Als de Ligt niet speelt dan lijkt mij Schöne de aanvoerder
    Vind ik leuk
    frankje +12
    donderdag 20 september 2018 om 18:20
    Hij is ook geen persoonlijkheid, die pakken de band.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2336
    donderdag 20 september 2018 om 18:21
    Gezien de bescherming gisteren t.o.v Frenkie is Ziyech de baas...daar heeft hij die aanvoerdersband niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:22
    Foutje: donderdag moet zijn woensdag

    Maar wat ben ik blij dat hij er weer bij is...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2338
    donderdag 20 september 2018 om 18:40
    tadic is een top speler voor ajax maar geen aanvoerder te vaak een zeur en kleinzerig persoontje zo als loopt te klagen tegen de scheids lijkt wel een luuk de jong
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:50
    Ik vind De Ligt een natuurlijke aanvoerder.
    Lekker zo laten mits mogelijk, en als vervangers idd Tadic en Huntelaar.
    Ik hoop dat ze zondag de pannen vh dak spelen. Ik zou dan supertrots zijn, na Cl winst ook directe concurrent PSV verslaan...
    We zullen zien!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1388
    donderdag 20 september 2018 om 18:53
    Ik hoop dat blind meedoet.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:10
    Ik ook en dat ie dan Lozano zo'n rot schop verkoopt, zonder dat de scheids het ziet. Trol.die je bent
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    donderdag 20 september 2018 om 20:05
    Gelukkig is er dan nog de VAR. Ajax staat dit jaar al op twee rode kaarten in Eindhoven. Zondag verdubbelen? Net als het aantal tegendoelpunten?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:30
    Jajja, ik lees mijn dochter ook altijd een sprookje voor, uit het grote sprookjes boek. En zeg haar na het voorlezen, weltrusten lekker slapen. :-)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    donderdag 20 september 2018 om 19:11

    Als hij speelt, dan wordt Eindhoven dat avondje de Ligt-stad.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6142
    donderdag 20 september 2018 om 19:42
    Een dolgedraaid en 'claustrofobisch' PSV ziet zondag het Ligt en ligt daarna voor pampus!!!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    donderdag 20 september 2018 om 20:03
    Vreemd dat Blind niet de vaste aanvoerder is. Teruggehaald als rots in de verdediging, maar blijkbaar is Ten Hag nog niet zo zeker van hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:47
    Wat vreselijk vooral voor de ouders . groot spandoek met goede tekst zal welkom zijn
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855