El Hamdaoui: 'We waren er vrij snel uit, ik heb er zin in bij mijn oude club'

    El Hamdaoui: 'We waren er vrij snel uit, ik heb er zin in bij mijn oude club'

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 18:12do 20-09-2018 om 18:12

    Mounir El Hamdaoui is terug bij Excelsior. De 34-jarige aanvaller heeft een contract getekend tot het eind van het seizoen. El Hamdaoui trainde al twee weken mee bij de club waar hij zijn carrière begon.

    El Hamdaoui heeft nog wel wat in te halen ten opzichte van de spelersgroep. "Als je laat aansluit bij een team, dan heb je een hele voorbereiding gemist. Nu valt het bij mij wel mee", zegt hij tegen RTV Rijnmond. "Vorig seizoen heb ik de laatste wedstrijd gewoon negentig minuten gespeeld. Nu is het 3,5 à vier maanden later, dat is iets beter dan dat je in het midden van het seizoen instapt."

    "Ik ben blij dat ik hier lekker kan voetballen", vervolgt El Hamdaoui. "We waren er vrij snel uit. Ik heb er zin in bij mijn oude club." Als de spits wordt gevraagd of hij de rol van pinchhitter gaat bekleden in de selectie van trainer Adrie Poldervaart, trapt hij op de rem. "Ik ben niet zo goed met die termen. Dat laat ik aan de trainer over. Ik ben hier om te presteren."

    Plaats een reactie

    Echt? +4013
    donderdag 20 september 2018 om 18:18
    Gaat hij ook voor Marokko kiezen?
    Vind ik leuk
    Dani82 +2259
    donderdag 20 september 2018 om 18:26
    Ik hoop het niet. Zulke spelers moeten we als oranje niet laten lopen natuurlijk ;-)
    Vind ik leuk
    De fries +1052
    donderdag 20 september 2018 om 18:21
    Waarom vraagt hij dan niet wat pinchhitter betekent?
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    donderdag 20 september 2018 om 18:22
    Halve wedstrijd en vervolgens weer tot het einde van het seizoen geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +543
    donderdag 20 september 2018 om 18:35
    Succes kerel.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    donderdag 20 september 2018 om 19:32
    Wat doe jij nou? Het is een traditie hier om zulke jongens gelijk af te branden op VP hoor. We zien het door de vingers deze keer maar de volgende keer moet je toch beter je best doen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    donderdag 20 september 2018 om 20:54
    Zulke jongens?
    Ik hou daar ook niet van zonder sommige een echte kans te geven maar bij Mounir denk ik niet dat die ooit nog succesvol wordt want die heeft echt genoeg kansen gehad de afgelopen jaren. Die is pas in februari echt fit en ik vraag me af wat die toe zal voegen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    donderdag 20 september 2018 om 19:45
    Gaat gratis spelen bij de oude kranten verzamelaars club.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    donderdag 20 september 2018 om 20:15
    Hij is Excelsior niet waard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws