'Rode' Willems kan er met zijn verstand niet bij: 'Ongelooflijk op dit niveau'

    'Rode' Willems kan er met zijn verstand niet bij: 'Ongelooflijk op dit niveau'

    donderdag 20 september 2018 om 22:07

    Jetro Willems stond na afloop van het Europa League-duel tussen Olympique Marseille en Eintracht Frankfurt vol ongeloof FOX Sports te woord. De linksback kreeg twee gele kaarten in Marseille en pakte zijn tweede rode kaart in minder dan een maand.

    De oud-PSV'er was het op zijn zachtst gezegd niet eens met de beslissing van de Sloveense arbiter Matej Jug. "Onterecht, meer kan ik er niet over zeggen, want ik kan het niet geloven. Ongelooflijk dat er op dit niveau twee kaarten worden gegeven voor zoiets." Willems kreeg zijn tweede gele kaart na een botsing met Dimitri Payet. "Ik doe helemaal niks! Ik kom voor de bal en mijn voet blijft op de grond. Maar hij springt, schreeuwt en pakt zijn knie vast, maar mijn voet kwam daar niet in de buurt."

    Vrijdag dient nog de beroepszaak voor de rode kaart die Willems eerder deze maand tegen Werder Bremen pakte. "Wanneer ik weer meedoe? Over een maandje haha", lacht de linksback. "Nu kan ik erom lachen, omdat we hebben gewonnen. Dat tegen Werder Bremen was mijn fout en dat accepteer ik. Maar dit is ongelooflijk."

    Poll

    Terechte rode kaart voor Willems?

    (602 stemmen)

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21041
    donderdag 20 september 2018 om 22:09
    Koertje though "Niks aan de hand eigenlijk maar dom van Willems omdat hij Payet deze sxhwalbe laat maken"

    U smort
    Vind ik leuk
    Arvin +3659
    donderdag 20 september 2018 om 22:13
    Wat?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21041
    donderdag 20 september 2018 om 22:14
    Koert zegt dat Payet m n kaary aannaait, maar dat Willens dom is hem de kans te gevem hem iets aan te naaien....
    Vind ik leuk
    Arvin +3659
    donderdag 20 september 2018 om 22:16
    Aah zo. Beetje ruzie met de autocorrect dan ook of niet? Haha 😂
    Vind ik leuk
    chicken +10945
    donderdag 20 september 2018 om 22:40
    Hij heeft wel vaker wat haast met tikken 😂
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    vrijdag 21 september 2018 om 09:11
    Zn kat rende over zn toetsenbord denk ik...
    Vind ik leuk
    Mo +11557
    donderdag 20 september 2018 om 23:17
    Negeer Koert alsjeblieft. Die man zou niet op televisie te zien of te horen mogen zijn.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21041
    donderdag 20 september 2018 om 23:29
    Ik mag m wel. Mn favoreite commentator
    Vind ik leuk
    buddha +8777
    vrijdag 21 september 2018 om 00:44
    als ik al die berichten hier lees van figuren die niet meer op tv zouden mogen komen, of iets zouden mogen zeggen, zou er niemand meer overblijven.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24885
    donderdag 20 september 2018 om 22:15
    Timmio schrijft Nederlands, Brabants en Irakees door elkaar en dan krijg je dat :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21041
    donderdag 20 september 2018 om 22:19
    Ik zou t graag allemaal kunnen spreken haha die tijd komt nog wel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:14
    Lekker bezig Jetro
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:14
    Ik deed helemaal niks? Dat is het punt juist, deed je maar wel wat.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 20 september 2018 om 22:19
    Ga anders zelf wat doen als dat je inbreng is. Het was gewoon geen overtreding dus hij heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:39
    Geen overtreding? Wil je mijn bril lenen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 20 september 2018 om 22:41
    Ja is goed, jij hebt er duidelijk niks aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 06:52
    Het is toch echt te zien dat hij de bal mist maar de speler raakt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 21 september 2018 om 08:49
    Ja, maar je kunt elkaar bij voetbal ook best een keer raken.
    Volgens mij is er vrij weinig aan de hand.
    En daarnaast vind ik 'Ik deed helemaal niks? Dat is het punt juist, deed je maar wel wat.' een opmerking van niks.
    Want dat is natuurlijk niet het punt. En dat is het nooit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 09:43
    Nu vond ik het commentaar ook hemeltergend slecht. Eerst raakt hij hem niet en stelt Payet zich aan. Vervolgens is het dom van Willems en dan roept hij dat Payet moet blijven toneelspelen.

    Er leek ook weinig aan de hand al denk ik dat je best hard geraakt kan worden. Ik moet zeggen dat ik wel moe wordt van het doortrappen op voeten zonder een bal te raken.

    Die opmerking slaat inderdaad nergens op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 21 september 2018 om 09:46
    Ja, en 'hij mag hem deze kans niet geven', ja, doei, dan mag je geen duel meer ingaan als je geel hebt.

    Ja, maar ik zie nergens dat hij hard wordt geraakt. Het is een stevig duel, hij vliegt een beetje, maar geen knieën, voeten, enkels echt geraakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 09:49
    Als je goed kijkt raakt hij zijn voet/enkel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 21 september 2018 om 09:51
    Hij komt er tegenaan ja. Maar dat geldt voor wel meer lichaamsdelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:44
    Hij raakt de speler van achter terwijl hij NOOIT bij de bal kan komen... Als je niet ziet dat hij zijn enkel raakt, dan moet je nodig langs de opticien.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Hij komt er met z;n voet tegenaan, maar als je daar niet tegen kan heb je tussen volwassen mannen niks te zoeken.
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    donderdag 20 september 2018 om 22:55
    Inderdaad tijd voor een nieuw brilletje David Molenaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:20
    ? Jetro speelt over het algemeen niet slecht bij frankfurt, ik begrijp je opmerking niet zo goed.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1499
    donderdag 20 september 2018 om 22:16
    Willems voelt zich al jaren te kort gedaan. Wordt een volwassen vent en schei uit met zeuren.
    Vind ik leuk
    Jan3611 +128
    vrijdag 21 september 2018 om 08:55
    Jij kan blijkbaar heel goed tegen onrecht.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1499
    vrijdag 21 september 2018 om 10:08
    Onrecht?? Hij voetbalt niet meer voor PSV hoor je kan die gekleurde bril gerust afzetten. Niet uitgeslapen of zo???
    Vind ik leuk
    tikkitrug +785
    donderdag 20 september 2018 om 22:17
    Tegen Lyon?? Goed bezig VP
    Vind ik leuk
    Dezeun +4762
    donderdag 20 september 2018 om 22:23
    Ongelooflijk die fouten
    Willems is er niks bij
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:24
    Of niet 😂😂.
    Op de ene avond spelen ze tegen City,en vanavond tegen Frankfurt.Respect voor die gasten 😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31579
    donderdag 20 september 2018 om 22:23
    .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:31
    Marseille bedoel je ...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:37
    Ik deed niks..... gebrek aan zelfreflectie
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    donderdag 20 september 2018 om 23:10
    Mooie sfeer daar in het stadion ...
    Vind ik leuk
    munkikiii +1873
    donderdag 20 september 2018 om 23:14
    Wat een sukkel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:48
    Blommetje
    Vind ik leuk
    B3v3r +609
    vrijdag 21 september 2018 om 00:28
    Lyon?? lekker VP!!
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    vrijdag 21 september 2018 om 08:23
    1 season fly
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2226
    vrijdag 21 september 2018 om 10:07
    Bij Willems altijd terecht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws