'Er waren geruchten dat ik met de dochter van de trainer naar bed ben geweest'

    'Er waren geruchten dat ik met de dochter van de trainer naar bed ben geweest'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 12:52vr 21-09-2018 om 12:52

    Wilfried Zaha vertelt in een interview met ESPN over zijn moeilijke periode bij Manchester United. De Engelse spits werd in de zomer van 2013 door Sir Alex Ferguson naar Old Trafford gehaald, maar kwam met name onder David Moyes amper aan de bak. Zaha kijkt niet terug op een succesvol United-avontuur.

    "Ik heb bij United zoveel moeten doorstaan", zegt Zaha. "Er waren geruchten dat ik niet speelde omdat ik naar bed zou zijn geweest met de dochter van David Moyes. Niemand bij de club deed een poging om dat duidelijk te maken. Ik moest de demonen alleen bestrijden. Ik wist dat er niets klopte van die geruchten."

    "Daar moest ik mee dealen toen ik negentien was, toen ik alleen woonde in Manchester en niemand in de buurt had, omdat de club besliste waar ik woonde", vervolgt Zaha. "Ze gaven me geen auto, die andere spelers wél kregen. Niets. Ik leefde alleen in die hel, weg bij mijn familie. Ik dacht: als dit me niet sterker maakt, wat dan wel?"

    Zaha verdiende veel geld bij United, maar dat is volgens hem zeker niet alles. "Toen ik bij United speelde had ik geld, maar ik was nog steeds down en depressief. Mensen denken dat je leven anders is omdat je geld hebt en beroemd bent, dus behandelen ze je niet hetzelfde."

    Zaha is inmiddels speler van Crystal Palace, waar hij een van de sterren is. 

    Plaats een reactie

    WZPWZDB. +1436
    vrijdag 21 september 2018 om 12:54
    Ik kan er over meepraten mij is exact hetzelfde overkomen bij FC de kampioenen
    Vind ik leuk
    imho +1280
    vrijdag 21 september 2018 om 14:00
    Is dit echt kopieer en plakwerk (en een klein beetje vertalen) van VP van een interview uit oktober 2015?????!!!!!

    https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3297483/Wilfried-Zaha-opens-Manchester-United-nightmare-rumours-David-Moyes-s-daughter-s-turned-corner-Crystal-Palace.html
    Vind ik leuk
    buddha +9067
    vrijdag 21 september 2018 om 14:21
    tja doet zijn naam PRIMEUR geen eer aan he ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:55
    Met de dochter van de 'boss'?
    R.E.S.E.C.T.P.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:58
    Zogenaamd de dochter van Moyes die nooit echt serieus is genomen daar, zeker niet de dochter van The Boss die ook alleen 3 zoons heeft, haha.
    Vind ik leuk
    Vp128 +715
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Serieus is genomen... leuke ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:18
    My mother is from Walthamstow and yours?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:17
    Lekker bezig Ali G!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:44
    Slaat dat nou op? Ali G. komt uit Staines.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:47
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:55
    Koelie? Je beseft ook wel dat een denigrerende betekenis heeft he? Ik reageerde overigens op je restecp-comment omdat ik het grappig vond, maar goed. Leuke reactie, dank je wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:01
    Oeps, sorry, Prem, mijn diepste excuses maar word hier al hele dag aangevallen, nogmaals, sorry. Bakra's chutiya's!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:15
    Niets van aantrekken joh
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:15
    Sorry man...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:16
    Haha nogmaals geen probleem, neem je niets kwalijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:18
    R.E.S.E.C.T.P.
    😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:06
    Pang pang bakra's...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19184
    vrijdag 21 september 2018 om 13:00
    Alsof hij bij Palace geen goed geld binnen harkt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:59
    Dat valt nog tegen, zo'n 130.000 pond per week.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19184
    vrijdag 21 september 2018 om 14:03
    Oh, dat is idd wel balen ja..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174037
    vrijdag 21 september 2018 om 13:00
    Als ie zoveel last had van demonen had ie die dochter beter wel een keer op kunnen schrijven.....

    Ik weet uit ervaring dat als je last hebt van demonen een goeie wip de beste therapie is.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1436
    vrijdag 21 september 2018 om 13:03
    Dan is onze bluf net een konijntje
    Vind ik leuk
    stratumseind +174037
    vrijdag 21 september 2018 om 13:16
    hahahahaha heerlijk
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 21 september 2018 om 14:18
    Hahahaha, bulls eye (alhoewel ik vrees dat zijn vrouw structureel hoofdpijn heeft vanwege het gezeur van bluf heel de dag).
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1436
    vrijdag 21 september 2018 om 18:07
    Wanneer zijn partner niet wilt luisteren heeft zij / hij een bluffobie of wordt het uitgemaakt voor troll
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:05
    #MeToo
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    vrijdag 21 september 2018 om 13:07
    Toen ik de dochter van de trainer wipte speelde ik elke wedstrijd. Denk dat mijn trainer geen gezeik thuis wilde of hij was blij dat er iemand was die haar wipte!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    vrijdag 21 september 2018 om 13:14
    Als het een lekker wijf is wat zou het dan?😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:20
    Kreeg geen auto van de club.. Zat hij daar dus alleen. Wat sneu. Is het niet bij hem opgekomen om voor die paar ton per week zelf een auto te kopen?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    vrijdag 21 september 2018 om 13:28
    Ah Wilfried, ventje toch.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 21 september 2018 om 14:25
    Wat verschikkelijk te moeten leven als een student alleen op een kamertje verschil is alleen wat hij kreeg per dag doen die studenten een heel jaar mee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws