Done deal in Amsterdam: Ajax breekt contract van talentvolle Sierhuis open

    Done deal in Amsterdam: Ajax breekt contract van talentvolle Sierhuis open

    vrijdag 21 september 2018 om 13:19

    Kaj Sierhuis blijft langer bij Ajax. De Amsterdamse club heeft het contract van de twintigjarige spits met twee jaar verlengd, tot de zomer van 2021.

    Dat maakt Ajax vrijdag bekend. Sierhuis beschikte in Amsterdam over een contract tot medio 2019. De nieuwe verbintenis van de centrumspits, die in de pikorde achter Klaas-Jan Huntelaar en Kasper Dolberg staat, loopt tot en met 30 juni 2021.

    Sierhuis speelt sinds 2009 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 26 juli van dit jaar maakte hij zijn debuut in het eerste elftal, tijdens de ontmoeting met Sturm Graz (2-0) in de tweede voorronde van de Champions League. De teller staat nu op drie optredens, waaronder één basisplaats tegen Heracles Almelo.

    De in Athene geboren jeugdinternational is een ervaren kracht bij Jong Ajax. In de Keuken Kampioen Divisie speelde hij 31 officiële duels (20 doelpunten). Vorig seizoen werd Sierhuis met Jong Ajax kampioen van de Jupiler League.

    Plaats een reactie

    Killshot +163
    vrijdag 21 september 2018 om 13:21
    Yes!

    Ik ben daar wel blij mee!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12714
    vrijdag 21 september 2018 om 13:21
    Overmars is goed bezig..
    Vind ik leuk
    kwartje50 +910
    vrijdag 21 september 2018 om 13:26
    Is net hoe de resultaten zijn.
    Of de wind waait.

    Slechte resultaten Overmars eruit.

    Goede resultaten ....

    Vind beetje kromme gedachten
    Overmars en Edwin moeten dit jaar presteren, aangezien afgelopen jaren geen prijzen zijn gepakt.

    Nu een jeugd product zijn contract verlengd vind ik niet zo spannend,
    Spannender is wel of geen prijs.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12714
    vrijdag 21 september 2018 om 13:30
    Dat laatste ben ik zeker met je eens.. Maar nog niet zolang geleden wachten ze altijd te lang met contracten verlengen.. En dan gingen veel goede talenten weg..
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    vrijdag 21 september 2018 om 13:47
    Overmars en Van Der Sar hebben dit jaar ook gepresteerd. De begroting is nog nooit zo hoog geweest. Het salaris plafond is omhoog. Alle gewenste spelers zijn gebleven en door de aankopen staat er de beste selectie in vele jaren.

    Het is nu vooral aan trainer en spelers.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +910
    vrijdag 21 september 2018 om 14:52
    Mooi die cente analyses, gaat uiteindelijk om prijzen.
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    vrijdag 21 september 2018 om 17:24
    Tuurlijk, maar de voorwaarden daarvoor zijn duidelijk geschapen door deze twee heren. Daar is iedereen het wel over eens.

    De CL is gehaald, wat ook al weer jaren terug was. Als Ajax nu overwintert, mogelijk zelfs in de CL, maar op een haar na geen kampioen wordt is er dan door deze heren gefaald? Moeten daar dan mensen gezocht worden die nóg betere voorwaarden scheppen? Is dat überhaupt mogelijk?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 21 september 2018 om 13:35
    Hoera! Sierhuis blijft behouden voor Ajax. Nu nog het contract van Blind openbreken en verlengen ;-)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12714
    vrijdag 21 september 2018 om 13:39
    Haha, nou van mij mag het, doet het prima bij ons..
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    vrijdag 21 september 2018 om 13:24
    Ik ben niet zo kapot van hem, laat mij wel graag verrassen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 21 september 2018 om 13:24
    Veel te kort. Hij beschikt over een uniek talent en dat is scoren. Dit soort spelers moet je 5 jaar vastleggen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 21 september 2018 om 20:18
    Dan zegt een 2-jarig contract dus genoeg. Is geen topper....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6235
    vrijdag 21 september 2018 om 13:26
    Wij hebben de meeste goei.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 13:30
    Maar geen Ed de Goei. Zo is het ook.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1320
    vrijdag 21 september 2018 om 13:33
    Nou sierlijk van ze.
    Vind ik leuk
    kees ee +580
    vrijdag 21 september 2018 om 13:39
    . . . en nu nog al GEEN aanbiedingen van barcelona ??
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 21 september 2018 om 20:18
    Verbazingwekkend he...
    Vind ik leuk
    Bill +696
    vrijdag 21 september 2018 om 13:43
    Gaat hem niet worden.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1320
    vrijdag 21 september 2018 om 13:44
    Weer een eeuwig ajax talent. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:50
    Zal Koeman al gesprekken hebben gepland om hem te overtuigen om niet voor Griekenland te kiezen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 21 september 2018 om 20:19
    Gaan we niks aan missen. Mag van mij zelfs zonder morren voor Marokko kiezen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20816
    vrijdag 21 september 2018 om 14:07
    Goed gedaan.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4790
    vrijdag 21 september 2018 om 14:12
    Slecht nieuws voor Cassiera?!?!?!?!!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 21 september 2018 om 20:19
    Die weet vast wel waar ie staat nadat ie naar Grunn mocht voor een uitlener...
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    vrijdag 21 september 2018 om 18:50
    Super deal en nu gewoon wat inval beurtjes geven , laat die jongen zn minuten maken !!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws