Vilhena al acht seizoenen bij eerste Feyenoord: 'Dat is zeker heel lang'

Vilhena al acht seizoenen bij eerste Feyenoord: 'Dat is zeker heel lang'

Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 17:56vr 21-09-2018 om 17:56

Tonny Vilhena maakt zich op voor zijn achtste Feyenoord - FC Utrecht in zijn loopbaan. De middenvelder maakt al acht jaar deel uit van het eerste elftal van de Rotterdammers en dat verveelt hem nog altijd niet.

"Dat is zeker heel lang", erkent de middenvelder in Studio Feyenoord. "Ik ben happy bij de club en blij dat ik nog steeds wedstrijden voor Feyenoord mag spelen." In Voetbal International verklaarde hij eerder deze week misschien wel te kritisch te zijn als het gaat om een eventuele nieuwe club. "Het gevoel moet gewoon goed zijn. Mijn gevoel bij Feyenoord is nog steeds goed en daar ben ik blij mee", aldus Vilhena.

De middenvelder toont zich erg dankbaar. "De club is gewoon fantastisch en als je elke zondag hier in De Kuip mag spelen dan mag je heel trots zijn." Volgens Vilhena kan hij ook in zijn achtste seizoen nog altijd beter worden. "Als je gewoon in jezelf investeert en de mensen bij de club helpen je daarbij, dan denk ik dat je elke dag een stap hoger kan."

Plaats een reactie

Argentario +600
vrijdag 21 september 2018 om 17:59
niet voor niks He...
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 18:01
Hou toch op joh, Vilhena kon allang pleite zijn geweest maar door o.a. dat ''gedoe'' met zijn moeder is hij bij Feyenoord gebleven.
Vind ik leuk
Argentario +600
vrijdag 21 september 2018 om 18:03
Naar China ofzo?
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 18:07
Als je nu serieus bent, dan kan je beter je mond houden en even Googlen voordat je nóg dommer overkomt.
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 18:44
Als toen een echt interessante club was gekomen, dan had hij toegehapt. Maar die kwam niet en hij besloot te blijven. Was al heel europa afgereis op zoek naar een club, nadat hij besloten had niet bij te tekenen.
En ook dit jaar is er geen enkele club die serieuze interesse toonde.
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 18:46
Sjezus joh, Google jij ook maar even..
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 19:08
Wat moet ik googelen ?
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:20
Hoelaat Sesamstraat begint..
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 19:21
Dat is een goeie. Laten we het er op houden dat welgeteld 1 club lichtelijke interesse had
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:26
Hahahaa!
Maar volgens mij was hij toen al rond met Inter, correct me if i'm wrong..
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 19:30
Inter? Jaja, dat helpt zijn vader graag de wereld in. Ik geloof niet in die sprookjes.
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:40
Ik ga alleen af op wat er toen in de media stond, en volgens hen kon Vilhena toen tekenen bij Inter..
Vind ik leuk
Streaker +3741
vrijdag 21 september 2018 om 21:31
Zijn nieuwe oprit, volgens mij gemaakt van asssteen..
Vind ik leuk
Lady Sam +167
vrijdag 21 september 2018 om 18:14
"gedoe" ????
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 18:15
Weet je niet wat ik daarmee bedoel?
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
vrijdag 21 september 2018 om 19:09
Denk het wel maar gedoe klinkt weinig respectvol ook al is het wel duidelijk dat je dat niet bent. Je had ook gewoon omstandigheden ipv gedoe kunnen neerzetten.
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:19
Heb je een punt en als het weinig respectvol over is gekomen, sorry.
Heb zelf familieleden verloren aan die klote ziekte, en er zelf mee te maken gehad.

Ik ben vrij nuchter, vandaar "gedoe"...
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
vrijdag 21 september 2018 om 19:20
Ja hier hetzelfde. Blijft echt een kloteziekte.
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:24
Zelf gehad ook echt?
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 19:28
Ik denk niet dat je het zo bedoelde

De ziekte op zich is vreselijk en geen "gedoe"

Er was wel een hoop "gedoe" er om heen, weggaan of verlengen

Ja en ook ik ben getroffen erdoor, wie niet?
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:38
Sorry, ik ben vrij nuchter en dus is het voor mij ''gedoe''. Maar totaal niet naar bedoeld.

Jij zelf getroffen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 19:46
Familie... vaker..
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:52
Klote man, same here...

[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 20:04]
Vind ik leuk
Wilex +2262
vrijdag 21 september 2018 om 19:20
Ja toen hij bijna transfervrij was hadden er wat clubs interesse om hem als handelsware voor niks over te nemen waaronder Inter geloof ik.
Er is tot op heden echter geen club die er een miljoen voor over heeft.
Dat geeft toch wel te raden of niet?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 20:15
Ik wist niet dat zijn zaakwaarnemer overlegde met jou ?
Vind ik leuk
Swout +1497
vrijdag 21 september 2018 om 18:32
Heeft zijn talent status nooit waard gemaakt. Zeer matige voetballer die aan zijn top zit bij Feyenoord. Is gewoon niet goed genoeg voor een stapje hoger op bij Az of Vitesse bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Argentario +600
vrijdag 21 september 2018 om 18:35
Lol die zit
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 18:44
''lol'', en niet meer reageren..
Zegt genoeg over jou en jouw troll gedrag.

Weer ééntje die niet serieus te nemen is... :-D
Vind ik leuk
Argentario +600
vrijdag 21 september 2018 om 19:07
Ik vind de reactie van swout gewoon leuk.. mag dat van jou? ben ik dan meteen een troll en niet serieus?

Ps: Feyenoord is gewoon de top voor deze jongen
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 21 september 2018 om 19:23
Oh sorry, natuurlijk mag dat. Mijn excuses..
Vind ik leuk
Argentario +600
vrijdag 21 september 2018 om 20:57
Excuses aanvaard
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 21 september 2018 om 18:38
Sodeknetters, heb jij bij deze poging ff je beste beentje voor gezet....
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
vrijdag 21 september 2018 om 18:50
Gewoon een blind paard.
Vind ik leuk
Deck010 +9219
vrijdag 21 september 2018 om 19:05
Je ouwe moer ja. Dat ze de nageboorte heeft gehouden in plaats van de baby.
Vind ik leuk
Bengelino +12745
vrijdag 21 september 2018 om 18:01
Belangrijk is ook dat er een club ge√Įnteresseerd is
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
vrijdag 21 september 2018 om 18:05
Vilhena kan beter dan Feyenoord, ben ik zeker van. Alleen dan wat minder diep op het veld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:06]
Vind ik leuk
noblesse +815
vrijdag 21 september 2018 om 18:06
Totaal overschatte voetballer,lekker bij Feyenoord blijven.
Hoezo buitenland,wil hij daar op de tribune,of helpen in
de kantine.Wat 'n stakker.
Vind ik leuk
McRobbos +1296
vrijdag 21 september 2018 om 18:12
Hoezo is hij dan een stakker? Wat een kneusje ben jij zeg. Hij kan best nog een stapje hogerop en anders blijft ie lekker bij ons
Vind ik leuk
HupHolland +3495
vrijdag 21 september 2018 om 19:24
Naar welke club dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:20
"Bij ons", schaam je kapot met dat aso tuig op de tribune.. Alles is zielig en zwaar kansloos als het om die club gaat, steek je energie in nuttige dingen ipv TBS supporter zijn!! " bij ons" hahahaha
Vind ik leuk
McRobbos +1296
vrijdag 21 september 2018 om 23:37
Misschien moet jij je pilletje nemen en je accountje maar weer verwijderen randdebiel. Toetsenbord strijdertje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 23:38]
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:51
Hahahaha word gewoon heel moe van mensen zoals "jullie".. En ik zeg het gewoon in je smoel als ik zin heb om met domme, onwetende mensen te praten, neem jij maar een pilletje teveel en pak je stanleymes er maar bij... Nep kakkie
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:52
En leer ff normaal te typen zonder het te verbeteren, dombo
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:54
Homo
Vind ik leuk
McRobbos +1296
vrijdag 21 september 2018 om 23:58
Veel plezier met je ban. Had graag dat je dit in mijn gezicht durfde te zeggen, kan je tandjes gaan tuffen. Overigens ik verbeterde mijzelf niet, maar voegde nog wat toe. Mensen als 'jij' zijn het leven niet waard.
Vind ik leuk
Bengelino +12745
vrijdag 21 september 2018 om 18:14
Nou je het zegt, misschien wel wat voor Roma, kunnen ze met zn drie√ęn de kantine runnen, karsdorp bij de frituur, vilhena in de bediening en geldwolf kluivert achter de kassa
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
Jeroen77 +537
vrijdag 21 september 2018 om 18:25
Goede reactie man. Hij weet zelf ook wel dat Barca het niet gaat worden. Hij voelt zich goed en al 8jaar lang. Hij ziet ook dat veel jongens naar het buitenland gaan en het niet redden. Hij is gewoon verstandig.
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
vrijdag 21 september 2018 om 18:38
En jij bent een totaal overschatte droeftoeter van de bovenste orde.

Respectloze eikel.
Vind ik leuk
PDJong +1230
vrijdag 21 september 2018 om 18:14
Gewoon een prima eredivisiespeler. Veel meer kan hij niet aan.
Vind ik leuk
Cptje +205
vrijdag 21 september 2018 om 18:33
Dit is dus zn laatste seizoen !!!!!!
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 19:18
Dat hoor ik al 3 seizoenen. Wellicht volgend jaar. Heeft ie aflopend contract en zal zijn waarde op miljoen of 5 liggen. Voor dat bedrag willen clubs nog wel eens een gokje wagen.
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
vrijdag 21 september 2018 om 18:37
niemand wil hem
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
vrijdag 21 september 2018 om 18:38
niemand wil jou
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
vrijdag 21 september 2018 om 18:40
dan heb jij pech ik blijf ook
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 20:19
Jammer, je zou een hoop mensen een plezier doen
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 19:20
Niet helemaal waar. 1 club wilde hem, maar wel voor een reeel bedrag. Niet het bedrag wat we in NL denken te krijgen voor deze overschatte draver
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
vrijdag 21 september 2018 om 20:25
Je bent zelf een overschatte draver.
Vind ik leuk
Connie Veren +5616
vrijdag 21 september 2018 om 20:57
als ie goed was, dan was er interesse. Zo simpel werkt het.
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
vrijdag 21 september 2018 om 21:39
en jij bent snel boos
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 18:42
Als harde werker zie ik hem wel in de middenmoot in het buitenland meedraaien

Werder Bremen, Stuttgart, Crystal Palace , zoiets

In Oranje vond ik hem prima meedraaien

Daar kan hij wel wat meer geld ophalen, en een hele carriere Feyenoord lijkt me op den duur ook vervelend worden

Zeker als je maar een keer hebt meegedaan om de prijzen (sorry, prijs)

Dat gaat er voorlopig niet meer van komen

Vind ik leuk
Cptje +205
vrijdag 21 september 2018 om 19:22
Eens in duitsland kan hij goed meedoen
Vind ik leuk
BariAFCA +427
vrijdag 21 september 2018 om 18:46
Voor de club een goede speler, zegt alleen weer genoeg dat hij er nog altijd speelt
Vind ik leuk
derksen +9000
vrijdag 21 september 2018 om 18:52
Dat Ayoub geen enkele kans krijgt is wel een van de meest absurde gebeurtenissen rond Feyenoord dit seizoen
Het is zo drama in Rotterdam spelen als een drol rvp en malacia prima maar vooral Ayoub geen kans geven
Wat is het kut met Feyenoord
Godverdomme wat is het kut met Feyenoord
Geen enkele 0,0 speler kunnen ze halen in januari en jullie 2019 tenzij transfer vrij en ze willen niet meer als een jaar salaris van een knaak en een bounty! Volgende seizoen dan worden de rapen echt gaar in Rotterdam

Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 19:30
Ik heb net begrepen dat Ayoub net wedstrijdfit is en er aan komt

Had even tijd nodig... Nieuwe ploeg, nieuwe kansen
Vind ik leuk
yuuup +10414
vrijdag 21 september 2018 om 19:01
Beter dan bij Roma op de tribune. Zelfs financieel.
Vind ik leuk
Bocajuun +907
vrijdag 21 september 2018 om 19:07
Waar zou zo jongen heen moeten? Duitsland? En dan net onder de middenmoot?
Vind ik leuk
rinirat +3269
vrijdag 21 september 2018 om 19:12
Groeit niet meer en ik denk dat hij nu nooit meer weg komt.
Vind ik leuk
Foebele +53581
vrijdag 21 september 2018 om 19:59
Gewoon slim dat hij destijds bij Feyenoord bleef ipv de route van Boetius te volgen. Wel denk ik dat hij toe was aan een volgende stap deze zomer, maar het is er niet van gekomen .
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 20:20
Bedankt voor je objectieve reactie in plaats van dat stel trollen
Vind ik leuk
Skoffa +55
vrijdag 21 september 2018 om 22:13
8 jaar is best veel maar.....Berry van Aerle heeft nog steeds de meeste ervaring als postbode.
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:02
8 jaar bij Feyenoord? Dan willen ze je echt nergens anders
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:16
En het is nog steeds helemaal niks... Medelijden met al die sukkels die hun zuur verdiende geld maar steeds uitgeven aan die schijtclub.. Ongelovelijk, elk jaar trappen ze er weer in en telkens is het weer helemaal waardeloos!!!
Vind ik leuk
Romo +1267
zaterdag 22 september 2018 om 12:26
Schijtclub????
Vind ik leuk
Romo +1267