Vilhena al acht seizoenen bij eerste Feyenoord: 'Dat is zeker heel lang'

    Vilhena al acht seizoenen bij eerste Feyenoord: 'Dat is zeker heel lang'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 17:56vr 21-09-2018 om 17:56

    Tonny Vilhena maakt zich op voor zijn achtste Feyenoord - FC Utrecht in zijn loopbaan. De middenvelder maakt al acht jaar deel uit van het eerste elftal van de Rotterdammers en dat verveelt hem nog altijd niet.

    "Dat is zeker heel lang", erkent de middenvelder in Studio Feyenoord. "Ik ben happy bij de club en blij dat ik nog steeds wedstrijden voor Feyenoord mag spelen." In Voetbal International verklaarde hij eerder deze week misschien wel te kritisch te zijn als het gaat om een eventuele nieuwe club. "Het gevoel moet gewoon goed zijn. Mijn gevoel bij Feyenoord is nog steeds goed en daar ben ik blij mee", aldus Vilhena.

    De middenvelder toont zich erg dankbaar. "De club is gewoon fantastisch en als je elke zondag hier in De Kuip mag spelen dan mag je heel trots zijn." Volgens Vilhena kan hij ook in zijn achtste seizoen nog altijd beter worden. "Als je gewoon in jezelf investeert en de mensen bij de club helpen je daarbij, dan denk ik dat je elke dag een stap hoger kan."

    Plaats een reactie

    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 17:59
    niet voor niks He...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 18:01
    Hou toch op joh, Vilhena kon allang pleite zijn geweest maar door o.a. dat ''gedoe'' met zijn moeder is hij bij Feyenoord gebleven.
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 18:03
    Naar China ofzo?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 18:07
    Als je nu serieus bent, dan kan je beter je mond houden en even Googlen voordat je nóg dommer overkomt.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 18:44
    Als toen een echt interessante club was gekomen, dan had hij toegehapt. Maar die kwam niet en hij besloot te blijven. Was al heel europa afgereis op zoek naar een club, nadat hij besloten had niet bij te tekenen.
    En ook dit jaar is er geen enkele club die serieuze interesse toonde.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 18:46
    Sjezus joh, Google jij ook maar even..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Wat moet ik googelen ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:20
    Hoelaat Sesamstraat begint..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 19:21
    Dat is een goeie. Laten we het er op houden dat welgeteld 1 club lichtelijke interesse had
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:26
    Hahahaa!
    Maar volgens mij was hij toen al rond met Inter, correct me if i'm wrong..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 19:30
    Inter? Jaja, dat helpt zijn vader graag de wereld in. Ik geloof niet in die sprookjes.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:40
    Ik ga alleen af op wat er toen in de media stond, en volgens hen kon Vilhena toen tekenen bij Inter..
    Vind ik leuk
    Streaker +3574
    vrijdag 21 september 2018 om 21:31
    Zijn nieuwe oprit, volgens mij gemaakt van asssteen..
    Vind ik leuk
    Lady Sam +147
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    "gedoe" ????
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 18:15
    Weet je niet wat ik daarmee bedoel?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    vrijdag 21 september 2018 om 19:09
    Denk het wel maar gedoe klinkt weinig respectvol ook al is het wel duidelijk dat je dat niet bent. Je had ook gewoon omstandigheden ipv gedoe kunnen neerzetten.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:19
    Heb je een punt en als het weinig respectvol over is gekomen, sorry.
    Heb zelf familieleden verloren aan die klote ziekte, en er zelf mee te maken gehad.

    Ik ben vrij nuchter, vandaar "gedoe"...
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    vrijdag 21 september 2018 om 19:20
    Ja hier hetzelfde. Blijft echt een kloteziekte.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:24
    Zelf gehad ook echt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:28
    Ik denk niet dat je het zo bedoelde

    De ziekte op zich is vreselijk en geen "gedoe"

    Er was wel een hoop "gedoe" er om heen, weggaan of verlengen

    Ja en ook ik ben getroffen erdoor, wie niet?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:38
    Sorry, ik ben vrij nuchter en dus is het voor mij ''gedoe''. Maar totaal niet naar bedoeld.

    Jij zelf getroffen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:46
    Familie... vaker..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:52
    Klote man, same here...

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Wilex +1378
    vrijdag 21 september 2018 om 19:20
    Ja toen hij bijna transfervrij was hadden er wat clubs interesse om hem als handelsware voor niks over te nemen waaronder Inter geloof ik.
    Er is tot op heden echter geen club die er een miljoen voor over heeft.
    Dat geeft toch wel te raden of niet?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 20:15
    Ik wist niet dat zijn zaakwaarnemer overlegde met jou ?
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    vrijdag 21 september 2018 om 18:32
    Heeft zijn talent status nooit waard gemaakt. Zeer matige voetballer die aan zijn top zit bij Feyenoord. Is gewoon niet goed genoeg voor een stapje hoger op bij Az of Vitesse bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 18:35
    Lol die zit
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 18:44
    ''lol'', en niet meer reageren..
    Zegt genoeg over jou en jouw troll gedrag.

    Weer ééntje die niet serieus te nemen is... :-D
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 19:07
    Ik vind de reactie van swout gewoon leuk.. mag dat van jou? ben ik dan meteen een troll en niet serieus?

    Ps: Feyenoord is gewoon de top voor deze jongen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19099
    vrijdag 21 september 2018 om 19:23
    Oh sorry, natuurlijk mag dat. Mijn excuses..
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 20:57
    Excuses aanvaard
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17169
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    Sodeknetters, heb jij bij deze poging ff je beste beentje voor gezet....
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    vrijdag 21 september 2018 om 18:50
    Gewoon een blind paard.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8070
    vrijdag 21 september 2018 om 19:05
    Je ouwe moer ja. Dat ze de nageboorte heeft gehouden in plaats van de baby.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12397
    vrijdag 21 september 2018 om 18:01
    Belangrijk is ook dat er een club geïnteresseerd is
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 21 september 2018 om 18:05
    Vilhena kan beter dan Feyenoord, ben ik zeker van. Alleen dan wat minder diep op het veld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    noblesse +820
    vrijdag 21 september 2018 om 18:06
    Totaal overschatte voetballer,lekker bij Feyenoord blijven.
    Hoezo buitenland,wil hij daar op de tribune,of helpen in
    de kantine.Wat 'n stakker.
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    vrijdag 21 september 2018 om 18:12
    Hoezo is hij dan een stakker? Wat een kneusje ben jij zeg. Hij kan best nog een stapje hogerop en anders blijft ie lekker bij ons
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    vrijdag 21 september 2018 om 19:24
    Naar welke club dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:20
    "Bij ons", schaam je kapot met dat aso tuig op de tribune.. Alles is zielig en zwaar kansloos als het om die club gaat, steek je energie in nuttige dingen ipv TBS supporter zijn!! " bij ons" hahahaha
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    vrijdag 21 september 2018 om 23:37
    Misschien moet jij je pilletje nemen en je accountje maar weer verwijderen randdebiel. Toetsenbord strijdertje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:51
    Hahahaha word gewoon heel moe van mensen zoals "jullie".. En ik zeg het gewoon in je smoel als ik zin heb om met domme, onwetende mensen te praten, neem jij maar een pilletje teveel en pak je stanleymes er maar bij... Nep kakkie
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:52
    En leer ff normaal te typen zonder het te verbeteren, dombo
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:54
    Homo
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    vrijdag 21 september 2018 om 23:58
    Veel plezier met je ban. Had graag dat je dit in mijn gezicht durfde te zeggen, kan je tandjes gaan tuffen. Overigens ik verbeterde mijzelf niet, maar voegde nog wat toe. Mensen als 'jij' zijn het leven niet waard.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12397
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    Nou je het zegt, misschien wel wat voor Roma, kunnen ze met zn drieën de kantine runnen, karsdorp bij de frituur, vilhena in de bediening en geldwolf kluivert achter de kassa
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +547
    vrijdag 21 september 2018 om 18:25
    Goede reactie man. Hij weet zelf ook wel dat Barca het niet gaat worden. Hij voelt zich goed en al 8jaar lang. Hij ziet ook dat veel jongens naar het buitenland gaan en het niet redden. Hij is gewoon verstandig.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31484
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    En jij bent een totaal overschatte droeftoeter van de bovenste orde.

    Respectloze eikel.
    Vind ik leuk
    PDJong +1242
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    Gewoon een prima eredivisiespeler. Veel meer kan hij niet aan.
    Vind ik leuk
    Cptje +210
    vrijdag 21 september 2018 om 18:33
    Dit is dus zn laatste seizoen !!!!!!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 19:18
    Dat hoor ik al 3 seizoenen. Wellicht volgend jaar. Heeft ie aflopend contract en zal zijn waarde op miljoen of 5 liggen. Voor dat bedrag willen clubs nog wel eens een gokje wagen.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    vrijdag 21 september 2018 om 18:37
    niemand wil hem
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31484
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    niemand wil jou
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    vrijdag 21 september 2018 om 18:40
    dan heb jij pech ik blijf ook
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 20:19
    Jammer, je zou een hoop mensen een plezier doen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 19:20
    Niet helemaal waar. 1 club wilde hem, maar wel voor een reeel bedrag. Niet het bedrag wat we in NL denken te krijgen voor deze overschatte draver
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31484
    vrijdag 21 september 2018 om 20:25
    Je bent zelf een overschatte draver.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5145
    vrijdag 21 september 2018 om 20:57
    als ie goed was, dan was er interesse. Zo simpel werkt het.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    vrijdag 21 september 2018 om 21:39
    en jij bent snel boos
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:42
    Als harde werker zie ik hem wel in de middenmoot in het buitenland meedraaien

    Werder Bremen, Stuttgart, Crystal Palace , zoiets

    In Oranje vond ik hem prima meedraaien

    Daar kan hij wel wat meer geld ophalen, en een hele carriere Feyenoord lijkt me op den duur ook vervelend worden

    Zeker als je maar een keer hebt meegedaan om de prijzen (sorry, prijs)

    Dat gaat er voorlopig niet meer van komen

    Vind ik leuk
    Cptje +210
    vrijdag 21 september 2018 om 19:22
    Eens in duitsland kan hij goed meedoen
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    vrijdag 21 september 2018 om 18:46
    Voor de club een goede speler, zegt alleen weer genoeg dat hij er nog altijd speelt
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    vrijdag 21 september 2018 om 18:52
    Dat Ayoub geen enkele kans krijgt is wel een van de meest absurde gebeurtenissen rond Feyenoord dit seizoen
    Het is zo drama in Rotterdam spelen als een drol rvp en malacia prima maar vooral Ayoub geen kans geven
    Wat is het kut met Feyenoord
    Godverdomme wat is het kut met Feyenoord
    Geen enkele 0,0 speler kunnen ze halen in januari en jullie 2019 tenzij transfer vrij en ze willen niet meer als een jaar salaris van een knaak en een bounty! Volgende seizoen dan worden de rapen echt gaar in Rotterdam

    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:30
    Ik heb net begrepen dat Ayoub net wedstrijdfit is en er aan komt

    Had even tijd nodig... Nieuwe ploeg, nieuwe kansen
    Vind ik leuk
    yuuup +9847
    vrijdag 21 september 2018 om 19:01
    Beter dan bij Roma op de tribune. Zelfs financieel.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +553
    vrijdag 21 september 2018 om 19:07
    Waar zou zo jongen heen moeten? Duitsland? En dan net onder de middenmoot?
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    vrijdag 21 september 2018 om 19:12
    Groeit niet meer en ik denk dat hij nu nooit meer weg komt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 21 september 2018 om 19:59
    Gewoon slim dat hij destijds bij Feyenoord bleef ipv de route van Boetius te volgen. Wel denk ik dat hij toe was aan een volgende stap deze zomer, maar het is er niet van gekomen .
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 20:20
    Bedankt voor je objectieve reactie in plaats van dat stel trollen
    Vind ik leuk
    Skoffa +2
    vrijdag 21 september 2018 om 22:13
    8 jaar is best veel maar.....Berry van Aerle heeft nog steeds de meeste ervaring als postbode.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:02
    8 jaar bij Feyenoord? Dan willen ze je echt nergens anders
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:16
    En het is nog steeds helemaal niks... Medelijden met al die sukkels die hun zuur verdiende geld maar steeds uitgeven aan die schijtclub.. Ongelovelijk, elk jaar trappen ze er weer in en telkens is het weer helemaal waardeloos!!!
    Vind ik leuk
    Romo +981
    zaterdag 22 september 2018 om 12:26
    Schijtclub????
    Vind ik leuk
    Romo +981