De Mos voorspelt zege PSV op Ajax: Meestal wordt dat een afrekening

    De Mos voorspelt zege PSV op Ajax: "Meestal wordt dat een afrekening"

    vrijdag 21 september 2018 om 22:23

    Aad de Mos voorspelt zondag een overwinning voor PSV in Eindhoven. In het Philips Stadion analyseert de 71-jarige De Mos de aanstaande topper tussen PSV en de Eindhovenaren. PSV gaat winnen, denkt hij, ondanks dat de club met dikke cijfers verloren heeft in de Champions League.

    "We hebben ze allebei gezien in de Champions League. PSV verloor met 4-0, Ajax won thuis (met 3-0 van AEK Athene, red.)", aldus De Mos op zijn social media. "Met de borst vooruit komen ze dus naar PSV. Ik denk toch dat in dit stadion het gif van PSV de doorslag kan geven."

    "Allebei zijn ze voetballend zeer goed, maar het gif van PSV kan belangrijk zijn. Vooral ook door de supporters. De nederlaag doet pijn en Ajax komt hier vanzelfsprekend met de borst vooruit naar toe. Meestal wordt dat een afrekening. Ik voorspel een kleine overwinning voor PSV: ik denk 2-1."

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 september 2018 om 22:25
    Alle voorspellingen van Aad komen uit, Ajax wint dus....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:28
    FCDH Zou ook winnen van psv volgens Aadsjûh
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    vrijdag 21 september 2018 om 22:29
    Was al bang dat ik me zorgen moest maken. Gelukkig voorpelt Aad dat PSV gaat winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:47
    Alle voorspellingen van Aad komen niet uit behalve de thuiswedstrijden van PSV, bedankt Aad!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:49
    Ach ja, net zo nietszeggend als die duitse inktvis voor het WK;)
    Vind ik leuk
    slechtekont +4559
    vrijdag 21 september 2018 om 22:49
    Inderdaad, net als de 0-0 tegen ADO...

    Laten wij er maar op hopen. Ik voorspel een matige pot met een 1-1 stand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:24
    Nou dat precies dacht ik ook meteen haha
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    vrijdag 21 september 2018 om 23:29
    2-1 wordt het echt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:50
    Knap van jou oude waarzegger!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    vrijdag 21 september 2018 om 22:25
    Godsamme, aad zegt zowaar zinnige dingen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:51
    Nu jij nog!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:04
    Waarom deze reactie?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165524
    zaterdag 22 september 2018 om 10:46
    omdat ie wanhopig op zoek is naar iemand die op zijn pogingen om mensen uit hun tent te lokken op zoek is
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:49
    Heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:55
    Ik jou ook niet, maar goed heb nog nooit van jou gehoord grijze muis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:52
    Conclusies trekken zonder munitie te hebben is een gave die voor slechts weinigen is weggelegd. Het fenomeen Suvrijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:03
    Ik neem voor mensen met een nickname als de jouwe niet eens de moeite om te discussiëren.
    Vind ik leuk
    Mari +8549
    vrijdag 21 september 2018 om 22:27
    Hij zegt het een en ander, maar zijn argument is alleen
    "Ik denk toch dat in dit stadion het gif van PSV de doorslag kan geven."

    Vind ik leuk
    James655 +877
    vrijdag 21 september 2018 om 22:57
    Dat belooft wat voor de thuis wedstrijd tegen Barcelona. Wat een gif zal daar vrijkomen. Arm Barcelona!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    vrijdag 21 september 2018 om 22:27
    Aad's voorspellingen komen meestal niet uit.
    Het zet de Ajax-spelers alleen maar meer op scherp.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 21 september 2018 om 22:34
    Meninkjes, voorspellingen. Wat heb je eraan? Feiten: PSV staat bovenaan met twee punten voorsprong en een formidabel doelsaldo. Is bovendien de enige ED-club die op 102 punten kan komen.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    vrijdag 21 september 2018 om 22:45
    Inderdaad, feiten waar je niets aan hebt.
    PSV staat half september bovenaan. het gaat er om wie er half mei bovenaan staat.
    Zet die 102 punten maar uit je hoofd, gaat niet gebeuren.
    Tenzij je de complete selectie van Barcelona overneemt.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2258
    vrijdag 21 september 2018 om 23:07
    Feiten kun je weinig over discusseren, dus dan houdt de hele discussie op!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165524
    vrijdag 21 september 2018 om 22:28
    Ja daar gaan we.........
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2005
    vrijdag 21 september 2018 om 22:42
    Nog twee nachtjes slapen en ze weten het weer (Ajax).
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    vrijdag 21 september 2018 om 22:31
    Ja het hoge woord is eruit als ajacied ben ik nu officieel gerust gesteld!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:31
    Hopelijk heeft de mos geen verstand van voetbal
    Vind ik leuk
    HansKlok +224
    vrijdag 21 september 2018 om 22:33
    Dit soort uitspraken vind ik dus altijd zo debiel alsof ze een glazenbol hebben en het spelletje voetbal zo goed begrijpen. Meestal pakt dit overigens verkeerd uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:33
    Ja plan A verbeteren m.a.w. plan Aadje verbeteren dan zal het wel 3-1 voor PSV worden 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:36
    Dus Ajax komt met de borst vooruit naar PSV om te gaan winnen,en vervolgens worden ze door gif overwonnen?

    Deze ratelslang zonder enig besef of zonder een krachtige argument “gif” geeft zijn mening op tv? Educatief word niemand hier beter van,zelfs kinderen niet.

    Kan iemand Aad de mos vertellen dat zijn tong zoetig kan zijn of krachteloos. Dank u vriendelijk
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    vrijdag 21 september 2018 om 22:48
    Wat voor gif zou PSV moeten hebben? Zit er een ratelslang in het Philips stadion ?
    Ajax is gewaarschuwd, we vullen de flesjes in de Arena met water.
    Brabo's zijn niet te vertrouwen, ze vergiftigen daar zelfs de tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2005
    vrijdag 21 september 2018 om 22:54
    Als je ze vult in de arena zal het wel Heineken zeik zijn.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    vrijdag 21 september 2018 om 22:37
    Als Aad het zegt is het net zo als de voorspellingen van bet AD bij de opstellingen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2258
    vrijdag 21 september 2018 om 23:10
    Ik begrijp zowieso niet waarom een krant zich bezig houdt met mogelijke opstelling. Een krant zou nieuws moeten publiceren en geen mening/gedachte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:12
    Dat noemen ze opvulling. Van mij mag het “opstelling” maar een krant moet altijd neutraal zijn anders kom je ongeloofwaardelijk over. Dit geld voor zowel het AD als voor De telegraaf
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zaterdag 22 september 2018 om 07:19
    Telegraaf idem dito
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zaterdag 22 september 2018 om 07:19
    Eens
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:39
    Gelukkig is het gras zo groen als Mos
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    vrijdag 21 september 2018 om 22:40
    Thanks Aad! Vul ik een 2 in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:44
    Morgen komt Aad vanuit de Johan Cruijff Arena.

    Voorspelling Aad: Kleine overwinning voor Ajax, gok ik.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 22:46
    Shit, daar gaat mijn zelfvertrouwen. Als Aad dit zegt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:47
    Dit is wel klote voor psv als hij dat gaat zeggen. Meestal gaat de wind spontaan anders waaien, maakt mij niet uit verder hahaha. Rare snuiter is het wel. Hoop op een leuke sportieve toch felle pot! Alvast succes gewenst en moge de beste van dat moment winnen..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    vrijdag 21 september 2018 om 22:48
    Corrigeer me als ik het fout heb. Maar zei hij niet dat Ajax met 3-0 zou winnen.Maakt ook niet uit. Ik snap niet dat die gozer nog geen standbeeld heeft.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    vrijdag 21 september 2018 om 22:50
    Meestal komen de bijdragen van Aad de Mos van de markt of via een viskraam.
    Nu uit een leeg stadion, Aadje gaat vooruit, wat betreft entourage.
    Nu inhoudelijk nog wat goeds brengen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:56
    Inderdaad mossie net als de kansloze 3-0 !!! vorig jaar in eindhoven Heerlijk hoor!.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    vrijdag 21 september 2018 om 23:27
    Ja erg vergelijkbaar met het Ajax van nu... Net als het Feyenoord van nu met Trencin achter de rug slechter is als vorig jaar dat kansloos achter eindige in de competitie, en Ajax en Psv verder weglopen. Tis maar wat je lekker vind...............
    Vind ik leuk
    Foebele +55066
    vrijdag 21 september 2018 om 23:02
    Is die zwarte vlek op mijn scherm Aad die ik hoor praten?
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 21 september 2018 om 23:02
    Jan lul in de bocht
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    vrijdag 21 september 2018 om 23:17
    De Mos, tja... ;)
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    vrijdag 21 september 2018 om 23:22
    2-1 is juist. Schrijf maar vast op.
    Schoentjes mogen weer aan in a'dam en ze mogen weer van die roze wolk komen al die dromers.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    zaterdag 22 september 2018 om 02:19
    Raar berichten misschien afgunst als je de staat van Feyenoord bekijkt, , Ajax die wint in de CL en Feyenoord die word verslagen door Trencin?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    zaterdag 22 september 2018 om 23:39
    1 zwaluw maakt nog geen zomer. Ik lees hier de laatste weken niets dan lofzangen en hemelprijzingen alsof de toekomstige CL winnaar is opgestaan. Ze zijn leuk aan het ballen, maar echte tegenstand is er nog niet geweest!
    Beetje relativeren is war ajacieden moeite mee hebben. Het smachten naar eindelijk weer eens een prijsje is hier de aanleiding toe.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    zondag 23 september 2018 om 00:09
    Dat jij terechte loftuigingen meteen koppelt aan een CL winst? Misschien vind je het moeilijk te lezen de loftuigingen voor Ajax.. en Luik en Vitesse uit redelijke tegenstand om zo tegen te domineren. Kiev een sterke ploeg die al 2x terecht van Donestk won dit seizoen. AEK de kampioen van Griekenland is andere koek dan de kampioen van Slowakije, met de CL druk die daar bij komt elke keer zo domineren prima! De Ligt en Frenkie lieten hun niveau ook tegen Frankrijk zien. Ajax en haar spelers zijn in vorm, dat jij loftuigingen moeilijk te verkroppen vind tja.
    En hoe Ajax het gaat doen tegen München en Benfica niveau dat zien we dan wel weer maar nu gaat het goed en daar mag over geschreven worden. En Ajacieden mogen blij en trots zijn!
    Vind ik leuk
    Razor +2
    zaterdag 22 september 2018 om 00:54
    Meningen van Aadje zijn nooit gebaseerd op inhoud, maar altijd vanuit de vraag: wie praat ik naar de mond, bij wie wil ik er goed op staan? Het maakt niet uit wat hij zegt, het gaat hem niet om de winst van PSV of Ajax, maar om de winst die zijn uitspraak hem oplevert.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1229
    zaterdag 22 september 2018 om 00:55
    Oei kut, Aad voorspelt een PSV overwinning. Dan is die kans helaas klein. Die vent heeft het zelden bij het rechte eind.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    zaterdag 22 september 2018 om 00:57
    Hoppaaaa dank je Aad, die puntjes gaan dus naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    Razor +2
    zaterdag 22 september 2018 om 00:57
    Meningen van Aadje zijn nooit gebaseerd op inhoud, maar altijd vanuit een de vraag: wie praat ik naar de mond, bij wie wil ik er goed op staan? Het maakt niet uit wat hij zegt, het gaat hem niet oude winst van PSV of Ajax, maar om de winst die zijn uitspraak hem oplevert.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:21
    Wow Aad, bedankt voor je prognose vanuit het Philips stadion. Het gif van PSV is dus wat het moet gaan doen voor de overwinning. Ik vind dat wel een beetje ongepast om over gif te spreken. Is dit een of andere zieke verwijzing naar een hele nare periode in de geschiedenis of willen ze gebruik maken van rattengif? Aad is een beetje een nare man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:28
    Ajax heeft meer Europese wedstrijden in de poten, en in stadion gespeeld 2x zo groot als die cementbak in Eindhoven, en Ajax heeft ze allemaal zoek gespeeld. Over de techniek van Ajax en het hoge tempo, daar hoor je Aad niet over, dus die hele analyse van De Mos slaat als een lul op een drumstel.

















    Maar dat wisten we al...
    Vind ik leuk
    Blindsy +11197
    zaterdag 22 september 2018 om 02:31
    Een van de weinige keren dat ik het met Aad eens ben...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:46
    Het is leuk dat de Mos steeds een podium krijgt maar zijn uitspraken, zijn net als die van vele anderen overigens zo ontzettend nietszeggend!
    Vind ik leuk
    pietprecies +4705
    zaterdag 22 september 2018 om 03:44
    Dezelfde Aad die voorspelde dat Ajax kopjeonder zou gaan tegen Luik toch?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2588
    zaterdag 22 september 2018 om 06:49
    Ik had er alle vertrouwen in maar nu Aadje een zege voorspeld ben ik bang dat we onderuit gaan.
    Vind ik leuk
    zutje +11
    zaterdag 22 september 2018 om 07:17
    Oh oké!? leuk gesproken!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1847
    zaterdag 22 september 2018 om 07:18
    Ik voorspel da ‘t heule stadion achter de regerend landskampioen PSV Eindhoven ga staan v o o r u i t P.S.V 👍🏻
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    zaterdag 22 september 2018 om 07:35
    De aanstaande topper tussen PSV en de Eindhovenaren.

    Check
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:20
    Aad, snuif niet te veel die neus van je is al groot genoeg.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8923
    zaterdag 22 september 2018 om 11:05
    Zelfs bij Aad is het kwartje gevallen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    Waarom krijgt deze man hier nog een platform? Deze man praat alleen maar onzin...
    Vind ik leuk
    RWA040 +343
    zaterdag 22 september 2018 om 12:29
    Ik heb ook vaak ongelijk dus ik zeg 1-2 voor Ajax ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Mos voorspelt zege PSV op Ajax: "Meestal wordt dat een afrekening"