Ploeterend NAC nóg dieper in de problemen na ruime nederlaag in Venlo

    Ploeterend NAC nóg dieper in de problemen na ruime nederlaag in Venlo

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 21:34za 22-09-2018 om 21:34

    VVV-Venlo heeft zaterdagavond een uiterst gevoelige tik uitgedeeld aan NAC Breda. De Limburgers wonnen in eigen huis met liefst 3-0. Met name voor de pauze werd het verschil gemaakt: NAC had veelal de bal, maar VVV was dodelijk effectief in de afronding. 

    Het kwakkelende NAC - vijf gespeeld, vier nederlagen - begon nog best aardig in stadion De Koel. Spits Mitchell te Vrede zag hoe VVV-keeper Lars Unnerstall een kopbal pakte. In de eerste helft was het vooral NAC dat de bal had. VVV sloeg echter tweemaal toe. Na 22 minuten tekende Jonathan Opoku voor de openingtreffer. De aanvaller schoot geweldig raak. Tino Susic maakte er in de 38e minuut vanaf de penaltystip 2-0 van. 

    Na de pauze was er eigenlijk geen vuiltje meer aan de lucht voor de ploeg van trainer Maurice Steijn. VVV zakte in en liet NAC komen. De gasten uit Breda hadden echter niet het vermogen om gevaar te stichten. De wedstrijd was sowieso snel beslist toen Jay-Roy Grot tien minuten na de rust voor de 3-0 tekende. 

    Zo slecht als NAC het doet, zo uitstekend presteert VVV. De Limburgers hebben na zes duels al elf punten en prijken op de vierde plek, boven onder meer Feyenoord. NAC (drie punten) staat nog gelijk met hekkensluiter FC Groningen en PEC Zwolle, maar die clubs komen zondag nog in actie. 

    Poll

    Gaat NAC dit seizoen degraderen?

    (5578 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 22 september 2018 om 21:38
    Prima pot van VVV. Weinig weggegeven en dodelijk effectief. Zie nog een mooi seizoen tegemoet als het zo doorgaat
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:52
    Gefeliciteerd. Iedereen wint van NAC, dus per saldo schiet dit, helaas, niet op voor jullie.

    NAC is te slecht, wat ik al eerder aangaf: wij gaan degraderen. Smulders moven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 22:00
    Dank u. Hoop in ieder geval dat NAC er toch in gaat blijven. Veel te mooie club en sfeer voor in de KKD.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 22 september 2018 om 22:38
    Klopt.maar dat heeft Roda,Twente ,Sparta en nog wel 1 of 2 clubs die in de KKD spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 22:44
    gauw Stijn Vreven terug halen ,Parel ±±±
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:24
    Nee. Die was nog slechter. Het ligt niet aan de trainer
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    zaterdag 22 september 2018 om 21:40
    Ook wel weer eens lekker om een wedstrijd met meer dan één doelpunt verschil te winnen. En wat is NAC verschrikkelijk slecht zeg. VVV zit na speelronde 6 al op 11 punten! Ploegen zoals NAC, Emmen, de Graafschap, Fortuna en misschien nog wat andere ploegen zijn duidelijk slechter dan VVV.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 22 september 2018 om 21:42
    Je hebt Fortuna niet zien spelen en Emmen doet het ook prima. ik denk dat Groningen en NAC het dit jaar behoorlijk voor de kiezen gaan krijgen.2 ploegen met minste voetbal in de hele eredivisie
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    zaterdag 22 september 2018 om 21:46
    Ik heb Fortuna en Emmen wel zien spelen. Ik vind beide ploegen duidelijk minder dan VVV.

    Ik vind ze trouwens beide boven verwachting goed, hoor, daar niet van.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 22 september 2018 om 22:33
    VVV speelt gedegen voetbal.net als vorig jaar.ben benieuwd of ze dat dit jaar doortrekken. Maar iedereen spreekt over Emmen,Fortuna en de Graafschap terwijl NAC,Groningen en PEC slechter spelen en minder punten hebben
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    zaterdag 22 september 2018 om 22:38
    Zeker waar. Maar ik verwacht dat Groningen en PEC toch nog enigszins naar hun oude niveau groeien.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 22 september 2018 om 22:41
    Ik niet.PEC misschien wel.maar hebbdaar een hoog Twente gevoel van vorig jaar. We gaan het zien de komende weken.als te lang duurt word het gat te groot met de rest als die wel punten blijven pakken hier en daar
    Vind ik leuk
    Mall00t +5594
    zaterdag 22 september 2018 om 23:15
    Twente verloor in vorig seizoen in de beginfase van tegenstanders als VVV en Sparta, tegenstanders van een dergelijk kaliber heeft PEC momenteel nog helemaal niet gehad. Een dergelijke vergelijking lijkt mij dan ook nogal voorbarig.
    Je kan overigens niet serieus beweren dat De Graafschap beter speelt dan Groningen en Zwolle. De Graafschap heeft met afstand de zwakste ploeg, zoals gisteren ook maar weer eens te zien was.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1178
    zaterdag 22 september 2018 om 22:53
    Qua voetbal is Fortuna wel degelijk beter hoor, tenminste als ik moet oordelen op de wedstrijden die beide hebben gespeeld tegen Willem II. De efficientie maakt VVV zo dodelijk
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4217
    zondag 23 september 2018 om 12:15
    Appeltje, ik heb zowel vvv als fortuna nu tegens ons zien spelen. Ondanks dat jullie bij ons met 0-1 wonnen( de enige keer dat je over de middenlijn kwam) moet ik echt zeggen dat ik fortuna stukken beter vind.

    Neemt niet weg dat 11 uit 6 een meet dan prima start is waar je gewoon trots op mag zijn
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    zondag 23 september 2018 om 15:57
    Ik zeg ook niet dat VVV leuk of goed voetbal speelt. Ze pakken punten, en veel ploegen hebben veel moeite met het spel van VVV.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    zaterdag 22 september 2018 om 22:11
    Fortuna is ontzettend matig, niks persoonlijks
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 22 september 2018 om 22:28
    Dat mag. Vat dat niet persoonlijk op. Ik denk dat wij ons gaan handhaven.tot nu toe elke wedstrijd gescoord en buiten ADO heeft niemand het makkelijk tegen ons gehad,ook PSV niet die uiteindelijk goed zijn weggekomen met late goal
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +438
    zaterdag 22 september 2018 om 21:40
    VVV gefeliciteerd. Blijft NAC deze speelronde in iedergeval nog onder PEC.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4938
    zaterdag 22 september 2018 om 21:41
    Wat is dat NAC een armoedig zooitje. Echt niveauloos. Maar goed, de meeste NAC fans zijn hier heel blij met al die afdankertjes van City.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9721
    zaterdag 22 september 2018 om 21:42
    Groningen , Nac het word erg lastig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:52
    Kansloos Nac zeg, om je kapot te schamen. Vd Gaag en NAC is extreem slecht huwelijk, ondanks dat ik het wel een goede trainer vind. Smeulders word het eens tijd om je verantwoording te pakken...??? slechtste NAC in 30jaar en dat met een redelijke ED begroting. Dit NAC gaat koppie onder dit seizoen ongelofelijk maar waar wat slecht.

    Doodzonde voor iedereen die NAC trouw is. Fantastisch publiek verdiend beter.

    En ja voor de betweters.. Het seizoen is pas net begonnen maar ik heb m’n conclusie al getrokken..

    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 22:07
    +1. Nac is momenteel als een oude hoer.. Zuigt alleen nog maar en je betaalt teveel voor waar je vooraf op gehoopt had.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +219
    zaterdag 22 september 2018 om 21:55
    En wat waren ze toch zo blij met de afdankers uit Manchester!!, hoor ze nog roepen we gaan europa in , wat een zielig zooitje voetballers,hoort wel een beetje bij breda !
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:59
    Ej 't.ering kneus. Stuur me ff 'n berichtje
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4217
    zondag 23 september 2018 om 12:17
    Wat een trieste reactie zeg... en of je het leuk vind of niet, tilbo heeft gewoon gelijk over het niveau vd spelers,kneus!
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +219
    zaterdag 22 september 2018 om 21:56
    En wie niet spring die is voor ...................nac
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:59
    Gelukkig is er nog bier gek.. Pff wat een instelling. Totaal geen beleving. 0 kansen gecreëerd.. Zo win je nog niet van een 4e klasser.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +2044
    zaterdag 22 september 2018 om 22:05
    Beetje Sparta flashbacks van vorig seizoen krijg ik van NAC. Teveel middelmaat en teveel dezelfde matige spelers, ook nog eens veel buitenlanders. Daarmee red je het gewoon niet. Wordt hoe dan ook enorm spannend onderin dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Alibaba +513
    zaterdag 22 september 2018 om 22:26
    Volgende week pakken we PSV gewoon ;-)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5504
    zondag 23 september 2018 om 01:45
    Sorry Alibaba. Ik heb wel respect voor je gekregen qua reacties vorig seizoen en ook begin dit seizoen.

    Wat is er aan de hand met Nac.??

    Je weet mijn commentaar van vorig seizoen . Dat was,gedeeltelijk onterecht doordat ik Angelino , Garcia en Ambrose verkeerd had ingeschat .

    Dit elftal gaat het echt niet redden en is echt zwaar zwaar onder de maat.

    Ik hoop dat ze echt snel punten gaan pakken want ik vind NAC met alle historie en zeker ook de historie met VVV in de eredivisie horen.

    Kom op NAC
    Vind ik leuk
    Alibaba +513
    zondag 23 september 2018 om 01:57
    Het probleem is oa de deal met Man city. Vorig seizoen hadden we het geluk dat we goede spelers kregen. Door deze deal is er geld vrijgekomen om spelers aan te kopen, maar helaas zijn dit spelers die niet eens in het eerste van de amateurs mee kunnen komen. Tel daarbij de (matige) spelers op die we weer van city kregen en je hebt het antwoord. Met dit materiaal zijn we begin februari al gedegradeerd, want veel punten zullen we niet meer gaan halen

    Ik kijk nu al uit naar het duel tegen PSV volgende week (not). Ik hoop dat ze een beetje medelijden zullen hebben met ons en dat ze bij de 6 stoppen ;-(

    Maar goed......het leven van een NAC supporter is niet makkelijk!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    zaterdag 22 september 2018 om 22:35
    Mijn eindstand van april 2019 komt al vroeg dichterbij..
    Vind ik leuk
    Ben +141
    zaterdag 22 september 2018 om 22:39
    Ik ben geschrokken van het niveau dat NAC speelde. VVV was niet echt goed, maar had geen kind aan NAC. Jammer, had een mooie clash verwacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 23:26
    VVV doet het heel goed!! En Susic gaat nog veel moois brengen! Wat een speler is dat!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws