Opmerkelijk verhaal van John Troost: 'Ajax is de afspraak niet nagekomen'

    Opmerkelijk verhaal van John Troost: 'Ajax is de afspraak niet nagekomen'

    zondag 23 september 2018 om 23:23

    Een opmerkelijk verhaal van John Troost. De positiviteitsgoeroe en 'soul coach' claimt dat Ajax een afspraak met hem geschonden heeft. Troost voorspelde een 2-3 zege van Ajax op PSV, maar dat kwam niet uit.

    Troost biedt regelmatig zijn diensten aan aan clubs. Hij hoopt spelers te kunnen beïnvloeden zodat ze 'tot buitengewone prestaties in staat' zijn. Troost maakte een video van zichzelf waarin hij zijn voorspelling voor PSV - Ajax uitsprak.

    Toen FCVideo.nl hem vroeg waarom het geen 2-3 geworden is, vertelde hij dat Ajax een afspraak geschonden heeft. 'Er was contact en een voorstel, maar daar is op het laatste moment niet op ingegaan door Ajax', schrijft Troost op Twitter. 'Er was contact met beide teams, maar Ajax is hun afspraak niet nagekomen.'

    Het verhaal van Troost is vrij opmerkelijk te noemen. Ten eerste omdat hij claimt dat Ajax een afspraak niet is nagekomen, ten tweede omdat hij met beide clubs contact zou hebben en ten derde omdat hij een uitgesproken PSV-supporter is.

    Vorig jaar werd bekend dat Troost 10.000 euro van PSV heeft gekregen nadat de Eindhovenaren in 2016 op bezoek bij PEC Zwolle de titel pakten. Troost zou dat geld alleen krijgen als de schaal niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven zou gaan. PSV-teammanager Mart van den Heuvel stelde hem het geldbedrag in het vooruitzicht.

    Troost heeft de video inmiddels van zijn Twitter-pagina verwijderd.

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Plaats een reactie

    Foden +4561
    zondag 23 september 2018 om 23:24
    Wat is dit nou weer xD
    Vind ik leuk
    Counterattack +11320
    zondag 23 september 2018 om 23:29
    Broer van Ted Troost, haptonoom.
    Vind ik leuk
    Echt? +3335
    maandag 24 september 2018 om 07:50
    Ajax heeft verloren, ze zijn helemaal in de war bij VP
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zondag 23 september 2018 om 23:25
    Troosteloos figuur.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11320
    zondag 23 september 2018 om 23:29
    Haags bakkie troost.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 24 september 2018 om 00:04
    Bakkie pleur. ;-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11320
    maandag 24 september 2018 om 00:11
    Troost mag op pleure ? Okay. :-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    maandag 24 september 2018 om 10:03
    Vooruit dan maar. ;-)
    Vind ik leuk
    Romarioo +47
    zondag 23 september 2018 om 23:25
    Zelfs met de ligt had Ajax ook verloren
    PSV is te sterk voor Ajax
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:34
    Dwaas
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:43
    Henkie hoe ist jonguh?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:57
    Henkie ,haal die t uit je naam.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:39
    Nee jij oe oe
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:48
    Als je al zo een geluiden gaat maken moet je de t zeker weghalen haha,zwoele pony
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:14
    Dwaas?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:40
    Ben ik familie van jou
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    😂
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    zondag 23 september 2018 om 23:26
    Publiciteitsgeil
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    zondag 23 september 2018 om 23:29
    Jeetje wat bizar.
    Vind ik leuk
    Romarioo +47
    zondag 23 september 2018 om 23:30
    Waarom kan hij niet voorspellen wanneer en waar het juiste lotje wordt verkocht dan hoeft hij niks meer voor clubs te voorspellen, wordt ie in klap miljonair.

    Deze gast heeft hulp nodigg
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zondag 23 september 2018 om 23:30
    Wat een halve tamme
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6989
    zondag 23 september 2018 om 23:30
    Heel raar verhaal, echt diep triest zo’n vent! Alles valt op z’n plek met de magische woorden: PSV-supporter........... 🤢🤮
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 00:47
    Helemaal geen raar verhaal.
    Mijn voorspelling is exact uitgekomen:

    Ajax kan wel wat Troost gebruiken na vandaag!

    Ik weet ook wat jullie niet kunnen gebruiken: Ten Hag
    Vind ik leuk
    masterpsv +16210
    maandag 24 september 2018 om 01:46
    He jonatan heb je ook van psv genoten hatertje!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8085
    maandag 24 september 2018 om 01:52
    Zielig vind ik je, na al dat gejank en gehuil over PSV de laatste dagen kom je hiermee.

    PSV is te groot voor de ED, en Ajax is niet compleet genoeg.

    Conclussies tot nu toe...

    Op naar NAC!
    Vind ik leuk
    Sappie36 +61
    zondag 23 september 2018 om 23:30
    PSV is gewoon een paar maatjes te groot voor t kleine Ajax
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:33
    John was boos op ajax en heeft zijn voodoo naalden in frenkie en Daley geprikt ...althans zo liepen die twee er wel bij vanmiddag....
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    zondag 23 september 2018 om 23:39
    Dat van frenkie kan ik me voorstellen...
    Voor blind hoefde hij niks te doen man..
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:42
    zit wat in blind heeft normaliter al een oplegger van 10 ton op zijn rug
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 00:49
    Volgens mij heeft ie alleen Frenkske gedaan...
    Vond Blind niet slechter spelen dan normaal
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    zondag 23 september 2018 om 23:39
    Daarom ben ik zo blij dat Feyenoord geen zaken doet met Troost. Wij laten de ellende ook wel zonder hem over ons heenkomen. Oh wacht, met ons kutvoetbal staan we nog geen punt achter Ajax.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:41
    jullie zijn mooi stiekum er naar toe gekropen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    zondag 23 september 2018 om 23:55
    Mwah, stiekum? Wij spelen kut en de rest doet het fantastisch. Ja, das wel stiekum. Ik ga er vanuit dat het spel van ons ook nog wel beter wordt. En aangezien wij als enige Nederlandse ploeg wel kunnen winnen van PSV kan het nog een spannende titelstrijd worden tussen Feyenoord en PSV. Toch raar hè, dat wij als armlastige clubs die prijzen steeds moeten verdelen. Je zou denken dat de rijkere clubs je steeds weer die sportieve deksel op de neus geven. Zeg maar het Bayern van Nederland.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:56
    We laten ze in die waan , bevalt prima toch?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    maandag 24 september 2018 om 00:00
    Tot op heden heb ik geen problemen met andermans bankrekening. Ik zei het laatst nog bij het kantoor van de Rabobank. I am back! Ze verzochten me vriendelijk maar dringend om weer naar huis te gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:50
    Hebben jullie PSV uit al gehad?

    Wij krijgen ze nog thuis en we weten hoe dat gaat boven de rivieren: in theorie nog twee puntjes achter. Dat kan dus niet meer fout gaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:54
    nog steeds aan het drinken zie ik?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:57
    Hahaha. Waar zijn die PSV'ers? Met een hand op mijn rug!

    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8085
    maandag 24 september 2018 om 01:14
    Nee, straat.

    Die gaan nu de druk opvoeren tegen FC Utrecht en noooooit meer verliezen van PSV!
    Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken!?😋

    Wat ze helaas niet kunnen zeggen is dat ze het in eigen hand hebben maar verhalen als PSV laat nog wel punten liggen, kom je niet onderuit de komende dagen ben ik bang!

    😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    maandag 24 september 2018 om 01:18
    “ de competitie is nog lang “ en “ op her eind worden de prijzen verdeeld “ ook neem ik aan?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8085
    maandag 24 september 2018 om 01:19
    Jaa, dat zijn ze maat...

    Dat zijn ze!

    😂
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    zondag 23 september 2018 om 23:56
    Ja, voor de JC-schaal. Wil je de uitslag ook nog weten?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 23 september 2018 om 23:57
    nie persé ......
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:03
    Denk je serieus dat jullie dit seizoen een rol gaan spelen? Overigens zijn jullie wel de club, waarop ik mijn hoop vestig, die psv punten kan ontfutselen.

    Ik zie liever Feyenoord als concurrent dan psv.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    maandag 24 september 2018 om 00:12
    Het spel van jullie is al aan het afbrokkelen, dat van ons kan niet verder afbrokkelen. Maar vertel me eens anonieme Ajacied. Voor welke club ben je nou echt en wat is je leeftijd?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:20
    Mijn clubs zijn AFC Amsterdam en Ajax. Ik was kroongetuige bij de 8-2.

    Was het je dan niet helemaal duidelijk dat ik Ajacied ben?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    maandag 24 september 2018 om 00:23
    Natuurlijk wel, nu je leeftijd nog. Ik vind het gewoon een verschrikkelijk zwaktebod als je niet de moeite neemt om je profiel in te vullen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:20
    Dus alleen je leeftijd invullen staat gelijk aan een profiel invullen? Ik wil niet weten hoe jij aan je relaties komt Kiprich?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    maandag 24 september 2018 om 08:48
    Beste Jeroen, aangezien we hier met een voetbalsite te maken hebben zijn clubvoorkeur en leeftijd voor mij de minimale inspanningen om een profiel in te vullen. Meer heb ik niet nodig in dit geval.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8085
    maandag 24 september 2018 om 01:22
    Wij zijn allemaal kroongetuige van de huidige stand.

    1. PSV 6 6-0-0 18 23-3

    Daarna heb je Ajax, Feyenoord en Heracles met 13 punten die elkaar slechts op doelsaldo ontlopen en misschien een paar mil op de bank.

    Snap niet waar die grote mond van je vandaan komt na vandaag!?

    🤫
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:23]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    maandag 24 september 2018 om 01:58
    Anoniem? Uhh
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:00
    rara welke club heeft dit seizoen al gewonnen in Eindhoven van PSV met kutvoetbal.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15712
    maandag 24 september 2018 om 01:20
    Je moet echt beter je best doen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 07:48
    ja, is niet moeilijk genoeg dit raadseltje. Volgende keer beter.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +505
    maandag 24 september 2018 om 05:55
    Hahahaha ja echt he volgens mij ook in de licht die deed niet eens mee🤣
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    zondag 23 september 2018 om 23:37
    Ja John, dankzij jou hadden die superieure Godenzonen wel een fatsoenlijke pot gespeeld natuurlijk. Rare vent
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:37
    https://www.youtube.com/watch?v=rxmn0-AGHuU
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26263
    zondag 23 september 2018 om 23:42
    Wat een mafkees..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:44
    te diep van een paddestoel gesnoven. maar had getekend voor een 2-3 overwinning, hoop wel dat de ligt in de cl weer erbij is, want een beul achter in was nu het gemis.
    Vind ik leuk
    13 +13105
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    Nu eerst eenvoudig bekerwedstrijdje. Over 1,5 week weer CL?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:12
    Wanne mafkees
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 24 september 2018 om 02:02
    Psv heeft Troost in 2016 10.000 euro betaald met als opdracht ajax te laten verliezen van de graafschap.
    Dit is verboden in Nederland. Dit valt zelfs onder matchfixing. Je mag als 3e partij op geen enkele manier een wedstrijd proberen te beïnvloeden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 02:06
    Hoe doet troost dat dan

    Dat matchfixing is toch niet normaal
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 24 september 2018 om 02:10
    Psv mag niemand 10.000 euro.
    betalen om een andere wedstrijd te beinvloeden.
    Of het nu de chinese mafia is of Troost die ze hebben betaald, dat maakt in deze niks uit.
    Psv is strafbaar .
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 02:14
    De schaal wordt dan voor ajax

    Hhhhh
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:42
    matchfixing...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:42
    Kansloos je had ook recht om zonder doelman te spelen. VAR / AJAX
    Vind ik leuk
    RR12 +472
    maandag 24 september 2018 om 05:37
    2x gelezen, geen idee waar t over gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:39
    Om te zien hoe eenzijdig foxsport en ziggo sport zijn .allemaal ajax mee lopers .wezen jullie nou eens eerlijk en geven jullie de credits aan PSV. Pi-air ik hoop dat jij nooit een trainer wordt koeken bakker.ik heb respect voor de mens bommel.hij straalt ook uit waar voor die staat. Wij zijn ajax en de béste vertel mij waar.die slogan moeten jullie nooit meer gebruiken .iedereen schreeuwt de ligt was er niet de ligt was er niet .tog zou die tactiek niet werken .zetten jullie psv maar weg als een provincie club Utrecht en de graafschap zullen je nog punten kosten dan sta je 11 punten achter. He sjaakie als je vandaag niet iets zinnigs kan zeggen .kom dan niet voor de camera's met je slappe geouwehoer .
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 05:41]
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1521
    maandag 24 september 2018 om 05:52
    Zit wel een verschil in op een voorstel ingaan en afspraak niet nagekomen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    maandag 24 september 2018 om 06:15
    Troosteloze Troost.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:30
    Een dergelijke blaaskaak zou niet misstaan in een functie binnen DE blaaskakenclub van NL. Heerlijk dergelijke berichten op the day after. Benieuwd of Ajax fans de aangehaalde nederigheid van Frenkie de Jong in acht zullen nemen.
    Vind ik leuk
    Arendheim +442
    maandag 24 september 2018 om 06:34
    Koek koek!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:52
    Dan kan hij ook beter ander werk gaan zoeken. Hier heeft hij geen verstand van
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 24 september 2018 om 07:15
    Die gozer is gek.

    En dat psv hem 10.000 euro gegeven zegt genoeg over die mart.
    Vind ik leuk
    Wogotje +22
    maandag 24 september 2018 om 10:52
    Waarom heeft ie nou 10.000 gekregen en wat heeft dat er verder mee te maken? Wat een warrig bericht :)
    Vind ik leuk
    soksa +1562
    maandag 24 september 2018 om 14:26
    Hahahaha ja hoor. Hij weet het altijd (achteraf) zo leuk te verwoorden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opmerkelijk verhaal van John Troost: 'Ajax is de afspraak niet nagekomen'