Opmerkelijk verhaal van John Troost: 'Ajax is de afspraak niet nagekomen'

Opmerkelijk verhaal van John Troost: 'Ajax is de afspraak niet nagekomen'

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 23:23zo 23-09-2018 om 23:23

Een opmerkelijk verhaal van John Troost. De positiviteitsgoeroe en 'soul coach' claimt dat Ajax een afspraak met hem geschonden heeft. Troost voorspelde een 2-3 zege van Ajax op PSV, maar dat kwam niet uit.

Troost biedt regelmatig zijn diensten aan aan clubs. Hij hoopt spelers te kunnen beïnvloeden zodat ze 'tot buitengewone prestaties in staat' zijn. Troost maakte een video van zichzelf waarin hij zijn voorspelling voor PSV - Ajax uitsprak.

Toen FCVideo.nl hem vroeg waarom het geen 2-3 geworden is, vertelde hij dat Ajax een afspraak geschonden heeft. 'Er was contact en een voorstel, maar daar is op het laatste moment niet op ingegaan door Ajax', schrijft Troost op Twitter. 'Er was contact met beide teams, maar Ajax is hun afspraak niet nagekomen.'

Het verhaal van Troost is vrij opmerkelijk te noemen. Ten eerste omdat hij claimt dat Ajax een afspraak niet is nagekomen, ten tweede omdat hij met beide clubs contact zou hebben en ten derde omdat hij een uitgesproken PSV-supporter is.

Vorig jaar werd bekend dat Troost 10.000 euro van PSV heeft gekregen nadat de Eindhovenaren in 2016 op bezoek bij PEC Zwolle de titel pakten. Troost zou dat geld alleen krijgen als de schaal niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven zou gaan. PSV-teammanager Mart van den Heuvel stelde hem het geldbedrag in het vooruitzicht.

Troost heeft de video inmiddels van zijn Twitter-pagina verwijderd.

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Foden +4564
zondag 23 september 2018 om 23:24
Wat is dit nou weer xD
Vind ik leuk
Counterattack +11383
zondag 23 september 2018 om 23:29
Broer van Ted Troost, haptonoom.
Vind ik leuk
Echt? +5257
maandag 24 september 2018 om 07:50
Ajax heeft verloren, ze zijn helemaal in de war bij VP
Vind ik leuk
tikkietoe +5894
zondag 23 september 2018 om 23:25
Troosteloos figuur.
Vind ik leuk
Counterattack +11383
zondag 23 september 2018 om 23:29
Haags bakkie troost.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94654
maandag 24 september 2018 om 00:04
Bakkie pleur. ;-)
Vind ik leuk
Counterattack +11383
maandag 24 september 2018 om 00:11
Troost mag op pleure ? Okay. :-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94654
maandag 24 september 2018 om 10:03
Vooruit dan maar. ;-)
Vind ik leuk
Romarioo +599
zondag 23 september 2018 om 23:25
Zelfs met de ligt had Ajax ook verloren
PSV is te sterk voor Ajax
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:34
Dwaas
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:43
Henkie hoe ist jonguh?
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:57
Henkie ,haal die t uit je naam.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:39
Nee jij oe oe
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:48
Als je al zo een geluiden gaat maken moet je de t zeker weghalen haha,zwoele pony
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:14
Dwaas?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:40
Ben ik familie van jou
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
maandag 24 september 2018 om 17:18
😂
Vind ik leuk
Dezeun +6038
zondag 23 september 2018 om 23:26
Publiciteitsgeil
Vind ik leuk
GetRekt +1916
zondag 23 september 2018 om 23:29
Jeetje wat bizar.
Vind ik leuk
Romarioo +599
zondag 23 september 2018 om 23:30
Waarom kan hij niet voorspellen wanneer en waar het juiste lotje wordt verkocht dan hoeft hij niks meer voor clubs te voorspellen, wordt ie in klap miljonair.

Deze gast heeft hulp nodigg
Vind ik leuk
McRobbos +1296
zondag 23 september 2018 om 23:30
Wat een halve tamme
Vind ik leuk
JonathanAjax +9390
zondag 23 september 2018 om 23:30
Heel raar verhaal, echt diep triest zo’n vent! Alles valt op z’n plek met de magische woorden: PSV-supporter........... 🤢🤮
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 00:47
Helemaal geen raar verhaal.
Mijn voorspelling is exact uitgekomen:

Ajax kan wel wat Troost gebruiken na vandaag!

Ik weet ook wat jullie niet kunnen gebruiken: Ten Hag
Vind ik leuk
Sappie36 +55
zondag 23 september 2018 om 23:30
PSV is gewoon een paar maatjes te groot voor t kleine Ajax
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:33
John was boos op ajax en heeft zijn voodoo naalden in frenkie en Daley geprikt ...althans zo liepen die twee er wel bij vanmiddag....
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
zondag 23 september 2018 om 23:39
Daarom ben ik zo blij dat Feyenoord geen zaken doet met Troost. Wij laten de ellende ook wel zonder hem over ons heenkomen. Oh wacht, met ons kutvoetbal staan we nog geen punt achter Ajax.....
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:41
jullie zijn mooi stiekum er naar toe gekropen.
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
zondag 23 september 2018 om 23:55
Mwah, stiekum? Wij spelen kut en de rest doet het fantastisch. Ja, das wel stiekum. Ik ga er vanuit dat het spel van ons ook nog wel beter wordt. En aangezien wij als enige Nederlandse ploeg wel kunnen winnen van PSV kan het nog een spannende titelstrijd worden tussen Feyenoord en PSV. Toch raar hè, dat wij als armlastige clubs die prijzen steeds moeten verdelen. Je zou denken dat de rijkere clubs je steeds weer die sportieve deksel op de neus geven. Zeg maar het Bayern van Nederland.
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:56
We laten ze in die waan , bevalt prima toch?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 24 september 2018 om 00:00
Tot op heden heb ik geen problemen met andermans bankrekening. Ik zei het laatst nog bij het kantoor van de Rabobank. I am back! Ze verzochten me vriendelijk maar dringend om weer naar huis te gaan.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:50
Hebben jullie PSV uit al gehad?

Wij krijgen ze nog thuis en we weten hoe dat gaat boven de rivieren: in theorie nog twee puntjes achter. Dat kan dus niet meer fout gaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 23:53]
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:54
nog steeds aan het drinken zie ik?
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:57
Hahaha. Waar zijn die PSV'ers? Met een hand op mijn rug!

Vind ik leuk
J Kiprich +18661
zondag 23 september 2018 om 23:56
Ja, voor de JC-schaal. Wil je de uitslag ook nog weten?
Vind ik leuk
stratumseind +190933
zondag 23 september 2018 om 23:57
nie persé ......
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 00:03
Denk je serieus dat jullie dit seizoen een rol gaan spelen? Overigens zijn jullie wel de club, waarop ik mijn hoop vestig, die psv punten kan ontfutselen.

Ik zie liever Feyenoord als concurrent dan psv.
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 24 september 2018 om 00:12
Het spel van jullie is al aan het afbrokkelen, dat van ons kan niet verder afbrokkelen. Maar vertel me eens anonieme Ajacied. Voor welke club ben je nou echt en wat is je leeftijd?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 00:20
Mijn clubs zijn AFC Amsterdam en Ajax. Ik was kroongetuige bij de 8-2.

Was het je dan niet helemaal duidelijk dat ik Ajacied ben?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 24 september 2018 om 00:23
Natuurlijk wel, nu je leeftijd nog. Ik vind het gewoon een verschrikkelijk zwaktebod als je niet de moeite neemt om je profiel in te vullen.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:57]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:20
Dus alleen je leeftijd invullen staat gelijk aan een profiel invullen? Ik wil niet weten hoe jij aan je relaties komt Kiprich?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 24 september 2018 om 08:48
Beste Jeroen, aangezien we hier met een voetbalsite te maken hebben zijn clubvoorkeur en leeftijd voor mij de minimale inspanningen om een profiel in te vullen. Meer heb ik niet nodig in dit geval.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 01:00
rara welke club heeft dit seizoen al gewonnen in Eindhoven van PSV met kutvoetbal.
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 24 september 2018 om 01:20
Je moet echt beter je best doen ;-)
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:48
ja, is niet moeilijk genoeg dit raadseltje. Volgende keer beter.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +514
maandag 24 september 2018 om 05:55
Hahahaha ja echt he volgens mij ook in de licht die deed niet eens mee🤣
Vind ik leuk
R94 +2010
zondag 23 september 2018 om 23:37
Ja John, dankzij jou hadden die superieure Godenzonen wel een fatsoenlijke pot gespeeld natuurlijk. Rare vent
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:37
https://www.youtube.com/watch?v=rxmn0-AGHuU
Vind ik leuk
Come on Utreg +28908
zondag 23 september 2018 om 23:42
Wat een mafkees..
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 23:44
te diep van een paddestoel gesnoven. maar had getekend voor een 2-3 overwinning, hoop wel dat de ligt in de cl weer erbij is, want een beul achter in was nu het gemis.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 00:12
Wanne mafkees
Vind ik leuk
J. Staatsen +6718
maandag 24 september 2018 om 02:02
Psv heeft Troost in 2016 10.000 euro betaald met als opdracht ajax te laten verliezen van de graafschap.
Dit is verboden in Nederland. Dit valt zelfs onder matchfixing. Je mag als 3e partij op geen enkele manier een wedstrijd proberen te beïnvloeden.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 02:06
Hoe doet troost dat dan

Dat matchfixing is toch niet normaal
Vind ik leuk
J. Staatsen +6718
maandag 24 september 2018 om 02:10
Psv mag niemand 10.000 euro.
betalen om een andere wedstrijd te beinvloeden.
Of het nu de chinese mafia is of Troost die ze hebben betaald, dat maakt in deze niks uit.
Psv is strafbaar .
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 02:14
De schaal wordt dan voor ajax

Hhhhh
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 03:42
matchfixing...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 05:42
Kansloos je had ook recht om zonder doelman te spelen. VAR / AJAX
Vind ik leuk
RR12 +649
maandag 24 september 2018 om 05:37
2x gelezen, geen idee waar t over gaat.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 05:39
Om te zien hoe eenzijdig foxsport en ziggo sport zijn .allemaal ajax mee lopers .wezen jullie nou eens eerlijk en geven jullie de credits aan PSV. Pi-air ik hoop dat jij nooit een trainer wordt koeken bakker.ik heb respect voor de mens bommel.hij straalt ook uit waar voor die staat. Wij zijn ajax en de béste vertel mij waar.die slogan moeten jullie nooit meer gebruiken .iedereen schreeuwt de ligt was er niet de ligt was er niet .tog zou die tactiek niet werken .zetten jullie psv maar weg als een provincie club Utrecht en de graafschap zullen je nog punten kosten dan sta je 11 punten achter. He sjaakie als je vandaag niet iets zinnigs kan zeggen .kom dan niet voor de camera's met je slappe geouwehoer .
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 05:41]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 05:52
Zit wel een verschil in op een voorstel ingaan en afspraak niet nagekomen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23439
maandag 24 september 2018 om 06:15
Troosteloze Troost.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:30
Een dergelijke blaaskaak zou niet misstaan in een functie binnen DE blaaskakenclub van NL. Heerlijk dergelijke berichten op the day after. Benieuwd of Ajax fans de aangehaalde nederigheid van Frenkie de Jong in acht zullen nemen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:52
Dan kan hij ook beter ander werk gaan zoeken. Hier heeft hij geen verstand van
Vind ik leuk
Smithsonian +41009
maandag 24 september 2018 om 07:15
Die gozer is gek.

En dat psv hem 10.000 euro gegeven zegt genoeg over die mart.
Vind ik leuk
Wogotje +24
maandag 24 september 2018 om 10:52
Waarom heeft ie nou 10.000 gekregen en wat heeft dat er verder mee te maken? Wat een warrig bericht :)
Vind ik leuk
soksa +1703
maandag 24 september 2018 om 14:26
Hahahaha ja hoor. Hij weet het altijd (achteraf) zo leuk te verwoorden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws