Van Bommel roept 'pleur op man' naar Ten Hag: Hij moet meer respect tonen

    Van Bommel roept 'pleur op man' naar Ten Hag: "Hij moet meer respect tonen"

    maandag 24 september 2018 om 08:58

    Mark van Bommel had in de eerste helft van PSV - Ajax iets meer respect mogen tonen richting Erik ten Hag. Dat stelt Pierre van Hooijdonk, die zag dat het onvriendelijk werd aan de zijlijn.

    Ten Hag vroeg om een gele kaart na een overtreding op David Neres en daar was Van Bommel niet van gediend. "Doe normaal man!", riep de PSV-trainer naar het andere coachvak. "Hey, Erik, hey, ga je nou een gele kaart aannaaien? Pleur op man!"

    "Dat vind ik niet sjiek", oordeelt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Je kunt je ook op andere manieren uitdrukken. Dit is een beetje de voetballer Van Bommel. Als speler wordt dit regelmatig tegen elkaar gezegd, maar als trainer moet je naar elkaar ietsje meer respect tonen."

    Van Bommel lachte uiteindelijk als laatste. De trainer zag in het Philips Stadion hoe 'zijn' PSV met 3-0 van Ajax door drie doelpunten tussen de 21ste en 35ste minuut van Gáston Pereiro, Luuk de Jong en Hirving Lozano.

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Ging Van Bommel een grens over?

    (7227 stemmen)

    Plaats een reactie

    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 09:02
    Ach, niet heel netjes van Ten Hag maar Van Bommel heeft op dit vlak natuurlijk weinig recht van spreken. Zelf was hij vanaf het begin bezig om de 4e man in te palmen. Maar ja, wel 3 punten binnen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:29
    Van Bommel is een geboren winnaar en grijpt alles aan om te winnen. Zijn taalkeuze had anders gekund maar wat die Ten Hag hier flikt is schandalig. Als je op je kloten krijgt moet je je verlies mannelijk nemen en niet janken als een ongesteld wijf. Ik voorspel jullie dat er over een paar weken vanuit de KNVB een hetze gevoerd gaat worden tegen van Bommel. Hij staat structureel buiten zijn vak. Provocerend. In een land waar de regelneukers het voor het zeggen hebben, zeker bij de KNVB, kun je er vergif op innemen dat er ingegrepen zal gaan worden.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 09:34
    Mocht dat gebeuren zal ik je gelijk geven. Ik neem aan dat jij op het moment dat Van Bommel om een kaart gaat vragen (niet ondenkbaar, lijkt mij) dat net zo hard af zal wijzen.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4905
    maandag 24 september 2018 om 10:26
    dus Van Bommel toont geen respect, maar we hebben het niet over Ten Hag.
    Ik vind de reactie van Ten Hag echt niet kunnen. kaarten aanaaien, dat is respectloos!

    Van Hooijdonk die de moraalridder uithangt.... beetje goedkoop scoren dit!
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 10:29
    Van Hooijdonk is idd een galbak, maar het zal mij aan de reet roesten of Van Bommel respect toont. Het is alleen vrij hypocriet voor iemand met zijn cv. En natuurlijk is om een kaart vragen niet netjes, maar kan je 1 trainer opnoemen die dat nog nooit heeft gedaan?
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4905
    maandag 24 september 2018 om 10:33
    ik denk dat hypocriet hierniet het goede woord is. alleen om nu de focus op Van Bommel te leggen, ipv op ten Hag.... dat vind ik wel hypocriet!
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 10:35
    Dat deed Van Hooijdonk in een gesprek over de hele situatie met zowel Ten Hag als Van Bommel. Het is niet alsof er niets over het gedrag van Ten Hag is gezegd. VP kiest deze quote van Van Hooijdonk omdat ze weten dat het veel reacties zal uitlokken.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1144
    maandag 24 september 2018 om 10:53
    Precies maat
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:01
    Ja hallo. Wordt er dan ook meteen om de RODE kaart gevraagd voor een BEWUSTE elleboog? En Ja de scheids zág dat. Kan je op die foto zien. Hij keek ernaar. En dan roepen: heb ik over het hoofd gezien! Ook hier weer een partijdig gedoe. " Pleur op Man!"
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Er werd in de uitzending inderdaad over die elleboog gesproken. Hoe dat relevant is voor deze situatie - die veel eerder plaatsvond - is mij een raadsel.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 11:51
    Hè Schijtbak. Jij zat gisteren toch in het stadion? Hoe was de sfeer man
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:35
    Met 30.000 staan en zingen 'sta op voor de kampioen' was het hoogtepunt. Veel meer dan die 3-0 tegen dat labiele Ajax.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    dinsdag 25 september 2018 om 07:15
    Prachtig man.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    maandag 24 september 2018 om 13:13
    Van Bommel is een geboren winnaar en grijpt alles aan om te winnen.
    Zoals de scheids beïnvloeden.
    Als iemand anders het doet is het dan schandalig.
    Pleur op man! :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:40
    wat dacht je van lozano die de jong vol met zijn elle boog in zijn gezicht stompt was gewoon dubbel rood en dan durf de scheids een opgooi bal te geven!?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25688
    maandag 24 september 2018 om 09:42
    Als jouw ploeg het goed doet en voor staat, dan heb je recht van spreken. Als je ploeg faalt en achter staat, kan je je beter focussen op het beter laten spelen van je eigen ploeg.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 09:49
    Eens, maar zo gaat dat in de praktijk natuurlijk niet. Juist als het slecht gaat doen trainers gekke dingen. Ik vind de ophef gewoon een beetje overdreven. Van Bommel gebruikte dit moment gewoon om het vuurtje brandende te houden/aan te wakkeren. Heel slim, maar laten we niet doen alsof het zeldzaam is dat een trainer die op achterstand staat vraagt om een kaart.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25688
    maandag 24 september 2018 om 10:08
    Klopt. Er is ook geen ophef. Alleen heeft Pierre weer iets nodig om kritiek te uiten op iemand die succesvoller is dan hijzelf.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 10:20
    Klopt, en in dezelfde uitzending was De Boer de stoelpoten van Ten Hag aan het doorzagen. Ik lees bij dit topic alleen wel veel kwalificaties als ‘schandalig’ als het over het gedrag van Ten Hag gaat, terwijl vrijwel elke trainer weleens hetzelfde doet.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4905
    maandag 24 september 2018 om 10:29
    ten hag voelt zich doodongelukkig in amsterdam. dat zie je aan de zijlijn, dat zie je tijdens interviews, dat zie je bij de 1-0 tegen AEK, waar ie als een blije kleuter staat te springen langs de kant.
    als je dan ook nog kaarten gaat lopen aannaaien, dan gedraag je je gewoon dom. ja, van bommel moet t niet doen, maar t begint bij Ten Hag
    Vind ik leuk
    ppdf +1003
    maandag 24 september 2018 om 11:14
    Klopt helemaal. Ik vind beide niet zo erg. Al was van Bommel tegen Pec en Fortuna de hele wedstrijd tegen de 4e man aan het zeuren. Ook niet erg. Trainers staan nu eenmaal onder stres en dan probeer je alles. Ik snap dat wel. En rot op vind ik niet zo erg. Ik had leuker gevonden als hij ten Hag had uitgelachen.
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    maandag 24 september 2018 om 09:02
    Ach wat leuk, is Pierre lekker aan het zoeken om toch maar weer even Van Bommel neer te halen. Misschien ontploft hij volgende week wel weer een keer Pierre, spannend jongens!
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Ik vind het aannaaien van een kaart ook een stuk kwalijker dan "pleur op" naar iemand te roepen..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:12
    Bertje begrijpt het...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:02
    Ah. Was al nieuwsgierig wanneer de eerste anti-Bommel topics er kwamen.
    Hier dus.

    Bommel man, beste trainer ooit in de wereld. Heeft toch maar met 3-0 van ons aller Ajax gewonnen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    maandag 24 september 2018 om 09:18
    Van Bommel is niet de beste trainer van de wereld, bij Ajax zou hij niet passen. Zoals Van Gaal niet bij PSV zou passen.
    Van Bommel is wel de allerbeste trainer voor PSV. Hij is voor PSV wat Simeone voor Atletico is. Van Bommel gaat ook nog ontsporen. Niemand bij PSV zal er mee zitten.
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +696
    maandag 24 september 2018 om 10:58
    Van gaal zou prima bij PSV passen hoor. Is gewoon een rare, maar geniale trainer. Denk daarbij dat van Bommel niet bij Ajax past, teveel gedoe en teveel mensen die inspraak willen. Bij PSV heeft hij de touwtjes in handen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    maandag 24 september 2018 om 11:09
    Brands wilde van Gaal halen maar hij is niet gekomen omdat hij niet bij PSV past. Van Gaal is "teveel Ajax" volgens de leiding en suppporters van PSV.
    Interessanter is het of van Bommel bondscoach zou kunnen worden.... hij heeft bedankt omdat bondscoach van Basten teveel Ajax was.
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +696
    maandag 24 september 2018 om 11:15
    Zie in van Bommel (nog) geen bondscoach materiaal. Toch meer een clubtrainer. Bondscoach van NL lijkt me toch een functie voor iemand met een wat ruimer CV. Van Bommel doet het nu goed, maar wil eerst eens zien hoe hij met tegenslagen om zal gaan
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    maandag 24 september 2018 om 12:39
    Natuurlijk moet hij ervaring op doen. Maar dat bedoel ik niet. Van Basten had nul ervaring en Blind had een beroerd CV.
    Ik bedoel het verschil tussen Ajax man Blind en PSVer Van Bommel.
    Van Bommel zou Bergwijn selecteren ipv tribuneklant Kluivert, hij zou Rosario verkiezen boven bankzitter vd Beek, Zoet opstellen en nooit kiezen voor Blind als linksback. Bij Van Bommel zou de voohoede Bergwijn, de Jong, Depay zijn.
    Dumfries en Hendrix zouden een uitnodiging krijgen ipv te proberen Mazraoui om te praten.

    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:40]
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +696
    maandag 24 september 2018 om 13:27
    Dan zou je dus een slechte bondscoach zijn. Zowel Ajax als PSV (en alle andere teams) hebben goede spelers. Het is aan de bondscoach om daar de beste uit te kiezen. Ongeacht hun clubafkomst. Daar lijkt van Bommel me nu nog niet toe in staat
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    maandag 24 september 2018 om 14:27
    Of juist wel...
    De huidige bondscoach kiest Kluivert ipv Bergwijn en zet Blind linksback.....
    Idd eerlijk zonder clubbril kiezen is lastig
    Vind ik leuk
    reggie +1642
    maandag 24 september 2018 om 09:03
    Wie is eigenlijk Van Hooijdonk?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Zit sinds kort bij de selectie van NAC.
    En nu al een grote mond!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31583
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Een mannetje die een verschrikkelijk goede vrije trap kon nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:28
    Dat is een ex-voetballer die met het team van oud-internationals wel eens een balletje trapt en als -ie dan een keer de bal heeft, hij die bal naar het verste grassprietje schopt die hij ziet...

    Da's Van Hooijdonk

    P.S. Ook een genadigd voetbalkenner want hij is de uitvinder van de 'bij-elke-paal-een-mannetje-neerzet-corners!.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31583
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Ja pierre dat jij een softie bent boeit niemand wat.

    Mark is bezeten en daar houden de mensen van.
    Vind ik leuk
    reggie +1642
    maandag 24 september 2018 om 09:09
    Smithsonian, had hij ook rose schoentjes aan kon het net niet zien.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31583
    maandag 24 september 2018 om 10:08
    Dat dan weer niet.

    Op de voetballer van hooijdonk is niets aan te merken, maar de "analist"is 🤢
    Vind ik leuk
    baboushka +1323
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Idd niet sjiek. Rot op man was beter geweest.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:05
    Of: ga lekker met je hengel bij een vijvertje staan!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:31
    Wat is het verschil tussen pleur op en rot op eigenlijk?
    Vind ik leuk
    baboushka +1323
    maandag 24 september 2018 om 09:32
    Niks
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:34
    Beiden woorden die tegen een matennaaier als Ten Hag gebruikt mogen worden dus..... Wat een engnek is dat eigenlijk. Bah bah
    Vind ik leuk
    Sluisje +561
    maandag 24 september 2018 om 20:50
    Dat heb ik nu met die van Bommel, vroeger een enorme glibber en matenaaier in het veld en nu gaat hij buiten het veld lekker door met zijn asociale gedrag.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +312
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Ten Hag had helemaal gelijk, dat was een gele kaart en daarmee dus rood. Hoef je als coach niet om te gaan vragen, dus Ten Hag gaat een beetje buiten zijn boekje. Maar Van Bommel is hier hypocriet! Hoe vaak staat hij de jeremiëren langs de lijn? Hoe vaak stond hij in het veld te schreeuwen om een kaart voor een tegenstander?? Pleur toch zelf op man! Ga genieten van het spel van je ploeg en koester de 5 punten voorsprong die je nu hebt. Je bent echt een goede trainer, maar dit gedrag....verwerpelijk.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:06
    Je zou de reacties andersom moeten zien. Dus als Bommel om een kaart van de tegenstander zou gaan vragen....

    Maar goed, als ie dat nu ooit doet verwijzen we naar 23-9-2018
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 24 september 2018 om 09:10
    Hij zegt toch dat Ten Hag buiten zijn boekje gaat?
    Maar dat juist van Bommel hem hierop gaat aanspreken. Dat is wel een beetje hypocriet. Die heeft het janken tegen de scheids haast uitgevonden.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:12
    Dus Van Bommel had helemaal niet moeten reageren op zijn collega?
    Dat recht heeft hij niet?
    Omdat hij als speler een winnaar was, en idd wel eens over de schreef ging? Of een karakter had/heeft die velen tegen de borst stuit?

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:15
    Hoho, MaLo,

    MaLoDoAsCa...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:20
    Ehhhmmm…. ??

    Iets met Calimero? :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:23
    Make Love Don't Ask Cards

    :)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:26
    Hahahahaha…

    Ik stuur Erik wel een Kerst Card...
    Of brief. Wellicht heeft hij tijd zat dan om die te lezen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:31
    Wel een 'muziek-kaart'. Die vindt hij zo mooi. Kreeg Erikje altijd als hij jarig was van zijn oma...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:35
    Ahhhhhh…..

    'Voor Rood-Wit gezongen....'
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:41
    Neeee, als ex-assistenttrainer van PSV heeft hij die al!
    Doe maar een kerstkaart

    "Iiiii'm dreaming of a moooiiie afkoopsom..."
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:57
    Okay, en anders doe ik 'Every little thing...'
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 24 september 2018 om 09:16
    Uiteraard mag hij reageren en wat hij zegt vind ik ook niet zo heel schokkend. Maar dan kunnen de overige trainers de komende 28 wedstrijden tegen van Bommel roepen: hee sta je daar nou alweer bij de 4e man? Pleur toch op man.
    Iemand iets verwijten wat hij zelf altijd doet en gedaan heeft, dat noem ik hypocriet. En uiteraard heeft hij dat recht om dat te doen.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:19
    Haha... als je er over nadenkt... Dan lijkt het wel op wat er hier op VP gebeurt.

    Actie. Reactie.
    Pot. Ketel.
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 24 september 2018 om 09:29
    Dat klopt. Hier ziet je het constant.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:31
    Klopt!!

    Maar de ander begint altijd hè! :)
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 24 september 2018 om 09:40
    Uiteraard!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:09
    Het zit je nog steeds hoog he , laat los en probeer je leven weer op te pakken
    Vind ik leuk
    De fries +781
    maandag 24 september 2018 om 09:27
    Ai ... iets gefrusteerd die mister...
    Vind ik leuk
    Corse996 +1401
    maandag 24 september 2018 om 09:05
    Niks mis met de reactie van van Bommel.
    Vind ik leuk
    BS +1112
    maandag 24 september 2018 om 09:07
    Van Bommel is gewoon een hele irritante man, en dan druk ik mij nog netjes uit.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    maandag 24 september 2018 om 09:09
    Van Bommel is een winnaar en ten Hag is een kleuter die om gele kaarten vraagt.
    Dat is pas irritant.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    maandag 24 september 2018 om 09:07
    Vond het wel meevallen. Inderdaad niet sjiek. Onervarenheid in het vak nog wellicht. Het is niet nodig. Maar goh, is vragen om een gele kaart wel sjiek dan?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    maandag 24 september 2018 om 09:08
    Waar is Sjakie?
    Vind ik leuk
    De fries +781
    maandag 24 september 2018 om 09:08
    Niet sjiek ? Prachtige middenvelder misbruiken als centrale verdediger dat is pas onfatsoenlijk , Hahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:08
    Zelfs langs de lijn werden de onderlinge confrontaties in het voordeel van PSV beslecht... tja Erik .. af en liggen rrr..
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    maandag 24 september 2018 om 09:08
    Volgens mij was ten Hag aan het vragen om een gele kaar voor een PSV speler.
    Over respect gesproken!!!!
    Onze nationale pleeborstel begrijpt het niet helemaal.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:09
    Van Bommel moet even zijn grote mond houden. Kaartennaaier eerste klas...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:23
    En Ten Hag dan?
    Nog tweede klas?
    Nog één keer, promoveert hij dan??
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:25
    De pot moet de ketel niet verwijten dat hij zwart ziet. Dat is schijnheilig...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:30
    Dus....

    Op basis van zijn verleden mag Van Bommel nooit meer voor zijn spelers opkomen als een collega-trainer om een gele kaart vraagt (dus iemand 'NAAIT', en oncollegiaal is).

    Dat is echt jouw mening??
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:35
    Misschien moet je een aantal wedstrijden van dit seizoen van PSV terug gaan kijken. Daar stond meneertje Bommel zelf ook om kaarten te schreeuwen. Dan vind ik dat ja...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:36
    Kan je één concreet voorbeeld noemen?
    Die situaties moet je vast nog weten!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:41
    Nee sorry, ik zit niet met mijn notitieblok op schoot voetbal te kijken. Maar de gebaartjes van Van Bommel zijn onmiskenbaar. Die Italiaanse manier van bedelen met gespitste vingers en het algemeen bekende kaartengebaar...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:48
    Maar goed, het gaat mij meer over hoe Van Bommel zich profileert. Ik vind dat de beste man er nare maniertjes op na houdt. Ook voor de wedstrijd armen om schouders slaan Van KNVB officials. Ik vind dat gewoon not done. Maar ja, dit zal wel weer vloeken in de PSV kerk zijn?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:59
    Hmmmm…

    Wat apart is....
    Ik kan me dit seizoen geen enkel geval herinneren dat Van Bommel om een gele kaart van de tegenstander heeft gevraagd.
    En gister/vandaag heeft ook niemand dat ingebracht...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:08
    Ik ga er in het vervolg speciaal voor jou op letten. 😉 Het gaat ook om het hele pakket. Van Bommel staat bijna de hele wedstrijd met de vierde man te praten. Doet een ander dat, dan staat hij meteen te schreeuwen...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 10:14
    Ach, of dit zo is...… ik denk dat het overdreven is.

    Hij speelt een spel met het scheidsrechterskorps. Hij is wie hij is.

    Als hij nare maniertjes heeft, dan moet hij daarvoor steeds gestraft worden of op aangesproken worden.

    Maar zowel Ten Hag als Onana begonnen; Bommel en Luuk reageren.
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    maandag 24 september 2018 om 09:30
    Geef eens een ...... ach je bent het reageren nog niet waard. Ga lekker teletekst kijken
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:10
    Degene die aan het janken was, was ten Hag. Smeken om een gele kaart omdat volgens zijn mening de totaal onzichtbare Neres te hard werd aangepakt. Dat van Bommel hier iets van zegt, is niet meer dan normaal. Ten Hag kan beter naar zichzelf kijken; welke dombo zet er D. Blind en F. de Jong tegenover Luuk de Jong. De Amsterdamse hoogmoed is ook bij ten Hag toegeslagen door te denken dat Ajax met 3 middenvelders de aanvallers van PSV zou kunnen afstoppen. PSV was op alle fronten en in alle linies veel beter dan het "voetballende" Ajax. En wederom was de vedette Ziyech onzichtbaar in een Nederlandse topper. Ten Hag moet nog veel leren!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:13
    Jij snapt er blijkbaar helemaal niks van. Het gaat om de hele context. Op wat voor manier zeg je het. Daarnaast was Van Bommel zelf een kaartennaaier eerste klas en daarom wel de laatste die daar een mening over moet hebben...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:21
    Adrenaline, allemaal adrenaline...
    Vind ik leuk
    De fries +781
    maandag 24 september 2018 om 09:16
    Volgens mij loopt ten hag stage bij Ajax.. of het is een subsidie gebeuren ...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:20
    Drie middenvelders? Leken er wel 10..!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 24 september 2018 om 09:11
    En gij gij moet uwe smoel dichthouwe 😂










    —> pierre dus •
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:12]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7773
    maandag 24 september 2018 om 09:12
    Respect tonen aan die kabouter.....ha,ha,ha. Waarom? Wij zijn toch DE KAMPIOEN!
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 24 september 2018 om 09:13
    Mijn gevoel zegt dat Van Bommel een hele nare man is. Ten Hag ben ik ook geen fan van hoor, maar Van Bommel is volgens mij echt gewoon een hele nare man.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:18
    Met rotzakken kun je alles maken, kijk maar naar Mark Rutte...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:57
    Van Bommel is een echte winnaar..
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 24 september 2018 om 10:26
    Ik zeg niet van niet, maar dan kan het toch nog altijd een nare man kan zijn? Maakt de kans alleen maar groter dan denk ik eigenlijk.

    Omdat er een Ajacied is die iets zegt over de persoonlijkheid van de trainer van PSV schiet je in de verdediging?

    Luister, ik vind van Bommel een lul maar zo zijn er bij Ajax ook zat hoor die ik een lul vind, dus geen zorgen het is niet omdat hij een PSV'er is of een PSV verleden heeft.

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:29
    Ik schiet niet in de verdediging.. kan best een lul zijn, ken hem niet persoonlijk..

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:15
    Als de scheids eerlijk was had hij Dumfries en Onana rood gegeven perreiro zijn 2e gele. Maar hij heeft in de geest van de wedstrijd gefloten en heeft dat goed gedaan. De matennaaierij wordt in het voetbal steeds groter met Lozano en de Jong voorop. En dat Ten Hag dan voor één keer iets roept, ach ja
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:20
    Wat heeft Dumfries gedaan?
    En Pereiro?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:24
    Ik heb werkelijk ook geen idee...……

    Waarschijnlijk ga je geen reactie krijgen. Dat gebeurt vaak bij onzin-posts.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:25]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:31
    Hebben jullie de wedstrijd wel gezien dumfries gaf een tik aan tagliafico perreiro ging voor de bal staan en onana een tik aan de jong en alledrie hoor je iets te geven maar ook vind dat je dat niet moet doen, maar het matennaaien is veel erger, makkelie begreep dat goed.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 09:34
    Welke tik van Dumfries? Welke minuut (ongeveer)?
    Dan kijk ik het ff terug.
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 24 september 2018 om 10:28
    Dumfries heeft wel meer dan alleen die tik gegeven, hij had wel 5x geel kunnen hebben. Alleen niet gekregen en zodoende was alles toegestaan
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    maandag 24 september 2018 om 09:28
    Want zij zijn groot en ik ben klein. Houd je gewoon aan de feiten. Daarna terug onder je eierschaal.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:32
    Dit zijn de feiten
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1585
    maandag 24 september 2018 om 09:37
    De enige overtreding die rood waard was was die van ziyech op lozano. De bal is niet eens in de buurt ?! "Professionele overtreding" zeggen ze dan . Eigenlijk is het gewoon natrappen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 24 september 2018 om 10:27
    Lozano had ook nog wel een 2e gele mogen hebben hoor. Maar goed, geen excuses, wij waren gewoon slappe hap. We hebben weer een aardig zooitje mooi weer voetballers. Laat het een goede les geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Sappie36 +61
    maandag 24 september 2018 om 09:16
    Ten hag moet niet zeiken over gele kaarten das ook kinderachtig en hij mag blij zijn dat zijn keeper geen rood kreeg
    Vind ik leuk
    Birdiemann +347
    maandag 24 september 2018 om 09:39
    Luuk de Jong zeikt elke week , die huilebalk . Hij ging op een lachwekkende manier over de grond rollen die kwal .
    Vind ik leuk
    Sappie36 +61
    maandag 24 september 2018 om 10:04
    Wat zeik je nou hij kreeg er toch geel voor
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 24 september 2018 om 09:18
    Kabouter Ten Hag is in A’dam het aannaaien van gele/rode kaarten met de paplepel ingegoten....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:18
    Erik moet bij zichzelf te rade gaan. Vragen om een gele kaart. Niet echt sportief Hag
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:21
    ik zat al te wachten op de wekelijkse onzin van Van Hooydonk, haha wat een sukkel is die vent
    Vind ik leuk
    MG MG +237
    maandag 24 september 2018 om 09:21
    Gaat nergens over dit.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8777
    maandag 24 september 2018 om 09:23
    ik denk dat geen een Ajacied de wedstrijdbespreking verstaat.
    misschien Huntelaar maar dan hoort het ook ver op.

    het verschil in trainer tussen Ten Hag en Van Bommel is toch wel duidelijk zichtbaar.
    Van Bommel die inhoudelijk hout snijdt en goed overkomt, zijn team de passie geeft om met winnaarsmentaliteit aan een wedstrijd te beginnen.
    en dan uhhh heb je uhhh Ten uhhh Hag uhhhh.
    Die ben ik na ongeveer een halve zin al kwijt en luister ik niet meer.
    Voor de neutrale kijker zoals ik gisteren was echt goed het verschil te zien tussen het klaarstomen van een team tussen beide heren. Van Bommel heeft het met een minder kwalitatief elftal beter voor elkaar dan Ten Hag
    Vind ik leuk
    Leeuw +5832
    maandag 24 september 2018 om 09:26
    Duidelijk. Wat ik graag zou willen zien is de return in Amsterdam. Moch van Bommel het presteren om ook daar te winnen, dan heeft ie het fantastisch gedaan. De stijl van Mark vind ik heel erg goed. Duidelijk naar zijn spelers en niet te makkelijk over de tegenstander denken.
    Vind ik leuk
    MG MG +237
    maandag 24 september 2018 om 09:45
    IK vind niet dat Ajax kwalitatief betere spelers heeft. Het zijn een ander type spelers. Psv heeft meer doelgerichte spelers en dan bedoel ik niet de goal, maar met minder schaartjes en bewegingen enz. de bal krijgen waar die wezen moet. Die speler veel directer, waardoor je ook veel sneller kunt omschakelen. Als je ziet hoe snel Psv met drie passes in een keer in de 16 staan bij de tegenstander. De effectiviteit wordt daardoor een stuk hoger.vEn dat is zeker ook een kwaliteit. Dat eeuwige balbezit heb je totaal niets aan.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8777
    maandag 24 september 2018 om 09:51
    Klopt.ik heb het ook niet erover dat PSV geen kwalitatief goede spelers heeft want vind Bergwijn de beste speler van de eredivisie op dit moment maar als jenover het gehele team kijkt heeft Ajax technisch betere voetballers maar PSV is echt een team en daarmee word je kampioen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:59
    Succes komend weekend tegen Ajax. Jullie weten nu hoe je Ajax moet aanpakken. Novakovich in de rol van Luuk.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8777
    maandag 24 september 2018 om 10:15
    We gaan het lig proberen. hoop dat we net als tegen jullie lang in de wedstrijd blijven en misschien wel kunnen stunten.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +198
    maandag 24 september 2018 om 09:24
    Is niet sjiek nee, maar kaarten vragen ook niet. 1-1 dus op dit punt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:25
    Netjes blijven je hebt elkaar ook nodig
    Vind ik leuk
    kees ee +581
    maandag 24 september 2018 om 09:26
    onana wordt tenslotte een voor elke club, behalve ajax, duidelijke rode kaart onthouden, pas als dat ongepast is, is bommels uitspraak dat ook ??
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    maandag 24 september 2018 om 09:26
    Ik hoor de laatste weken niks anders dan dat van Bommel dit .... En dan weer dat .......
    Zouden we hem niet gewoon dankbaar moeten zijn dat er eindelijk iemand lands de lijn staat die weet wat er van je wordt verlangt om te winnen.
    Kijk liever naar het gedrag van de tegenstander. Constant vragen en mekkeren over kaarten. De regels zijn toch duidelijk. Wie vraagt om een kaart van de tegenstander krijgt hem zelf. Maar het lijkt er wederom op of deze regel niet geldt voor Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:46
    Ga huilen joh, je hebt toch gewonnen? En dan nog de zielepoot uithangen
    Vind ik leuk
    Qalsi +235
    maandag 24 september 2018 om 12:17
    Begrijpend lezen moeilijk hé. Was jij niet de beste van de klas. Jullie zijn toch overal het beste in!
    Vind ik leuk
    langeGek +743
    maandag 24 september 2018 om 09:29
    Van Bommel, grote grote klasse. Op tactisch gebied, mentaal gebied.. die man heeft alles. Wat is mijn club gisteren afgetroefd op ALLE fronten door Psv. Pijnlijk!!!
    Vind ik leuk
    Mr-Dutch +62
    maandag 24 september 2018 om 09:29
    Ik niet wat erger is:
    Zielig doen of roepen tegen iemand die zielig doet.
    Vind ik leuk
    De Goffert +433
    maandag 24 september 2018 om 09:30
    Van Bommel wordt een zeer grote trainer!
    Maar Pierre heeft gelijk. Langs de lijn moet je respect tonen! Je spelers gaan anders denken dat het erbij hoort en jeugdige kijkertjes denk dat ze dat ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1746
    maandag 24 september 2018 om 09:31
    Van Bommel is een smeerlap eersteklas. Steeds met dat armpje om die vierde official heen. Het ergste is dat die gasten daar ook nog gevoelig voor zijn.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    maandag 24 september 2018 om 10:02
    Hèhè iemand die het ook heeft gezien. Kan bijna raden dat je geen psv supporter bent.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1746
    maandag 24 september 2018 om 10:08
    Haha, nee dat ben ik inderdaad niet. Al kan ik wel waardering opbrengen voor het talent dat ze hebben lopen. Maar van Bommel vind ik altijd al een mafkees die het moet hebben van z'n nare maniertjes en vuile spel.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:32
    Iemand een kaart aannaaien is altijd verkeerd , probeerde Luuk de jong ook
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:33
    Van Hooijdonk zou beter moeten weten. Pleuren is Rotterdams voor alles wat op gooien lijkt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    maandag 24 september 2018 om 09:57
    En nou allemaal opgepleurd met dat gejank om niks. 😉
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 09:33
    V bommel denkt dat hij het allemaal al weet maar er zijn grenzen
    Het zou mij niet verbazen als hij hiervoor geschorst wordt
    Vind ik leuk
    Birdiemann +347
    maandag 24 september 2018 om 09:34
    Tja , van Bommel is gewoon een arrogante lul . Dat heeft hij dan wel weer gemeenschappelijk met van Gaal .
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:37
    Ten Hag moet geen kaarten naaien op tacktisch gebied overklast door v Bommel, mag nog niet eens de schoenveters van v Bommel vastmaken.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    maandag 24 september 2018 om 09:39
    Tjongejonge, iemand een gele kaart aannaaien is wel sjiek en respectvol? Pleur op zeg!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    maandag 24 september 2018 om 09:46
    Van Hooijdonk die over respect tonen begint 🤣

    Mooi om te zien dat Van Bommel voor zijn team opkomt. Aan alles is te zien dat PSV ook dit seizoen weer 1 groot geheel is, in plaats van een club vol vedettes.
    Vind ik leuk
    Purist01 +651
    maandag 24 september 2018 om 09:46
    Terechte actie van Van Bommel. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat eeuwige joodse gejank, gemanipuleer en slachtoffergedrag.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +388
    maandag 24 september 2018 om 09:47
    Van Hooijdonk is zelf niet sjiek
    Vind ik leuk
    thebigeasy +610
    maandag 24 september 2018 om 09:49
    Ik vind dit niet te ver gaan van Van Bommel. Het aannaaien van kaarten (schwalbes, om kaarten vragen etc.) vind ik 1 van de meest irritante dingen in het huidige voetbal. Erg oncollegiaal en terecht dat je er wat van zegt. Pleur op man vind ik ook wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2727
    maandag 24 september 2018 om 09:51
    nee, om een kaart zeuren is wel sjiek toch v Hooijdonk
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    maandag 24 september 2018 om 10:00
    Dat deed v bommel vanaf de eerste minuut, hij pakte die vierde man eens beet en heeft em negentig minuten lang vastgehouden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    maandag 24 september 2018 om 09:56
    Dat volkse moet er inderdaad af.
    Het was overigens erg sneu van Ten Hag om met die kaartvraag te komen. De boosheid was, met andere woordkeuze, volkomen terecht geweest.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    maandag 24 september 2018 om 09:59
    De uitslag van deze poll bevestigd mijn beeld van de totaal verrotte maatschappij. Niet sjiek is voorzichtig uitgedrukt, asociaal was een beter passende term. En dan vooral zelf hele wedstrijd met een arm om de vierde man staan en maar blijven zuigen tegen die arme kerel. Maar o wee als de opponent een keer iets zegt over de arbitrage dan zo reageren. Was wals speler al een misselijke kwal, gaat als trainer hard ook die kant op.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2727
    maandag 24 september 2018 om 10:05
    De enige misselijke kwal ben jij.
    Neem je verlies als een man ipv te zeveren over v Bommel.
    Richt je eerder op die zwakzinnige die bij jullie voor de groep staat.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    maandag 24 september 2018 om 10:16
    Ik heb het enkel over een trainer die ik het hele seizoen al zo bezig zie. Ik zal zijn kwaliteiten erkennen maar hopelijk heeft ie deze maniertjes afgeleerd als hij bondscoach word want ik wil zeker niet vertegenwoordigd worden door zo'n asociale mafkees. Dat jullie er blij mee zijn prima, past misschien bij jullie mentaliteit ik kom van iets nettere opvoeding waar je niet ongevraagd aan andere mensen zit en ze verbaal constant aanvalt.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 24 september 2018 om 10:01
    Beste Pierre, wellicht zelf eens wat vaker in de spiegel kijken, of ga lekker golfen met Arno Vermeulen. Ajax had gisteren geen schijn van kans, ofwel in golftermen, een 3 onder par & en wat doe je Pierre...een opmerking maken over van Bommel....

    Als Ten hag niet om een kaart gevraagd had , dan had van Bommel ook niets gezegd... denk ik zomaar...

    Het is natuurlijk ook niet zo leuk Pi-air dat Van Bommel als speler decennia lang een enorme goede voetballer en succesvol was, met 110% inzet.... en dat nu gebruikt als trainer.

    In jou geval Pi-air kun je wellicht met Hans Kraay jr het 6de van Fc Lienden coachen.

    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 10:04]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4991
    maandag 24 september 2018 om 10:01
    Ten hag probeerde pereiro een tweede gele kaart aan te smeren . Wat een matennaaier.

    Ik verwacht vandaag ook een schorsing voor Oneenee
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    maandag 24 september 2018 om 10:06
    Onana wordt niet geschorst, daar hoef je niet bang voor te zijn
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:04
    Ten Hag vroeg erom, als speler elkaar een gele kaart aannaaien in niet netjes, maar als trainer moet je je daar helemaal niet mee bezighouden. In die context is van Bommel niet te ver gegaan.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6142
    maandag 24 september 2018 om 13:23
    Daar hoort Mark van Bommel boven te staat, maar laat zich gaan.
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    maandag 24 september 2018 om 10:05
    Van Bommel had groot gelijk. vragen om een kaart hoort niet thuis.
    dit geldt voor alle clubs, spelers en coaches!
    Vind ik leuk
    san the man +1071
    maandag 24 september 2018 om 10:17
    Van Hooijdonk zit hier fout net als ten hag bij ajax
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:39
    Van hooijdonk is een elleboog figuur.
    Geen mening en alleen maar een PR graaier
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:44
    V. Strooidonk . Wat zat je nou weer te doen. Je wil heel scherp en slim overkomen ? Nou niet zo maar dat snap je niet .ipv. dat uhh akkefietje nee zo kan je het zelf niet noemen eigenlijk kan je het geen naam geven. Maar dat PSV maar een halfuur nodig had om 3-0 op het scorebord te zetten daar werd toch wel ruim 5 minuten voor vrij gemaakt. Respect voor de ajjaks trainer hebben .was het dan zo respectvol wat hij deed om te appelleren voor een gele kaart voor een psv speler. Mark v Bommel staat voor winnen en staat achter zijn selectie zoals het hoort . Dus knvb en de partijdige Nederlandse media kijk niet zo naar v Bommel maar kijk naar het elftal en de resultaten dat hij in een korte tijd heeft neergezet. Dus v Strooidonk meer Respect voor
    Mark v Bommel
    Dat verdient hij wel
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:49
    Hoezo respect voor ten Hag? Iemand een kaart aan naaien is wel erg erg laag vind ik. Daarnaast heeft ten Hag het slecht gedaan op tactisch gebied. Met het materiaal van Ajax moet een manager/coach zich veel beter kunnen wapenen. Respect gaat mij echt wat ver hoor!
    Vind ik leuk
    CR.17 +163
    maandag 24 september 2018 om 10:50
    Was dat geen reactie op t feit dat die speler van ajax bewust zo snel mogelijk tegen die psv'er aanschoot onder het mom van ' hij neemt niet genoeg afstand' en ten hag daar in mee ging? In dat geval geef ik van bommel 100% gelijk in zijn reactie
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:00
    Grote gore klootzak
    Vind ik leuk
    allround +1620
    maandag 24 september 2018 om 11:05
    Nu wordt de "zwarte piet" aan Bommel gegeven, terwijl een trainer ( ten Hag) zich juist verre van het aannaaien van een gele kaart moet houden.
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    maandag 24 september 2018 om 11:15
    Waarvoor moet hij een kaarten vrager respekt tonen?? Respekt moet je verdienen en dat heeft Ten Hag nog langer na niet gedaan bij Ajax. Ajax is voor Ten Hag ook de domste club die hij kon kiezen. Hij staat daar door Van Der Sar en Overmars onder te grote druk en die kan hij niet aan.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    maandag 24 september 2018 om 11:45
    Ten hag is gewoon een matennaaier, en velen zijn JALOERS op Van Bommel
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    Moet van Bommel zeggen als er iemand geen respect toont is het van Bommel we vieze maten naaier
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:13
    In die fase van de wedstrijd speelde PSV even echt op het randje. Pereiro verdiende toen zeker een tweede gele kaart en als die dan niet gegegven word dan komt Ten Hag in actie, dat zou elke trainer doen ook Van Bommel.
    Vind ik leuk
    Foebele +55251
    maandag 24 september 2018 om 12:52
    Triest, want van Bommel doet zelf niet anders. Hypocriet en triest om zo te zijn, zelf is hij constant de scheids aan het bewerken met zijn theatrale gedrag en dan zo richting je collega reageren.

    Nee, heb het altijd een naar en eng mannetje gevonden en als trainer lijkt hij het naar een nog hoger niveau te tillen die naarheid, want hij kan als trainer zelf niet zoveel meer doen dus dan gaat ie dat wat hij als speler deed alleen nog maar meer doen als trainer.

    Bah, slechte winnaar ben je dan.
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    dinsdag 25 september 2018 om 09:04
    Maar wel 3 punten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6142
    maandag 24 september 2018 om 13:21
    Het is niet voor niets dat Marco van Basten en Johhny van 't Schip een hekel aan de persoon Mark van Bommel hebben. Bommel arrogantie ten top.
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    dinsdag 25 september 2018 om 09:03
    Van Basten is een engnek en Van 't Schip zijn holmaatje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    maandag 24 september 2018 om 14:35
    waarom respect tonen naar die halve haan van ajax
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    maandag 24 september 2018 om 14:37
    waarom respect tonen naar die halve haan van ajax en wat deed onana daar hoor je niemand over , moet alsnog geschorst worden was 200 % elleboog
    Vind ik leuk
    Rapoe +12
    maandag 24 september 2018 om 14:56
    Of van bommel nou zoveel te zeggen heeft over dit vlak, betwijfel ik. Hij staat zelf vaak zat bij de 4de official om welke reden dan ook. (Kaarten, overtredingen vragen)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:27
    laat men eerst even de hand in eigen boezen steken , van bommel deed het verkeert tegen Barcelona ,en Ten Hag deed het verkeert tegen PSV trouwens in de laatste toch een vervelend mannetje
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:58
    maak je niet druk Mark ten Hag zit met de kerst lekker werkloos thuis hen je na de winterstop ook geen last meer ven hem Ik zou hem dan nog wel een kerstkaart sturen met de groetjes van Mark van Bommel trainer van PSV erop
    Vind ik leuk
    Cirkel +7
    maandag 24 september 2018 om 19:58
    Sjiek? Het hele voetbal is al heel lang niet sjiek meer hoor. Elleboog stoten, mekaar gewoon verrot schoppen, meters doorrollen na een lichte overtreding.Doen alsof ze alles hebben gebroken. Kaarten vragen en mekaar kaarten aannaaien. Coaches die te pas en te onpas staan te schreeuwen als er wat gebeurt. Zondag kon je de verslaggever bijna niet horen zo stond die ouwe Advocaat langs de kant te blèren en loeien. Achter hoge hekken met die trainers en aanhang. Zo gaat dat bij elke wedstrijd weer waar ik naar kijk op tv. Vind voetbal mooie sport maar de lol gaat er wel af zo hoor.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +385
    maandag 24 september 2018 om 20:10
    Van Bommel reageert in mijn ogen vrij normaal. Hij is niet aan het schelden of iets dergelijks. Je kunt beter trainer Van Bommel als voorbeeld nemen dan onze kijkbuisvrienden van Veronica Inside...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6142
    dinsdag 25 september 2018 om 10:10
    Tis maar wat je onder normaal verstaat!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 03:22
    het lijkt de 2e kamer wel.
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    dinsdag 25 september 2018 om 09:03
    Hey Pierre, hey, ga je nou kritiel leveren op Van Bommel? Pleur op man!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 07:58
    Hoort er bij in het heetst van de strijd, lekker man!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws