Kwakkelende Feyenoorder geraakt door kritiek: Het doet zeker iets met je

Kwakkelende Feyenoorder geraakt door kritiek: "Het doet zeker iets met je"

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 12:21ma 24-09-2018 om 12:21

De fluitconcerten en kritiek aan zijn adres zijn Sam Larsson de afgelopen weken niet in de koude kleren gaan zitten. De Zweedse aanvaller vertelde dat na afloop van Feyenoord - FC Utrecht (1-0) voor de camera van RTV Rijnmond. 

"Iedereen kan zeggen dat het hem niets doet, maar het doet zeker wel iets met je. Nu sta ik hier, ik heb een aardige wedstrijd gespeeld op een paar keer balverlies na. Zo'n moeilijke periode maakt je uiteindelijk sterker. Je moet proberen het van je af te spelen, focus houden op de wedstrijd", aldus Samba Sam. 

Hoewel niemand Feyenoord lijkt te beschouwen als serieuze titelkandidaat, wil Larsson de moed nog niet opgeven. "PSV en Ajax zijn twee sterke teams, maar wij hebben ook potentie. We hebben het alleen nog niet altijd laten zien. Zij gaan ook nog wel een moeilijke periode meemaken, ook door de Champions League." 

Poll

Komt het ooit nog goed met Larsson in De Kuip?

(11575 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 24 september 2018 om 12:32
Net zoveel punten als Ajax, niks te klagen in Rotterdam toch?
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 12:54
geen klagen nee
zo als hij soms speelt
als hij uitgefloten wordt
zo speelde heel Ajax gisteren
Vind ik leuk
repeP +2076
maandag 24 september 2018 om 14:34
Feyenoord moet zich schamen dat het verloor van De Graafschap uit. Zijn dure punten geweest.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:36
Inderdaad onvoorstelbaar als je ziet hoe slecht ze vrijdagavond in Almelo waren
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:33
Blijf vertrouwen houden in hem. Maar hij zal nu wel beter moeten gaan spelen, anders word het heel moeilijk voor hem in de kuip.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:35
Ga dan je man eens een x voorbij.. daarvoor heeft feyenoord bijna 5 milj gehaald..
Vind ik leuk
Couto76 +959
maandag 24 september 2018 om 12:37
Larsson is gewoon een goeie voetballer. Beetje geduld daar in De Kuip, maar dat hebben ze daar niet echt.
Vind ik leuk
Echt? +5256
maandag 24 september 2018 om 12:48
Utrecht heeft een redelijke verdediging, spelers als Blind, de Jong , mazranogwattes kan hij beter aan
Vind ik leuk
Just Nuts +510
maandag 24 september 2018 om 13:03
Eerder te veel noem Bilal Başaçıkoğlu als voorbeeld maar op.
Vind ik leuk
marcelvt +445
maandag 24 september 2018 om 13:15
Je generaliseert net zo als veel van mijn mede-feyenoordsupporters. Dat zal bij iedere club wel zo zijn.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 26 september 2018 om 06:04
Beetje geduld? Het is niet zijn eerste seizoen hè! En het is ook niet dat hij moet wennen aan een nieuw land/ klimaat of iets dergelijks.
Vind ik leuk
Couto76 +959
woensdag 26 september 2018 om 12:53
Nee je hebt ook gelijk, het ligt meer aan de gemiddelde voetbalintelligentie van de Feyenoord supporter. Larsson is gewoon een prima speler.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:39
Hoop dat die een van de deze weken belangrijk kan zijn! Winnend doelpunt volgende week of zo hoop dat hem dat wat vertrouwen geeft waardoor die beter gaat ballen. Zo hebben we er ook geen fluit aan maar wordt het bijna aandoenlijk hoe je hem ziet ploeteren.
Vind ik leuk
AllAdIn +22402
maandag 24 september 2018 om 12:45
Totaal off, maar alle PSV'ers alsnog gefeliciteerd met de dik verdiende overwinning!
Gisteren kreeg ik even een klap in m'n gezicht, de hele avond geen sport meer gekeken en offline geweest.

Maar totaal verdiende overwinning!

Nu even on: Ik hoop dat Larsson zijn vorm weer vindt, want voetballen kan dat ventje wel.
Vind ik leuk
Nick_115 +110
maandag 24 september 2018 om 13:43
Het is een mooie maandag voor PSV fans. Ik zou niet voor Ajax willen zijn nu. Ik kan best de kater begrijpen... Heb ik zelf ook vaak genoeg meegemaakt.

Laat het maar een mooie strijd worden dit jaar. Ik geniet wel van een goede titelstrijd :)
Vind ik leuk
AllAdIn +22402
maandag 24 september 2018 om 13:48
Voor mij was gisteren vooral zuur, vandaag gaat het wel weer...
Vind ik leuk
Zico Ali +485
maandag 24 september 2018 om 12:45
Wat is dat toch met Feyenoord en de net-niet voetballers die ze altijd halen. Ik was zo blij toen Feyenoord de laatste jaren weer een factor was geworden in de eredivisie, maar ze hebben het moment niet weten vasthouden. Is dat puur een financieel verhaal, of heeft van Geel enkel middelmaat in het vizier?
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 24 september 2018 om 13:26
Puur een financieel verhaal inderdaad. Het geld dat er is verdiend is geinvesteerd in het trainingscomplex en de jeugdopleiding. Dit was een weloverwogen keuze voor de lange termijnvisie. En ja, als je dan geen geld meer hebt vis je nu eenmaal in een vijver met B garnituur. Des te knapper is het als er toch prijzen worden behaald. Oké misschien noemen veel mensen dit troostprijzen, maar ze hebben ze wel binnengehaald.
Vind ik leuk
Smithsonian +41221
maandag 24 september 2018 om 12:46
Die jongen kan echt wel ballen. Alleen heeft wat meer zelfvetrouwen nodig.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 24 september 2018 om 12:51
Die komt er wel weer. Hopelijk wacht hij nog een weekje ;), daarna mag hij helemaal los gaan. :)
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 24 september 2018 om 13:23
Het komt zeker goed met Sam. Momenteel staat hij helemaal alleen op een eiland. door zijn snelheid word hij nu de diepte in gestuurd, alleen blijft de aansluiting te lang weg. Van Persie kan het niet meer belopen, en op een of andere manier lopen alle middenvelders standaard naar de rechterkant van het veld. Enige aansluiting die hij nu krijgt is af en toe van Malacia, maar verder moet hij het maar uitzoeken links in de hoek. Ik hoop en verwacht dat Sam weer kan opbloeien als Jorgensen weer definitief aanhaakt.
Vind ik leuk
rinirat +3269
maandag 24 september 2018 om 14:52
Alle feyenoordspelers hebben opdracht gehad om dit te roepen voor de supporters ,leuke aktie!
M aar met zo een trainer word het nooit wat.
Vind ik leuk
Leeds United +1453
maandag 24 september 2018 om 16:38
Larsson goede wedstrijd gespeeld? Zat ik toch naar een andere wedstrijd te kijken. Volgens mij leidde Larsson 2 keer balverlies op een super linke plek waardoor FC Utrecht direct erg gevaarlijk werd. Daarnaast kwam hij echt zijn man niet voorbij (net als Berghuis). Ik ben in elk geval niet overtuigd.
Vind ik leuk
fr1963 +4040
dinsdag 25 september 2018 om 00:23
Tegen Utrecht al een stuk beter, al was er nog wel n paar keer dom balverlies wat gevaarlijke counters opleverde. Maar eindelijk wat dreiging in zijn acties en een afstandsschot tussen de palen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws