Felle kritiek op afwezigheid Messi en Ronaldo: 'Gebrek aan respect'

    Felle kritiek op afwezigheid Messi en Ronaldo: 'Gebrek aan respect'

    dinsdag 25 september 2018 om 13:49

    Oud-trainer Fabio Capello heeft zich uitgelaten over de afwezigheid van Cristiano Ronaldo en Lionel Messi bij de FIFA Football Awards. De Italiaan noemde het 'een gebrek aan respect' dat de twee sterspelers geen acte de présence gaven.

    De Argentijn en Portugees waren allebei geselecteerd voor de FIFPro World XI, Ronaldo hoorde daarnaast bij de drie kandidaten om uitgeroepen te worden tot 'speler van het jaar'. De prijs voor beste speler ging uiteindelijk niet naar Ronaldo, maar naar zijn voormalig teamgenoot Luka Modric. "Het is een gebrek aan respect dat ze niet zijn gekomen", aldus Capello tegenover Mundo Deportivo

    "Bij de Oscars zijn ze (de genomineerden red.) er allemaal. Het zou goed kunnen dat ze al te vaak hebben gewonnen en niet graag verliezen", vervolgt Capello. "Maar je moet er staan, niet alleen als je wint, maar ook als je verliest."

    Poll

    Is Modric de terechte winnaar?

    (3518 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dani82 +1650
    dinsdag 25 september 2018 om 13:54
    Error 500 zal zo wel weer voorbij komen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:54
    Arme jullie, nooit last van 😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:09
    Wil je een beetje voorzichtig doen met Error 500 die knaap is al de hele dag compleet over de zeik elke keer als hij vanuit Phub naar VP wilt krijgt hij error 500
    Vind ik leuk
    Guntherr +1244
    dinsdag 25 september 2018 om 15:55
    Waar gaat dit over?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2620
    dinsdag 25 september 2018 om 16:03
    Heeft niks beters te doen zeker?
    Vind ik leuk
    Busk +1384
    dinsdag 25 september 2018 om 13:55
    Capello slaat de spijker op z'n kop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:27
    Hoezo? Omdat er toevallig een gala georganiseerd wordt moet je daar beslist heen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:35
    Toevallig Henkie? :) Wordt toch elk jaar georganiseerd, en toen ze wonnen kwamen ze wel opdagen.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    dinsdag 25 september 2018 om 14:49
    En als ze niet winnen, komen ze niet. Kan me er wel iets bij voorstellen.
    Zeker als Modric onterecht wint.
    Het was al omstreden dat ie tot beste voetballer van het WK werd gekozen.
    Tuurlijk, het is een mooie goede sierlijke voetballer die veel op Johan Cruijff lijkt, maar het is een waterdrager in Real Madrid. Daar was Ronaldo gewoon twee klassen beter. Ook op het WK tegen Spanje liet hij zien qua niveau ver boven Modric te staan.
    Dat hij zich niet voor joker wil laten zetten, kan ik me helemaal voorstellen. Ik zou ook denken: Rot ff snel op, wat zijn dat voor losers in de jury ? Dat Ronaldo nog van Messi verliest, OK, dat kan... maar van Modric ? Dan ben je als jury geen knip voor de neus waard. Ik zou ook niet gekomen zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:09
    Waterdrager😂😂😂jij heb echt nog nooit een wedstrijd gekeken he hahaha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13355
    dinsdag 25 september 2018 om 15:21
    Waterdrager???
    Jij hebt echt geen verstand van voetbal zo te horen.😅😅
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    dinsdag 25 september 2018 om 15:42
    Ben het met je eens. Bij Real was iedereen een waterdrager van CR en dat was niet voor niks.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +660
    dinsdag 25 september 2018 om 21:19
    Heel Real stond inderdaad in dienst van Ronaldo. Modric is verschrikkelijk goed, maar als het gaat om beste speler.. dat is hij niet natuurlijk.

    Wel of niet aanwezig zijn bij een feestje voor Modric: gelukkig mag je dat zelf bepalen! Het had sportief geweest. Als de relatie niet goed is, niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    woensdag 26 september 2018 om 08:01
    Denk ook niet dat hij nu real feestjes gaat vieren. Moet het nog waarmaken bij Juve.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:32
    Hoeveel assists gaf hij alleen al op Cristiano, ballen die niet afgemaakt worden. Opzet van aanvallen. Spel verleggen....duidelijk de architect bij Real en kroatie, verdiende winnaar....zonder dat Cristiano in stelling word gebracht doet hij niet veel....niet zoals hij bij United deed iig
    Vind ik leuk
    Mjblinker +783
    dinsdag 25 september 2018 om 15:47
    Eens, de verkiezing is sowieso subjectief en topsporters zoals Ronaldo en Messi maken hun eigen programma en bepalen zelf wel of ze naar een gala toekomen. Het was klasse geweest als ze allebei een korte videoboodschap hadden ingesproken voor modric maar wellicht hebben ze hem prive gebeld/geappt etc. Neem aan dat ze vooraf al wisten dat modric zou winnen.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    dinsdag 25 september 2018 om 18:16
    Soort Ajax dus. Als ze winnen een grote bek. En als ze verliezen nog steeds een grote bek
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    dinsdag 25 september 2018 om 23:36
    Je vergeet het woord arrogant te gebruiken.
    Messi en Ronaldo zijn net zo arrogant als Ajax, toch ?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    dinsdag 25 september 2018 om 14:45
    Jazeker!

    Toen ze wonnen kwamen ze maar al te graag om huilend de fans te bedanken maar nu Luka de prijs pakt...

    Ik ben echt wel een Ronaldo fan maar uit respect voor Luka had hij gewoon moeten komen.

    Een grote winnaar moet ook groot blijven bij verlies.

    Zowel Messi als Ronaldo hebben hier hun ware gezicht laten zien.

    Topsport onwaardig!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    dinsdag 25 september 2018 om 14:51
    De jury is topsport onwaardig, als topsporter laat je je niet misbruiken door dit soort idioten.
    Vind ik leuk
    lexy88 +1356
    dinsdag 25 september 2018 om 17:51
    Wat een onzin zeg, zeker Ronaldo heeft jarenlang geprofiteerd van het fantastische voetbal van Modric, en dan ga je nu niet komen omdat je je 'misbruikt' of verkeerd beoordeeld voelt? Ze zouden voor die ene keer hun ego aan de kant moeten schuiven en blij zijn voor een ander, i.p.v. dat ze als een kleuter boos zijn alsof hun lolly is afgepakt.

    Maar het is logisch dat de nodige fanboys dit wangedrag gewoon goedpraten..
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    dinsdag 25 september 2018 om 23:34
    Ik denk dat Modric eerder de winstpremies te danken heeft aan het fantastische voetbal en doelpunten van Ronaldo, dan dat het andersom is.
    Ze zouden ook blij voor Modric zijn, mits de uitverkiezing terecht was, maar dat is duidelijk niet het geval. Een jury hoort objectief te zijn en niet de titel aan iemand anders te gunnen omdat ie zo sympathiek is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:49
    Lijkt me netjes als het gala voor jou georganiseerd wordt als 1 van de 3 genomineerde, dat je je gezicht laat zien...
    Vind ik leuk
    Farmer +11985
    dinsdag 25 september 2018 om 17:41
    Naah, kom op Henkie' :)

    Ronaldo en Messi 'overheersen' dit gala, sinds 2007 ofzo, nu zou dít jaar, die hegemonie voor het eerst doorbroken worden. Ja, dat vind ik ook wel een beetje respectloos en ondankbaar.
    10 jaar lang wilden ze wel opdraven om bejubeld te worden met erelintjes, maar ze voelen zich te goed om een andere wereldspeler eventjes een schouderklopje te geven?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    dinsdag 25 september 2018 om 13:55
    Juve speelt morgen gewoon voor de competitie. Prima reden voor Ronaldo om thuis te blijven.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39164
    dinsdag 25 september 2018 om 13:57
    Ja want hij moest nu naar de andere kant van de wereld en niemand van de overige aanwezigen heeft een vol programma en zo.

    Lekker makkelijk zo; rechtlullen wat enorm krom is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:31
    Nouja,
    Het zou dus inhouden dat Ronaldo al wist dat hij niet ging winnen. Zou kunnen, maar dat weten wij niet.
    Bovendien kan je gewoon goede redenen hebben om ergens niet op te komen dagen. Ze leven beiden nou eenmaal niet voor dat gala.
    Overigens, ik lul het niet recht, maar excuses om ergens niet heen te kunnen zijn er nou eenmaal.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39164
    dinsdag 25 september 2018 om 14:33
    Ik zeg nergens dat ie het al wist. Al ben ik er vrijwel van overtuigd. Hij miste namelijk geen enkele uitreiking van deze prijs die hij wel won :-)

    Dat ie verhinderd had kunnen zijn; klopt ook. Maar in iedere beroepsgroep zijn er bepaalde bijeenkomsten waarvan je al jaar-en-dag weet dat ze er zijn en welke je niet kan missen.
    Een europese uitreiking en deze uitreiking beide missen door 'overmacht' is natuurlijk nonsens.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    dinsdag 25 september 2018 om 13:57
    Hij zou maar oververmoeid worden.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39164
    dinsdag 25 september 2018 om 13:56
    Halleluja! Gelukkig zegt eindelijk een vooraanstaand voetbal-figuur iets als dit.
    Messi en Ronalo; ik prijs me gelukkig dat ik ze vaak heb zien voetballen en nog ga zien voetballen, maar het gedrag valt heel wat over te zeggen.

    Het is niet alleen arrogant en verknipt om niet op te komen dagen als je niet wint, maar het is bovenal enorm onsportief. Een dikke middelvinger naar spelers die het eens een seizoen beter deden/doen dan jijzelf. Wel zelf applaus kunnen incasseren, maar niet willen uitdelen; smerig onsportief.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 14:16
    Arie, ik ben het met je eens. Beide heren maken hier een overduidelijke schwalbe, om het maar eens in voetbaltaal te zeggen. Ik zou ze nooit meer genomineerd willen zien worden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8204
    dinsdag 25 september 2018 om 14:34
    Joh hij moet gewoon spelen en zit net wat beter op zijn plek, Ronaldo is geen klapvee maar een grootheid! Net als Messi, ze mogen blij zijn dat ze komen als ze hem winnen! Domme verkiezing en vind Modric een leuke voetballer maar niet van hun niveau
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39164
    dinsdag 25 september 2018 om 14:36
    Hij moet gewoon spelen haha.
    Denk niet dat ik veel hoef uit te leggen aan je verder. Je weet precies hoe t zit :-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8204
    dinsdag 25 september 2018 om 14:55
    Haha idd
    Vind ik leuk
    Emnu +2773
    dinsdag 25 september 2018 om 13:57
    Messi stond niet eens bij de laatste drie, zoveel disrespect verdient geen bezoek.

    Ronaldo zal nog aan het huilen zijn vanwege de rode kaart.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    dinsdag 25 september 2018 om 14:01
    Wat maakt dat uit andere spelers die niet in de topdrie zaten waren er gewoon bij hoor. Ik snap niet dat Modric de prijs kreeg alleen maar wegens gunfactor en een redelijk WK en voor Real Madrid vind ik hem vorig seizoen ondermaats spelen onder zijn niveau en Ronaldo heeft Real juist gered tegen Juve en paris.. Kan mij Bayern herinneren waarin Modric dronken wed gespeeld 2 wedstrijden door het middenveld van Bayeren.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39164
    dinsdag 25 september 2018 om 14:03
    Hahaha. Serieus man. Fans, trainers en aanvoerders mochten stemmen. En dan komt onze Bien even uitleggen dat ie t echt niet begrijpt :')

    Maar goed om te lezen dat je Ronaldo ook een eikel vindt omdat ie er niet bij was. Heel eerlijk van je.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8204
    dinsdag 25 september 2018 om 14:36
    Ben het voor een keer met je eens, Ronaldo had hem de laatste maal moeten winnen en niet Modric vanwege een paar leuke potjes op een WK
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:57
    Zeker voor Modric, die zo'n cruciale rol speelde in het drie keer achter elkaar winnen van de CL, had Ronaldo er moeten zijn. Hij mag dan wel de vedette zijn, maar hij heeft zeer veel aan hem te denken, vice versa vanzelfsprekend ook.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    dinsdag 25 september 2018 om 14:02
    Onzin was in de C.L niet al te best tegen Bayern werden en Juve op in Madrid op het middenveld weggespeeld was Modric nergens te bekennen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:04
    Over de hele linie was Modric fenomenaal goed de afgelopen 3 jaar in de CL en heeft een zeer grote bijdrage geleverd aan het winnen van die prijs drie keer op rij; er zijn ook wedstrijden aan te halen waarin Ronaldo als een oliebolletje speelde, toch weet iedereen dat ook hij overall zeer belangrijk was.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    dinsdag 25 september 2018 om 14:05
    Het gaat om 1 jaar dude...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:07
    Dat is niet mijn punt, mijn punt was dat Ronaldo erg veel aan Modric heeft te danken, gezien zijn meer dan uitstekende prestaties op het middenveld van Real en mede daardoor zijn ze samen enorm succesvol geweest; als hij dan een keer een prijs wint, moet je uit respect voor hem daar staan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8204
    dinsdag 25 september 2018 om 14:39
    Een focking jetlag voor even klappen, hij heeft hem gebeld met Facetime en een dure klok gegeven wat wil je nog meer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:48
    Het was in Londen (nog geen 2 uur vliegen voor hem en dan ook nog eens onder de meest comfortabele omstandigheden), niet in in Shanghai.. En je praat over een jetlag, het moet niet gekker worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8204
    dinsdag 25 september 2018 om 14:38
    Ronaldo speelt in de CL altijd goed!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:44
    Vaak wel, niet altijd, is ook de normaalste zaak van de wereld, geldt ook voor Messi.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 25 september 2018 om 14:01
    Ik vind het een gebrek aan respect van capello, dat ie zich met zijn eigen leven bezig houdt. Er zijn nogal wat van deze nutteloze verkiezingen en je kunt er niet altijd bij zijn. Zelfs als ze geen zin hadden en wel konden boeit het me niets, mogen ze zelf bepalen toch ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:12
    Capello mag toch net zo goed iets vinden?
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 25 september 2018 om 17:32
    Dat mag zeker, ik zeg ook niet dat hij niets mag zeggen. Hij begint over respectloos maar is dus zelf ook respectloos.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 14:30
    Heel nutteloos inderdaad, maar Ronaldo vond het minder nutteloos toen hij zelf won. Zodra hij wist dit keer geen kans te maken moet zijn besluit vastgestaan hebben: ik ga er niet heen, ik sta er niet in de belangstelling, extra mijn haren kammen heeft geen zin en een baard heb ik ook niet om te laten staan.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 25 september 2018 om 17:33
    Ronaldo en Messi, jouw voorkeur is denk ik duidelijk......
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 18:52
    Als je denkt kun je beter je hersens gebruiken. Je zult ze wel hebben, maar nee, ik heb geen voorkeur voor mannen.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 25 september 2018 om 19:15
    Want daar schreef ik ook iets over, seksuele voorkeur.... Dat jij dat uit de tekst haalt is zeer merkwaardig.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 25 september 2018 om 14:04
    Uiteraard vooraf al bekend wie er gaat winnen en dus komt Ronaldo gewoon niet opdagen. Zelfs niet voor een inmiddels oud teamgenoot. Tja je bent een narcist of je bent het niet.
    Vind ik leuk
    El torro +300
    dinsdag 25 september 2018 om 14:06
    Wie is capello.😂😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:20
    Een echte nobody:
    4x kampioen met Milan, 1x met Roma en 2x met Real Madrid.
    CL gewonnen met Milan
    En dan nog wat tweederangs prijzen als Supercup, Coppa Italia en de Supercoppa.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:37
    Als dat een vraag is zegt dat heel veel over je voetbalkennis,

    Capello is een zeer groot trainer met ervaring en prijzen op elk niveau.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    dinsdag 25 september 2018 om 14:07
    Error 500 kom maar in actie e alweer en error om gek van te worden. Ze zijn er wel als de kippen bij om reacties van leden te verwijderen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 14:33
    Vamos7, je zult je contributie niet betaald hebben, als je alsnog betaalt dan heb je nergens last meer van.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    dinsdag 25 september 2018 om 14:11
    Messi met afstand beste speler ter wereld!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:33
    Jij ziet ze vliegen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    dinsdag 25 september 2018 om 18:03
    jij ook denk ik hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:12
    Blijkt maa weer hoe egoïstisch voetballers zijn. Ikke ikke ikke.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:16
    Behalve een voetballiefhebber ben ik toevallig (!) ook een filmliefhebber. En meneer Capello heeft hier geen gelijk. Met grote regelmaat ontbreken genomineerden ook tijdens de Oscar uitreikingen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:34
    Maar toch wel een stuk minder dan tijdens het voetbalgala.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 14:35
    Ja, omdat ze in een of ander theater staan vanwege een contract. Dan kan je niet zomaar er even tussenuit. Een voetbalwedstrijd kan je wel een kee missen als je bij een grote club speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:38
    Dat was niet het punt dat Capello maakte. Hij stelt dat ALLE genomineerden er zijn. En dat is dus niet zo. Even los van de reden/oorzaak/het excuus.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 25 september 2018 om 14:42
    Ach weet je beste Beatle, als je eens gewonnen hebt sta je er toch ook als je een keer niet wint? Die anderen stonden er toch ook toen zij wonnen? Jaloersheid is gewoon een emotie die door volwassenen kan worden onderdrukt en dat lijkt me helemaal niet moeilijk als je zelf een keer won.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    dinsdag 25 september 2018 om 14:28
    schande dat messi niet bij de beste 3 zit, dan was ik ook niet gekomen als ik hem was
    Vind ik leuk
    allround +1620
    dinsdag 25 september 2018 om 14:46
    wanneer je wint heb je vrienden. maar die twee hebben er genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:49
    Allebei slechte verliezers
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1675
    dinsdag 25 september 2018 om 15:00
    Al die kutprijzen, zou er ook niet heen gaan. Miljonairs die elkaar een veer in de reet poeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:04
    Dat vindt scheidsrechter Makkelie heerlijk
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    dinsdag 25 september 2018 om 15:40
    Idd gewoon afschaffen . Maar het is een lekker commercieel speeltje van UEFA en FIFA. Zonder spelers om zich heen zijn die zogenaamde sterren wel goed maar niet zo overdreven als nu.
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    dinsdag 25 september 2018 om 15:10
    Zolang Ronaldo en Messi spelen hoort er geen andere speler winnaar te worden
    Vind ik leuk
    kwartje50 +893
    dinsdag 25 september 2018 om 15:11
    Zo vaak daar geweest , zo veel verplichtingen in het leven was ook niet gegaan.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1090
    dinsdag 25 september 2018 om 15:12
    De nl bondscoach had ook geen tijd om naar psv-ajax te komen....een topper in argentinie met nul nl spelers is belangrijker...ongelooflijk dat dit kan als werknemer van de knvb.
    Vind ik leuk
    Schaar +1497
    dinsdag 25 september 2018 om 15:39
    De spelers van psv en ajax kent hij nog niet zeker? Hij kan de wedstrijd nog wel 1000x terugkijken als hij wil en alle info bij psv en ajax opvragen. Waarschijnlijk stond dit tripje al lang geleden gepland.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 25 september 2018 om 15:24
    Ik geef deze spelers groot gelijk, als je aan alle mensen zouden vragen wie de beste voetballer is dan duiken namen als Messi en Ronaldo als eerste op.
    Dat Messi niet eens bij de beste 3 zit is natuurlijk schandalig
    Vind ik leuk
    Schaar +1497
    dinsdag 25 september 2018 om 15:37
    Prijs van niks, beste speler is niet aan de hand van een paar stemmers te bepalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:40
    Respect krijg je niet zomaar...
    Vind ik leuk
    ajaxdev +466
    dinsdag 25 september 2018 om 15:43
    wat is toch error 500?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    dinsdag 25 september 2018 om 17:09
    Blind was er wel. Geen idee waarom?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:37
    Modric heeft jarenlang Ronaldo voorzien van mooie passes.Hij had er bij moeten zijn om zijn ex-ploegmaat te feliciteren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Felle kritiek op afwezigheid Messi en Ronaldo: 'Gebrek aan respect'