Het feit dat er veel kritiek is raakt me wel, dat zal ik niet ontkennen

    "Het feit dat er veel kritiek is raakt me wel, dat zal ik niet ontkennen"

    dinsdag 25 september 2018 om 16:31

    Iedereen bij NAC Breda is 'ziek' van de situatie waarin de club verkeert. Dat zegt technisch manager Hans Smulders tegen Voetbal International. Het is code rood in het Rat Verlegh Stadion: NAC verloor vijf van z'n eerste zes competitieduels en staat onderaan in de Eredivisie. 

    Afgelopen zaterdag ging het volledig mis bij VVV-Venlo voor het team van trainer Mitchell van der Gaag (foto): 3-0. "We zijn hier allemaal ziek van. We weten hoe het bij NAC en in het voetbal werkt. Iedereen is in rep en roer als het niet goed gaat op het veld. En terecht", aldus Smulders.

    "De mensen in Breda zijn betrokken bij de club en de resultaten vallen tot nu toe erg tegen. Dan wordt er nu eenmaal naar de trainer of naar de directie gekeken. Voor die verantwoordelijkheid loop ik ook niet weg. Kritiek mag en moet er juist altijd zijn. Dat is de vorm van betrokkenheid waarop deze club is gebouwd."

    Het aankoopbeleid van Smulders ligt nu ook onder een vergrootglas. "Het feit dat er veel kritiek is raakt me wel, dat zal ik niet ontkennen. Er gaan zeker dingen niet goed, maar er gebeuren ook veel, soms niet zichtbare, dingen die wél goed gaan. Misschien moeten we dat meer duidelijk maken."

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Poll

    Gaat NAC dit seizoen degraderen?

    (5219 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 25 september 2018 om 16:41
    Joh niet paniekeren wij staan nog onder jullie! Maar op het eind degradeerd de graafschap samen met fortuna. En is er ook volgend jaar weer een avondje NAC Groningen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Potjan3 +659
    dinsdag 25 september 2018 om 16:58
    Waarom fortuna, waar baseer je dat op? .NAC is helemaal niet beter.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5635
    dinsdag 25 september 2018 om 17:00
    Fortuna gaat ook niet heel hoog eindigen als je ziet hoe gemakkelijk ze de goals weggeven.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 25 september 2018 om 16:42
    Opdonderen met deze nobody , anders volgend jaar weer degraderen , nu ingrijpen dan kan het nog
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:43
    Het raakt iedereen, ze zijn er allemaal ziek van.. Ik denk dat de doorsnee NAC-supporter vooral op het veld zoveel betrokkenheid wil zien.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7644
    dinsdag 25 september 2018 om 16:43
    Sorry NAC wij zijn in het weekend weer onverstoorbaar, dus helaas weer geen punten.....
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    dinsdag 25 september 2018 om 16:44
    Eerder code geel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:00
    Een van de sponsors heeft aangeboden de bus te parkeren nouwens transport gaat 15 trucks het veld op Parkeren... Maar momenteel trekken we wel 18.500 toeschouwers....plek 4 achter de traditionele top drie...Ajax PSV Feyenoord....en we staan Onderaan .....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3668
    dinsdag 25 september 2018 om 18:16
    Plek 5 want Twente staat nog ruim (25.000) boven jullie.
    En die staan nog een divisie lager!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1135
    dinsdag 25 september 2018 om 17:28
    Moet je zien hoe Van der Gaag er uit ziet, dat is niet gezond meer!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:43
    Hoezo....Wilco? Hij is wel wat gewend...bij Excelsior....een club waar ik respect voor heb.... weten zich elk jaar te handhaven...maar met een verschil.... daar komen geen 18.500 toeschouwers....da's ff wat anders...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1135
    dinsdag 25 september 2018 om 21:00
    Bij Excelsior ging het veel beter. Nu ligt NAC ook weer uit de beker pffff.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:57
    Laten we hopen dat ze snel weer degraderen. Kunnen ze mooi op vrijdagavond heel trots heel veel bier gaan drinken haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:11
    In iedergeval doen we dat zowiezo....meer als dat evenementen bier in die ufo stadion...met Amstel als producent eikel!!...en ik ben bij de opening wedstrijd geweest....ajakkes NAC...wat een evenement stadion is dat;!! Geef mij maar de kuip!!! Zullen jullie nooit aan kunnen tippen!!;
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3668
    dinsdag 25 september 2018 om 18:18
    Laat je niet zo opjutten joh.
    Gewoon met plezier naar jullie thuiswedstrijden gaan en sfeer maken.
    Een avondje NAC zal niet snel vergaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:31
    Zal ik ook niet doen luky les... maar reactie geef ik wel kerel..
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:37
    Net zoals jullie nooit kunnen tippen aan Tilburg! Jullie grote broer!

    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:43
    In wat? Die hebben jojo gespeeld... promotie degradatie..... maar nooit toeschouwers getrokken.... zoals wij neus!!..en jullie je beste speler uitsluiten..en nu heilig verklaren....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:50]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:48
    Nooit toeschouwers getrokken? Altijd vol uit vak, spelen altijd aantrekkelijk voetbal en hebben vaak interessante spelers.

    Vind Nac de laatste jaren niet meer dan een 2de divisie clubje, alhoewel het thuis wel vaak vol zit! Is het voetbal nog steeds niet om aan te zien.

    Haha neus? Je laat je weer lekker kennen gup, waarheid is niet leuk soms he haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:56
    De schaal blijft in Brabant!!! Neusje..je staat 300 punten achter!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:59
    Haha veel plezier in de KKD volgend jaar ratje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:06
    Daar wil ik wel een krat amste kut bier op drinken neusje...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    Nee denk dat jullie er ook wel inblijven uiteindelijk! Er zijn teams die nog slechter zijn!
    Vind ik leuk
    Cookee +10633
    dinsdag 25 september 2018 om 19:13
    Je hoort bij een echte club, laat je niet fokken.
    Die vent is niet eens een Amsterdammer, want die kennen maar 1 club. Echte clubs zitten in het hart.
    Groet uit Leeuwarden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10633
    dinsdag 25 september 2018 om 19:08
    Gek hoor, al die trainers schitteren bij Excelsior en dan komen ze bij clubs waar beleving is en dan gaat het mis. Eigenlijk alleen Groenendijk overleeft.
    Ik had ook echt verwacht dat vd Gaag het goed zou doen.
    Nou maar hopen dat het nog komt, want NAC is te mooi om nog een echte club in de KKD te krijgen, stel je voor Groningen ook nog.
    Dan zitten Twente, Sparta, NEC, Cambuur, Eagles, NAC en Groningen daarin, dan wordt de ED een speeltuin van gemaakte glorie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Het feit dat er veel kritiek is raakt me wel, dat zal ik niet ontkennen"