Premier League-spits 'hekelt' Van Dijk: 'Te groot, te sterk, te snel...'

    Premier League-spits 'hekelt' Van Dijk: 'Te groot, te sterk, te snel...'

    dinsdag 25 september 2018 om 19:05

    Troy Deeney kijkt allerminst uit naar de confrontatie met Liverpool op 24 november. De aanvaller van Watford heeft namelijk een 'hekel' aan Virgil van Dijk, vertelt hij bij de BBC.

    "Ik heb het al vaker gezegd, ik haat hem. Ik haat het om tegenover hem te staan. Hij is te groot, te sterk, te snel, te goed aan de bal, houdt van een goed gevecht", laat Deeney weten. "Hij heeft ook nog eens een goede kop met haar, die verzorgt hij ook nog eens goed waardoor het nog goed ruikt ook", lacht de dertigjarige Engelsman, die dit seizoen twee keer scoorde in zes duels.

    Overigens is Deeney 'wel' onder de indruk van zijn landgenoot Joe Gomez, die naast de Oranje-aanvoerder in het hart van de defensie staat bij Liverpool. "Die kan zomaar de komende vijftien seizoenen in het Engelse elftal staan. Het is een beest. En zolang hij naast Van Dijk mag spelen, zal hij alleen nog maar beter worden."

    Plaats een reactie

    dinsdag 25 september 2018 om 19:09
    Dijk speelt als een dijkie daar valt geen spelt tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11245
    dinsdag 25 september 2018 om 19:11
    Van Dijk Heeft een perfecte weg bewandeld om uiteindelijk bij Liverpool te spelen.
    Vind ik leuk
    PSV noord +983
    dinsdag 25 september 2018 om 21:08
    De perfecte weg is toch via de top 3?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11245
    dinsdag 25 september 2018 om 21:11
    Kan, hoeft niet altijd. Maar de keuze voor Celtic en Southampton is gewoon prima.
    Vind ik leuk
    Max vh +48
    dinsdag 25 september 2018 om 19:11
    Troll deeney heerlijke vent
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:26
    Hahah de lekkere geur van z’n haar...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 19:30
    En dan nog zijn er kenners hier die blaten dat die Van Dijk "wel goed kan voetballen maar niet zo goed kan verdedigen".
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 25 september 2018 om 20:08
    En de mening van troy deeney bewijst het ongelijk ?

    Gaat echt nergens over.....
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3006
    dinsdag 25 september 2018 om 20:19
    Niet alleen de mening van Deeney. Elke week zijn er wel genoeg mensen die erg positief over Van Dijk zijn. Afgelopen dinsdag heb ik ook enorm gelachen om de mensen die zeiden dat Van Dijk niet snel is. Bij Liverpool - PSG was hij de snelste man van de wedstrijd. En ook tegen Frankrijk wist hij Mbappe een keer goed bij te houden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 20:37
    Mening van je directe tegenstander hecht ik meer waarde aan dan de televisiekijker hier ja.

    En 't gaat inderdaad nergens over, 't is slechts mijn mening.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 20:16
    Die zin snap ik ff niet🤔
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8158
    dinsdag 25 september 2018 om 20:38
    Dat jij het niet snapt, snap ik wel. Inmiddels gefixed ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 20:51
    Aha nu wel ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Premier League-spits 'hekelt' Van Dijk: 'Te groot, te sterk, te snel...'