Te Werve-captain scoort shirt van Ajacied: 'Gelijk na vijf minuten gevraagd'

Te Werve-captain scoort shirt van Ajacied: 'Gelijk na vijf minuten gevraagd'

Gepubliceerd: donderdag 27 september 2018 om 09:49do 27-09-2018 om 09:49

HVV Te Werve ging op eigen veld met 0-7 onderuit tegen Ajax. Toch waren er na afloop vooral blije gezichten te zien bij de amateurs. Voor aanvoerder Zakarya Faloun kon de avond al vroeg in de wedstrijd niet meer stuk.

"Ik heb wel een shirtje kunnen bemachtigen gelukkig. Van Labyad", vertelt hij in gesprek met Omroep West. "Ik had het hem gelijk na vijf minuten gevraagd. Ik dacht: dan heb ik in ieder geval iets, heb ik in ieder geval een prijs meegenomen. Hij zei: prima, na de wedstrijd krijg je 'm van me."

Faloun genoot verder van de wedstrijd tegen de Amsterdammers. "Heel leuk om mee te maken. Een leuke ervaring, hoog tempo, het was zwaarder dan ik had verwacht", geeft hij toe. "Je hebt natuurlijk een idee dat het wel zwaar gaat worden, maar het is nog zwaarder dan je denkt." Ook over de uitslag was hij te spreken. "Onder de 10 hè. Dat is nog een hoogtepunt als je dat zo kan noemen."

Plaats een reactie

Fritz Korbach +24646
donderdag 27 september 2018 om 09:52
Nou nou wat een prijs zeg, het shirt van labyad...
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 09:53]
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 09:54
Voor die gasten wel fritzie 😜

Het was volgens mij ook 1 van de slechtste clubs die we konden treffer
Vind ik leuk
Betrouni +17
donderdag 27 september 2018 om 09:58
Na PSV
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 10:01
Zo.....de scherpe randjes zijn er al weer af lees ik?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:05
Hahahah jouw clubje kwam gister nog met de schrik vrij of niet?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:16
Heb je hiervoor een account aangemaakt? Om 2 x psv te zeggen 👋👋👋
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 09:54
Leuk om aan te trekken als je naar een wedstrijd van PSV gaat. Hoorde afgelopen zondag dat Labyad daar erg welkom is.
Vind ik leuk
ErikAjax +3212
donderdag 27 september 2018 om 09:59
Buiten Brabant is niemand geïnteresseerd in PSV.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 10:00
Glory hunters heb je overal hoor. Als je wint heb je vrienden.
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 27 september 2018 om 11:54
Zo zijn Ajax en Feyenoord ooit ook aan hun fans in de provincie gekomen. Alleen mogen ze wel opletten want Nederland wordt een onbeduidende provincie in het Europese voetballand gezien de jeugd die tegenwoordig zelfs in Amsterdam en Rotterdam rondlopen in shirtjes van Barca, Real, Chelsea, Man U, City, Liverpool etc.
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 15:44]
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 12:33
Ik ben nog altijd voorstander van "support your locals" maar shirtjes van Barca etc snap ik nog wel.
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 27 september 2018 om 12:55
Nou ik niet want Barca is sowieso nooit "local"
Aan fan zijn voor een buitenlandse club liggen dezelfde motieven ten grondslag als aan fan zijn voor Ajax, Feyenoord of PSV in de provincie.
Al kan ik bv sommige Tilburgers wel begrijpen die nu voor PSV zijn want er waren ooit 3 profclubs in Tilburg en de overstap naar Willem II was destijds moeilijker dan naar PSV (jaren 70)
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 12:56]
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 13:04
Ik bedoelde meer dat je in basis bent voor de club waar je woont. Als je daarbuiten nog voor een buitenlandse club bent kan ik daar mee leven.
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 27 september 2018 om 13:18
Ben je fan van Ajax, PSV of Feyenoord die toch ambieëren jaarlijks op het Europese platform te willen spelen kan je toch geen fan zijn van een Europese rivaal.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 13:19
Misschien ligt daarin het verschil. na het debacle van Trencin heb ik mijn doelstellingen al bijgesteld.
Vind ik leuk
DeanJayden +13709
donderdag 27 september 2018 om 14:30
Welnee ik ben voor Ajax en Real, maar als Ajax tegen Real moet ben ik voor Ajax. En waarom moet je local fan zijn? Ik kom toevallig uit Amsterdam maar begrijp heel goed dat een Noord Hollander voor Ajax kan zijn! Waarom moet je voor Telstar zijn als je in IJmuiden woont? Dan woon je al zo lelijk en dan moet je ook nog in een graftombe naar wedstrijden kijken op amateur niveau ! Lekker makkelijk om voor een ander te beslissen waarvoor je hoort te zijn afhankelijk van waar je woont.
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 27 september 2018 om 15:48
Je bent dus geen Real fan maar die jochies die in een Barca, Real of wat dan ook voor shirt rondlopen in Amsterdam hebben dat nu juist met Ajax als ze er überhaupt nog wat mee hebben hoewel ze in Amsterdam wonen.
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:01
Hahaha klopt. Mischien hebben ze nog een verdwaalde fan in Kuttekoppeveen 🤣🤣😬
Vind ik leuk
Leeds United +1427
donderdag 27 september 2018 om 10:04
Inderdaad is die verdwaald. Schijnt een harde PSV kern in Schubbekutteveen te zitten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
Zultkop +6753
donderdag 27 september 2018 om 10:27
klinkt gevaarlijk.....zo'n harde in de buurt van.... #
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
Dani82 +3809
donderdag 27 september 2018 om 10:07
Ik kom uit brabant, maar ook geen interesse in psv hoor;)
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6309
donderdag 27 september 2018 om 10:21
ErikAjax, het is natuurlijk nog maar de vraag wie op VP (behalve de Ajax-trolls) in JOU geïnteresseerd is.

Ik hoop op veel inhoudelijke posts van je!
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:13
Mocro's onder elkaar tochhhh
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:19
Als hij dat een prijs vindt.. daar is toch niks mis mee ??
Vind ik leuk
ArieB +71
donderdag 27 september 2018 om 12:07
Je hebt het wel over het shirt van een Marokkaanse international he.. Meestal heeft hij ook de minst bezwete shirts denk ik..
Vind ik leuk
JWK +846
donderdag 27 september 2018 om 12:20
Doet op Marktplaats toch gauw €100,-😂
Vind ik leuk
Lampenpit +1377
donderdag 27 september 2018 om 12:38
Weinig spelers zullen die kans krijgen denk ik, aangezien labyad nooit speelt.
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 09:52
Geweldig toch die amateurs tegen de grote clubs. Toch een shirtje weten te bemachtigen. Die kon lekker slapen met zijn labyad shirt aan
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24646
donderdag 27 september 2018 om 09:54
Jaa die heeft ie toch maar ff binnen. Die pakken ze niet meer af. Niet dat iemand hem ooit zou willen afpakken
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 09:55
Dat is de andere kant van het verhaal.
Ik zou die van de ligt, ziyech of frenkie wel willen hebben.
💪
Vind ik leuk
Betrouni +17
donderdag 27 september 2018 om 09:59
Zeker te goed tegen PSV
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:15
? Dit gaat niet over psv maar over ter werve
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6309
donderdag 27 september 2018 om 10:24
Eens.
Maar je eigen post is 'een van de slechtste clubs die we konden treffen'.
Dat is wel een soort van uitnodiging :)
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:25
Dat is gewoon de waarheid, ze hebben zich maar net weten te plaatsen voor de beker.
Vind ik leuk
Leeds United +1427
donderdag 27 september 2018 om 10:01
Niet die van Schone dan?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:14
Nee
Vind ik leuk
Zultkop +6753
donderdag 27 september 2018 om 10:29
Dat shirt is in ieder geval eh...schoon? Schön....
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 11:47
Scheelt toch ook gauw 8 tientjes, als je 'm zelf moet betalen :P
Mooi meegenomen toch?
Vind ik leuk
Buck Worrier +2701
donderdag 27 september 2018 om 09:55
Zag genoeg onnodige overtredingen die typisch zijn voor amateurs. Zo jammer. Weet ook van 1 speler dat die daarom niet zijn shirt gaf. Dom geschop.
Vind ik leuk
Koenbres +2135
donderdag 27 september 2018 om 10:02
Zo werkt dat nou eenmaal als je wat lager komt eh, moet wel tegen een stootje kunnen, zijn maar weinig voetballers die dat nog kunnen.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
donderdag 27 september 2018 om 10:04
Is eerder onkunde als bewust trappen hoor. Die jongens willen een tackle inzetten maar komen gewoon altijd te laat omdat ze het tempo niet gewend zijn. Dat is nou eenmaal het risico dat je loopt met bekervoetbal. Als je daarom je shirtje niet wil ruilen met zo'n jongen ben je in mijn ogen dus zelf een beetje kinds.
Vind ik leuk
Echt? +5214
donderdag 27 september 2018 om 11:24
Kunnen ze beter Blind opstellen, zijn snelheid kunnen amateurs makkelijk bij houden.
Vind ik leuk
Leeds United +1427
donderdag 27 september 2018 om 09:59
Zo’n shirt zal gretig aftrek vinden in de Ajax fanstore. Misschien wel net zoveel van verkocht als het shirt van Schone.
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:05
Ik wilde een door George Best gedragen shirt. Buiten het feit dat dat halvelings onbetaalbaar is, is het ook moeilijk te verkrijgen...
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:13
Die zijn al zo oud, dat de motten ze hebben op gevroten...;-)
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:49
Vacuümbags for the win...
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:12
Die zij
Vind ik leuk
El Cazador +9346
donderdag 27 september 2018 om 10:24
Na 5 minuten al aan het einde denken, pffff
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 10:48
wat een minachting naar amateurspelers die uitkijken naar een mooie wedstrijd tegen een professionele club en blij zijn met een shirt van een speler van die club.

trieste bende hier, wordt steeds erger! laat mensen zijn wie ze zijn en laat mensen blij zijn met de kleine leuke dingen in het leven! een shirt van Labyad, hij is er blij mee! wees blij voor die jongen. Hij heeft in ieder geval tegen een club als Ajax gespeeld en is daar heel realistisch in en blij mee.
Vind ik leuk
R94 +2034
donderdag 27 september 2018 om 11:13
Het wc papier in de kleedkamer was zeker op
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
donderdag 27 september 2018 om 11:41
Dan zal jouw kop nu vast onder
de schijt zitten !
Vind ik leuk
mchollie +3696
donderdag 27 september 2018 om 14:40
ach gossie, wat een hoog primeur gehalte is dit zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws