Groep G: Verrassende nederlaag Real Madrid, Kluivert scoort voor winnend AS Roma

    Groep G: Verrassende nederlaag Real Madrid, Kluivert scoort voor winnend AS Roma

    dinsdag 2 oktober 2018 om 23:10

    Real Madrid heeft op bezoek bij CSKA Moskou een verrassende nederlaag geleden. De Madrilenen wonnen het eerste duel van AS Roma, maar gingen in Moskou met 1-0 onderuit. AS Roma heeft thuis hard uitgehaald tegen Viktoria Plzen.

    CSKA - Real Madrid 
    De enige goal viel al na twee minuten spelen. Nikola Vlašić strafte een defensieve fout van Real hard af en schoot de bal achter Keylor Navas. Daarna nam Real de leiding over. De ploeg van Julen Lopetegui beet zich keer op keer stuk op de Russische defensie. Karim Benzema en Casemiro kregen grote kansen, net als Dani Carvajal.

    In de tweede helft speelde CSKA op de counter en dat leek zich meerdere keren uit te betalen, maar achterin stond Real goed. De Spanjaarden gooiden alles op de aanval, maar Igor Akinfeev bleek onpasseerbaar. In de blessuretijd moest de doelman van het veld af, omdat hij in korte tijd twee keer geel kreeg vanwege commentaar op de arbitrage.

    AS Roma - Plzen
    Een soeverein AS Roma heeft thuis gehakt gemaakt van Viktoria Plzen. Justin Kluivert was een van de doelpuntenmakers bij de Romeinen, die maar liefst vijf keer trefzeker waren. Niet Kluivert, maar Edin Dzeko was de grote man. De Bosnische spits nam drie goals voor zijn rekening en scoorde al na drie minuten. Lang gebeurde er weinig, waarna Dzeko vijf minuten voor rust opnieuw toesloeg.

    De wedstrijd was gespeeld toen Cengiz Ünder, die samen met Kluivert in de basis stond, de 3-0 maakte. Tien minuten later mocht Kluivert zelfs scoren. Dzeko zorgde in de blessuretijd met de 5-0 voor de kers op de taart. CSKA is verrassend koploper. Real is tweede op doelsaldo.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19563
    dinsdag 2 oktober 2018 om 23:12
    Haha, die uitslagen. Flink verloren in de toto maar toch de morele winnaar.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 2 oktober 2018 om 23:24
    En dan gelijk weer op walgelijke wijze je imago willen oppoetsen door een shirt met de naam Nouri omhoog te houden. Schei toch uit man!
    Vind ik leuk
    Tinus040 +85
    woensdag 3 oktober 2018 om 09:13
    Heeft niks te maken met 'imago oppoetsen'. Gewoon een goede vriend van Nouri, die laat merken nog steeds aan hem te denken.
    Dit is eerder een walgelijke reactie van jou dan een walgelijke actie van hem..
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:04
    Onzin, die jongen was helemaal geen goede vriend, slechts een teamgenoot. Donny was een goede vriend en andere spelers misschien, maar zeker niet Kluivert.
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 13:53
    Wat een disrespect man bahbah. Deze jongen heeft de hele jeugd doorlopen met abdelhak. Schijterd wat je bent
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:05
    Jij bent gewoon dom, trapt er met open ogen in. Ze waren teamgenoten ja, maar geen beste vrienden ofzo.

    En hoe lang gaat ie dit nog doen? Was het nummer zelf nemen al niet genoeg of alles wat er vorig jaar bij Ajax gebeurd en gezegd is?

    Zijn echte vriend Donny zie je toch ook niet met nummer 34 op zijn schoenen, hartjes maken, shirtjes met zijn naam omhoog houden, enz?

    Nee, je bent gewoon een lul met vingers die er met open ogen in trapt en mij dan maar een gebrek aan respect verwijt.
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 23:12
    Hoor m kneusje
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 23:32
    Ajax heeft hele goede zaken gedaan door Kluivert te verkopen. Loopt nog geen deuk in een pakje boter dat uren in de italiaanse zon ligt. Dat ie bij zo een inlopertje tof gaat lopen doen... man man man. Typische kluivert actie.
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:20
    Dat is het verschil met supporters uit andere landen. Daar koesteren ze hun talenten en wij zijn nummer 1 in het uitkotsen van onze schaarse talenten. Term mooi weer supporters!
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:21
    Kluivert een schaars talent??
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:26
    Noem jij eens spelers van 19 jaar van Nederlands komaf die minuten maakt in de buitenlandse top competitie of sterker nog de champions league?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 3 oktober 2018 om 00:26]
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:30
    Hij maakt voorlopig zijn minuten omdat hij voor 17,25 miljoen foppen is aangeschaft. Hetzelfde gold voor Fischer, Bazoer, Kishna, Klaassen enzovoort. Je moet de waanzin van het huidige topvoetbal niet als argument aanvoeren om Kluivert een schaars talent te noemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:37
    Ja maar kom eens met namen welk talenten hebben we überhaupt in de champions league? In vergelijking met de andere landen?
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 00:42
    Nou niet zo veel nee. Ik kom tot: Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, en misschien Bergwijn, nee Bergwijn denk ik niet. Kluivert zeker niet. Zeer overgewaardeerd blaagje.
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 21:05
    Sjonge jonge. Lopetegui aan t sjoemelen met spelers. Geen eens Bale, Modric en Isco in de basis? Dacht hij te kunnen winnen met een B elftal?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws