Deur op een kier voor Ondaan: 'Dan is een contract misschien wel een mogelijkheid'

    Deur op een kier voor Ondaan: 'Dan is een contract misschien wel een mogelijkheid'

    Gepubliceerd: woensdag 3 oktober 2018 om 12:20wo 03-10-2018 om 12:20

    Terrel Ondaan dook deze week op bij Telstar. De aanvaller zit sinds zijn vertrek afgelopen zomer bij PEC Zwolle zonder club. In principe traint hij mee bij Telstar om fit te worden, maar technisch manager Piet Buter houdt de optie van een contractaanbieding open.

    De technisch manager vertelt hoe Ondaan bij Telstar terecht is gekomen. "Hij heeft gevraagd of hij bij ons mee mocht trainen. Daarna heb ik contact met hem gezocht. We hebben een gesprek gehad en toen heb ik gezegd dat het goed was", aldus Buter tegenover NH Nieuws. "Toen hebben we het nog intern besproken, want hij is natuurlijk een paar jaar geleden toch op een aparte manier weggegaan. Maar iedereen zei: Wat gebeurd is, is gebeurd. Geen probleem, hij is van harte welkom. De trainer zei ook: Laat maar meetrainen, dan kijken we wel."

    Hoewel Ondaan in principe alleen meetraint om fit te worden, wil Buter niets uitsluiten. "Zeg nooit 'nooit' in de voetballerij. Hij komt in eerste instantie om fit te worden en daarna zien we wel verder. Als hij fit is, wij het een geweldige speler vinden en hij heeft het hier hartstikke naar zijn zin, dan weet je nooit hoe het gaat", stelt hij. 'Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil, maar dan is het misschien nog wel een mogelijkheid. Dat moet je gewoon open laten, maar dat is niet de insteek."

    Plaats een reactie

    Bdog +5964
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:24
    wow, veel tekst, weinig info.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11510
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:26
    Inderdaad. Op wat voor een manier is hij weggegaan?
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2268
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:45
    Hij kreeg jaren geleden op amateurbasis de kans bij Telstar. Vervolgens is hij na 4 goals in 3 wedstrijden naar Willem II vertrokken, terwijl onderhandelingen over een contract bezig waren. Telstar bleef dus met lege handen achter.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:47
    Begon het seizoen destijds op amateurbasis om een contract te verdienen. In één vd eerste wedstrijden speelde hij een wereldpartij tegen Willem II, geloof 4 doelpunten. Kreeg gelijk een contract aangeboden.
    Maar wel van Willem II en weg was Terrell.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:25
    Apart maar zo kan het gaan, vond hem bij WillemII in zijn begin periode erg beloftevol
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:29
    Precies, bij Willem II was hij echt wel goed bezig. Ik had het idee dat hij altijd op de brommer was zo snel is ie. Hoop dat hij het laat zien bij Telstar.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:49
    Zware blessure daarna liep het brommertje iets minder goed.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    woensdag 3 oktober 2018 om 13:03
    Idd. zand in de tank.
    Vind ik leuk
    zwollie +8390
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:07
    Heeft bij pec zwolle geen goede wedstrijd gespeeld.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8197
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:33
    Misschien weer zo'n speler die veel potentie heeft maar waar het niet uit komt. Zijn er helaas erg veel van.
    Ik denk dat jij het ook geen slecht idee vond toen hij naar PEC kwam?
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 16:11
    Niet? Hij heeft best aardige dingen laten zien en had veel werklust. Kwam misschien wat te kort voor PEC maar vond hem zeker niet slecht.
    Vind ik leuk
    HJR +8276
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:28
    Hij zal wel erg ontdaan zijn, als hij geen contract krijgt
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17224
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:43
    Gefeliciteerd! Je bent de tienduizendste die de "Ontdaan" grap heeft gemaakt!
    Vind ik leuk
    HJR +8276
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:49
    Sorry oud-minister president, oh nee wacht...
    Vind ik leuk
    zwollie +8390
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:07
    Dan ben je druk met tellen geweest. Hihi
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17224
    woensdag 3 oktober 2018 om 15:09
    Het heeft veel rekenwerk, algoritmes en excel sheets gekost, maar ik moest per se weten wanneer deze "grap" voor de tienduizendste keer werd uitgemolken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 3 oktober 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 3 oktober 2018 om 16:06
    Dan zul je wel ontdaan zijn dat je werk voor die grap er nu opzit.;)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17224
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:45
    Vraag me toch altijd af hoe je het als werkeloze profvoetballer in godsnaam in je hoofd haalt om niet fit te zijn.
    Je hebt 7 dagen per week de tijd om te zorgen dat je fit blijft, als dat al teveel gevraagd is heb je echt de mentaliteit van een zeehond.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    woensdag 3 oktober 2018 om 12:55
    Zal er echt wel mee bezig zijn geweest. Sportschool beetje lopen aan de conditie zal het niet zozeer liggen maar trainen op profniveau met allerlei oefenvormen die snel en intensief moeten uitgevoerd is echt wel anders.
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    woensdag 3 oktober 2018 om 14:44
    Ik gun Telstar die speler, leuke sympathieke club ook.
    Maar bel anders Cambuur even? Die kunnen best een linksbuiten gebruiken dan kan Mathieu op rechts waar hij veel beter past.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws