Vitesse-aanvaller doorstaat fitheidstesten en lijkt klaar voor Heracles

    Vitesse-aanvaller doorstaat fitheidstesten en lijkt klaar voor Heracles

    Gepubliceerd: vrijdag 5 oktober 2018 om 15:38vr 05-10-2018 om 15:38

    Bryan Linssen lijkt op tijd fit voor de wedstrijd van zondag tegen Heracles Almelo. De Limburger in Arnhemse dienst heeft meerdere fitheidstesten bij Vitesse doorstaan. 

    Linssen trainde de afgelopen dagen apart van de groep, maar lijkt - mits een negatieve reactie uitblijft - op tijd fit voor Heracles-thuis. "Ik voel me goed. Ik wil ook graag spelen", stelt de aanvaller in De Gelderlander. Linssen ontbrak tegen Feyenoord door een enkelblessure. In de wedstrijden tegen ADO Den Haag en PEC Zwolle viel hij vanwege zijn enkelkwetsuur alleen in.

    De ziekenboeg van Vitesse is met de terugkomst van Linssen weer wat kleiner geworden. Eerder deze week keerde Martin Odegaard al terug na een handbreuk en ook Oussama Darfalou heeft de groepstraining hervat. De Algerijnse Darfalou wordt in Arnhem gezien als de vervanger van Tim Matavz. De Sloveense spits is langdurig uitgeschakeld met een kuitbeenbreuk.

    Poll

    Wie gaat er winnen in het GeldreDome?

    (571 stemmen)

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +22154
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:42
    1-1
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:49
    Heracles gaat altijd onderuit als het ergens om gaat,
    dus ik zou mijn geld op Vitesse zetten,
    maar heb geen idee wie de goal moet maken als Tim er niet is.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +152
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:59
    Linssen
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:09
    Mja, kan. Of Beerens. Maar die wissel is ook geblesseerd toch? Sneu voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:42
    Darfalou,althans hoop ik dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:02
    Fijn dat Brian er weer is. Ik hoop dat hij het de hele wedstrijd volhoudt.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:22
    Vitesse moet winnen anders word het gat met Heracles 10 punten. Een gelijk spel gaat het niet worden. Wat me opvalt is dat de top 8 tegen elkaar speelt. De stand zal er na dit weekeinde anders uit zien m.u.v. PSV. Die blijft gewoon op 1 staan.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:31
    Nee hoor Vitesse moet niks ..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11595
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:19
    Mooi dat Linssen terug is, en zondag er vol opklappen tegen Heracles.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:30
    1-3 Heracles
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:37
    Dit is heel goed nieuws!
    Vind ik leuk
    Vitheo +13
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:11
    Na de onverdiende nederlaag in de Kuip wil Vitesse revanche nemen en de Vitesse aanhang weer blij huiswaarts laten keren. Met de steun van de Vitesse fans moeten de 3 punten in Arnhem blijven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws