Vitesse-aanvaller doorstaat fitheidstesten en lijkt klaar voor Heracles

    Vitesse-aanvaller doorstaat fitheidstesten en lijkt klaar voor Heracles

    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:38

    Bryan Linssen lijkt op tijd fit voor de wedstrijd van zondag tegen Heracles Almelo. De Limburger in Arnhemse dienst heeft meerdere fitheidstesten bij Vitesse doorstaan. 

    Linssen trainde de afgelopen dagen apart van de groep, maar lijkt - mits een negatieve reactie uitblijft - op tijd fit voor Heracles-thuis. "Ik voel me goed. Ik wil ook graag spelen", stelt de aanvaller in De Gelderlander. Linssen ontbrak tegen Feyenoord door een enkelblessure. In de wedstrijden tegen ADO Den Haag en PEC Zwolle viel hij vanwege zijn enkelkwetsuur alleen in.

    De ziekenboeg van Vitesse is met de terugkomst van Linssen weer wat kleiner geworden. Eerder deze week keerde Martin Odegaard al terug na een handbreuk en ook Oussama Darfalou heeft de groepstraining hervat. De Algerijnse Darfalou wordt in Arnhem gezien als de vervanger van Tim Matavz. De Sloveense spits is langdurig uitgeschakeld met een kuitbeenbreuk.

    Poll

    Wie gaat er winnen in het GeldreDome?

    (571 stemmen)

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +20838
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:42
    1-1
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:49
    Heracles gaat altijd onderuit als het ergens om gaat,
    dus ik zou mijn geld op Vitesse zetten,
    maar heb geen idee wie de goal moet maken als Tim er niet is.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +107
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:59
    Linssen
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:09
    Mja, kan. Of Beerens. Maar die wissel is ook geblesseerd toch? Sneu voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:35
    Beerens scoort weinig Cookee, ook in topvorm. Succes straks in Dordrecht.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:08
    Dankje man. Kunnen elke steun gebruiken.

    Heeft Vitesse geen spits in de jeugd die Matavz even kan vervangen... anders is dit wel domme pech hoor, hij was in prima vorm. Jullie ook succes.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:48
    Buitink en Ten Teije hebben we in de jeugd lopen. Beiden zijn nog niet klaar voor de Eredivisie denk ik. Voorlopig zal de topscorer van Algerije genaamd Darfalou de kans krijgen in de spits. Natuurlijk is het zuur dat Matavs geblesseerd is en eigenlijk zit dit seizoen tot nu toe alles tegen. Maar ik heb goede hoop hoor. Gezien het programma (Groningen thuis, Heerenveen uit, AZ uit, 020 thuis, PEC uit, ADO thuis, Feyenoord uit) valt het mee. In Heerenveen hadden we moeten winnen, AZ uit hadden we kunnen winnen, 020 mag je verliezen, en in Rotterdam zijn we totaal genaaid door de Feyenoord Turk. Eigenlijk alleen ADO was zeer teleurstellend wat Vitesse betreft. We zitten net 7 wedstrijden in de competitie en alles is mogelijk. Maar Vitesse moet nu wel een keer gaan bijten in plaats van te blijven blaffen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:28
    Ja, toch vind ik al jaren dat er meer in de selectie zit dan er uit komt. Soms winst op Ajax en dan onderuit tegen een dreumes, das niet de manier om stappen te maken. Maar je hebt wel enorm veel pech met blessures, terwijl het in de breedte best leuk leek. Trainer had aanzien... ik had meer verwacht, maar wie weet komt het nog.

    O, ik begreep dat Darfalou ook geblesseerd was, dan valt 't mee. Succes dan.
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    zaterdag 6 oktober 2018 om 13:41
    Dank je. We zien wel Cookee. Als Vitesse nu een wedstrijd of 5 achter elkaar punten gaat pakken dan is er niets aan de hand. We hebben nu in ieder geval een wat makkelijker programma dan de afgelopen weken. Mochten we morgen winnen dan staan we ook maar 3 punten van de derde plaats af. Alles is nog mogelijk natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:45
    Ja, jij zegt het makkelijk, ik durf dat niet te zeggen, die clubs kunnen ook de bus parkeren. Maar als ik zie wat voor spelers Vitesse haalde dan willen ze mij als kijker vermaken dus hoop ik dat ze beloond worden.
    Maar je hebt wel een punt dat ze even een flow moeten pakken, maar dan moeten ze wel alles geven.
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:56
    Dat moeten ze altijd. Vitesse heeft al wel goede dingen laten zien maar is nog niet efficiënt en constant genoeg. De blessures helpen dan ook niet mee. Ik beweer ook niet dat Vitesse een makkelijk programma heeft. Ik onderschat nooit tegenstanders. Maar ondanks dat Heracles goed begonnen is en zeker geen makkelijke tegenstander is, heeft Vitesse beter materiaal dan hen en vind ik dat Vitesse moet winnen thuis, ook met alle blessures. Ik vind niet dat Vitesse beter materiaal heeft dan AZ, 020 of Feyenoord. Ik vind niet dat je daar de punten tegen moet halen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:03
    Beter materiaal weet ik niet, maar wel veel spelers die verschil kunnen maken. AZ bevriest vaak in het hoofd lijkt het, het gaat er ook om dat je het laat zien als het moet.
    Ik heb H'veen Vitesse gezien hopend op een flitsend Vitesse leek wel of ze 1 pt wel genoeg vonden. Reputaties moet je lak aan hebben he?
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:24
    Eduardo, Salter, Karavaev, Serero, Bero, Foor, Linssen zijn spelers van een kwaliteit die Heracles niet heeft. En dan heeft Vitesse natuurlijk pech dat Musonda, Matavs, Gong, Kruiswijk geblesseerd zijn. Kijk Cookee, jij bent voor Cambuur. Jij verwacht waarschijnlijk niet dat Cambuur Twente en NEC weg speeld. Maar ondanks dat je Helmond en Top Oss niet onderschat verwacht je wel dat Cambuur van hen wint. Dat heb ik bij Vitesse. Ik vind dat je in Nederland 2 clubs hebt die er boven uit steken,-dan komt Feyenoord, dan de subtop waar Vitesse onderdeel van is. Daarnaast is er ieder seizoen een club dat verrassend goed begint. Vorig seizoen was dat PEC, nu Heracles. Maar ondanks dat een ploeg verrast en de bal rond is. Vind ik dat Vitesse alle clubs onder de subtop aan moet kunnen. Nu krijgen we een aantal van die tegenstanders en hoop ik dat Vitesse een serie neerzet.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:15
    Dat vind ik ook dat Vitesse dat ook op het veld moet uitstralen. Maar je moet het altijd nog doen dan, het blijft sport waar ook geluk een rol speelt. Ik schreef vrijdag al dat Heracles geen club is waar druk op zit, die kunnen de ene week vrolijk winnen en bijna net zo vrolijk verliezen, een club als Cambuur en ook Vitesse, daar Moet je... das anders.
    Maar Vitesse, had denk ik wat twijfel door het missen van Matavz... dus dan is iedereen extra scherp en dan walst Vitesser eroverheen... ik hoop dat ze dat ook gaan doen tegen de mindere Goden, dan kan je echt stappen maken he?
    Alles begint en eindigt met inzet.
    Maar verbind niet teveel hoop hieraan, want Heracles was slappe hap vond ik. Maar met deze inzet zou Vitesse elke week moeten spelen, ik zag ze bij H'veen, en toen leek het alsof Vitesse gelijkspel wel goed vond... dan kan dus niet, want H'veen is 'onderin-middenmoot', daar moet je winnen. Dus baalde ik, jullie moeten ook het geloof uitstralen dat je wilt winnen zoals ADO dat ook vaak heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:42
    Darfalou,althans hoop ik dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:02
    Fijn dat Brian er weer is. Ik hoop dat hij het de hele wedstrijd volhoudt.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +771
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:22
    Vitesse moet winnen anders word het gat met Heracles 10 punten. Een gelijk spel gaat het niet worden. Wat me opvalt is dat de top 8 tegen elkaar speelt. De stand zal er na dit weekeinde anders uit zien m.u.v. PSV. Die blijft gewoon op 1 staan.
    Vind ik leuk
    Argentario +497
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:31
    Nee hoor Vitesse moet niks ..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11426
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:19
    Mooi dat Linssen terug is, en zondag er vol opklappen tegen Heracles.
    Vind ik leuk
    Arendheim +454
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:13
    Nou mooi. Winst wordt geëist.
    Vind ik leuk
    Argentario +497
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:30
    1-3 Heracles
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:37
    Dit is heel goed nieuws!
    Vind ik leuk
    Vitheo +11
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:11
    Na de onverdiende nederlaag in de Kuip wil Vitesse revanche nemen en de Vitesse aanhang weer blij huiswaarts laten keren. Met de steun van de Vitesse fans moeten de 3 punten in Arnhem blijven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse-aanvaller doorstaat fitheidstesten en lijkt klaar voor Heracles