Koploper Almere City versterkt zich met 'kaartenpakker': We zaten krap

    Koploper Almere City versterkt zich met 'kaartenpakker': "We zaten krap"

    Gepubliceerd: zaterdag 6 oktober 2018 om 14:01za 06-10-2018 om 14:01

    Guy Ramos keert terug op de Nederlandse velden. De verdediger trainde al enkele weken mee met Almere City en heeft nu ook getekend bij die club. Ramos blijft in ieder geval tot het einde van het seizoen in de Keuken Kampioen Divisie.

    Almere City heeft dat nieuws via de officiële kanalen bekendgemaakt. Ramos liep twee seizoenen rond zonder club, maar mag zich nu weer prof noemen. Ramos heeft in Nederland het record van meeste gele én rode kaarten op zijn naam staan. In het seizoen 2011/2012 kreeg hij maar liefst twaalf keer geel, zo zocht VI uit. Op 7 november 2014 kreeg hij zijn elfde rode kaart.

    "Door verschillende omstandigheden heb ik twee mindere seizoenen achter de rug. Daarom is het fijn dat ik nu weer aan voetballen toekom", laat Ramos weten via de clubsite van Almere City. "Ik ben blij dat ik mij in de kijker heb kunnen spelen van de technische staf. Van nature ben ik wel een leiderstype. Dat komt ook door de ervaring die ik heb opgedaan en mijn positie in het veld. Ik hoop de jongere jongens op sleeptouw te kunnen nemen."

    Technisch directeur Robert Maaskant heeft Ramos gecontracteerd. Hij is blij met de deal. "We zaten al wat krap in de centrale verdedigers en Joedrick Pupe is nog revaliderende van een knieblessure. In de wetenschap dat Faris Hammouti binnenkort enkele wedstrijden moet missen in verband met interlandverplichtingen met Marokko, wilden we de defensie graag nog versterken. Met Ramos denken wij de gewenste extra kracht binnen te hebben."

    Ramos speelde in Nederland voor FC Dordrecht, RKC Waalwijk en Roda JC.

    Plaats een reactie

    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:05
    Offtopic.

    Leuke pot voetbal op Ziggo momenteel tussen Leeds United en Brentford uit de Championship.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:12
    Brentford zelfs de betere partij op Elland Road, Bielsa zal in de rust wel wat omzettingen doen en dan zien we waarsch. ook een heel anders Leeds de tweede helft, dit is niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:15
    Leuk dat jij ook kijkt, en inderdaad is Brentford de betere ploeg ondanks dat ze 6e staan en Leeds 2e en zelfs thuis speelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:21
    Leeds kan ook vele malen beter dan wat ze de eerste helft hebben laten zien, Bielsa zal zeer ontevreden zijn, maar als ze een keer slecht beginnen, weten ze zich over het algemeen wel te herpakken, denk dat ze uiteindelijk wel winnen vandaag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:27
    Nou dan moet de 2e helft nog beter worden als jij denkt dat Leeds United gaat winnen.
    Trouwens er is weinig Engels voetbal vandaag op ziggo.
    Alleen Tottenham Hotsur - Cardiff City om 15.40 en om 18.00 Man. United - Newcastle United.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:31
    Het is geen hele boeiende dag in de PL, al kijk ik persoonlijk uiteraard wel uit naar Spurs v Cardiff. Morgen belooft een mooiere dag te worden met eerst Fulham v Arsenal, erna Southampton v Chelsea en ter afsluiting Liverpool v Man. City.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:39
    Maar vergeet je Willem11 - Feyenoord niet om 14.30 uur?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:41
    Nou nee, ik kijk zelden live een wedstrijd uit De Eredivisie, laat staan Willem II v Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:45
    Nou ik kijk dus alleen Feyenoord, maar als het op een gegeven moment niet om aan te zien is dan zet ik die tv maar uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:56
    Dan zul je dit jaar al een hoop stroom bespaart hebben of niet 😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:58
    HaHa, zo,n reactie in die trend had ik wel verwacht van iemand. Maar ik heb alleen tot nu toe stroom bespaart toen Feyenoord tegen de Graafschap speelde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:03
    👍,succes morgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:06
    Dank je wel, jij ook met de Graafschap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:19
    Yessss, 1 - 1.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:07
    Hoog tempo, indrukwekkend hoor dat niveau, lijkt wel of ze andere pep gebruiken dan Guardiola. Das andere koek dan ED.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:17
    Wat is Leeds afgezakt sinds de dagen van Viduka, Ferdinand en Hasselbaink
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 14:18]
    Vind ik leuk
    robertus +2063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:21
    Dat is al best "lang" geleden. Zijn van nog verder gekomen dan waar ze nu zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:24
    Haha, inderdaad, hebben zelfs nog een paar jaar in League One (het derde niveau!) gespeeld, dit seizoen hebben ze gewoon een goede kans om te promoveren naar de Premier League zoals de zaken er nu voorstaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:27
    Missen ze denk ik toch een veel scorende spits voor
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:27
    Ik denk het niet.
    Vind ik leuk
    robertus +2063
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:33
    Altijd een toffe club gevonden, met mooie voetballers. Zonde van wat daar toentertijd is fout gegaan. Promotie zou mooi zijn!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:27
    Hebben zelfs League 1 gespeeld.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:10
    @Rolf Ottens

    Meen dat ze een soort Twente-truc geflikt hadden, zijn teruggezet door de FA. En worstelen nu al 15 jaar om weer terug te komen. Hele grote club idd, zag van de week Hasselbaink nog idd. Grote spelers. Ook Billy Bremner nog.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:41
    Hebben jullie ook een favo team in Engeland buiten de Premier League om (daarin van mij Arsenal, Wolves & Liverpool)? Ik persoonlijk heb wat met Wycombe Wanderers en Plymouth Argyle
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:44
    Leuke vraag en toevallig ben ik nu naar mijn favoriete team aan het kijken buiten de Premier League om en dat is Leeds United.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:35
    York City hier!
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:51
    Brentford zojuist op 0-1 gekomen
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:53
    Wat een fout van die verdediger zeg, ongelooflijk en een terechte penalty voor Brentford.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:58
    Dankjewel.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3324
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:02
    Ziggo mag wel vaker Championship uitzenden. Ze hebben al zo vaak topwedstrijden uit het Championship niet laten zien omdat er handbal was -,-
    Je ziet vandaag ook weer dat het voetbal daar echt leeft. Het grootste deel van de clubs hebben daar gewoon 20.000 toeschouwers elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2413
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:08
    Trainingskampje naar Spanje plannen en hem stiekem omwisselen met Sergio Ramos?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17478
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:08
    Geweldig dat Almere nu bovenaan staat, dat toont wel aan dat hun bijna-promotie vorig jaar geen toeval was.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:13
    Almere moet een verzoek bij de KNVB indienen of Nijhuis al hun wedstrijden mag fluiten
    Vind ik leuk
    Peterfc +2365
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:13
    Goed gedaan van Almere. Er zijn inmiddels meer clubs die internationals moeten afstaan dan clubs die dat niet hoeven.
    Ik weet dat de KNVB de KKD door laat gaan in interlandweken op verzoek van de clubs van vorig jaar, maar op basis van voortschrijdend inzicht kun je toch alsnog besluiten de wedstrijden te verplaatsen?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17478
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:23
    Daar moet zeker wat aan gedaan worden, maar Guy Ramos is natuurlijk al jaren geen international meer.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2365
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:33
    Daarom is hij ook gehaald ; om te spelen als Hammouti weg is.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17478
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:36
    Ah ik zie het, had eroverheen gelezen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +556
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:31
    Met ramos de eredivisie! Hup omniworld
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +467
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:02
    Voorheen toch Zwarte Schapen?
    Vind ik leuk
    jari11 +1140
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:27
    Zeer zeker, eerst Zwarte Schapen toen werd het Omniworld ( die hadden ook volleybal en handbal geloof ik) Die gingen volgens mij failliet. En toen kwam er een doorstart met Almere City FC
    Vind ik leuk
    Bocajuun +556