LIVE-discussie: Wijzigingen bij FC Emmen, Fortuna-duo doorstaat test

    LIVE-discussie: Wijzigingen bij FC Emmen, Fortuna-duo doorstaat test

    zondag 7 oktober 2018 om 11:25

    Een volle Eredivisie-zondag gaat om 12.15 uur van start met de clash tussen FC Emmen en Fortuna Sittard. Na zeven speelrondes bungelen de twee promovendi onderaan de ranglijst, met respectievelijk zeven en zes punten. 

    Fortuna speelde vorige week voor eigen publiek een verdienstelijke wedstrijd tegen Ajax (0-2 verlies). Ten opzichte van dat duel kiezen trainers René Eijer en Kevin Hofland voor dezelfde basiself. Achter de namen van Ahmed El Messaoudi en Andrija Novakovich stond een vraagteken. Zij blijken fit genoeg om te starten. 

    Emmen ging afgelopen zondag met 2-1 onderuit bij revelatie Heracles Almelo. Trainer Dick Lukkien kon tijdens dat duel niet beschikken over Nicklas Pedersen. De ervaren Deen keert nu terug in de basiself. Dat gaat ten koste van Luciano Slagveer. De geblesseerde Reuven Niemeijer wordt vervangen door Michael Chacón. 

    De opstellingen

    Emmen: Scherpen, Klok, Veendorp, Bakker, Cavlan, Bijl, Bannink, Ben Moussa, Chacon, Pedersen en Jansen

    Fortuna: Koselev, Ciranni, Dammers, Ninaj, Ospitalieri, Smeets, El Messaoudi, Diemers, Semedo, Novakovich en Rodriguez

    Poll

    Wat wordt de uitslag in Emmen?

    (175 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 7 oktober 2018 om 11:34
    Ik zal tot 12.50 kijken naar Emmen en Fortuna Sittard maar dan schakel ik toch echt over naar Ziggo voor Fulham - Arsenal en dan om 14.30 weer terug schakelen naar Fox voor Willem11 - Feyenoord. Niet dat het iemand interesseert maar ik verveel me wezenloos op het ogenblik........;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165763
    zondag 7 oktober 2018 om 11:37
    geen hustler in je pakket?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:42
    HaHa, helemaal geen erotiek in mijn pakket zelfs niet in mijn extra pakketten.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:44
    Ik dacht dat het altijd standaard in het pakket zat. Ik heb gewoon de standaard mvh en wat andere extra's
    Vind ik leuk
    Cazzy +1746
    zondag 7 oktober 2018 om 12:14
    Je eerste like geniet ervan :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165763
    zondag 7 oktober 2018 om 11:44
    tja dan kan het nog een paar uurtjes vervelend voor je worden inderdaad.

    Ik ga voor een stukje emmen
    willem2 atleti liverpool en valencia vandaag....

    O ja en rettekettet az tussendoor want die gaan met 2-3 winnen vandaag
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:49
    Als dat laatste nou eens waar mocht zijn en Feyenoord pakt de 3 punten dan ga ik helemaal los vandaag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165763
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    je bent dan niet de enige ongetwijfeld.......
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:50
    ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:07
    Haha, az winnen? Die winnen nooit van psv feyenoord ajax. Na het spektakel in bayern is az geen probleem.
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zondag 7 oktober 2018 om 13:06
    Geloof t ook, succes dermee
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zondag 7 oktober 2018 om 13:05
    XD
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    zondag 7 oktober 2018 om 11:38
    En om half 6 Liverpool - City
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:41
    En om 20.40 Valancia - Barcelona.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:22
    Psg-Lyon om 9uur als we toch al bezig zijn 😋.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:27
    Maar dan is Valancia - Barcelona net begonnen en daar kijk ik liever na.
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zondag 7 oktober 2018 om 13:07
    Denk dat Vitesse - Heracles een leuk potje kan worden
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:15
    Nou, ben nu overgeschakeld naar Fulham - Arsenal want Emmen - Fortuna was de eerste helft een zaadloze partij.
    Maar jij denkt toch niet dat ik naar Vitesse - Heracles ga kijken terwijl Feyenoord ook op dat zelfde moment speelt?

    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zondag 7 oktober 2018 om 14:53
    Nouja jij bent voor Feyenoord, maar tegenwoordig is feyenoord niveau subtop zoals Vitesse en Hertacles atm
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zondag 7 oktober 2018 om 16:21
    Gefeliciteerd he!, denk dat Vitesse - Heracles 10x beter was maar ok jij je keus
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:34
    VP... Emmmen.... Haha!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13472
    zondag 7 oktober 2018 om 11:58
    En het ook gewoon niet aanpassen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zondag 7 oktober 2018 om 12:04
    Ze weten niet met hoeveel Emmen je Emmen moet schrijven 😉
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:16
    Gelukkig geef jij het goede voorbeeld en hebben ze het aangepast! ;)
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:35
    Emmen wint met 2-1
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:43
    Ik zie Fortuna deze wedstrijd wel winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:13
    Hopen dT emmen de punten niet weer zo klungelig verspeeld als tegen de graafschap. Kunnen ze een mooi gatje slaan met de onderste 2 plekken. Zou toch wel geniaal zijn: het 1e seizoen in de eredivisie je handhaven en in dat zelfde seizoen groningen degraderen.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:52
    Wat een zaad pot. Pfff. Net 1-0 wanneer ik dit typ, maar het blijft een kut pot.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1945
    zondag 7 oktober 2018 om 13:09
    Pfffff.... Fortuna vandaag echt degradatievoetbal. Niks lukt. Veruit slechtste wedstrijd van het seizoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165763
    zondag 7 oktober 2018 om 13:42
    Tis nie veul inderdaad.

    Wat ik ook jammer vind is dat zo weinig emmen en fortuna supporters hier op dit topic reageren .

    En dat terwijl we toch een zeer "fanatieke fortunees " hier op vp hebben.

    Maar die heeft het helaas te druk om zijn plasje veelvuldig te doen in psv topics .

    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:46
    Zo heel veel emmen supportwrs zullen er ook niet zijn hier. Ik vind het leuk voor de club, voor de stad. Maar in 1e instantie ben ik een ajax supporter.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    zondag 7 oktober 2018 om 14:04
    Mooi dat Fortuna gelijk maakt. 3.3!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Wijzigingen bij FC Emmen, Fortuna-duo doorstaat test