Van Hanegem kan het niet meer aanzien: 'Ze missen alle basisvaardigheden'

    Van Hanegem kan het niet meer aanzien: 'Ze missen alle basisvaardigheden'

    maandag 8 oktober 2018 om 09:04

    Willem van Hanegem kijkt niet met plezier naar Feyenoord. De Rotterdammers kwamen zondag niet verder dan een 1-1 gelijkspel bij Willem II en raken steeds verder achterop bij Ajax en koploper PSV.

    Van Hanegem krijgt 'steeds meer moeite' om naar Feyenoord te kijken. 'Zo slecht is het daar', aldus De Kromme in zijn wekelijkse column voor het Algemeen Dagblad. 'Willem II zette vol druk op de defensie van Feyenoord. Als je goed bent, voetbal je daar onderuit.'

    'Feyenoord is dat niet, maar toch bleven ze maar de achterballen kort nemen. Dan kwam hij bij Eric Botteghin en dan moest die snel terug naar Kenneth Vermeer en die knalde hem dan maar hard naar voren. Bij AZ (tegen Ajax, red.) zag ik het ook weer.'

    'Spelers krijgen een bal van de keeper, maar ze missen alle basisvaardigheden om lekker door te voetballen. Het is elkaar in de problemen brengen. Alsof de bal pas naar voren mag als-ie eerst is aangeraakt door Botteghin of Jan-Arie van der Heijden', besluit Van Hanegem.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Eindigt Feyenoord dit seizoen in de top-drie?

    (3557 stemmen)

    Plaats een reactie

    2cents +54995
    maandag 8 oktober 2018 om 09:06
    Dat is inderdaad wel een beetje de Hollandse ziekte van dit moment. Zeker als je bomen als Johnsen en Jörgensen voorin hebt staan kan die bal prima direct lang.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:09
    Dat is misschien een optie als je tegen een betere tegenstander speelt. (zie psv tegen Ajax) met alle respect maar tegen een club als Willem II zou het voetballend moeten kunnen
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 8 oktober 2018 om 09:11
    Zou moeten kunnen, maar je moet er niet in volharden als het niet werkt.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    maandag 8 oktober 2018 om 09:15
    Dan onderschat je Willem II en/of je overschat Feyenoord.
    Van Persie verbloemt heel veel en als die fit blijft scheelt dat 2 plaatsen op de ranglijst
    Vind ik leuk
    Zekur +273
    maandag 8 oktober 2018 om 09:16
    Met alle respect maar Willem II heeft 2x zo’n goeie voetballers voorin staan dan Feyenoord achterin, dus met alle respect kunnen die trage boomstammen daar zeker niet onderuit spelen als Willem II goed druk zet (wat ze ook deden tot verdriet van die verdedigers :)
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:06
    Ze kunnen zich mooi revancheren in de Johan Cruijff Arena :')
    Vind ik leuk
    frhoi +809
    maandag 8 oktober 2018 om 09:11
    Ik geloof niet zo in sprookjes haha
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 09:51
    Ik zie een blamage aankomen voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    frhoi +809
    maandag 8 oktober 2018 om 10:01
    maar daar was dit weekend niet voor nodig om dat te zien aankomen. ajax is gewoon veel sterker en ookal zijn ze dat niet dan winnen ze alsnog. Feyenoord wint maar zelden de klassieker
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:05
    Maar dit jaar zij ze wel echt zwak, wat een saaie zaadpartijen zijn dat zeg! Zelfs de samenvattingen zijn slaapverwekend
    Vind ik leuk
    frhoi +809
    maandag 8 oktober 2018 om 10:07
    ach, heb eigenlijk nooit zin in de klassieker haha. gewoon saai en mis de uitsupporters, al is t misschien maar beter zo aangezien mensen zich toch niet kunnen gedragen.
    Vind ik leuk
    tremere +670
    maandag 8 oktober 2018 om 10:24
    Ben ik helaas met je eens, zonder van Persie stonden wij waarschijnlijk 9e of iets dergelijks. Gisteren maar op de achtergrond meegeluisterd ipv de wedstrijd kijken, zo weinig variatie in het spel, zo weinig tactisch vermogen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    ficusje +2094
    maandag 8 oktober 2018 om 09:07
    Word het niet tijd voor een nieuwe trainer,en die jorgensen loop met lood in zijn schoenen.er is geen vertrouwen meer.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1669
    maandag 8 oktober 2018 om 09:08
    En misschien martin van geel ook eens een keer vervangen
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    maandag 8 oktober 2018 om 09:21
    Van Geel had Jorgensen voor 18 miljoen moeten verkopen, dáár zit het probleem.
    Jorgensen levert nu de helft op, als er al iemand komt. Er staat een elftal met te veel oude mannen zonder transferwaarde. Jorgensen is de enige waar je wat op had kunnen verdienen
    Berghuis is ook wat waard maar daar krijg je ook niet meer voor dan de 6,5 miljoen die er betaald is.
    Brands en Overmars kopen jonge spelers met ambitie. Jonge gemotiveerde spelers.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 10:26
    Tsja, je kunt nieuwe spelers halen: maar als je een trainer hebt die al jaren geen fatsoenlijke speelstijl inslijpt, dan verkracht je ook die nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    maandag 8 oktober 2018 om 11:37
    Geen terecht verwijt aan Van Bronkhorst, het verschil is enorm. De Ligt - vd Heijden. Malacia- Tagliafico, Neres - Larsson, Onana- Vermeer om er een paar te noemen. Dat verschil maakt geen enkele trainer goed.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 11:45
    Mwoah.

    De Ligt en Neres ben ik met je eens. Al zal je nooit een De Ligt kunnen kopen. Die zal Ajax ook niet snel meer opleiden. Tagliafico-Haps verschillen m.i. niet veel en Onana leuk en aardig, maar niet veel beter dan Vermeer.

    Gaat erom dat een Van Beek, ook een V.d. Heijden (zou oud was ie niet toen ie binnen kwam), Vilhena, Bilal, Larsson, Amrabat, St. Juste, Nieuwkoop en noem ze maar op, niet beter worden. Jorgensen lijkt ook niet beter te worden. Dat mag je echt op het conto van de technische staf schrijven.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:15
    Er is mijns inziens een aantal problemen:

    - er is geen concreet plan hoe te spelen. Doordat de spelers geen houvast hebben, zijn er geen automatismen, blijven resultaten uit of vallen tegen en neemt het zelfvertrouwen af. Met als gevolg dat de spelers niet meer naar hun mogelijkheden spelen en dus slechter worden ipv beter.
    - eigen jeugd is of niet goed genoeg of de staf beschermt ze in deze situatie. Ze nodeloos afbranden helpt ook niet.
    - In de huidige situatie wordt de spelersgroep alleen maar minder waard. Op eigen jeugd zetten kan, maar dan hen je daar wel een trainer bij nodig die daarin gelooft en bij past. De huidige staf lijkt niet in staat het aanwezige materiaal te laten renderen in een duidelijk concept. Daarnaast zie je de jeugdspelers die mogen debuteren niet echt stappen maken qua ontwikkeling.
    - Houdt Van Persie er mee op dan blijft er heel weinig over. De beste speler vertegenwoordigt geen transferwaarde. De selectie verversen wordt een hels karwei, zeker nu liever geinvesteerd is in trainingscomplex, terugbetaling lening aan Vrienden van Feyenoord en gemiste Europese inkomsten. Ajax heeft de afgelopen jaren bewust een risico genomen met een duurdere transfersom te betalen voor spelers als Nerez en Sanchez. PSV doet hetzelfde met Lozano en Guti. Dergelijke transfers generen waarde terwijl binnenlandse transfers meer lijken te mislukken. Men moet weer een Cruz of Lazovic zien te vinden ipv een Toornstra, Botteghin of Van der Heijden.

    - boot is gemist met nieuw of verbeterd stadion. Een risicovolavontuur wordt nu heilig verklaard. Waarom moet het stadion aan de Maas komen? De constructie wordt daardoor blijkbaar duurder.

    Visie en leiderschap ontbreekt in het bestuur, bij de coaches en op het veld.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 12:50
    Vrijwel volledig eens. Alleen "een Cruz of Lazovic halen" lukt niet zolang er geen geld is.

    Je zal geld moeten "maken" door spelers beter te maken. En zo beter verkoopbaar te maken. Alleen dan creëer je budget om betere spelers (type Neres, Tadic, Ziyech, Gutierrez, Lozano te halen).

    Vergeet niet dat Ajax jaren geleden ook begonnen is (onder De Boer) om eigen jeugd te ontwikkelen en die goed te verkopen (Vertonghen, Blind, Klaassen, Eriksen). Vooral hiermee en met de CL gelden, werd het vermogen gecreëerd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    maandag 8 oktober 2018 om 12:30
    Het is niet makkelijk nu nog iets te zeggen....
    Lees wat Gasselich hieronder zegt.

    Goed dat je achter je spelers staat maar het verschil tussen Tadic en Berghuis, Ziyech en Vilena is zo verschrikkelijk groot daar kan de trainer echt niks aan doen.
    Ook door jouw ogen gezien zijn 9 van de 11 spelers van Ajax beter dan die van Feijenoord en die ene ( van Persie) die wel het niveau heeft, is 35 jaar oud.
    Er staat geen kapitaal op het veld om iets te veranderen aan het gigantische kwaliteitsverschil.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 12:48
    Klopt helemaal. Maar als je niet veel geld hebt, moet je geld "maken". En dat doe je alleen door spelers die je hebt, beter te maken. Hiermee verkoop je ze makkelijker en voor meer.

    En met dat geld moet je inderdaad o.a. betere spelers halen, niet de Kevin Diks'en en Boetius van deze wereld.

    Maar het begint met een technische staf die ontwikkeling aan brengt. Zolang dat er niet is, blijf je in de vicieuze cirkel.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:06
    Ze hebben die jongens de laatste wedstrijden laten terugkijken, nu kunnen ze het helemaal niet meer opbrengen
    Vind ik leuk
    guusje +1125
    maandag 8 oktober 2018 om 09:08
    Het Sol maar je spits zijn......
    Vind ik leuk
    Analyse075 +906
    maandag 8 oktober 2018 om 09:09
    Beste Willen. Neem het stokje over van Giovanni en dan zal je zien dat het huidige Feyenoord geen top 3 materiaal is. Op dit moment is er een Top 2 en de rest volgt op een lichtjaar.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5124
    maandag 8 oktober 2018 om 09:14
    geen top 3 materiaal in de zin dat je eerste of tweede kan worden. Maar wel gewoon materiaal waar je derde mee MOET worden.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +906
    maandag 8 oktober 2018 om 09:21
    Feyenoord strijd wel om plek 3 samen met AZ, Vitesse, Heracles en nog een paar kanshebbers.
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 8 oktober 2018 om 09:28
    Heracles doet niet mee voor die plek. Als je dat serieus denkt...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +906
    maandag 8 oktober 2018 om 09:34
    Heracles heeft een sterk team. Die hadden gisteren in Arnhem een offday.
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 8 oktober 2018 om 09:37
    De coach van die club is een stuk realistischer dan jij. Bij Willem II hadden ze ook al zo’n offday en die gaan er nog wel meer komen. Dat geeft ook niet, ze doen het prima maar keven verloopstuk boven hun stand. Beetje zoals PEC vorig jaar.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:08
    Hercales heeft gewoon een goede start en zakt straks gewoon weg
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:10
    Mopperkont Willem. Hij heeft wel gelijk deze keer!!!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    maandag 8 oktober 2018 om 10:09
    Willem heeft altijd gelijk.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1389
    maandag 8 oktober 2018 om 09:11
    Nee dit heeft met rraining te maken. Gewone basis elementen die men al niet meer kan. Balletjr over drie meter in de voeten spelen is er niet meer bij. Maar Gio laat ook zien dat hij niet geschikt is om zijn spelers beter te maken. Tis droevig gesteld in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1401
    maandag 8 oktober 2018 om 09:12
    Hier nog 1 Willem.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5124
    maandag 8 oktober 2018 om 09:15
    Voor het eerst sinds hele lange tijd, dat ik de tweede helft niet meer heb gekeken. Ik ben er echt klaar mee nu. Voetbal moet vermakelijk zijn. Snap dat dit niet iedere week lukt, maar helemaal nooit is weer de andere kant.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7323
    maandag 8 oktober 2018 om 09:23
    Mee eens Connie. Ik zat in Tilburg op de tribune dus helaas kon ik niet weg......Wat een ellende zeg. Willem heeft het nu alleen maar over de verdediging, maar ik irriteer mezelf misschien nog wel meer aan het middenveld. Daar word echt elke strijd verloren. Wat heeft Ayoub toch misdaan? Die jongen zou zoveel mee voetballend vermogen betekenen op het veld.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5124
    maandag 8 oktober 2018 om 09:37
    ja snap ik, als je er zit ga je niet weg. Ik roep het ongeveer wekelijks, dat ik niet meer ga kijken, maar iedere week ben je dan weer zo stom om er toch voor te gaan zitten. Nu was echter de maat vol. Het was ook zulk heerlijk weer, dat ik betere dingen te doen had als me mateloos irriteren.

    Ayoub is paar keer heel lekker ingevallen, maar krijgt vervolgens gewoon weer een dreun in zijn gezicht omdat hij geen vervolg kansen krijgt. Gio laat hem ook gewoon voor jan lul warm lopen. Lekker motiverend.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 10:23
    Ayoub was ziek dit weekend.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 10:27
    Knal je Burger of Kokcu er in. Meer voetbal dan Vilhena.
    Vind ik leuk
    De Duif +128
    maandag 8 oktober 2018 om 09:19
    Is toch treurig dat van Bronckhorst na zo n lange tijd als trainer nog niet eens de basisvaardigheden erin heeft kunnen brengen!!!
    Nog nooit ook eens een tactische omzetting gezien tijdens een wedstrijd,
    Hoor alleen maar van hem “ we zaten niet in de wedstrijd” “ hier moeten we van leren “
    Enz, enz.
    Heb het idee dat van Bronckhorst niemand wat kan leren, daar bij zelf de basisvaardigheden van een trainer mist.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:20
    Tja , als je als club niet wil investeren dan boer je zelf achteruit en val je buiten de traditionele top 3
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:26
    Top 3 wel maar wel op grote achterstand van de 1e 2.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:26
    Misdchien is het verstandiger om eerst weer een goed elftal te bouwen met een trainer en staf die weten hoe je de stenen moet stapelen. Inplaats van een stadion. Op deze manier zal er straks geen hond meer komen kijken. Zelfds niet als ras Feyenoorder. Het is echt droevig gesteld in Rotterdam, en dat vind ik als Ajacied eeuwig zonde.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:11
    Ach Kakkerlakken zijn minder kieskeurig dan honden en blijven gewoon terugkomen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 10:42
    Erg volwassen, chapeau
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:49
    Dank je
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:30
    het is helemaal waar. ik erger mij iedere week aan dat geknoei achterin en dat heen en weer spelen. val de twee centrale verdedigers aan en heel fefyenoord is overstuur
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:35
    Structureel probleem , om gek van te worden!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:41
    Normaal gesproken heb je een trainer om de spelers hierbij te coachen, rekening houdend met hun mogelijkheden. Bij feyenoord gebeurt helemaal niets.En dan denk je dat je alles hebt gehad en dan brengt Gio die van Beek. Het is te triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:44
    Wat te denken van die defensieve wissel toptrainer .het is om te janken.van beek is zo slecht geworden onbegrijpelijk.wat een ingreep. 2x 45min angsthazen voetbal. Ik schaam me eigen als feyenoord supporter. Willem heeft 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:45
    Onana en Huntelaar hadden beide rood moeten krijgen in de wedstrijd van afgelopen zondag ajax-az waar was de VAR???
    Vind ik leuk
    rexxo +884
    maandag 8 oktober 2018 om 10:01
    Beste Pieter,

    Je zit op het verkeerde topic.

    Ga naar de afdeling azijn en zuur in je plaatselijke buurtsuper.

    Heb je zo een hekel aan Ajax dat je off topic likes wil scoren met je oneliners?
    Vind ik leuk
    Ron jans +183
    maandag 8 oktober 2018 om 09:49
    Feyenoord is een veredelde middenmoter.
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    maandag 8 oktober 2018 om 09:52
    De selectie van Feyenoord is niet zo slecht. Wat ze nodig hebben is een trainer met een visie waarbij je kunt zien waar ze op trainen. Het hangt nu van toeval aan elkaar. Een 3e elftal van een zaterdag 4e klasser legt beter veldspel op de mat dan Feyenoord. Gio weet en ziet gewoon niet wat een wedstrijd nodig heeft. Die 2 palledijnen naast hem hebben kennelijk ook geen idee.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    maandag 8 oktober 2018 om 10:28
    Amen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:56
    Volledig met Willem eens , met name het middenveld is dramatisch, niemand die een mannetje kan ( of wil) passeren.
    Ik vind eigenlijk dat van Bronckhorst daar nu maar eens moet worden afgerekend ...
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:14
    Lekker laten zitten, na al dat geroep bij Feyenoord de afgelopen paar jaar over wij de prijzen etc etc ga ik er eens lekker voor zitten. Daarna komt vast en zeker de soap De vrije val van PSV echt top tv de komende jaren
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 10:44
    Droom lekker verder. PSV wordt gewoon weer kampioen. Ja, gewoon
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:49
    Het houd altijd vanzelf weer op, zelfs clubs als Barca worden niet elk jaar kampioen......
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 10:57
    klopt maar PSV wel
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:59
    Droom lekker verder
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 13:03
    Oke....de meeste keren in deze eeuw dan.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 13:44
    Volgens mij duurt de eeuw nog even
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 13:46
    Ja, zo denk ik dat Feyenoord van 2051 tot en met 2100 elk jaar kampioen wordt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 13:50
    Als je dat denkt begrijp ik je eerste comment niet waarin je stelt dat PSV het meeste wint!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 13:53
    Wat ik bedoel is dat jij wel zoveel kan denken maar op dit moment is het zoals het is en is wat we denken niet belangrijk. PSV is in deze eeuw tot nu toe de beste
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 14:01
    Dit jaar is PSV nog helemaal niks, ik kijk wel over een wedstrijd of 20 dan mag jij alvast nu al juichen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 14:16
    Dat deden jullie ook toen jullie pas geleden uit naar PSV moesten en verleden jaar ook :) Dit jaar is PSV nog helemaal niks ? Je verloor er kansloos
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 14:27
    Jullie? volgens mij moet je trollen niet als jullie neerzetten! En ik wil PSV nog weleens zien als de Ligt en Wober achterin staan en Ajax niet te makkelijk in de wedstrijd stapt. Het is een moment opname net zoals jullie als voorbeeld bij Willem 2 er met 5-0 afgingen. Is Willem 2 dat ineens de kampioen? Het seizoen is nog lang en mij hoor je pas na een wedstrijd of 30! En ik verloor er niet hoor, ik kan niet eens voetballen......
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 15:32
    Als, als, als, dat ken ik nou wel. Net zoals "Wij hebben de meeste kwaliteit", ook zo'n dooddoener
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:58
    Willem, zelfs jouw mening slaat van Bronckhorst in de wind.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 09:59
    Kappen met dat slappe hapvoetbal Gio out angsthaas
    Vind ik leuk
    Henkie +22
    maandag 8 oktober 2018 om 10:09
    iedereen heeft moeite om naar Feyenoord te kijken op dit moment...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 8 oktober 2018 om 10:15
    Het is genieten geblazen, ik zet het op voor het slapen gaan en het werkt sneller dan een slaappil en ik word met een gelukkig gevoel wakker!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:53
    Nee hoor ik niet alleen hoop ik dat het gauw beter wordt de competitie duurt nog lang
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 10:18
    Dat is het grote verschil tussen Ajax en de rest. Onder druk voetbalt Ajax zich er knap uit. Ook gisteren liet Ajax zien waartoe het in staat is.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 10:45
    Ja en toch staat "de rest" 5 punten voor
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 10:53
    En is de competitie al beslist dan ? In 2014 stond de rest nog zelfs 12 punten voor en toch werd Ajax kampioen. Schijnt een eigenaardje van Nederlanders te zijn om te snel op te geven.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 10:59
    Tegen PSV voetbalden ze zich er niet onderuit
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:46
    Incident hoor. En kom op zeg PSV heeft geprofiteerd van de fouten die Ajax maakte tussen de 15 en 36ste minuut. Daarna was van een wedstrijd geen sprake meer.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    maandag 8 oktober 2018 om 13:05
    Precies, zo'n wedstrijd duurt 90 minuten en daarin moet je je kansen pakken en kon PSV rustig aan doen na de 36e minuut omdat ze daar heel goed in zijn
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 10:35
    Het lieve Gio effect is uitgewerkt. Feyenoord moet op zoek naar een harde trainer die hard hamert op conditie en passing a la vele rondotjes.
    Vind ik leuk
    Korm +35659
    maandag 8 oktober 2018 om 10:50
    Feyenoord had na de deceptie van vorige jaar moeten door selecteren.
    Geld had ook beter besteed moeten worden denk ik..
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:03
    Als je elke maand een extra inkomen wilt verdienen ... Zoek niet verder! Dit is een geweldige kans voor iedereen om 8627 $ tot 9538 $ per week te verdienen terwijl ze werken aan hun vrije tijd op een thuiscomputer ... Ik doe dit voor 2 maanden en de afgelopen maand heb ik mijn eerste salaris verdiend! !!! Meer informatie over deze site ...


    ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ ➥ w­w­w.C­a­s­h­7­2.C­o­m
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:51
    Wat is dit nu weer voor stom stukje ga op een andere Site zitten
    Vind ik leuk
    Steven77 +229
    maandag 8 oktober 2018 om 11:09
    Zo slecht, lijkt wel een parodie op voetbal. Had op dat gebied echt veel meer verwacht van iemand die bij Barcelona en Arsenal heeft gevoetbald. Hij heeft jarenlang kunnen zien hoe t moet.. maar als t ook in zn 4e jaar als coach niet lukt om er patronen in te slijpen, dan hoop ik dat dit t laatste seizoen is.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1130
    maandag 8 oktober 2018 om 11:20
    En dan die afbeelding erbij :)
    Vind ik leuk
    rinirat +2459
    maandag 8 oktober 2018 om 11:23
    Het ziet er af en toe heel knullig uit.
    Waarom stroomt er geen jeugd in bij Feyenoord.
    Ze zijn er wel, maar dan komt toch Toornstra er weer in met alle respect.
    Die is niet goed genoeg ,net als het zwakke verdedigende centrum en Clasie Larsson en Vilhena.
    het zijn goede maatjes met de trainer..... probeer eens iets anders.
    Clasie aanvoerder ,is echt een prutser.
    De jeugd moet er in..waar is die Burger gebleven....
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:44
    tip voor v, Bronckhorst speel eens met 4 middenvelders, dan komt er meer balans in het elftal,
    Vind ik leuk
    Floris5 +118
    maandag 8 oktober 2018 om 11:59
    Zelfs stilstand is achteruitgang maar bij Feyenoord is er zelfs geen stilstand. Het gaat (na het kampioensjaar) alleen maar slechter. Terug naar de tijden dat ze moeten gaan vechten om uberhaupt europees te kunnen spelen.
    Er komen clubs aan die ik wel beter zie worden.
    Vind ik leuk
    torinofc +269
    maandag 8 oktober 2018 om 12:12
    Gio heeft ook totaal geen zelfkritiek. Na dit seizoen als hij het haalt is zijn carriere over.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:49
    Dan kijkt hij toch miet begint al aardig de trekjes van Sjaak Swart te krijgen
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1549
    maandag 8 oktober 2018 om 20:34
    Die trainer is ruk. Aardige man maar geen trainer .
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 22:59
    Top 6
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws