'Droomtransfer lonkt voor Kanon: hoog op shopping list in Londen'

    'Droomtransfer lonkt voor Kanon: hoog op shopping list in Londen'

    Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 16:40ma 08-10-2018 om 16:40

    ADO Den Haag-verdediger Wilfried Kanon mag dromen van een transfer naar de Premier League. Crystal Palace heeft belangstelling voor de Ivoriaan en overweegt in januari een bod op hem uit te brengen. Dat schrijft The Sun maandag. 

    Palace-manager Roy Hodgson wil tijdens de winterse transferperiode graag zijn achterhoede versterken. De 25-jarige Kanon staat hoog op de shopping list van The Eagles, weet The Sun. 

    Eerder dit jaar signeerde Kanon een nieuw, vierjarig contract bij Den Haag. De international ligt tot de zomer van 2022 vast. ADO kan dus een behoorlijke transfersom vragen voor de oud-speler van ASC Corona en Gloria Bistrița. Kanon is bezig aan zijn vijfde jaar in Den Haag. 

    The Sun weet dat Everton óók belangstelling had voor Kanon. The Toffees kozen afgelopen zomer echter voor andere spelers. Mocht Kanon in januari naar Palace verkassen, dan treft hij daar twee Nederlandse collega's in de achterhoede: Jaïro Riedewald en Patrick van Aanholt. 

    Poll

    Is Kanon goed genoeg voor de Premier League?

    (1506 stemmen)

    Plaats een reactie

    Peter87 +123
    maandag 8 oktober 2018 om 16:41
    En dan een foto van Malone plaatsen 😂😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:43
    Ja vaag hé. 😂
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:44
    Volgens mij heb jij Midden_Noord als naam gekozen om daar eens te kunnen gaan zitten want jij die zich als ADO kenner voor doet en dan zegt dat het Malone is op de foto? Dan kijk je toch echt met een emmer op je kop want dit is gewoon Kanon


    Sorry, ik zie nu dat er eerst een andere foto moet hebben gestaan
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 17:48
    Nah ik accepteer ze maar 😁
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3359
    maandag 8 oktober 2018 om 17:28
    😂😁
    Vind ik leuk
    Peter87 +123
    maandag 8 oktober 2018 om 17:39
    Inmiddels aangepast 👍🏻
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:43
    Onderschatte voetballer, mooie transfer en een mooi bedrag gaat dat opleveren. Zelf vind ik het jammer als hij zou gaan. Het is een mooi mens, die Kanon.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:47
    Mare.. jij gaat mij hier toch niet vertellen dat je hem goed genoeg vindt voor de PL?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:51
    Op lange termijn wel ja, neem aan dat hij moet knokken voor z'n plaats. Niemand heeft garantie maar ja, hij heeft de potentie.

    Kan goed verdedigen, is beresterk, kopsterk maar ook international van Ivoorkust. Kan alleen niet opbouwen maar dat hoeft ook niet. Daar ga je niet voor naar Engeland.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:54
    Waarom speelt hij dan op zijn 25e bij (met alle respect) Ado?
    Waar hij ook maar nauwelijks opvalt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:59
    Vanwege zijn toenmalige hartproblemen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:51
    Hartritmestoornis in het verleden... wist jij daar niets van wil je zeggen? Kon bij Lille tekenen en ook andere clubs kon die heen gaan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 20:11
    Die is de laatste tijd lekker aan het trollen in de Haagse topics maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 21:23
    In Heerenveen topics zie ik hem bijna niet meer reageren alleen als het positief is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:53
    Ja mooi, dat zei je al een keer en ben erop gaan letten. Je hebt gelijk ja, toch wel apart.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:57
    Vreemd wel, terwijl hij nog niet eens zo heel lang geleden heel normaal reageerde.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:02
    Dat is waar ik ook aan dacht ja. Toch wel vreemd gedrag, ineens is hij omgeslagen. Of hij heeft zich al die tijd verstopt. Of het is jaloezie? Die club van ons is natuurlijk ook zo mooi.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 09:02]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:29
    Onze trots staat duidelijk in de lift en Heerenveen staat al jaren in zijn achteruit.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    maandag 8 oktober 2018 om 16:56
    Zeker goed genoeg voor PL middenmoter
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:53
    Kanon is een degelijke verdediger en waarom zou hij dat niet kunnen dan? Bij Ivoorkust is hij al jaren onomstreden en daar lopen niet de minste spelers naast hem.
    Vind ik leuk
    Peter87 +123
    maandag 8 oktober 2018 om 16:49
    Verkopen voor de hoofdprijs. Heeft nog een vierjarig (dik) contract. Verdedigend een beest. Voetballend is het niet best...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:53
    Dat zal een lekker zakje geld worden ja. Voetballend niet de beste nee, maar in Engeland sta je er om te verdedigen. Middenvelders moeten voetballend oplossen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 17:22
    Eerder dit jaar signeerde Kanon een nieuw, vierjarig contract bij Den Haag. 

    Was het niet in de zomer van 2017 dat Kanon een vijfjarig contract tekende?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 17:49
    Ja, daar heb je gelijk in maat. Augustus 2017.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:08
    Ach ja VP he-;)
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +721
    maandag 8 oktober 2018 om 16:43
    Championship moet ie aankunnen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:47
    CP speelt PL.
    Even wakker worden!
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +721
    maandag 8 oktober 2018 om 16:48
    Met hem achterin alleen niet lang meer. Dat was het hele punt van die opmerking.

    Even wakker worden! ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 16:46
    Mocht hij gaan, z'n vervanger hebben we al in huis met Pinas!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:09
    Inderdaad...Pinas is een uitstekende voetballende verdediger.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 oktober 2018 om 18:29
    En ook linksbenig. Steekt ie er op de training bovenuit maat? Jij ziet nog weleens wat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:46
    Kan op meerdere posities geposteerd worden... met name als controlerende midv, linksback en op zijn favoriete plek centraal linksachter.

    Hij doet zijn stinkende best op de training en mocht Kanon weggaan, dan hebben we de ideale opvolger al in huis.
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    maandag 8 oktober 2018 om 16:46
    Mag hopen dat ze er 1 van het zelfde niveau terug halen anders word geen top 10 !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 17:20
    We hebben Pinas in huis en die kan Kanon prima opvangen..
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    maandag 8 oktober 2018 om 18:56
    Nog niet van dat niveau als kanon is de leider in de defensie kanon !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 18:57
    Pinas past zich heel snel aan en verwacht wel dat ie er wel gelijk staat.
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    maandag 8 oktober 2018 om 19:01
    Ik hoop het en een extra man erbij !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 20:05
    Dat zal wel nodig zijn ja..je moet toch dan weer iemand achter de hand hebben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 07:20]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:00
    Ik blijf me verbazen hoe een relatief grote club uitkomt bij middelmatige spelers uit de Eredivisie...
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:55
    Kanon hoort bij de betere verdedigers van de eredivisie. Zijn hartproblemen in het verleden hebben kanon bij ons gehouden. Er is meermaals grote interesse voor hem geweest.

    Ps. De top 3 heeft niet altijd de beste verdedigers voor PL clubs. Die zoeken grote, sterke verdedigers. Meevoetballen is bijzaak daar
    Vind ik leuk
    raoul88 +780
    maandag 8 oktober 2018 om 17:13
    Minimaal 5 miljoen euro!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    maandag 8 oktober 2018 om 17:25
    Als ze flink betalen gun ik hem wel een mooie transfer en zijn vervanger Pinas staat al te popelen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    maandag 8 oktober 2018 om 18:19
    Past beter bij de gunners
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:00
    Goed plan dit! Flinke transfersom en dan Pinas voor zijn kansen laten gaan. Van dit bericht word ik vrolijk :)
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:52
    International en een goede verdediger. Nu hopen op een mooi transferbedrag en dan is iedereen tevreden bij de club. Afwachten of Pinas hem kan opvolgen.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    maandag 8 oktober 2018 om 23:00
    Kunnen we niet beter Tommy sminken en als Willie verkopen