Clasie: 'Kan er zeker van leren op dat gebied bepalender te worden'

    Clasie: 'Kan er zeker van leren op dat gebied bepalender te worden'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 13:52di 09-10-2018 om 13:52

    Jordy Clasie werd afgelopen zomer teruggehaald naar Feyenoord. Met zijn opgedane ervaring moest hij een van de ervaren krachten worden bij de Rotterdammers. De middenvelder geeft toe dat er maar één speler de belangrijkste is in de groep. 

    "Hoe meer wedstrijden je speelt, hoe meer je dat gevoel terugvindt. Los daarvan zal ik, waar ik kan, jongens helpen en met hen praten. In die zin is Robin (van Persie red.) natuurlijk de belangrijkste persoon in onze groep, omdat hij het meeste heeft meegemaakt en letterlijk iedereen helpt en steunt waar nodig", citeert FR-fans uit een interview van de middenvelder met Feyenoord Magazine.

    Clasie denkt dat hij in dat opzicht wat kan opsteken van Van Persie. "Ik kan er zeker van leren om op dat gebied bepalender te worden", stelt hij. "De verantwoordelijkheid om me meer met de groep bezig te houden, voel ik zeker", aldus Clasie. "Alleen was dat aan het begin van dit seizoen nog lastig, omdat ik zelf ook niet optimaal had gepresteerd."

    Poll

    Eindigt Feyenoord dit seizoen in de top-drie?

    (3559 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9676
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:55
    Wat er niet in zit komt er ook niet uit.
    Vind ik leuk
    Berbr +2245
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:56
    Gaat niet lukken. Jordy is geen leider en heeft niet de capaciteiten om dat af te dwingen. Faalde niet voor niets in het buitenland, Iedereen zag dat, behalve....
    Vind ik leuk
    SimonSays +6061
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:00
    Stevie Wonder.

    Edit: en de familie Blind.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:59
    Verstandige keuze van Clasie dat hij alleen maar wil leren van Robin van Persie want van Van Bronckhorst daar leert niemand wat van.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:04
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:04
    Clasie die jonge jongens even gaat bijstaan. Dat is een beetje alsof je broertje van 5 je even gaat uitleggen hoe het leven in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:05
    Jij neemt meer aan van je oma neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:12
    Zeker, die weet alles. Ook dat je "Everything" met een h schrijft, niet zoals Clasie "Everyting" Op zn arm heeft staan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over zijn intelligentie.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:14
    Of van de tatoeëerder :D
    Maar nu is een groot deel van de voetballers niet gezegend met een heel groot intellect.... Dus ja Clasie, hij kan het altijd nog proberen als SinterClasie. (bij peuters valt zijn lengte toch niet op).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    SimonSays +6061
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:17
    Maar dat is weer grammaticaal correct sinds 'the ting goes skrra'. Dus ik noem het een vooruitziende blik.
    Vind ik leuk
    baboushka +1406
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:06
    Had moet heb zijn. Voor de rest correct stukje tekst.
    Vind ik leuk
    Emnu +5411
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:07
    Ligt t nou aan mij of lijkt Clasie daar op n jonge Co Adriaanse?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:11
    Heel scherp!! Volgens mij ís het Co.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:36
    Of zijn onwettelijke zoon?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:12
    Als hij z'n puntmuts op zet mag hij bij mij bij de vijver gaan staan.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:14
    Clasie is niet goed genoeg gebleken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24238
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:16
    Clasie geeft aan dat hij wel wat kan leren van Van Persie die bepalender is. Ik kan rustig beweren dat dit niet aan de orde kan zijn bij Clasie. Daarvoor heb je wat andere capaciteiten nodig, capaciteiten die Clasie niet heeft. Je hebt minimaal nodig dat je een surplus aan kwaliteit nodig hebt ten opzichte van het team. Voor Clasie is dat niet meer aan te leren.
    Verder heeft Clasie niet bij clubs gespeeld waar verantwoordelijkheid letterlijk op de speler wordt verhaald als hij tekort schiet, anders dan buiten de selectie te worden gelaten. Dan bedoel ik de invloed buiten het veld, onderweg naar een uitwedstrijd, eet- en leefpatroon enzovoorts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:28
    Welke ervaring een mislukkeling die in Engeland alleen de tribune warm gehouden heeft
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1205
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:32
    Clasie banken, Ayoub erin naast Vilhena. Clasie is op, kan echt niet meer....
    Vind ik leuk
    Beukenbv +19
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:56
    Jordy kan zich beter alleen even op zijn eigen spel concentreren.
    Hij kon dat een paar jaar geleden heel goed.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:21
    Kijk wanneer je in je jeugd geen spelers hebt van het kaliber Clasie, dan is het beroerd gesteld.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:00
    In de jeugd zitten betere spelers dan Clasie.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    woensdag 10 oktober 2018 om 05:19
    Opstellen dus.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:13
    Als het aan mij ligt zeker weten wel ja.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:33
    Wanneer ze beter zijn, zijn ze ook oud genoeg, dan telt leeftijd niet. Zie De Ligt bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Storm015 +278
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:47
    Alleen had ik zelf nog niet optimaal op niveau gepresteerd, aldus Clasie. Volgens mij wordt er tot op vandaag niet op niveau gepresteerd, want het is slechter dan slecht wat er thuis en uit wordt gepresteerd😪😪😪😪🤤
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:09
    Clasie is erg ver weggezakt. Moet heel veel spelen om zijn oude vorm terug te krijgen. Laat RvP zich maar om anderen bekommeren en Clasie met zichzelf.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:00
    Ga eens op eigen benen staan in je voetballoopbaan Clasie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws