Clasie: 'Kan er zeker van leren op dat gebied bepalender te worden'

    Clasie: 'Kan er zeker van leren op dat gebied bepalender te worden'

    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:52

    Jordy Clasie werd afgelopen zomer teruggehaald naar Feyenoord. Met zijn opgedane ervaring moest hij een van de ervaren krachten worden bij de Rotterdammers. De middenvelder geeft toe dat er maar één speler de belangrijkste is in de groep. 

    "Hoe meer wedstrijden je speelt, hoe meer je dat gevoel terugvindt. Los daarvan zal ik, waar ik kan, jongens helpen en met hen praten. In die zin is Robin (van Persie red.) natuurlijk de belangrijkste persoon in onze groep, omdat hij het meeste heeft meegemaakt en letterlijk iedereen helpt en steunt waar nodig", citeert FR-fans uit een interview van de middenvelder met Feyenoord Magazine.

    Clasie denkt dat hij in dat opzicht wat kan opsteken van Van Persie. "Ik kan er zeker van leren om op dat gebied bepalender te worden", stelt hij. "De verantwoordelijkheid om me meer met de groep bezig te houden, voel ik zeker", aldus Clasie. "Alleen was dat aan het begin van dit seizoen nog lastig, omdat ik zelf ook niet optimaal had gepresteerd."

    Poll

    Eindigt Feyenoord dit seizoen in de top-drie?

    (3556 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +8940
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:55
    Wat er niet in zit komt er ook niet uit.
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:56
    Gaat niet lukken. Jordy is geen leider en heeft niet de capaciteiten om dat af te dwingen. Faalde niet voor niets in het buitenland, Iedereen zag dat, behalve....
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:00
    Stevie Wonder.

    Edit: en de familie Blind.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:59
    Verstandige keuze van Clasie dat hij alleen maar wil leren van Robin van Persie want van Van Bronckhorst daar leert niemand wat van.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:04
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:23
    Van Bronckhorst : Landskampioen, Bekerkampioen, Johan Cruijfschaal.

    Wie evenaart hem nog ? Feijenoord mag blij zijn dat Van Bronckhorst zich nog beschikbaar stelt. Welke zichzelf respecterende trainer wil en kan dit armoedige spelersmateriaal tot grotere hoogte brengen dan ?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:50
    Pffffffff, weer iemand die het niet begrijpt of niet wil begrijpen.
    Nog 1 keer dan.
    Al die prijzen heeft van Bronckhorst te danken aan o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt, KEA en anderen.
    Want nu moet hij het zelf doen en hij maakt er een pleuris zooitje van, net zoals z,n vriendje Martin van Geel die er voorgezorgd heeft dat Feyenoord nu met dit armoedige spelers zooitje zit opgescheept.
    Maar van Martin van Geel hoor je geen woord!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Nou joh zit je niet zo te ergeren dan. doe wat ga met zijn allen een petitie naar het Maasgebouw sturen en dien een motie van wantrouwen in. Feijenoord is een prachtige club met een warme en trouwe supportersgare. Andere trainer is niet de oplossing. Van Bronckhorst is een prima trainer en de trainer is afhankelijk van het spelersmateriaal. In het verleden behaalde successen is geen garantie voor de toekomst. Ik wens Feijenoord een hogere notering vriend.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6172
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:04
    Clasie die jonge jongens even gaat bijstaan. Dat is een beetje alsof je broertje van 5 je even gaat uitleggen hoe het leven in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:05
    Jij neemt meer aan van je oma neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6172
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:12
    Zeker, die weet alles. Ook dat je "Everything" met een h schrijft, niet zoals Clasie "Everyting" Op zn arm heeft staan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over zijn intelligentie.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:14
    Of van de tatoeëerder :D
    Maar nu is een groot deel van de voetballers niet gezegend met een heel groot intellect.... Dus ja Clasie, hij kan het altijd nog proberen als SinterClasie. (bij peuters valt zijn lengte toch niet op).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:17
    Maar dat is weer grammaticaal correct sinds 'the ting goes skrra'. Dus ik noem het een vooruitziende blik.
    Vind ik leuk
    baboushka +1319
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:06
    Had moet heb zijn. Voor de rest correct stukje tekst.
    Vind ik leuk
    Emnu +2779
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:07
    Ligt t nou aan mij of lijkt Clasie daar op n jonge Co Adriaanse?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2226
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:11
    Heel scherp!! Volgens mij ís het Co.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16549
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:36
    Of zijn onwettelijke zoon?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8940
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:12
    Als hij z'n puntmuts op zet mag hij bij mij bij de vijver gaan staan.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:14
    Clasie is niet goed genoeg gebleken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23591
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:16
    Clasie geeft aan dat hij wel wat kan leren van Van Persie die bepalender is. Ik kan rustig beweren dat dit niet aan de orde kan zijn bij Clasie. Daarvoor heb je wat andere capaciteiten nodig, capaciteiten die Clasie niet heeft. Je hebt minimaal nodig dat je een surplus aan kwaliteit nodig hebt ten opzichte van het team. Voor Clasie is dat niet meer aan te leren.
    Verder heeft Clasie niet bij clubs gespeeld waar verantwoordelijkheid letterlijk op de speler wordt verhaald als hij tekort schiet, anders dan buiten de selectie te worden gelaten. Dan bedoel ik de invloed buiten het veld, onderweg naar een uitwedstrijd, eet- en leefpatroon enzovoorts.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:28
    Welke ervaring een mislukkeling die in Engeland alleen de tribune warm gehouden heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:32
    Clasie banken, Ayoub erin naast Vilhena. Clasie is op, kan echt niet meer....
    Vind ik leuk
    Hast57 +1447
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:35
    Zorg eerst maar eens dat je zelf een behoorlijk niveau haalt Clasie voor je je met andere bemoeid.
    Vind ik leuk
    Beukenbv +13
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:56
    Jordy kan zich beter alleen even op zijn eigen spel concentreren.
    Hij kon dat een paar jaar geleden heel goed.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +773
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:21
    Kijk wanneer je in je jeugd geen spelers hebt van het kaliber Clasie, dan is het beroerd gesteld.
    Vind ik leuk
    repeP +1255
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:00
    In de jeugd zitten betere spelers dan Clasie.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +773
    woensdag 10 oktober 2018 om 05:19
    Opstellen dus.
    Vind ik leuk
    repeP +1255
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:13
    Als het aan mij ligt zeker weten wel ja.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +773
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:33
    Wanneer ze beter zijn, zijn ze ook oud genoeg, dan telt leeftijd niet. Zie De Ligt bij Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 15:59
    Clasie moet weg, in elk geval zijn plaats afstaan aan een betere, Clasie nu is ongeschikt voor Feijenoord.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:44
    Clasie je hebt een keus gemaakt en bent daarin niet geslaagd 3 jaar stilstand en enorme achteruitgang. . Als ik Feyenoord was geweest had ik je nooit niet teruggehaald en als dat wel zou moeten dan had ik je helemaal binnenstebuiten laten keren en je afgebeuld om fit te worden. Je speelt omdat iemand jou opstelt en bijna niemand weet waarom. Je speelt zoals er tientallen van lopen bij de amateurs. Bijna elk duel verlies je of kom je te laat soms een mooie bal naar voren maar meestal breed en naar de verkeerde kleur. Jij kan er niet eens zoveel aandoen maar het beleid en de trainers bij deze club zitten er niet voor de club of supporters meer omdat het moet lijkt wel.
    Vind ik leuk
    Storm015 +244
    dinsdag 9 oktober 2018 om 16:47
    Alleen had ik zelf nog niet optimaal op niveau gepresteerd, aldus Clasie. Volgens mij wordt er tot op vandaag niet op niveau gepresteerd, want het is slechter dan slecht wat er thuis en uit wordt gepresteerd😪😪😪😪🤤
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:09
    Clasie is erg ver weggezakt. Moet heel veel spelen om zijn oude vorm terug te krijgen. Laat RvP zich maar om anderen bekommeren en Clasie met zichzelf.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:11
    En Feijenoord moet niet op RvP rekenen dan, want hij is tot nu toe de enige die steeds 3 punten naar 010 haalt, de rest incl. Berghuis is een farce, m.u.v. de onder gewaardeerde Vermeer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    repeP +1255
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:00
    Ga eens op eigen benen staan in je voetballoopbaan Clasie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clasie: 'Kan er zeker van leren op dat gebied bepalender te worden'