Dolberg krijgt keiharde garanties: Wat er ook gebeurt, Kasper gaat spelen

    Dolberg krijgt keiharde garanties: "Wat er ook gebeurt, Kasper gaat spelen"

    woensdag 10 oktober 2018 om 11:40

    Kasper Dolberg hoopt deze week zijn kans te pakken in de nationale ploeg van Denemarken. Bondscoach Age Hareide heeft hem speeltijd beloofd in tenminste één interland. De Denen ontmoeten komende week Ierland en Oostenrijk.

    "Wat er ook gebeurt, Kasper gaat spelen", beloofde Hareide maandag op een persconferentie. De Ajax-spits is er blij mee. "Het betekent heel veel voor mij om weer onderdeel te zijn van de nationale ploeg. Het is een gevoel van trots. Het is iets speciaals", vertelt hij aan BT.

    Dolberg wil zichzelf bewijzen na een lange periode met blessureleed. "Ik moet mezelf elke dag bewijzen, dat weet ik. Of ik klaar ben om de plek van Nicolai Jörgensen over te nemen? Ja, natuurlijk. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als ik de kans krijg zal ik proberen die met beide handen aan te pakken."

    Jörgensen is in tegenstelling tot Dolberg niet geselecteerd door bondscoach Hareide. De spits kampte lang met een blessure en maakte afgelopen weekend pas zijn eerste minuten voor Feyenoord dit seizoen.

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 11:42
    top speler
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:04
    Dolberg moet spelen, zoveel mogelijk, om weer in vorm te komen.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1378
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:25
    Jij snapt het;)
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:44
    Zelfs Dolberg wil naar Feyenoord......of heb ik dan alleen de kop gelezen?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7322
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:44
    Even terug aan het huiswerk VP. Afgelopen weekend waren niet de eerste minuten van Jorgenson dit seizoen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:34
    Viel tot nu toe niet op vandaar
    Vind ik leuk
    Leozao +1476
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:44
    Succes: Laat het maar weer zien. En blijf heel!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23701
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:06
    Maakt niet uit. De bondscoach zegt: wat er ook gebeurt, hij speelt. Dus zelfs als hij net uit een operatiekamer wordt gereden na een enkelbreukoperatie rijden ze hem met bed en al, inclusief de bloedtransfusie, zo het veld op. Hij speelt, punt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Leozao +1476
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:07
    Het zou zomaar kunnen...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16680
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:46
    Even geduld, komt goed met Dolberg..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:51
    Laat maar zien dollie, ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +902
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:56
    Ik ga eens kijken hoe hij het bij Denemarken gaat doen. Bij Ajax vind ik hem (ondanks zijn 3 goals in 2.5 wedstrijd) nog niet nadrukkelijk aanwezig. Goed hij komt terug van een langdurige blessure maar hij moet het nu wel laten zien.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4391
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:57
    Als ik eerlijk ben vind ik als ze allebei fit zijn dolberg toch beter dan jorgensen. En dat heeft niets met ajax/feyenoord te maken
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 11:57]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:59
    Ik ook. En dat zegt veel over Dolberg.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1709
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:04
    Alleen hoe lang zegt hij niet
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:05
    Hij is zoiezo beter dan Jorgensen!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1961
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:12
    En weer verder zakt de waarde van Jorgensen, na een heel matig WK nu zijn plek kwijt in de nationale ploeg.. denk dat Martin van Geel nog wel eens terugdenkt aan het moment dat hij hem kon verkopen voor 17 miljoen.
    Als hij er nu nog 10 voor krijgt mag hij blij zijn. Tja sometimes you win sometimes you lose
    Vind ik leuk
    mcmodd +23701
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:22
    Jörgensen zal die 17 miljoen nog wel waard kunnen worden als hij nu aan de lopende band gaat scoren en er dit seizoen pakweg 41 inschiet. Dat geeft echter geen enkele garantie dat hij dat bij een andere club ook gaat doen, tenzij hij een transfer maakt naar de afzuigkapdivisie.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1961
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    "dat hij er pakweg 41 inschiet" joh, doe mij ook wat van dat spul.
    Jij moet wel helemaal van het padje zijn om zulke opmerkingen te maken.. die mag al blij zijn als hij er 20 maakt... en dan nog... als jij niet snapt dat deze jongen een stuk minder waarde vertegenwoordigt dan een jaar geleden snap je niet veel van voetbal. Geen enkele voetballer van Feyenoord is momenteel 17 miljoen waard, komt misschien hard aan maar wel een feit
    Vind ik leuk
    mcmodd +23701
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:53
    Bij mij komt niks hard aan. Ben bang dat mijn milde ironie bij jou niet aankwam ;-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1961
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:55
    Nee, dat laatste klopt idd... had je ook verdomd goed verstopt...lol
    Vind ik leuk
    repeP +1281
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:25
    Deense vrouwenteam was solidair met het mannenteam en verloor dientengevolge reglementair een kwalificatiewedstrijd voor het WK met 3-0 waardoor ze tegen Nederland moesten spelen in de halve finales van de play offs.

    Gisteren gezien dat ze ook thuis werden verslagen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +515
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:09
    Mooi mens die dolberg
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    mokum, jij achterlijke nepjood, ga je nou eens gedragen naar wat je bent.
    je bent geen jood, mocht je willen. mokum, komt van het hebreeuwse woord makom, wat plaats betekent, makom/mokum. ik heb medelijden met jullie nepjoden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws