Van Gelder geeft 'irritant' duo uitbrander: Nog één keer en je sodemietert op

Van Gelder geeft 'irritant' duo uitbrander: "Nog één keer en je sodemietert op"

Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 11:58wo 10-10-2018 om 11:58

Jack van Gelder schoot zondag in de uitzending van Rondo uit zijn slof tegen twee jongens in het publiek. Bij Radio 538 reageert de presentator op dat moment.

Van Gelder was er zó klaar mee, dat hij een verhaal van tafelgast Mario Been onderbrak en de twee jongens lik op stuk gaf. "Als jullie niet normaal kunnen doen, gaan jullie weg. Jullie irriteren me vanaf het begin. Nog één keer en je sodemietert op", beet Van Gelder het duo, dat onder meer gebaren maakte richting de camera, toe. Inmiddels is alles weer uitgepraat.

"Ik had er zo de kolere in", reageert Van Gelder bij Radio 538. "Het was jammer dat die twee jongens niet even in beeld werden gebracht, waardoor de mensen zoiets hadden van: wat is er met die Van Gelder aan de hand? Overigens hebben we dat later helemaal goed gemaakt, na een uitputtende vechtpartij", grapt de presentator.

"We zitten in een uitzending, m'n monitortje deed het niet dus ik was ook licht geïrriteerd. Maar dan krijg je opeens ook van die gebaren achter iemand", vervolgt Van Gelder, die laat weten dat de jongens schrokken van zijn uitbrander. "Nee, nee, we zullen het niet meer doen, zeiden ze. Daarna is alles goed gegaan. Je hebt natuurlijk studiopubliek dat geïnteresseerd is en je hebt studiopubliek dat denkt: lekker, die 25 euro."

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
woensdag 10 oktober 2018 om 12:02
Ik weet wel 2 mensen die veel irritandender zijn als deze 2 jochie,s.
Vind ik leuk
John Garp +3863
woensdag 10 oktober 2018 om 12:04
Hoeveel tanden hebben ze dander?
Vind ik leuk
ErikAjax +1555
woensdag 10 oktober 2018 om 14:31
Goed stukje Nederlands weer vanuit Rotterdam.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 17:00
Het moet zijn:
Goed stukje Rotterdams vanuit Rotterdam.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 12:05
Even de clown uithangen op tv, zodat je later wat te vertellen hebt in het dorpscafé.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11471
woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
Ja dat doet Jack al jaren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:20]
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6827
woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
Misschien kan Jan de Jong daar wat avondjes gaan zitten, die kan elke euro goed gebruiken.
Vind ik leuk
Mari +11716
woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
Arrogante kwast deze Shrek
Vind ik leuk
henk008 +53
woensdag 10 oktober 2018 om 12:35
Ik vindt hem meer lijken op Sugar Lee Hooper.....
Vind ik leuk
Henkie +23
woensdag 10 oktober 2018 om 12:12
nog zo'n koopclub.... snap dat van Gelder daar dus zit..
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
woensdag 10 oktober 2018 om 12:12
Lekker belangrijk, niks aan het handje en verder...
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 12:13
Sjek van Gelder heeft jarenlang veel kijkers van Studio Voetbal geïrriteerd met zijn te subjectieve en te partijdige journalistiek op de nationale televisie. Eén grote one man show met grotendeels zijn favoriete voetbalcubje als gespreksonderwerp. Goed dat Sjek vertrokken is bij NPO.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:15]
Vind ik leuk
jari4ever +1582
woensdag 10 oktober 2018 om 12:30
Helemaal mee eens wat een kwalijk. ..en voor Ajax als je die bedoelt wil die alleen bij horen als die het goed doet
Vind ik leuk
soccer02 +644
woensdag 10 oktober 2018 om 12:15
Krijgen ze echt 25 euro om daar te gaan zitten, dat is snel verdient. Wordt dat ook bij vi betaald. Gewoon elke dag vier programmas bezoeken. Verdien je 100 euro per dag. Dat is in de maand 3000 euro netto.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 10 oktober 2018 om 12:18
Programma's waar een normaal mens nog niet dood gevonden wil worden, betalen dat grif.
VI zal dat dus niet betalen, populair genoeg.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 10 oktober 2018 om 12:17
Kan dat ook voor presentators gelden dat nog 1 keer en dan sodemieter je maar op?
Zijn er genoeg waar ik me kapot aan erger.
Vind ik leuk
plein19 +2821
woensdag 10 oktober 2018 om 12:19
Zo scherp als de uitbrander was. Zo zwak en ongemakkelijk was hij over Ronaldo
Vind ik leuk
HJR +8831
woensdag 10 oktober 2018 om 12:27
Wat een stoer gedrag van Jack. Hij kan het toch ook normaal zeggen, of vragen. Moet hij wel aangewend zijn toch met zijn jaren lange ervaring.

Nu beetje stoer die jongens afbranden.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
woensdag 10 oktober 2018 om 12:43
Niks met stoer gedrag te maken. De boys moeten gewoon normaal doen. Je zit daar toch niet om de clown uit te hangen? Wat als iedereen het daar deed? Dan werd het een raar programma.
Vind ik leuk
HJR +8831
woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
@de voetbalgek ,Ja dat kan je dan toch ook normaal zeggen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:38]
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
woensdag 10 oktober 2018 om 13:47
Die jongens kunnen ook gewoon normaal doen, dan hoef je helemaal niks te regelen.
Vind ik leuk
HJR +8831
woensdag 10 oktober 2018 om 13:51
Het is maar een voetbalprogramma, gebeuren wel ergere dingen hoor. Ik weet niet precies wat ze deden, maar als je bij de eerste keer zegt: niet doen, is het klaar.

Jongeren doen nu eenmaal dingen om aandacht te trekken. Dat ze gewoon normaal moeten doen ben ik met je eens, maar Jacky kan ook gewoon normaal doen.

Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 12:29
Laat je niet kennen joh meneer Van Gelder..
Vind ik leuk
michelhx +4407
woensdag 10 oktober 2018 om 12:42
25 euro? Krijgt het publiek geld om daar in de studio te zitten?
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
Je denkt toch niet dat je anders 30 mensen in de studio krijgt? :>
Vind ik leuk
Feye1908 +8926
woensdag 10 oktober 2018 om 13:09
Schadevergoeding om naar Van Gelder en Been te moeten luisteren?
Vind ik leuk
Wien1978 +358
woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
Een hartje maken in beeld, ze moeten het ook niet heel veel gekker maken he Jacky?!

Triest persoon joh Jack van Gelder ajb, die hoort zichzelf veel te graag praten. Daarnaast snapt ie van voetbal echt geen kloten!
Vind ik leuk
Feye1908 +8926
woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
Best triest dat je publiek moet inhuren...
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:34
25 pleuro krijgen om daar te zitten. Hoe sneu.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 16:35
Als van gelder zo tegen mij tekeer was gegaan hadden ze de uitzending kunnen inkorten.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 18:04
25 Euro... is dat niet te weinig om zo lang daar te moeten zitten??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws