Van Gelder geeft 'irritant' duo uitbrander: Nog één keer en je sodemietert op

    Van Gelder geeft 'irritant' duo uitbrander: "Nog één keer en je sodemietert op"

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 11:58wo 10-10-2018 om 11:58

    Jack van Gelder schoot zondag in de uitzending van Rondo uit zijn slof tegen twee jongens in het publiek. Bij Radio 538 reageert de presentator op dat moment.

    Van Gelder was er zó klaar mee, dat hij een verhaal van tafelgast Mario Been onderbrak en de twee jongens lik op stuk gaf. "Als jullie niet normaal kunnen doen, gaan jullie weg. Jullie irriteren me vanaf het begin. Nog één keer en je sodemietert op", beet Van Gelder het duo, dat onder meer gebaren maakte richting de camera, toe. Inmiddels is alles weer uitgepraat.

    "Ik had er zo de kolere in", reageert Van Gelder bij Radio 538. "Het was jammer dat die twee jongens niet even in beeld werden gebracht, waardoor de mensen zoiets hadden van: wat is er met die Van Gelder aan de hand? Overigens hebben we dat later helemaal goed gemaakt, na een uitputtende vechtpartij", grapt de presentator.

    "We zitten in een uitzending, m'n monitortje deed het niet dus ik was ook licht geïrriteerd. Maar dan krijg je opeens ook van die gebaren achter iemand", vervolgt Van Gelder, die laat weten dat de jongens schrokken van zijn uitbrander. "Nee, nee, we zullen het niet meer doen, zeiden ze. Daarna is alles goed gegaan. Je hebt natuurlijk studiopubliek dat geïnteresseerd is en je hebt studiopubliek dat denkt: lekker, die 25 euro."

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 12:02
    Ik weet wel 2 mensen die veel irritandender zijn als deze 2 jochie,s.
    Vind ik leuk
    John Garp +2301
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:04
    Hoeveel tanden hebben ze dander?
    Vind ik leuk
    ErikAjax +651
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:31
    Goed stukje Nederlands weer vanuit Rotterdam.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:00
    Het moet zijn:
    Goed stukje Rotterdams vanuit Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:03
    Heerlijk zo'n eerlijke reactie. Even de mediatraining vergetende.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3234
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:11
    zoals Gijp zou zeggen, Lekker man! :)
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:15
    Ben niet zo'n Gijp fan... eigenlijk: helemaal niet!
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3260
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:25
    Aan het begin was hij nog wel grappig, maar de laatste tijd vind ik hem soms wel overdrijven...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:05
    Even de clown uithangen op tv, zodat je later wat te vertellen hebt in het dorpscafé.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10997
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
    Ja dat doet Jack al jaren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:20]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
    Misschien kan Jan de Jong daar wat avondjes gaan zitten, die kan elke euro goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:10
    Arrogante kwast deze Shrek
    Vind ik leuk
    henk008 +43
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:35
    Ik vindt hem meer lijken op Sugar Lee Hooper.....
    Vind ik leuk
    Henkie +21
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:12
    nog zo'n koopclub.... snap dat van Gelder daar dus zit..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:12
    Lekker belangrijk, niks aan het handje en verder...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:13
    Sjek van Gelder heeft jarenlang veel kijkers van Studio Voetbal geïrriteerd met zijn te subjectieve en te partijdige journalistiek op de nationale televisie. Eén grote one man show met grotendeels zijn favoriete voetbalcubje als gespreksonderwerp. Goed dat Sjek vertrokken is bij NPO.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    jari4ever +1520
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:30
    Helemaal mee eens wat een kwalijk. ..en voor Ajax als je die bedoelt wil die alleen bij horen als die het goed doet
    Vind ik leuk
    soccer02 +604
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:15
    Krijgen ze echt 25 euro om daar te gaan zitten, dat is snel verdient. Wordt dat ook bij vi betaald. Gewoon elke dag vier programmas bezoeken. Verdien je 100 euro per dag. Dat is in de maand 3000 euro netto.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:18
    Programma's waar een normaal mens nog niet dood gevonden wil worden, betalen dat grif.
    VI zal dat dus niet betalen, populair genoeg.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:17
    Kan dat ook voor presentators gelden dat nog 1 keer en dan sodemieter je maar op?
    Zijn er genoeg waar ik me kapot aan erger.
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:19
    Zo scherp als de uitbrander was. Zo zwak en ongemakkelijk was hij over Ronaldo
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:27
    Wat een stoer gedrag van Jack. Hij kan het toch ook normaal zeggen, of vragen. Moet hij wel aangewend zijn toch met zijn jaren lange ervaring.

    Nu beetje stoer die jongens afbranden.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:43
    Niks met stoer gedrag te maken. De boys moeten gewoon normaal doen. Je zit daar toch niet om de clown uit te hangen? Wat als iedereen het daar deed? Dan werd het een raar programma.
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    @de voetbalgek ,Ja dat kan je dan toch ook normaal zeggen?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:47
    Die jongens kunnen ook gewoon normaal doen, dan hoef je helemaal niks te regelen.
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:51
    Het is maar een voetbalprogramma, gebeuren wel ergere dingen hoor. Ik weet niet precies wat ze deden, maar als je bij de eerste keer zegt: niet doen, is het klaar.

    Jongeren doen nu eenmaal dingen om aandacht te trekken. Dat ze gewoon normaal moeten doen ben ik met je eens, maar Jacky kan ook gewoon normaal doen.

    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:29
    Laat je niet kennen joh meneer Van Gelder..
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:42
    25 euro? Krijgt het publiek geld om daar in de studio te zitten?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Je denkt toch niet dat je anders 30 mensen in de studio krijgt? :>
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8760
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:09
    Schadevergoeding om naar Van Gelder en Been te moeten luisteren?
    Vind ik leuk
    Wien1978 +361
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Een hartje maken in beeld, ze moeten het ook niet heel veel gekker maken he Jacky?!

    Triest persoon joh Jack van Gelder ajb, die hoort zichzelf veel te graag praten. Daarnaast snapt ie van voetbal echt geen kloten!
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8760
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    Best triest dat je publiek moet inhuren...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:34
    25 pleuro krijgen om daar te zitten. Hoe sneu.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:35
    Als van gelder zo tegen mij tekeer was gegaan hadden ze de uitzending kunnen inkorten.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:04
    25 Euro... is dat niet te weinig om zo lang daar te moeten zitten??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws