Ajax maakt indruk tegen Bayern München: 'De potentie zag ik eerder al bij Oranje'

    Ajax maakt indruk tegen Bayern München: 'De potentie zag ik eerder al bij Oranje'

    woensdag 10 oktober 2018 om 12:23

    De prestaties van Ajax en PSV in de Champions league hebben Oranje-aanvoerder Virgil van Dijk positief verrast. De centrale verdediger van Liverpool genoot vooral van de wedstrijd van Ajax bij Bayern München.

    "Zij speelden een dag voordat wij tegen Napoli moesten. Ze deden het geweldig, heel knap", stelt hij in gesprek met Voetbal International. Helemaal verrast is Van Dijk niet. "De potentie van die spelers zag ik eerder al tijdens de trainingen met het Nederlands elftal." Bij het grote Oranje hebben zich met Matthijs de Ligt, Daley Blind, Frenkie de Jong en Donny van de Beek vier Ajacieden gemeld.

    Hoewel PSV na twee wedstrijden nog puntloos is in de Champions League, maakte ook die ploeg een goede indruk op Van Dijk. "Wat ik later van de beelden in de samenvatting heb gezien, kon PSV ook terugkijken op een goede wedstrijd tegen Internazionale. Zonde dat ze verloren." Namens PSV hebben Jeroen Zoet, Denzel Dumfries, Pablo Rosario en Steven Bergwijn en Luuk de Jong zich in Zeist.

    Poll

    Gaat Ajax overwinteren in de Champions League?

    (6105 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 12:26
    gewoon goed team dat Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:29
    Je mag gerust zeggen dat we 2 goede teams hebben in de Eredivisie! Ik ben blij met bijde.
    Vind ik leuk
    Baijiu +1371
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:33
    Is dat een speler of een club?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:33
    Dat zullen ze pas doen wanneer ze boven ons staan op de ED ranglijst en dan zo lekker uit de hoogte. De droogte vreet je op den duur op, eh 😉

    Hopelijk behouden we plek 11 want anders wordt het weer een lange weg voor de top 2 om zich te plaatsen voor de groepsfase.

    Want zowel Ajax als PSV zijn gewoon afhankelijk van de loting. Dit geldt niet alleen voor de groepsfase maar ook voor de play-offs!

    Zo goed zijn we dus 👌
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:00
    Zijn de meeste teams niet afhankelijk van de loting wb hun kansen? Niet elke CL deelnemer is van het niveau Barca, Real, Juventus en ManCity. Met de huidige en recente prestaties van PSV op het Europese toneel zullen we ook niet veel hoger eindigen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:05
    En dat zeg ik dus ook.

    In ons poule hadden jullie niet veel beter gepresteerd, neemt niet weg dat je het goed doet in de CL en de hoop op jullie is gericht door heel Nederland.

    Hadden wij ook maar een AEK en Benfica in ons poule gehad, dan hadden we als Nederland toch wat meer klaargespeeld.

    😉
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:12
    Het verschil zit hem niet in de poule, maar de instelling.
    Denken dat 4-0 verliezen en goed gespeeld hebben samengaan.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:15
    Waar waren jullie toen wij balden met Atletico? Toen we Man U, Wolfsburg en Moskou overleefde?
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:19
    Jullie??
    Vind ik leuk
    Fissah14 +229
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:07
    Best wel trots , en balen dat jullie verloren met penaltys
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:13
    En mijn huis was te klein toen jullie speelden tegen Bayern.

    Maar hier wil men niet genieten van de resultaten maar probeert men zoveel mogelijk te wijzen.

    Dat is jammer..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:49
    Tsja.. bij veel druiloren hiero is de haat voor de concurrent groter dan de liefde voor eigen club.
    Vind ik leuk
    Fissah14 +229
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:09
    Eens, zie toch gelukkig ook best vaak wel positieve berichten over en weer. Calimero's hou je altijd wel denk ik
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:52
    Daar doe jij anders ook altijd aardig aan mee!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:54
    Ajax had idd niet van Barca gewonnen maar in deze vorm van de laatste weken echt wel van Inter.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:37
    Dat weet je niet.

    Wat je wel weet is dat overwintering dan in ieder geval een stuk lastiger is.

    Verder kunnen we speculeren wat we willen, het blijven slecht aannames.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:59
    Yep daar heb je een punt. Net zo min dat je weet dat PSV ook wel zowel van AEK en Bayern punten had gepakt .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:01
    Precies!
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:38
    Nog weer zo´n onzin conclussie van je, waar baseer jij op dat Ajax het niet beter gedaan zou hebben?
    Je presenteerd jouw mening wel steeds als een feit maar het gaat steeds helemaal nergens over! Een echt moeilijke poul bestaat uit Real, Man C en Dortmund, allen als kampioen geplaatst. En zelfs daar werd Ajax 3de en ging door naar EL!
    Pff Tottenham wat nooit iets kan winnen en Inter dat sinds 2010 slechts uitblinkt in het niet aanwezig zijn in Europa en dan gaan huilen dat de poule zo zwaar is.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:44
    😂😂😂

    Je hebt een pot 1,2,3 en 4 bij de loting.

    Real, Man c, en Dortmund kan je niet eens loten.

    😂😂

    En jij wilt met mij ergens over praten?

    De marktwaarde van die slappe Inter wordt geschat op 530mil, dat is ons tegenstander uit pot 4. Uit pot 4 hebben jullie AEK wiems waarde om en nabij de 30 mil ligt.

    De marktwaarde van Bayern ligt onder die van Inter momenteel, die voor ruim 100 mil hebben ingekpch afgelopen zomer.

    Sinds die Aziaat de club heeft gekocht is Inter weer langzaam maar zeker op de terugweg.

    Maar dat kan jij niet weten gezien alle onzin die je uitpoept op een dag.


    🤫
    😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:13
    Oh kijk deze Calimero is echt pas net uit zijn ei gekropen. (In 2012-2013 zat je nog in de luiers of wat?)

    "Werd" = verleden tijd, dus duidelijk dat jouw verweer om naar de huidige pot indeling te verwijzen kant nog wal raakt.

    Geld zegt niet zo veel, 2017 werden jullie met je bedrijfsvereniging en de hoogste begroting nog gewoon doodleuk derde in de enige competitie (eredivisie) waarin jullie ooit enig succes hebben gekend.

    In 2012 gaf City al meer uit als dat Inter nu doet dus ook op die wijze gaat je stelling weer helemaal nergens over.

    Nou, weer eens al je onzinnigheden met feiten weerlegt.. Maar nu zul je wel wéér verstoppertje gaan spelen, zoals je de gehele tijd doet nadat je bent uitgeluld.

    En jij komt zeker niet uit Eindhoven want anders had dat alleen al dankzij jou nooit op enig moment in de tijd de "slimste" regio kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:14
    😂😂😂😂

    Een ware kunstenaar ben je toch ook.

    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:23
    Waar zijn al die sterke argumenten nu? Komt ie weer met een paar van die plaatjes aanzetten, klein kind.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:17
    Jullie hebben nog kansen zat hè. Inter is geen topploeg en de spurs zijn goed, maar geen Barcelona
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:22
    Onze kansen tegen de Spurs zitten 'm vooral in hun blessurebank, zoals je ziet zijn ze zonder Eriksen, Ali en Vertongen zichzelf niet.

    Inter pak je niet zomaar in Italie, maar kansloos ben je nooit.

    3e plek in deze poule zou echt een wereldprestatie zijn voor een Eredivisionist.

    Maar fijn dat er iemand is die er nog in gelooft, haha

    💪💪
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:36
    Alles minder als een derde plek is een schande!

    Roepen dat psv zo goed is en dat het een poule des doods is kunnen jullie wel, presteren zoals Ajax deed tegen Real, Dortmund en City in 1 poule (alle als kampioen geplaatst) zou nu ineens een wereld prestatie zijn? Je maakt jezelf, psv en het Nederlands voetbal ten schande met dit soort onzin.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:27
    Ajax is nu wel van het niveau van bayern juve real en barca m. City
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:33
    Waar haal je deze onzin weer vandaan, Europees overwinteren is gewoon een eis, ongeacht de loting!
    Dat jij als psv´er al gezien hebt dat jouw team het laat lopen is een ander verhaal, dus stop nou maar met je indekken en accepteer straks gewoon de hoon, zoals Feyenoord dat vorig jaar heeft gedaan.

    Zware poule.. pff, kom terug als je met de kampioen van Engeland, Spanje en Duitsland in de poule zit, zoals Ajax dat zat. En dan moet je alsnog gewoon als derde naar de EL om niet minder gepresteerd te hebben.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:36
    Focus jij je maar op je clubbie en geniet nu je nog wat te genieten hebt.

    Als jullie de puntjes binnen blijven harken dan kunnen wij straks als landskampioen direct de CL in en zal ik weer juichen voor jullie in de play offs.

    💪💪
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:43
    Jij bent echt al helemaal drooggekookt hè?
    Die waas voor je ogen beperkt je flink, al 2x gezegd dat ik niets met Ajax van doen heb en alleen jouw onzin corrigeer!
    En dan toch denken dat je weer popiejopie kan gaan doen door te wijzen naar Ajax, houdt je nou gewoon eens bij de feiten? (En nogmaals, jouw mening is geen feit!)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:48
    😂😂😂😂

    Wanneer zat Ajax met de kampioen van Duitsland, Spanie en Engeland in eenzelfde poule?

    Hoe oud ben jij?

    10? 12?

    Als je niet uitkijkt bel ik je moeder en vertel ik d'r dat je weer loopt te liegen.

    Eens zien wanneer dan weer online bent.

    😂
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:28
    Hahaha wat karikatuur ben je toch, gokken dat iemand anders 10 of 12 is en zelf kennelijk geen geheugen hebben van 2012/2013, hoe oud ben jij dan 6 of 7 jaar?

    Jouw belevingswereld (bang voor je mama) geeft toch wel weer duidelijk aan wie hier het kleine kind is!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:29
    😂😂

    Nu is de glas vol, jongen!

    Dat wordt huisarest de komende weken!

    😈
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:34
    En dat heb je dan ook verdient, pakt je mama dan ook gelijk je internet mogelijkheden af?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:34
    Ze moeten die kwaliteit ook maar eens in de eredivisie laten zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:47
    Is waar 2 hele goede teams!! Sportieve reactie ook van je
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:01
    lekker samen strijden voor die europese punten!
    Vind ik leuk
    Swout +551
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:07
    2 goede teams in de Eredivisie, 1 goed team in de CL.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:08
    Ik vond Ajax het ook wel aardig doen. Maar oké dan houden we op alleen PSV goed. :)
    Vind ik leuk
    Swout +551
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:11
    Als jij 0 punten en -5 doelsaldo goed vind zijn we snel uitgepraat :p
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:13
    Van Messi en Zoet win je niet grote vriend! :)
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:08
    Gaat hier om de CL en dan kan je 0 punten en een doelsaldo van -5 wel als "prestatie" gaan aanmerken, maar dan ben je wel onzin aan het uitkramen!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:11
    Droeftoeter, speciaal een account voor deze reactie! Applaus
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:23
    Slot op de pot en niemand doet meer mee? Over een droeftoeter gesproken!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:25
    Fijne middag!
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:30
    Niet iedereen heeft op woensdagmiddag vrij.. Volwassenen hebben het over een fijne avond.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8341
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:57
    😂😂😂

    Maar echt niemand neemt jou hier serieus!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:26
    Me to
    Vind ik leuk
    DON7 +127
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:32
    Ei
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:30
    Een heel goed team, al denk (en hoop) ik wel dat je nog even vooruit kunt met je naam. ;-)
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:32
    PSV is beter.
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:35
    Natuurlijk is PSV beter, bijna heel Duitsland wint van Bayer en ajax speelt gelijk.
    En toch blazen ze weer hoog van de toren.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3794
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:44
    Overdrijven is ook een vak.

    Op basis van het vertoonde spel en statistieken mag Ajax dik tevreden zijn. Twee weken daarvoor won FC Bayern makkelijk op bezoek bij Benfica. Dat Kovac niet geschikt is daar zijn ze bij FC Bayern ook wel achter. De beste man heeft een kans gehad en blijkt niet goed genoeg te zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:47
    PSV en Ajax zijn aardig aan elkaar gewaagd! Ajax meer talent, PSV beter als team! Het spel van Ajax was ook prima tegen Bayern, Ookal zitten die in een crisis, het was een belangrijk punt in Europa. PSV moest helaas tegen Messi en Zoet had een behoorlijke slechte wedstrijd, maar het spel was wel leuk!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:26
    Hahaha heel Spanje pakt punten tegen Barca en jullie gaan er met 4-0 af. Shut your mouth.
    Vind ik leuk
    Swout +551
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:09
    Barca verloor ook van Leganes ..
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:28
    Beter als de waarheid moeten verdraaien om je puntje te bekrachtigen.
    Bayern heeft pas 2x verloren en daar was er nog 1x van na de wedstrijd tegen Ajax ook.

    Je kunt natuurlijk ook gewoon blij zijn als je met 4-0 klop krijgt van Barca wat trouwens net zo lekker in vorm was/is als Bayern!
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:24
    Je kan zeggen wat je wilt, maar PSV is gewoon beter dan ajax.
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:29
    Potverdikkeme, mogen jullie dat wel eens gaan laten zien in Europa dan! Er zitten daar nog meer plekken tussen Ajax en Psv als het verschil in totale aantal titels.
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:41
    Een jaar of 20 dan hebben we de titels wel ingehaald. Wat is het record van Ajax, van de jaren achter elkaar zonder titel?
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:47
    Ik geloof net zo lang als Psv.. Maar het gaat hier over de CL!
    Moeten we uit deze reactie opmaken dat je (terecht) de handdoek in de ring gooit doordat psv gewoon helemaal niets voorstelt in Europa?
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:57
    Ontwijk je de vraag?
    Moeten we uit deze reactie opmaken dat je (terecht) de handdoek in de ring gooit doordat ajax gewoon helemaal niets voorstelt in de eredivisie?
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:19
    Of wil jij het antwoord niet snappen?
    33, naaste belager 24 en die daarna pas 15.
    Je hebt gelijk die met 33 titels is degene die niets voorstelt.. Hahaha
    Jij komt zeker niet uit Eindhoven, er gaan er hier regelmatig wat los over dat het de slimste regio zou zijn, maar jij alleen zou dat al onmogelijk maken!
    Ik snap dat jij als pisvlek graag blijft hangen in die ene competitie waar je (ver na Ajax) nog iets voorstelt, maar het gaat hier (nogmaals) over de CL!
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:47
    Humor heb je wel!!!!
    Je zal vast nog gefrustreerd zijn van de veegpartij in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    JSV +211
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:02
    Kan me niet herinneren dat jullie ooit tegen ons gevoetbald hebben.

    Fortuna Sittard ooit eens voor de beker, maar dat was het wel qua professionele teams die bij ons zijn langsgekomen.
    Vind ik leuk
    HJR +7588
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:28
    Wat een cliche antwoorden zeg. Maar goed wordt hem gevraagd dus ja hij moet wat.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:31
    Tegen een totaal uit vorm verkerend Bayern, die zelfs nu van laagvliegers in de Bundesliga verliezen..
    Vind ik leuk
    Swout +551
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:12
    Ik herhaal: Barca verloor ook van Leganes.. wat is je punt?
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:18
    .
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2182
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:33
    Overdreven zeg! Bayern is gewoon zwaar uit vorm en veel teveel oudere spelers
    Vind ik leuk
    The Iceman +9208
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:38
    Datzelfde gold ook voor Barca vorig jaar, maar dat maakt de prestatie van Roma niet minder knap.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:39
    Hoe raar kan het lopen. Vorig jaar nog zwaar favoriet en kampioen en nu ‘vechten tegen degradatie?’ Het al allemaal zo’n vaart niet lopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:45
    Voor de wedstrijd schreeuwde je nog de hele dag dat ajax geen schijn van kans maakte en opgerold zou worden, dus lazer nu aub op met je domme gezwets!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2182
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:27
    Bayern in oude vorm had Ajax geen schijn van kans gehad. Kijk maar van wie Bayern verlies in de competitie. Eigenlijk heeft Ajax het dan nog slecht gedaan tegen Bayern
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:35
    Waarom past vp na 5 minuten steeds de titel aan
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:39
    Omdat bleek dat het niet klopte? Of geen klickbaits?
    Vind ik leuk
    SjeH +292
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:38
    Naar mijn mening maakte Bayern gewoon geen indruk!
    Net als Ajax van bv Fortuna verliest, dan heeft Fortuna geen indruk gemaakt maar speelde Ajax gewoon slecht......
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +700
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:45
    Bayern speelt de laatste weken inderdaad heel zwak, maar dit punt heeft Ajax echt niet door het zwakke Bayern gekregen, hebben ze toch echt helemaal zelf gedaan.
    Vind ik leuk
    ItsKezier +119
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:42
    zo mooi dat een bericht als deze altijd omslaat in die ellendige discussies over Ajax, PSV, Feyenoord etc etc. Feit is dat Ajax momenteel in de CL het gewoon heel netjes doet. Het was "maar" een gelijkspel maar tegen de kampioen uit is dat gewoon een zeer goed resultaat. De poule waar PSV in zit is veel zwaarder en dus minder goed aan elkaar gelijk te stellen.

    Als Ajacied hoop ik dat PSV minimaal overwinterd in de EL want we hebben de punten echt echt echt nodig. Dat maakt de competitie alleen maar ten goede. Qua competitie ben ik trots op de laatste wedstrijden, maar het is dubbel. AZ zat zo dicht tegen de topteams aan en Feyenoord is echt nog zwak dit jaar. Ik hoop dat beide gaan aanhaken want ook dat is alleen maar ten goede van competitie en toekomst.

    Op richting mooie voetbal, mooie wedstrijden en een kampioen die het verdient aan het einde van het seizoen. Let's go!
    Vind ik leuk
    Aspers +488
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:03
    PSV heeft 2x verloren.....welke prestatie hebben we het over? Dat ze een bal naar elkaar hebben overgespeeld?
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +108
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    Ajax heeft ook het zwakste poul
    Vind ik leuk
    Swout +551
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:14
    het zwakste poul? welke taal spreek jij?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:43
    Da's Caribisch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:34
    Kunnen we niet gewoon vanaf nu in alle topics godswonder frenkie betrekken?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws