'Bij Marokko ligt mijn eerste keuze, maar als Nederland mij eerder belt, graag'

    'Bij Marokko ligt mijn eerste keuze, maar als Nederland mij eerder belt, graag'

    woensdag 10 oktober 2018 om 12:45

    Nasser El Khayati staat open voor een interlandloopbaan bij het Nederlands elftal. De 29-jarige middenvelder van ADO Den Haag is nog altijd niet opgeroepen voor Marokko en kan dus ook voor Oranje spelen.

    "Vorige week werd de selectie bekend, ik zat er weer niet tussen. Weer niet", zegt hij tegen Voetbal International over de Marokkaanse selectie. "Terwijl ik toch niet veel meer kan laten zien dan dit, ik ben een van de topscorers van de Eredivisie! Ik moet keihard mijn best blijven doen, maar het lastige is dat ik op een positie speel met heel veel concurrentie."

    Mocht er een telefoontje uit Zeist komen, dan zal El Khayati daar ook over nadenken. "Kijk, ik heb het afgelopen jaar altijd gezegd dat ik graag voor Marokko wilde uitkomen, daar ligt mijn eerste keuze. Maar als Nederland mij eerder belt, graag. Dat zou voor mij ook een enorme eer zijn. Ik wil gewoon graag een interlandcarrière. Als ik daarin een keuze moet maken, dan kies ik simpelweg voor het land dat mij als eerste belt."

    El Khayati is dit seizoen bij ADO Den Haag in bloedvorm. In acht wedstrijden scoorde hij zeven keer en gaf hij drie assists. Zijn vier goals tegen Excelsior waren het absolute hoogtepunt.

    Poll

    Kan El Khayati een meerwaarde zijn voor Oranje?

    (1813 stemmen)

    Plaats een reactie

    Peter87 +118
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:48
    Heerlijke voetballer, maar Nederlands elftal iets te hoog gegrepen...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:52
    Die kan je beter hebben dan Ruud Vormer.
    Ben benieuwd met schandaal in België of Ruudje echt in Vorm was of dat hij gematst is door wat geld dat witgewassen moest worden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:58
    Ja, die vrije trappen die-ie daar er in schiet zijn het gevolg van witwas praktijken.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25690
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:13
    jij snapt het!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:59
    Bij Oranje neemt hij geen vrije trappen. absoluut geen Oranje materiaal. prima speler maar niet meer dan dat.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:13
    In België neemt-ie ze wel; en volgens mij hadden we het daar over. En niet over Oranje.

    Doet het prima bij de zuiderburen. Maar voor Oranje zijn er betere alternatieven ja.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:17
    Volgens mij ging het over El Kayathi in Oranje. En ik zei dat ik hem een betere optie vind als Vormer.

    Maar goed eigenlijk horen beide niet i Oranje thuis
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    Ruud Vormer is gewoon een goede middenvelder.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:59
    Ja voor een subtopper prima maar niet voor Oranje.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:07
    Ondergoed waren wit gewassen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:18
    Zo goed is dat ned elftal niet hoor
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:37
    Ja ze hebben al geweldige spelers, daarom zijn we ook bij geen enkel eind tournooi meer aanwezig. Kom nou de dames doen het zelfs beter.

    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Absoluut een meerwaarde voor Oranje zeker gezien het niveau waar Oranje nu op zit zal hij een wedstrijd open kunnen breken
    Vind ik leuk
    baku +794
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:54
    Je bent sarcastisch hoop ik ? ...
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    En wie moet eruit volgens jou?
    Vind ik leuk
    bartjeee +763
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:25
    Voor roda jc begrippen ja idd!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:36
    Wat? Kijk nu eens naar je reactie, wat wil je hiermee?
    Vind ik leuk
    bartjeee +763
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:19
    Ik zeg dat ruud vormer voor rodajc begrippen goed is meer zeg ik niet.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:23
    Voor de Belgische top is hij dat blijkbaar ook.
    Vind ik leuk
    zwollie +7525
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:20
    Dan kan Roda volgens Bartje met de Belgische top mee.
    Vind ik leuk
    bartjeee +763
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:26
    Zeker makkelijk🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:35
    Moet zeggen dat ik hem ook wel een kans zou geven op dit moment in oranje.. in plaats van de Roon misschien?
    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:06
    Wie kan er niet uit kan je beter zeggen uit ons fantastische Oranje. Iemand met zijn spelinzicht kan zeker voor sprankeling zorgen .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:25
    Zet je ADO bril eens af, goos.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:29
    Kan toch een kans krijgen bij een kwakkelend Oranje
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    Gaat nu toch weer redelijk met Oranje. Er staan weer wat getalenteerde jongens aan de poort te rammelen.

    Ik vind het geen slechte speler hoor, maar voor Oranje komt hij net iets tekort op dit moment.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:10
    En toch zou hij best wel eens de speler kunnen zijn die we een beetje missen. Alleen is dan de vraag: hoe ga je dat invullen. Een middenveld met de jong wijnaldum en deze man gaat natuurlijk compleet overlopen worden. Wijnaldum en de jong haal je er niet uit, dus is er, behalve op de bank, niet echt plek voor hem. Heeft hij dat probleem ook niet een beetje bij marokko? Met carcela en ziyech?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:53
    Het is wel de nummer 10 positie; een sleutelrol binnen het team. Ik geloof er niet in.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:30
    Blijf dromen
    Vind ik leuk
    Lampenpit +720
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:20
    Schei toch uit man
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2554
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Hou toch op zeg, Bij ADO zeer leuke speler maar kan de Nederlandse top 2 al niet aan... Misschien leuk voor Feyenoord, maar Ayoub bankt ook wel erg vaak daar..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12488
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:50
    Haha, hij staat er open voor. Ja ik ook..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:52
    Nou ik niet, sta dan voor lul voor 50.000 mensen die me allemaal het graf in wensen!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12488
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:55
    Dat zullen die 50000 bij hem ook doen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:58
    Antikunstkop staat al zijn hele leven voor lul, dus maakt het hem niet uit.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12488
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:12
    Oud nieuws
    Vind ik leuk
    Wijndalum +499
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:51
    Qua leeftijd en club niet bepaald voor de hand liggend. Tóch een type speler die denk ik niet zou misstaan in het huidig systeem. Als hij een jaar of 5 jonger was geweest had ik direct gezegd, doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:51
    Alsjeblieft zeg. Je speelt bij ADO.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:51
    Top gosah met veel inzet
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:52
    Als ik door mijn groen/gele bril kijk zeg ik dat hij in Oranje moet. Laten we gewoon eerlijk zijn en zeggen dat Oranje ietsje te hoog is voor onze topper.
    Vind ik leuk
    baku +794
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    hahaha keep dreaming
    Vind ik leuk
    ELD070 +729
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:56
    Mocht hij geselecteerd worden voor oranje ben ik de eerste die zijn NL elftal shirt koopt!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:58
    "Vorige week werd de selectie bekend, ik zat er weer niet tussen. Weer niet", stelt hij tegenover Voetbal International. "Terwijl ik toch niet veel meer kan laten zien dan dit, ik ben een van de topscorers van de Eredivisie"

    Ik hoop dat dit een beetje gezonde zelfspot is.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    Hij had het over marokko
    Vind ik leuk
    Just Nuts +251
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    Laat Feyenoord hem eerst maar bellen
    Vind ik leuk
    thierryer +1454
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:02
    Zelfs voor Feijenoord is hij niet goed genoeg. Feijenoord moet zich lekker gaan richten op Fran Sol. Stengs is nu nog betaalbaar, zeker toevoeging.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:31
    Stengs wordt een behoorlijk dure transfer. Hij ligt nog vast tot 2022. Bovendien heeft Feyenoord al Steven Berghuis op zijn positie.
    Vind ik leuk
    Nozem +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    Misschien probeerd hij zo een reactie uit lokken bij marocco toch opgeroepen te worden, ook nu Hakim geblesseerd is
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1378
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    Veel plezier bij Marokko...

    Leuk spelertje voor Ado,maar hij voegt niets toe aan Oranje.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    Als hij echt wat had gekund en het daadwerkelijk aan de orde was gekomen, had hij waarsch. zonder aarzeling voor Marokko gekozen.
    Vind ik leuk
    thierryer +1454
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:01
    Leuke voetballer voor Ado, wellicht ook wel voor een AZ ofzo. Maar kom op nou, Nederlands Elftal?
    Vind ik leuk
    Couto76 +624
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:04
    Eigenlijk geen idee. Bij ADO is hij veruit de beste. Ik zou hem dus eigenlijk een keer bij een topclub willen zien. Maar goed hij is al 29. Misschien in winterstop naar Feyenoord???
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    Je spreekt je eigen wel tegen he. Je wilt hem bij een topclub zien en dan noem je feyenoord ;)
    Vind ik leuk
    Couto76 +624
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:25
    Haha die opmerking verwachte ik al. Ja nou ze zijn toch 2 seizoenen geleden nog kampioen geworden en bij PSV en Ajax hebben ze op zijn positie genoeg spelers. Vandaar de optie Feyenoord. AZ of Vitesse mag ook, zo goed ;-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:52
    Perfect uitgelegd 👍
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:53
    Laten we het hopen. Samen met Sol.
    Vind ik leuk
    Couto76 +624
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:25
    El Khayati en Sol zouden voor Feyenoord inderdaad 2 leuke spelers zijn!
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:51
    En ook nog eens betaalbaar.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1229
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:05
    Ik vind dit een leuke gozer. Denk dat Oranje iets te hoog gegrepen is maar je mag blijven dromen. Hij past in mijn ogen wel bij oranje in tegenstelling tot sommige andere spelers die recent een keuze moesten maken. Er zullen vast weer veel negatieve reacties op komen maar ik ben blij dat Ziyech voor Marokko heeft gekozen. Zijn houding tegen bijvoorbeeld vrouwelijke verslaggevers vind niet passen bij een Nederlandse speler. Daar wil ik graag aan toevoegen dat ik Van Persie ook een zeer ongeschikte aanvoerder van Oranje vond vanwege zijn issues met de pers. Nu is hij heel goed met de pers, misschien komt het door de jaren ervaring. Wat dat betreft zou mijn mening over Ziyech ook kunnen veranderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:12
    Sorry, vind het een goede voetballer maar NL elftal vind ik te hoog gegrepen voor hem.
    Vind ik leuk
    Romo +790
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:47
    Nee die tikken lekker
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:51
    Dat is de discussie toch verder niet?
    Vind ik leuk
    Romo +790
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:34
    Nee jij geeft jouw mening, maar doet alsof dat een wereld elftal staat
    Miss is het wel goed im gewoon iemand te nemen die wil.... ipv die verwende multimiljonairs
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:13
    Waar zeg ik dat het allemaal wereldtoppers zijn? Dat is jouw aanname. Ik mag toch een mening hebben? Dat die niet strookt met de jouwe moet toch kunnen?
    Vind ik leuk
    Romo +790
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:49
    Zeker dat is ook prima maar jij vind hem niet goed genoeg voor Oranje
    Dat weten we pas als we hem daar gezien hebben.
    Nu hebben we alleen toppers waarvan de meeste bij hun buitenlandse club op de bank zitten!
    Probeer zulke gasten gewoon een keer in een oefenwedstrijd
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:58
    Ik zeg ook niet dat ze het niet moeten doen hoor, ik denk alleen dat hij net te licht is voor NL elftal. Ik kan er ook heel goed naast zitten.
    Vind ik leuk
    Romo +790
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:58
    Weet dit Nederlands elftal met 100% top zijn.
    En als n team voetballen ipv als individuen.
    En natuurlijk is hij normaal gesproken te ligt, met er worden nu spelers geselecteerd die geen wedstrijd spelen bij hun club, dus ik zou zeggen waarom niet@
    Ik denk dat we nu op n punt zijn van
    We weten het ook niet meer
    Ik ben benieuwd tegen Duitsland en Belgie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:59
    Weet je, we hebben niet 1 bondscoach maar 17 miljoen hahaha iedereen denkt er anders over en zou andere spelers selecteren. We gaan het meemaken.
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:49
    Je hebt volkomen gelijk alle maal toppers de spelers van nederlands elftal ze weten dan ook als geen ander hoe je je wedstrijden verliest, en dat doen ze dus ook regelmatig. Misschien to maar wat nieuw bloed, gewoon om een keer niet te verliezen, is weer eens wst anders.


    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:17
    Als ik kijk naar zijn prestaties in de eredivisie vind ik dat hij wel een kans verdient in een oefenwedstrijd en dan kunnen we pas oordelen of hij het niveau haalt of niet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:17
    Allez, hébben we eindelijk eens een Nederlandse Marokkaan die graag voor Oranje wil uitkomen, is hij er hoogstwaarschijnlijk niet goed genoeg voor. ;-)
    Vind ik leuk
    Leozao +1478
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:26
    Gave kerel!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20881
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    Next..
    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    En Beugelsdijk als voorstopper
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2041
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:35
    Heeft 1 geweldige wedstrijd gespeeld..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    Nou... niet allemaal tegelijk gaan bellen.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +172
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:42
    Die wordt vandaag nog gebeld door de voetbalbond van Marokko 😏
    Vind ik leuk
    Romo +790
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:46
    Als pinchitter waarom niet!
    Voorlopig draait de voorhoede voor geen meter, en al die wereldtoppers van ons in de buitenlandse competitie al helemaal niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:52
    Ga toch weg met al die Marokkanen, ik wil gewoon volbloed Nederlanders in Oranje zien..Marokkanen met een Mrokkaans paspoort gaan maar lekker voor Marokko spelen..
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:52
    Feyenoord moet deze jongen snel kopen, samen met Sol. Karsdorp huren, Kanon kopen en je bent klaar met de selectie.

    Plus nieuw trainersbloed. Dan komt het weer helemaal goed met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:54
    laten we het gewoon niet doen...als je niet eens voor marokko wordt opgeroepen, wat moet je dan bij het NL elftal. Dit zeg ik niet omdat marokko slechter is oid, maar eerder dat de spoeling voor de marokkaanse selectie dunner is en er dus eerder nederlandse marokkanen worden opgeroepen.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +595
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:57
    Ik ben zelf niet van NL oorsprong, ik voel me echter 100% NL en heb nooit last gehad van alle actuele gedoe. Dit zowel zakelijk als prive niet. Persoonlijk vind ik dat het hele gedoe “bedelen” om voor het NL team uit te komen per direct moet stoppen. Voel je je voldoende NL dan maak je dat duidelijk aan mensen die erover gaan dat je wel voor het NL team zou willen uitkomen. Als je je blijkbaar onvoldoende NL voelt dan maak je andere keuzes; klaar! Ik zie graag goede voetballers in het NL team, dit moeten wel spelers zijn die daar ook een gevoel bij hebben. Het is haast genant aan het worden als er een “buitenlander” het goed doet in de NL competitie dan begint het “gevlei” graag of niet!
    PUNT.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:21
    Ik zie liever gewoon echte Nederlanders in het NL 11 tal. En zeker geen spelers met een dubbel paspoort. Dat zijn gewoon marokkanen, die voelen zich Marokkaan, die praten thuis Marokkaans, die genieten alleen maar van de voordelen in nederland, voor de rest hebben ze helemaal niks met Nederland. Gewoon lekker voor voor Marokko uit laten komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:59
    ja daar heb je gelijk...kan hier gewoon in Nederland..zijn genoeg NL voetballers ...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:12
    Ongelofelijk hoe slecht iedereen praat over het nederlands elftal. Word er echt misselijk van. De talenten de ligt, de jong en bergwijn bieden meer dan genoeg perspectief voor de toekomst. En jongens als van dijk en memphis zijn spelers die individueel t verschil kunnen maken.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:22
    Depay niet.., ja alleen tegen die 3e rangs landen..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:53
    Man man, we zakken van Luuk de Jong, naar Hendrix naar El Khayati.
    In Rotterdam loopt ook nog een leuke voetballer ergens in de 2e klasse, moet je wel snel zijn want zijn vader komt uit Turkije, dus misschien kiest hij daar wel voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:53
    Wow we voelen ons vereerd hoor. Als Marokko hem niet moet wil het afdankertje altijd nog wel voor Oranje spelen.
    Vind ik leuk
    Jafio +1753
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:54
    Hahaha sorry hoor is het komkommer tijd
    Vind ik leuk
    rexxo +883
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:54
    Sorry Nasser, je hoeft niet te rekenen op een telefoontje.
    Wij hebben de Messi van Noord Europa, de tovenaar van de Benelux, de enige echte........Ruud Vurmer.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:13
    Nee dankje.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:14
    Een keeper van groningen selecteren die er geen zak van kan.. ben je al erg laag.. maar als we nu al spelers van een middermotortje Ado gaan selecteren die hiervoor nergens in nederland bekend was als speler, waar gaan we dan heen? :)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:28
    De keuze voor Padt is raar. Padt is niet beter dan alle andere eredivisie keepers.

    Ik denk zelf trouwens ook dat nasser niet hoeft te wachten op een telefoontje. Marokko en Nederland zullen niet bellen
    Vind ik leuk
    Happy +11
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:29
    Moet gewoon heel ff geduld hebben. Ik zie bij hem een stigemde lijn vergeleken met vorig seizoen, Met alle respect , als hij nou voor een andere club had gespeeld vitesse/feyenoord/psv was hij wel direct geslecteerd! Moet gwn zijn best blijven doen en hopend een goede transfer scoren en dan komt je interlandcariere vanzelf op gang! Naar mijn mening moet hij gwn voor marokko kiezen,, oranje zal niet zo snel bij hem komen!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1943
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:30
    Als hij dit niveau tot maart weet vast te houden dan zie ik hem wel geselecteerd worden. En dan natuurlijk eerder voor Marokko dan Oranje.

    Bij het Nederlands elftal zou hij ook best bruikbaar kunnen zijn in minder belangrijke wedstrijdjes waarin je de favoriet bent. Qua creativiteit en techniek zou hij zeker niet één van de zwakste zijn. En in tegenstelling tot veel van dit soort technisch begaafde types lijkt het me best wel een intelligent jongen.

    Heerlijke speler om naar te kijken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Motley +75
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    We praten toch over het NEDERLANDS ELFTAL volgens mij. Dus kan hij niet voor het NEDERLANDS ELFTAL .spelen .vrij simpel toch. Dan is het ook gedaan met die mensen met 2 paspoorten. Ik heb niets tegen die mensen maar ik vind dat iedereen op deze wereld maar 1 paspoort moet hebben. Puur over el khalati .ik vind het een zeer leuke speler die wat met alle respect voor ado den haag.iedere week laat zien dat hij een goede voetballer is en toch vaak scoort bij een relatief kleinere club.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:31
    Kan, net als Indrissi wachten tot hij een ons weegt. Niemand belt.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:01
    Lekker voor marrokko.uitkomen.bij nl geen plaats voor hem
    Vind ik leuk