Almere City contracteert speler met Eredivisie-ervaring: 'Extra kwaliteitsimpuls'

Almere City contracteert speler met Eredivisie-ervaring: 'Extra kwaliteitsimpuls'

Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 14:30wo 10-10-2018 om 14:30

Almere City heeft zich per direct versterkt met Torino Hunte. De vleugelaanvaller trainde al enkele weken mee bij de koploper uit de Keuken Kampioen Divisie en zette woensdag zijn handtekening onder een tweejarig contract. 

Hunte stond vorig jaar onder contract bij VVV en kwam tot liefst 32 optredens in de Eredivisie. Zijn contract bij de Venlonaren liep echter af, waardoor hij sinds deze zomer zonder club zat. "Ik train sinds enkele weken mee met Almere City FC. Dat was in eerste instantie vooral bedoeld om fit te blijven, maar in die periode heb ik een heel warm gevoel bij de club gekregen", aldus Hunte op de website van Almere City.

"Alles is perfect geregeld en de ploeg speelt aantrekkelijk voetbal. Maar vooral het aspect dat de club groeiende is spreekt mij aan. Daar wil ik graag onderdeel van uitmaken en daarom heb ik ook voor twee jaar getekend", vervolgt hij.

Volgens technisch directeur Robert Maaskant betekent het vastleggen van Hunte, die eerder ook onder contract stond bij FC Eindhoven, een 'extra kwaliteitsimpuls' voor de selectie. "Torino heeft bij VVV-Venlo bewezen dat hij een prima Eredivisie-speler is. Hij kan ons zeker helpen bij het verwezenlijken van onze ambities."

Plaats een reactie

woensdag 10 oktober 2018 om 14:35
Wie?!
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:57
32x meegedaan dus als je hem niet kent kijk je geen eredivisie voetbal
Vind ik leuk
pico323 +7302
woensdag 10 oktober 2018 om 14:36
leuk clubje dat Almere
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:40
En ook met aantrekkelijk YOGA oefeningen
Vind ik leuk
ruud wubbers +21126
woensdag 10 oktober 2018 om 14:40
Als ik die foto moet geloven hebben ze aardig last van smog daar in Almere.
Vind ik leuk
ErikAjax +1577
woensdag 10 oktober 2018 om 14:43
Zou hij als kind al hebben geslapen onder een FC Almere dekbed?
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 15:05
Ik denk eerder van Torino FC ūüėČūüėú
Vind ik leuk
De Joker +191
woensdag 10 oktober 2018 om 16:10
Wat is die Maaskant afgevallen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
woensdag 10 oktober 2018 om 16:42
Een keiharde werker maar een scorend vermogen van een natte krant.

Desalniettemin een leuke speler op een niveautje lager.

Zichzelf duidelijk overschat want wilde niet verlengen bij vvv
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 16:59
De aanvallers die er momenteel staan zijn toch allemaal een klasse beter dan Torino.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
woensdag 10 oktober 2018 om 17:16
Ik denk wel 3 klasse
Vind ik leuk
wil +1281
woensdag 10 oktober 2018 om 16:44
Almere doet het heel goed tot nu toe.
Vind ik leuk
Topdrie +3504
woensdag 10 oktober 2018 om 16:51
Het geheim van Almere City dit seizoen is de coach. Een die trainingen, tactieken en andere invloeden vanuit het buitenland (Vooral Itali√ę) toepast
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 16:58
Ach Ach Torino toch. Zelf dacht ie dat ie wel een stapje hogerop kon. Tot bleek dat iedereen in de eredivisie allang had gezien dat snelheid z'n enige wapen is en hij voetballend te kort komt voor de eredivisie.
Vind ik leuk
Sniper1 +1090
woensdag 10 oktober 2018 om 18:17
Alleen snelheid had Overmars in zijn begin jaar bij Ajax ook, zijn afzwaaiers waren legendarisch. Zodra "iemand" hem leert hoe hij effectief kan worden, kan hij zomaar carrière maken. Voor Almere een leuke breedteversterking.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:17]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws