NAC blijft maar verliezen: eredivisionist komt op bezoek en boekt oefenzege

    NAC blijft maar verliezen: eredivisionist komt op bezoek en boekt oefenzege

    woensdag 10 oktober 2018 om 17:41

    NAC heeft in een oefenduel opnieuw een nederlaag geleden. De Bredanaars ontvingen sc Heerenveen in het eigen Rat Verlegh Stadion en gingen met 0-2 onderuit. 

    De ploeg van Mitchell van der Gaag bestond uit een mengeling van basiskrachten en reserves. Onder meer basisklanten Menno Koch en Anouar Kali verschenen aan de aftrap, zo meldt het Algemeen DagbladBij Heerenveen, dat eveneens niet in de sterkste opstelling aantrad, was Filip Bednarek in de eerste helft de grote man. Hij redde een aantal keer fraai en wist bovendien een penalty van Gianluca Nijholt te keren.

    Uiteindelijk ging de zege naar de Friezen, die twee keer wisten te scoren dankzij Emil Frederiksen en Ben Rienstra. Het betekent voor NAC de zoveelste nederlaag van het seizoen. In de competitie en beker gingen acht van de negen wedstrijden verloren en de club verloor eveneens vijf van de zes oefenwedstrijden tegen profclubs.

    Plaats een reactie

    Koenbres +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:46
    Ben Rienstra die scoort in Breda, daar heb ik nog goede herrineringen aan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:48
    Dag nac
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:50
    Waarom is dit nieuws?
    Vind ik leuk
    kwartje50 +930
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Omdat er tegen een bal aan wordt getrapt misschien 😉,
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:53
    Dit is geen goede afspiegeling van beide clubs. Je levert al kwaliteit in met je reserves. Anderzijds kunnen die reserves soms zichzelf opnieuw in de kijker spelen, dat is nooit verkeerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:55
    Ook met de echte teams hadden de Friese mensen weinig moeite gehad met nac.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23706
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:15
    Ik neem aan dat je erbij was?
    Vind ik leuk
    Jafio +1753
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:24
    Eerste helft had Heereveen 0 doelpogingen en Nac vier waarvan 2 opgelegde kansen. Bednarek keepte knap! Na de wissel van Kali naar Haemhouts was het bij Nac een stuk minder. Maar ja hoogmoed komt voor de val
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:56
    Kijk, jij snapt het.
    Vind ik leuk
    remakil +5685
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:09
    Zeker weer genaaid door de VAR???
    Vind ik leuk
    denman21 +37
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:59
    Met het aantrekken van Rosheuvel sla je de plank zowiezo mis.

    Blind paard
    Vind ik leuk
    kwartje50 +930
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:23
    Haha precies, dan nog een vrachtwagen vreemdelingen waar nooit iemand van gehoord heeft, is het beste voer voor degradatie voetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:34
    Hahahahaha laat me even lachen hoor. Een fortuna supporter die het over een vreemdelingenlegioen heeft. Wij hebben die 3 huurlingen van City, jullie hebben een waslijst aan Turken, Grieken, Portugezen. Domme gast
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3774
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:47
    Haha, je hebt gelijk. Als iemand niks over vreemdelingenlegioen mag zeggen zijn het de mannen uit sittard wel. Bovendien moeten die wat inbinden want ook fortuna zal moeten vechten om degradatie te voorkomen.
    Like vanuit tilburg ;)
    Vind ik leuk
    remakil +5685
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:36
    Je vergeet punten te noemen. Fortuna heeft ook punten, zelfs meer dan NAC...
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:47
    Ah juist... met een paar punten meer dan nac, kun je niet degraderen natuurlijk😁
    Vind ik leuk
    kwartje50 +930
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:26
    Van ons Fortuna magje niks verwachten in eredivisie, idd vreemdelegioen maar staat wel een team dat wil en vorig jaar samen speelde en presteerde,

    dat ontbreekt bij NAC aan alles.
    Vind ik leuk
    wil +1077
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:18
    Ze kunnen zich vast voorbereiden op de volgende nederlaag tegen Willem II.
    Vind ik leuk
    Sarto +10
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:02
    Nac blijft in eredivisie. Al hoop ik dat ze kapot vallen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws