'Mini-Trump' opgepakt in België: 'Hij is extreem arrogant en venijnig'

    'Mini-Trump' opgepakt in België: 'Hij is extreem arrogant en venijnig'

    donderdag 11 oktober 2018 om 10:26

    Volgens oud-voetbalmakelaar Nenad Petrovic kan de fraudezaak die woensdag aan het licht kwam in België wel eens de doodsteek betekenen voor het Belgische voetbal. De opgepakte spelersmakelaar Mogi Bayat krijgt de volle laag van zijn oud-collega.

    "Wat nu gebeurt, is een aardbeving. En ik vrees de tsunami die er op zal volgen", vertelt Petrovic bij het tv-programma Terzake. "De tsunami zal zijn dat we weten dat scheidsrechters te koop zijn en dat wedstrijden verkocht kunnen worden."

    Een van de hoofdverdachten in de fraudezaak is de spelersmakelaar Bayat. Petrovic heeft geen goed woord over voor Bayat. "Hij heeft een monopolie en hegemonie gecreëerd bij een groot aantal clubs. Een speler die vertrekt of een speler die komt, moet langs Bayat 'passeren'. En dat werkt op de zenuwen van andere makelaars."

    "Bayat is extreem arrogant en extreem venijnig", vervolgt Petrovic. "Wat hij allemaal op Twitter zet... Ik heb hem al eens mini-Trump genoemd. Hij is de Trump onder de makelaars. Sinds Mogi Bayat er is, hebben we een 'Trumpisatie' van het beroep van makelaar." Naast Bayat wordt ook Dejan Veljkovic, een andere spelersmakelaar, verdacht van matchfixing. 

    Poll

    Betekent dit fraudeschandaal het einde van het Belgische voetbal?

    (586 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 10:29
    Toen ik de titel las dacht ik zeker dat het over stratum ging!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:29
    Hij is niet zo een cheater als jij
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
    Amerika heeft Trump.
    België heeft Bayat.
    En wij hebben Raiola!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3239
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:41
    En Stratum... ;-)
    Vind ik leuk
    Leozao +1458
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:41
    Stratum is alleen supporter van de verkeerde club, voor de rest valt hij wel mee. Maar vergeet niet: ieder mens heeft het recht om fouten te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:08
    Jammer dat stratum nooit serieus praat 9 van de 10 keer.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Nee, 10 van de 10x zelfs
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    035 +5582
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
    Dan valt hij hier dus niet zo op. 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:06
    Klopt iedereen heeft recht om fouten te maken, maar voor ajax zijn is een blunder
    Vind ik leuk
    035 +5582
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:54
    Jouw mening ook.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31579
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:34
    Die is tenminste een beetje simpeler dan jij.
    Vind ik leuk
    Leozao +1458
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:17
    Veel ook niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:04
    Hey cheatcodes andere naam maar dezelfde opmerking.... #nietzoslim
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:10
    Beetje geobsedeerd?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:30
    Het belgische voetbal was toch al niet veel met die rare play offs.

    Stijgen we wel weer een plekje op de uefa lijst. Plek 11 gaat lukken !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:30
    Denk dat daar de Eindhovense arrogantie vandaan komt
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:33
    Eindhovense arrogantie kun je mij eens uitleggen hoe jij dat voor je ziet dan?.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
    Nu al roepen dat jullie kampioen zijn;)
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:36
    Dat zijn we ook al:).
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:36
    Ah oké, dan is het goed
    Vind ik leuk
    SanKev +761
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:28
    Als ik me niet vergis is PSV inderdaad de huidige landskampioen.
    Vind ik leuk
    Emnu +2821
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:37
    Of n trainer met ongeveer nul ervaring de hemel in prijzen, n talent tot de Europese top rekenen, Eindhoven uitroepen tot voetbalhoofdstad etc etc.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1891
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:50
    Tsja, wij zijn positief over de trainer, daar waar jullie iedereen afzeiken. Is het niet het voetbal zelf, dan wel het accent. Nooit goed bij jullie. En het is v.Bommel die Bergwijn deze benaming meegaf, niet iedere PSV supporter. En de term voetbalhoofdstad wordt al jaren door Amsterdam opgeeist. Dat is dan geen arrogantie? Denk na voordat je wat typt
    Vind ik leuk
    Leozao +1458
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:19
    Staat niet in het Eindhovens woordenboek. Alleen het overschreeuwen van hun angst.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:40
    en dit heeft te maken met het topic omdat.......................?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:41
    Eindhoven en België in het zuiden liggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:45
    parijs en madrid ook.............................
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:49
    En die clubs mogen wel arrogant doen
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:56
    er is een groot verschil in arrogantie en brabants zelfvertrouwen
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:57
    Dat tweede komt meer naar boven na een aantal pilskes?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:59
    nee hoor das er altijd al , het word alleen nog wat versterkt met een lekker fleske gerstennat
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:00
    Ah kijk, dan is het verschil duidelijk
    Vind ik leuk
    SanKev +761
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Familie Swinkels heeft heel wat betekend voor het Brabantse zelfvertrouwen :D
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:47
    je begint ook niet over vvHoek..
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:50
    Nee, want die zijn niet arrogant
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:18
    Nou als de wint uit een andere hoek komt..... Berg u met zijn allen maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:31
    Dit probleem ligt toch echt bij de clubs zelf; die laten het toe.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14350
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:05
    Anderlecht-Union St. Gilloise 0-3.
    Stel je voor dat Almere met deze cijfers bij Ajax zou winnen, er zou zóveel onrust ontstaan dat het woord matchfixing de maanden erna het meest gebruikte woord in Amsterdam is. Zou dat in Brussel ook zo zijn?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:14
    Brussel (EU) is natuurlijk het toppunt van politieke matchfixing: NL heeft nooit voor de EU gestemd, wel tegen..
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:33
    'Mini trump' ...de venijnigheid van trump is de laatste kans op een herstel van een tot op het bot corrupt systeem over de gehele wereld.

    Lekkere vergelijking hoor onwetende idioot.
    Vind ik leuk
    John Garp +1317
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:59
    Trump bestrijdt corruptie? Zeg je dat nou echt?
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:24
    Ja dat zeg ik echt. Het is mij meteen al duidelijk dat je je maar van 1 kant laat informeren.

    Als ik zo vrij mag zijn om te vragen waar jouw mening ,dat dat niet zo is, op is gebasseerd?

    Vind ik leuk
    John Garp +1317
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:09
    Ik heb je geen mening gegeven, noch heb ik een stelling neergezet.
    Dus knap dat dingen jou meteen al duidelijk zijn.

    Jij bent degene met een stelling, dat Trump corruptie zou bestrijden, ik ben nog steeds benieuwd waarop jij dat baseert.
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:45
    Je vraagstelling laat toch duidelijk zien dat je denkt dat ik onzin uitkraam.

    Ik basseer dat op verschenen documenten waaruit blijkt dat onder meer hillary clinton zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten.

    Trump is achter de schermen bezig om figuren als clinton nu achter de tralies te krijgen.

    Nieuwszenders als cnn, bbc en al die mainstream media manipuleren het nieuws in het voordeel van de criminelen democraten.

    De feiten zijn dat het sinds 1996 niet meer zo goed gaat met Amerika dan nu onder Trump. Op alle facetten is Amerika erop vooruitgegaan. Maarja dat vertellen ze liever niet omdat Trump gedemoniseerd dient te worden.

    Met alle respect, ga je er in verdiepen en je zult vanzelf zien dat je hier voor de gek wordt gehouden.
    Dat hebben ze in amerika inmiddels door en daarom is het rechtse fox news nu populairder dan nbc en cnn bij elkaar opgeteld.

    Zoek bv alleen al maar is uit hoe het werkelijk zit met de massa immigratie in europa. Dan zie je hoe je hier dom wordt gehouden.

    Just look into it zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    John Garp +1317
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:28
    Bron?

    Edit: ik wacht nog steeds.

    De enige bron die je echt kunt vertrouwen is natuurlijk @realdonaldtrump.

    Het populistische, hatelijke, schreeuwerige, verdelende geneuzel wat ik daar meestal op voorbij zie komen, doet me de haren rechtop staan.
    Zijn boodschap is steevast hetzelfde: 'Ik ben geweldig en mijn vijanden zijn kut'.

    Maar ik wacht nog steeds op een bron van je en dan ben ik benieuwd wat ik ga lezen.

    Fox geloof ik niet omdat zij ongelooflijk duidelijk bevooroordeeld zijn en op de man spelen. Een soort De Telegraaf, alleen dan nog wat extremer.

    Ik kijk dan vooral niet naar wie iets zegt, maar wat er gezegd wordt en hoe.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:53
    Tjah, er zijn zat bronnen. Ik zal morgen wat opzoeken en het je opsturen.
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:22
    Het is juist precies andersom maargoed. Links zijn de haatverspreiders, links tolereert geen andere mening dan de linkse mening, links roept op tot geweld.
    Voorbeelden te over.

    Links is als een gevaarlijke verschrikkelijk hypocriete sekte.

    Zoals ik al zei: ik zal je morgen wat sturen.

    Je kunt ook zelf het nodige opzoeken. Type maar gewoon op google of youtube is bv de naam hilary clinton zien. Ga je vanzelf alle corrupte zooi van haar vinden.

    Cnn producer heeft zelf op verborgrn camera toegegeven dat de hele inmenging van rusland in de verkiezingen een grote leugen is om trump zwart te maken en om kijkers te blijven trekken.

    I'll show you tomorrow


    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:24
    https://www.realclearpolitics.com/video/2017/06/27/american_pravda_project_veritas_catches_cnn_producer_admitting_russia_story_is_bullshit_about_ratings.html
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:04
    https://www.investors.com/politics/editorials/russian-collusion-hillary-clinton/
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:16
    En hier zijn een paar snelle statistieken over het groeiende america onder trump.

    Vergeet ook niet dat je onder clinton nu miscchien een atoom oorlog zou hebben gehad. Zij verkondigde om Iran ( wat atoom wapens bezit ) aan te vallen zodra ze president wordt.

    Waar is alle atoom dreiging nu? Dat is gezakt onder t bewind van trump.

    Dit zijn maar 2 onderwerpen, ik zou je nog zóveel meer kunnen laten zien.

    https://www.bbc.com/news/amp/business-42748243

    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:22
    https://m.youtube.com/watch?v=wK2K5v5bm0Q

    Hier zie je de zogenaamd correcte en beschaafde linkse Clinton. Het ene schandaal na het andere. Dat lees je niet zo snel in de main stream media natuurlijk. Maar als trump 1 keer een scheef grapje maakt staat de hele wereld op zn achterste poten en lees je niets anders dan dat en wordt die weggezet als de meest ongeschikte president ooit.

    Dit zijn nog relatief oppervlakkige bronnen. Je kunt ook nog dieper zoeken.

    Zo schijnt het zelfs te zijn dat het amerikaanse leger tegen de linkse groep wilt vechten vanwege de gigantische corruptie waar zij zelf ook last vsn hebben omdat er oorlogen aan zitten te komen als clinton aan de macht komt. Ze willen dat nog zonder geweld doen en daarom hebben ze trump soort van gerekruteerd zodat links via de politieke manier van t toneel verdwijnt.

    Wanneer trump zijn macht verliest en de democraten de macht weer grijpen, staat er een coup gepland zoals dat in turkije is gebeurd.

    Klinkt als onzin.. maar again.. als je je er echt in verdiept ga je zien hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat.

    En nu stop ik;)
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    https://youtu.be/bhqcgrAxl4E

    Nog een voorbeeld van links "tolerant en vredelievend"

    Genoeg bronnen? Wie zijn nu daadwerkelijk de gevaarlijke? Ben benieuwd of je nog steeds bij je mening blijft.
    Vind ik leuk
    John Garp +1317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
    Ik heb het inmiddels bekeken. Op zijn negatiefst gezegd: het zijn allemaal oncontroleerbare bronnen.

    Op zijn best gezegd: Ik ben er ook van overtuigd dat Hillary geen schone handen kan hebben.

    Maar Trump zeker ook niet, al is het maar om het feit dat de meerderheid van de Amerikaanse stemmers Clinton heeft gestemd, maar door de corrupte republikeinen het kiesrecht zo is ingevuld, dat ze via gerrymandering toch aan voldoende kiesmannen kunnen komen.

    Fox News kan ik geen nieuwssite noemen trouwens, zoals eerder gezegd, met eigen ogen gezien wat voor vuile trucjes ze uithalen. Ze verbergen hun leugens niet eens.

    Ik geloof trouwens niet in een 'goede of slechte kant', of zoals jij dat noemt, 'de gevaarlijke'.

    De Democraten zijn dan ook totaal niet links, zoals jij suggereert, maar nog steeds rechtser dan pak weg de VVD.

    Ook Trump dreigde trouwens met een oorlog en met nucleaire wapens ( via twitter!), Clinton heeft nooit gezegd dat ze een nucleaire oorlog wil beginnen. Dat maak jij ervan.

    De stijgende lijn van de Amerikaanse economie (behalve als het gaat om inkomen) is al in 2009 gestart. Dan zou je eerst Obama moeten bedanken. Of zelfs Bush, omdat er onder hem een ongelooflijk dieptepunt is ontstaan, daarna kan het allen maar beter.

    Al met al blijft mijn visie onveranderd:: De Amerikaanse democratie is meer een technocratie, aangevoerd door populisme, van beide zijden.
    Het is een veel te groot en log beest om er echt kijk op te hebben, dus als je een kant kiest doe je dat vanuit een geloof.
    Het probleem bagatelliseren, zoals jij doet, door te zeggen dat er goeden en gevaarlijken zijn, doet aan een niet controleerbare waarheid af.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:34
    Mooi onderbouwd, alleen..

    Obama stapte wel op een perfect moment in omdat het op wallstreet destijds enorm goed begon te draaien oid. Dat had een positieve impact op de economie ( weet er eerlijk gezegd het fijne niet van ).

    De statistieken wijzen uit dat er heel veel verbeterd is onder Trump. Dat vind ik geen voortborduren op een goed beleid van Obama, want onder obama zou dat waarschijnlijk min of meer hetzelfde zijn gebleven. Maargoed, dat is speculatie.

    Clinton heeft wél gedreigd om atoom geweld jegens Iran niet te schuwen en voor zover ik weet heeft Trump inderdaad gedreigd om ook atoom geweld te gebruiken tegen korea. Maar dat moest wel. Je weet zelf hoe korea aan het dreigen was. Trump liet gewoon zijn tanden zien.

    Ik nam fox news ook nooit al te serieus. Maar het is inmiddels wel ruimschoots bewezen dat zenders als cnn het nieuws compleet manipuleren en totaal niet objectief is. Ik vind fox news wat dat betreft eerlijker overkomen.

    Heb je een voorbeeld van de leugens die fox verspreiden? ( niet denigrerend bedoeld )

    En de democraten vind ik toch echt wel een gevaarlijk kliekje hoor. Als je ziet hoe ze bv het leven van die Kavenaugh nu aan het vernietigen zijn zonder dat er ook maar iets is bewezen. Hoe de hele achterban van de democraten, Trump aanhangers fysiek aanvallen, intimideren en bedreigen. ( ook daar zijn veel voorbeelden en filmpjes van te vinden )

    Wat betreft die kiesmannen vind ik inderdaad ook dubieus. Maar heeft trump daar persoonlijk iets mee van doen?


    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
    Lekker bijdehand van die Petrovic om het woord tsunami te gebruiken in het Belgische omkoop schandaal, dit terwijl er in Sulawesi een tsunami heeft plaatsgevonden die duizenden slachtoffers heeft geeist, en dan heb ik het nog maar niet over de materiele schade.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:39
    Sorry maar als jij die vergelijking maakt, denk je wel teveel na.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:47
    Laat mij dan lekker af en toe teveel nadenken maar dan wel de realiteit van het leven in wil zien.
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:56
    Ik denk dat je iets te politiek correct wilt zijn. Een tsunami is nu eenmaal een vaak gebruikte term of metafoor.

    Als je altijd overal op moet gaan letten met wat je zegt,omdat anders ergens weer mensen beledigd of gekwetst worden, wordt het allemaal wel heel vermoeiend hè.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16730
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:22
    De meesten hier denken niet eens na.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13221
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:55
    Wat doe je hier nog als dat je zo bezig houdt?
    Ga snel zandzakken vullen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:56
    Deze ludieke opmerking zal vandaag niet meer overtroffen worden. Applaus voor je zelf bij deze.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13221
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:05
    Hou toch op met dat plaatsvervangend gekwetst zijn om je lekker wholesome te voelen. Dus hou dat applaus maar voor je zelf en geef jezelf er ook nog een schouderklopje bij. Je hebt weer gedeugd vandaag.

    Je gaat op een voetbalsite zitten loeren of er niet een woordje uit te pikken valt waar je je boos over kan maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:13
    1 reactie nog van mijn kant naar jouw toe, ik durf er tenminste publieke vooruit te komen voor welke club ik ben. m.a.w. ik lul niet met iedereen mee............#
    Vind ik leuk
    RtdDub +13221
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:24
    Denk niet dat er erg veel onduidelijkheid heerst hier, waar op bepaalde gebieden mijn voorkeuren liggen.
    Dus ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt.
    Als je club A aanhangt is dat nog nier per se een reden om het met alles wat aanhanger van club b beweerd oneens te zijn...?
    Als jij dat met "iedereen meelullen noemt" is dat voor jouw rekening. ik noem het meer "voor je zelf kunnen nadenken". iets wat op zich steeds minder populair is, dat geef ik toe.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1863
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:56
    Ik dacht dat jij inmiddels in Amsterdam woonde Femke?
    Vind ik leuk
    SanKev +761
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:33
    Ik vind het in deze een vrij treffende metafoor.
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:36
    Mooie oud belgische namen :)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:45
    Dat het allemaal Joegoslaven zijn had natuurlijk al wel te denken kunnen geven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:38
    "De tsunami zal zijn dat we weten dat scheidsrechters te koop zijn en dat wedstrijden verkocht kunnen worden."

    Dat weten we al lang , maar het zou pas een echte tsunami worden als er aan het licht komt in hoeverre dat dat ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:41
    Je komt uit eindhoven en dan nog 'licht' verkeerd schrijven ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166633
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:43
    goeiemorgen zeg ....my bad.... zal wel komen van al die de ligt topics denk ik.....

    Ik zal het maar snel ff aanpassen voordat iedereen het ziet.....
    Vind ik leuk
    ELD070 +727
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:44
    Ik heb het Belgische voetbal altijd al een beetje raar gevonden. Je had vroeger ook KSK Beveren. daar speelde van de ene op de andere dag 18! Ivorianen.
    Dan heb je nog die aparte competitie opzet.
    En nu heb je dit gigantische schandaal, ben zeer benieuwd naar de uitkomst en wat dit gaat betekenen voor de Belgische competitie...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
    Dan zal ik je snel antwoord geven. Die Belgische voetbalbond die geeft straks de UEFA en de FIFA een zak met geld en alles wordt in de doofpot gestopt.
    Vind ik leuk
    ELD070 +727
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:58
    Ja dat zit er heel dik in inderdaad.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13221
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:53
    Nog nooit van die Bayat gehoord dus als dat Trump is, wat maakt dat Raiola dan?
    Pol Pot?

    Niet serieus te nemen, de ene oostblok makelaar die de andere zwart maakt.
    Vind ik leuk
    ELD070 +727
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:57
    hahaha, ik ben geen fan van Mino maar Pol was al helemaal geen lieverdje
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
    Onterechte arrogantie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31579
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:33
    Allemaal oosterse ventjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:08
    Nu hij 'gevallen' is durft iedereen zijn mening te geven over die Bayat. Ondertussen hebben ze hem 9 jaar zijn gang laten gaan. In feite is het pure onderwereld.
    Het wordt sowieso hoog tijd dat de handel en wandel van die makelaars eens goed tegen het licht wordt gehouden, In veel gevallen zijn het een stelletje mensenhandelaren die het voetbal compleet verneuken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:25
    Het is al jaren een fenomeen in Belgie dat er busladingen spelers uit Afrika worden aangeboden. Zogenaamd en volgens hun paspoort 'jeugdspelers'. In feite zijn ze al kalend en grijs aan het worden, maar dit soort Oost Europese mensenhandelaren maakt het niets uit. Of ze voetballers of vrouwen verhandelen is ze om het even, als het geld oplevert. En alles en iedereen kijkt de andere kant op.
    Vind ik leuk
    EeFs08 +3
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:38
    Natuurlijk niet de totake neergang maar dit gaat wel grote gevolgen hebben.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +894
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:20
    Zoals ik heb gelezen kunnen ze Belgie uitsluiten voor deelname aan EK en WK. Dat zelfde geld ook voor clubs in CL en EL. Wow, mocht dit allemaal gebeuren dan is het toch wel een triest einde van een gouden generatie voetballers.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:17
    22 man een veld en een balletje en de miljoenen gaan rollen.zo lang het veel geld oplevert stopt dit nooit ook niet in België
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws