Van der Gaag over versterkingen in winterstop: 'Er worden veel spelers aangeboden'

    Van der Gaag over versterkingen in winterstop: 'Er worden veel spelers aangeboden'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 10:14do 11-10-2018 om 10:14

    NAC Breda verloor woensdag een oefenwedstrijd tegen sc Heerenveen (0-2) en heeft nu al acht wedstrijden op rij verloren. Het lijkt erop dat de Bredanaars zich in de winterstop moeten versterken om een rampseizoen te voorkomen.

    Trainer Mitchell van der Gaag erkent dat er wordt nagedacht over eventuele versterkingen. "Als technische staf kijken we altijd rond waar we ons kunnen versterken. Er worden veel spelers aangeboden, maar daar vind ik het nu nog te vroeg voor", stelt hij tegenover BN De Stem.

    NAC voetbalde tegen Heerenveen leuk mee, maar persoonlijke fouten kostten de ploeg uiteindelijk de kop. "Binnen tien minuten krijgen we drie heel grote kansen tegen waar twee goals uit voortkomen. Bij de eerste kan Heerenveen vrij inkoppen uit een voorzet, de tweede is een corner. En daarna staat opnieuw een speler helemaal vrij bij een corner. Dat zijn dingen waar we het continu over hebben, maar die iedere keer weer terugkomen", aldus de trainer.

    Poll

    Gaat NAC zich dit seizoen rechtstreeks handhaven?

    (3223 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ballotelli +3601
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:16
    Gaat toch goedkomen!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10653
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:20
    Na 8 wedstrijden verliezen vindt hij het nog te vroeg....... het is 8 wedstrijden te laat sufferd !
    Vind ik leuk
    Jafio +1809
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:21
    Ze hebben geen td suffert dus wie moet ze aankopen???
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10653
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:23
    V.d Gaag heeft er toch kijk op.....als je als Trainer niet weet wat je wil en hoe en waar het te halen kan je beter naar huis gaan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:26
    Hij weet denk ik wel welke plekken hij wil versterken. Maar spreekt dit bewust nog niet uit, simpelweg omdat die spelers nu nog niet kunnen komen (transferwindow is dicht).

    En als je nu al zegt dat je bepaalde posities wil versterken, is dat ook (weer) een negatief signaal naar de zittende spelers die ieder geval tot januari de punten moeten binnen halen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:57
    Gezien zijn werk in het verleden bij Belenenses, maritimo, Eindhoven en Excelsior is Van der Gaag hier niet de sufferd.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:32
    "Oh, heeft-ie ook een verleden in Portugal?"

    In Portugal ook goed gedaan inderdaad. En één van de weinige NL trainers die een compleet andere cultuur kent (en als trainer daar in is opgegroeid). M.i. echt een prima trainer. Had 'm dit jaar (al) graag gezien bij mijn club.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10653
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:12
    Je moet niet wachten, je moet doen en v.d. Gaag had dit moeten voorzien, domme zet om naar NAC te gaan, toch niet zo slim dus.....
    We hemelen Trainers nogal op als ze bij nietszeggende clubs niets bereikt hebben maar naar tevredenheid hebben gefunctioneerd, zie ten Hag.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:50
    Ik weet niet of hij dit had moeten zien.
    Hij wist waar hij aan begon als het gaat om late versterkingen, dat klopt.
    Die gasten van City die vorig jaar kwamen, kwamen ook laat. Maar dat bleken wel stuk voor stuk prima spelers.

    Nu is er haast niks gekomen en wat er kwam is van beduidend minder niveau.
    Alhoewel ik die Ilic wel een lekkere voetballer vindt. maar met 8 nederlagen op rij heb je niet zo veel aan lekkere voetballers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10653
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:02
    Ondoordachte beslissing zoals blijkt.....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:07
    Ja...achteraf kijk je een koe in zijn hol.

    Geef Van der Gaag die gasten die die nep-indiaan vorig jaar had en hij plaatst zich voor de play off EL. Deed ie ten slotte ook haast met Excelsior vorig jaar.

    Vind ik leuk
    Koenbres +1296
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:20
    Denk dat het onderhand ook een vertrouwenkwestie begint te worden bij nac, de media springt er na iedere verliespartij weer bovenop. Denk dat als ze 1 keer winnen het wel weer een beetje kan gaan lopen, laat ze daar wel pas mee beginnen na de derby
    Vind ik leuk
    Jafio +1809
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:21
    Mee eens het zit veel in de koppies
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:21
    Het was toch redelijk op tijd bekend dat v d gaag trainer zou worden. Heeft ie zich dan zo verkeken op zijn selectie?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
    Nee. Want de selectie was nog lang niet rond toen-ie tekende. Hij had waarschijnlijk verwacht dat-ie een ander kaliber spelers zou krijgen van City.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:25
    oke maar dan heeft ie toch ook nog voldoende tijd gehad?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:27
    Om wat? Spelers te halen? Dat hebben ze geprobeerd (toen Smulders er nog was) Ontslag te nemen? Dat zie ik zomaar gebeuren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:32
    Inderdaad spelers halen.

    Maar ik denk dat en smulders en vd gaag zich enorm verkeken hebben op de kwaliteit in hun selectie en gedacht hebben het hier wel mee te kunnen redden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:40
    Tsja, denk dat Gaagie in de zomer vaak genoeg heeft aangegeven op welke plekken er nog wat nodig was. Maar ze hadden al niet veel geld (is volgens mij opgegaan aan Kali) en ze moesten wachten op City (die pas na het WK de balans en voorbereiding ging opmaken). Heeft Gaagie dus niet veel invloed op gehad.

    Ik denk dat vooral Smulders zich verkeken heeft. En de kans verdiende om dat nog recht te trekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:06
    Als MvdG had geweten dat hij dit brandhout als selectie zou krijgen dan had hij nooit getekend. Smulders heeft hem waarschijnlijk een vette worst voorgehouden in de zin van exeptionele City talenten. Nou, die zijn niet gekomen en daarbij is er niet goed ingekocht maar dat gebeurde allemaal pas nadat MvdG al was begonnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:12
    das knap lullig voor vd gaag dan
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:16
    Brandhout mooi verwoord, niet vaak eens nu wel.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Dan ook niet meer roepen dat het NIET de schuld is van die City deal. Dat is het dus wel..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:34
    Waar heb je mij horen roepen dat het de schuld van de City deal is? Wat dan ook de schuld van de City deal moge zijn want dat is me ook niet helemaal duidelijk.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:37
    Ik citeer: ''Smulders heeft hem waarschijnlijk een vette worst voorgehouden in de zin van exeptionele City talenten. Nou, die zijn niet gekomen'' City heeft jullie dus niet gestuurd wat ze hebben belooft.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:40
    Dan nog geef ik hier niet de City deal de schuld van hoe het er nu bijstaat bij NAC, of wel? Even voor jouw info, het was de bedoeling dat we elk jaar minder City talenten nodig zouden hebben en meer eigen spelers. Daar, beste Bokkum, is Smulders jammerlijk in gefaald. Ja, Smulders heeft genoeg eigen spelers gehaald maar zo'n beetje allemaal voldoen ze niet.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:45
    Dat heeft van der Gaag denk ik dus ook gezien. Die zat alleen te wachten op die toppers uit Manchester. Helaas werd ie daar dus ook door genaaid. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zie NAC graag in de eredivisie blijven, niks leukers dan de derby, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren door al dat gekloot bij jullie club. Waar zowel de city deal als die nare Smulders verantwoordelijk voor zijn.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1378
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:08
    Smulders is een slechte TD, zijn netwerk komt niet veder dan City, Belgie, Fc eindhoven.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6234
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:22
    Mitchell van der Gaag is een winnaar. Hij komt samen met NAC wel uit die positie. Ik zie NAC hoger eindigen dan de Graafschap, FC Groningen en FC Emmen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:23
    Verdonk huren van Feyenoord en, indien mogelijk, Schuurs, Orejuela (en Sierhuis) van Ajax. Palmer-Brown terugsturen naar Engeland, Leigh en Te Vrede lekker banken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:24
    Die 4 die je zegt dat ze moeten huren, hebben meer salaris dan nu de hele selectie kost en laat geld nou net het grote probleem zijn bij Nac
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:25
    Dat valt wel mee denk ik. Zeker Verdonk en Sierhuis. Kwestie van een goeie deal maken met Ajax en Feyenoord. 't Is ook in hun belang dat die gasten minuten op niveau maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:31
    Sierhuis heeft 130.000 euro ben bang dat mening speler van Nac minder heeft

    Sierhuis kan gewoon lekker zijn minuten maken in Jong en zolang Dolberg en Huntelaar er lopen komt hij nooit in het 1ste

    Voor dealtjes moeten ze maar naar de groothandel en is de kleredivisie niet voor in het leven geroepen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:37
    Prima. Mag Sierhuis lekker ballen tegen TOP Oss en Dordt i.p.v. ADO uit en Feyenoord thuis.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:23
    Het komt wel goed met NAC. In het slechtste geval zullen ze nacompetitie spelen. NAC hoort in de eredivisie thuis. Leuk stadion en trouwe supporters.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4837
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:43
    Jouw argementen geven niet aan dat het wel goed komt met NAC of dat ze in het slechtste geval nacompetitie spelen.
    Er was nog een club die in de eredivisie thuishoorde, mooi stadion heeft en hondstrouwe supporters.
    Spelen nu ook KKD nadat ze laatste werden in de eredivisie.
    Fc Twente
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:04
    Dat hele NAC is tegenwoordig een uitzendbureau waarin iedereen z,n kunsten mag komen vertonen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:11
    Verklaar je nader. Ik ben benieuwd op basis van welke argumenten jij vindt dat NAC een uitzendbureau is.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:15
    o.a. dat elke speler van Man. City die totaal geen kans heeft in het 1e elftal altijd welkom is bij NAC. En dan heb ik het alleen nog maar over Man. City.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:23
    Dat zijn er 3 waarvan er geen 1 in de basis stond de laatste wedstrijden. Daarbij heb je de afgelopen tijd al genoeg kunnen lezen over hoe de City deal in elkaar steekt (als je dat interessant vond natuurlijk) dus daar ga ik niks meer over zeggen.

    Conclusie: ik vind het nog steeds geen sterk argument om NAC dan een uitzendbureau te noemen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:13
    Met andere woorden circus NAC,
    Vind ik leuk
    Guntherr +1378
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:21
    Jeetje, jij hebt wel echt iets tegen NAC of niet? Ik zie jou op elk NAC post hatelijk reageren.. Vroeger zeiden we altijd dat je dan stiekem verliefd was.
    Vind ik leuk
    Cookee +11289
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:25
    Als een trainer elke keer hetzelfde moet zeggen, dan snapt die verdediger niet veel, of die speler neemt de trainer niet serieus. Of die speler krijgt van anderen weer een andere opdracht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:46
    Maakt laatste tijd wel meer fouten ook in buitenland is geen topper meer punt uit
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:35
    Smullie wil ze allemaal wel om zijn tuin winterklaar te maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws