Ondaan tekent bij oude club: 'Hiermee geven we de selectie een goede boost'

Ondaan tekent bij oude club: 'Hiermee geven we de selectie een goede boost'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 15:54do 11-10-2018 om 15:54

Terell Ondaan is weer onder de pannen. De 25-jarige aanvaller gaat aan de slag bij Telstar. Dat maakt de Keuken Kampioen Divisie-club donderdag bekend.

Ondaan heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot de zomer van 2020. De laatste weken trainde hij al mee in Velsen. Telstar betaalt géén transfersom, omdat zijn contract op de laatste dag van de zomerse transferperiode werd ontbonden door PEC Zwolle.

"Wij denken dat wij met de komst van Terell de selectie een goede boost geven. Naast zijn voetballende kwaliteiten, neemt Terell ook ervaring mee die wij goed kunnen gebruiken. Wij zijn daarom erg blij Terell te kunnen toevoegen aan de selectie", reageert technisch directeur Piet Buter op de clubsite.

Ondaan speelde in het seizoen 2013/2014 al voor Telstar, dat toen getraind werd door Marcel Keizer. In drie wedstrijden maakte hij vier doelpunten, wat hem een transfer naar Willem II opleverde. De snelle aanvaller speelde ook nog voor Excelsior.

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Mari +11716
donderdag 11 oktober 2018 om 15:57
Dit is nummer 3
Turan slaat
Monaco ontslaat
Telstar slaat toe

Wat een agressie
Vind ik leuk
The Genius +3690
donderdag 11 oktober 2018 om 15:57
...wauw.....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:16
Wat een onzin lul jij!
Vind ik leuk
Mari +11716
donderdag 11 oktober 2018 om 18:58
Ben jij niet goed bij je hoofd achterlijke imbeciel.
Donder op
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:30
Donder zelf op kut mongool!
Vind ik leuk
Mari +11716
donderdag 11 oktober 2018 om 21:59
He lul ik ben je vader niet
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 22:30
Ik jou moeder niet gelukkig nou goed, klootzak!
Vind ik leuk
Mari +11716
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:15
Nee lul.
Wie vraagt zal ontvangen.
Ik schijt op je kop achterlijke hond
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:33
Ik pis op jouw lelijke hoofd. Je schreef in het begin complete onzin! Heb ik gewoon gelijk in!!
Vind ik leuk
Mari +11716
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
Donder op lul.
Als jij als enige het niet begrijpt is het jouw probleem achterlijke hond
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:50
Ik begrijp het heel goed ik kan juist heel goed begrijpend lezen, maar het heeft geen enkele betrekking op het verhaal!!
Vind ik leuk
Mari +11716
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:00
Nogmaals je begrijpt het TOTAAL niet.
De likes geven het aan. Ondanks mijn hulp begrijp je er de ballen van. Ga nadenken
O. sorry dat deed je al.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:44
Ik weet zeker dat ik veel beter begrijpend kan lezen en sarcasme begrijp dan jij alleen dit was totaal niet grappig ieder zijn mening toch?
Vind ik leuk
Mari +11716
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:09
haha, nu pas begrijp je het haha. Sukkel. Lastig om toe te geven?
Geeft niks knaap. Je leert het misschien nog wel
Vind ik leuk
Pancev +951
donderdag 11 oktober 2018 om 17:51
Tja, waar slaat dit nu weer op?

Kon het allemaal maar Ondaan worden gemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 18:26
En volgende week Ajax en Spurs verslaan Benfica en PSV.
Vind ik leuk
Benniewies +4197
donderdag 11 oktober 2018 om 18:29
Jij hebt echt een kronkel in je kop.

Ik benniewies.... Maar jij met je obsessie tegen Ajax?

ZIEK!!!!!
Vind ik leuk
5697956 +3694
donderdag 11 oktober 2018 om 15:58
Ondaan heeft ook nog bij de jeugd van AZ gespeeld.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21091
donderdag 11 oktober 2018 om 16:06
Ik wens hem veel succes aldaar. Voor de eerste divisie is hij misschien wel goed genoeg.
Vind ik leuk
repeP +2008
donderdag 11 oktober 2018 om 16:08
Wat kunnen de loopbanen van broodvoetballers toch apart verlopen.

Veel succes en niet minder plezier bij Telstar toegewenst Ondaan!
Vind ik leuk
Cookee +12093
donderdag 11 oktober 2018 om 16:54
Precies, voortaan niet te snel roepen dat Pep in je telefoon zit, want voor je het weet heb je Piet Buter nodig.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:44
Slaap verder MVV
Vind ik leuk
dhrwobo +40085
donderdag 11 oktober 2018 om 16:47
Wauw wat een clubliefde, ik ben er on(t)daan van
Vind ik leuk
ruud wubbers +21091
donderdag 11 oktober 2018 om 17:02
Ondaan/ontdaan, hahahaha wat grappig!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 18:01
Hahahahaha dijenkletser dit zeg, ik denk ook dat deze grap nog nooit gemaakt is 😂😉
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
Ik vind het wel echt een goeie voetballer! Mooi voor telstar, maakt de keukenkampioen divisie alleen naar sterker!
Vind ik leuk
Cookee +12093
donderdag 11 oktober 2018 om 16:52
Ik meen dat hij toen hij bij WIllem II speelde nog in beeld was bij Cambuur? En nu was hij gratis op te pikken terwijl Cambuur een linksbuiten mist en nu pakken ze hem niet, dan zou Mathieu van die lb afkunnen.
Maar goed Telstar is ook een mooie club.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:11
Waar moet Mathieu spelen dan? Of wil je hem op de bank?
Vind ik leuk
Cookee +12093
donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
Hij is rechts, heeft daar 1x gespeeld en scoorde toen en leverde een assist... in de beleving van Cambuurtrainers moet je dan voor straf weer op links. Want dat was niet de opdracht. ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:54
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
klick +1178
donderdag 11 oktober 2018 om 17:32
zo die is ver afgezakt
Vind ik leuk
Tilbo1896 +329
donderdag 11 oktober 2018 om 17:44
Wij willem2 supporters wensen hem veel succes!
Vind ik leuk
Smithsonian +41011
donderdag 11 oktober 2018 om 17:49
Prima. Voor telstar.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 18:20
Ik ben toch een beetje ontdaan door dit nieuws
Vind ik leuk
Tossa +2637
donderdag 11 oktober 2018 om 19:03
Ja, we hebben er weer eentje! Lang leve de originaliteit! Hoezee hoezee!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws