'Young boy' van Ajax: 'Zorgen dat ze bij het eerste niet meer om mij heen kunnen'

    'Young boy' van Ajax: 'Zorgen dat ze bij het eerste niet meer om mij heen kunnen'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 16:18do 11-10-2018 om 16:18

    Noa Lang hoopt op termijn een vast lid van de Ajax-hoofdmacht te worden. Op dit moment schippert de jarige aanvaller tussen Ajax O19, Jong Ajax en Ajax 1.

    Lang speelt zijn wedstrijden vooral bij Jong Ajax, maar kreeg onlangs minuten in de bekerwedstrijd van Ajax tegen Te Werve (0-7) en kwam vorige week in actie tijdens de Youth League-wedstrijd tegen Bayern München O19 (2-2). "Bij welk team ik ook speel, ik probeer beslissend te zijn", vertelt hij aan Ajax Life.

    "Ik moet zorgen dat ik de beste ben op het veld, zodat ze niet meer om mij heen kunnen en ik naar het eerste elftal ga", vervolgt de negentienjarige aanvaller. "Waar ik ook speel, ik moet mezelf laten zien met goed spel en zorgen dat ik er klaar voor ben.”

    Lang beseft dat hij telkens een andere rol heeft. "Bij Ajax onder 19 moet ik een leider zijn, bij Jong Ajax een beetje en bij het eerste ben ik echt de 'young boy’' Dat is mooi, ik kan veel leren van al die goede spelers. Het ligt nu aan mij. Ik moet mijn speelminuten bij het eerste zelf afdwingen, niemand anders kan het voor mij doen."

    Lees meer over:EredivisieAjaxNoa Lang

    Poll

    Gaat Lang een vaste waarde worden bij Ajax?

    (1794 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 16:21
    100 miljoen oer 2 jaar
    Vind ik leuk
    HJR +8373
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:24
    nee joh lang niet ;)
    Vind ik leuk
    Martyynho +1319
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:26
    noag lange niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:35
    Vertel dat maar in 020 dorp ... als je daar 30 min goed speelt in het eerste dan word je direct getaxeerd op 100 miljoen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:51
    Kunnen wij niks aan doen vriend. Dat is de media!
    Vind ik leuk
    Baijiu +1417
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:01
    Doet pijn he ;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13105
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:25
    De buitenlandse clubs betalen nu eenmaal veel meer dan spelers van dezelfde kwaliteit bij andere clubs. Dat heeft niets met “020” (hoe puberaal kan je zijn) te maken, maar met de goede naam die ajax heeft in de voetbalwereld. Dus niet gelijk in de vlekken schieten zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:01
    Dat jij het woord ''puberaal'' durft te schrijven. Ik elk Haagse topic ben je er om te trollen. Je komt er ook voor uit om haatdragend te zijn naar ADO. Hoe puberaal ben jij dan wel niet, laat me niet lachen man.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13105
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:08
    Blij dat je ook nog een keer lacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:16
    ligt aan het gras...
    Meer is het niet ;)
    Vind ik leuk
    Swout +1139
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:47
    Het schijnt dat als je een heel elftal over je heen laat plassen, je dan een gouden Rinusje word genoemd.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:17
    dan heet je" ZOUT" niet "Swout"
    Vind ik leuk
    Swout +1139
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:31
    erg creatief :p
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:20
    Swout lieverd , hoe wist je dat ik het was ? Kus je moeder
    Vind ik leuk
    Swout +1139
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:35
    Helaas ik heb 5 vaders
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:54
    grote wc bril kan toch van pas komen soms.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:16
    ZO IS HET!
    Vind ik leuk
    zwollie +8523
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:36
    Over 3 jaar dan
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
    Sorry, maar zo goed is hij bij lange na niet. Vraag me überhaupt af of hij Ajax 1 basismateriaal gaat worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
    Anders kan hij altijd nog naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:25
    En waar slaat dit nu weer op?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:03
    Waarschijnlijk op het feit dat Lang uit Rotterdam komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:12
    Natuurlijk impliceer ik na zo'n suggestieve negatieve reactie van een 020-roepert dat Feyenoord een niveau lager is.
    Vind ik leuk
    klick +953
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    die heeft hem al weg gedaan!
    Vind ik leuk
    jari11 +1141
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:22
    Ik denk niet dat hij de mentaliteit heeft, echt zo een mooiboy. Maar bewijs mijn ongelijk maar, zou leuk zijn als hij de top kan halen!
    Vind ik leuk
    Bhj +1909
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:32
    Een mooiboy?

    Ik heb niet heel veel verstand van mannen, maar als ik naar hem kijk denk ik wel wat een lelijke vent, verre van mooiboy i.i.g.
    Vind ik leuk
    OostVer +97
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
    Eerder een moonboy idd.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:23
    Ach, wat maakt het allemaal uit, iedereen is een mooiboy, Quasimodo was ook een mooiboy, is toch prima
    Vind ik leuk
    jari11 +1141
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:03
    Jij snapt m
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:23
    Alweer een talent van ons aller Ajax 😂😂
    Vind ik leuk
    Zultkop +5712
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:39
    Nieuw accountje TN?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:41
    Nee man.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:22
    Een copieerturk
    Vind ik leuk
    Muscles +971
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:25
    De juiste instelling en nu zorgen dat het gebeurt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:28
    Gaat hem niet worden.. doorsnee voetballer! Vind zijn uitstraling niet heel goed.. en dan zeg ik het nog netjes...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:37
    Volledig mee eens. Is echt niet goed genoeg. Daarnaast doet ie veel te stoer.
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:45
    Aha ik ben dus niet de enige die dat gevoel bij hem heeft! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:48
    Als je fan van hem bent, is je ajax-bril echt veel te dik haha.
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Hahaa of té rood-wit! Heb hem een paar keer gezien maar kon mij niet bekoren en komt heel arrogant over. Maar wie weet is hij heel aardig en gaat hij het ver schoppen ;)
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:30
    Overloper! 😡
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:04
    Wie? Vermeer?
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:10
    Scherp!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:23
    Charisteas?
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:50
    Met hem had ik oprecht medelijden. Kon het nooit goed doen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1909
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:34
    Ik zie het hem niet halen, maar gaat wel een aardige carrière krijgen.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +934
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:35
    Een van de volgende toppers. Fluwelen revolutie komt eindelijk door.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:35
    Goed opgeleid door Feyenoord 👌🏽
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:48
    Oh dan heb ik mijn twijfels ;)
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:25
    het is wel een gekkie ging naar de Feyenoord (jeugd) training met een Ajax shirt
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:29
    Deed ook een interview op Ajax tv in een Bayern trainingspak.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    rond de wedstrijd tegen Bayern,of een keer toevallig?,ligt sowieso minder gevoelig
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:59
    Een keer toevallig. Maar hij sprak ook al dat hij samen met Kluivert bij Madrid zou gaan spelen in de toekomst. Die jongen moet eerst het eerste van Ajax maar eens zien te halen
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:33
    klopt,ambitie is goed maar ik denk als dit ventje een paar goede wedstrijden speelt dan gaat hij al gauw naast zijn schoenen lopen, hij ziet kluivert als een soort halfbroer
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:35
    Die is over 2 jaar via de zijdeur vertrokken. Is Cerny al weg?
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:46
    Cerny is al weg uit de ziekenboeg..
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:15
    Ik bedoel, voor een jongen die al 5? jaar een belofte is, houdt 'ie het lang uit. Moest ooit -illegaal, want 15 -> nee, moeilijk te bewijzen - 1 miljoen voor betaald worden, Marc O kennende zou deze jongen al lang en breed doorverkocht moeten zijn. Een lot wat die Lang ook boven het hoofd gaat hangen .
    Niet erg, er zijn genoeg leuke clubs voor zo'n joch. Gewoon niet goed genoeg. Net als Cerny, en vele anderen. De lat ligt hoog.
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:59
    Ik heb óók het gevoel dat die jongens de échte top niet gaan halen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:30
    Anderen wel, geen probleem dus. Bij Man City haalt 99% het niet maar maken ze winst met het verkopen van al die jochies. Iets wat Ajax ook steeds meer doet. 👍
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:46
    Uiteindelijk haalt een héél klein percentage het eerste elftal. En dan ook nog eens afwachten of ze zich doorontwikkelen maar ook met de druk kunnen omgaan. Klopt wat je zegt, anders wordt het verhuren of verkopen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:04
    Maar 1x een De Ligt en je kunt weer voor járen De Toekomst financieren. 😉
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:48
    Klopt dat zijn van die uitzonderingen die de Europese top kunnen halen ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:58
    Eindelijk hébben wij er weer een paar, in NL!
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:56
    Ha ja, én het Nederlands Elftal kan opeens ook weer een keertje winnen! ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:34
    Wie-weet hebben we over n jaar of 2 'gewoon' weer n top 10-team en is deelname aan eindtoernooien weer een vanzelfsprekendheid, en alles minder dan n kwarrtfinale n teleurstelling 😉.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1055
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:06
    Hoe lang is ie. (jawel)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:09
    Ik denk goede mentaliteit
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:36
    Van horen zeggen toekomst talent .
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:13
    Die wil dik worden
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:40
    Heb niet echt vertrouwen in deze jongen.. mist nog wat dingen voor het 1ste, laat staan de absolute top. Hopelijk bewijst hij mij het tegendeel :)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:09
    Een andere trainer dan ten hag
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516