'Napoli stuurt scouts naar wedstrijden van Ajax en hernieuwt belangstelling'

    'Napoli stuurt scouts naar wedstrijden van Ajax en hernieuwt belangstelling'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:14

    Napoli kijkt na de veelbesproken komst van Amin Younes opnieuw rond bij Ajax. Kasper Dolberg staat op het lijstje bij de Italiaanse topclub.

    Dat meldt Corriere dello Sport vrijdag. Scouts van Napoli zitten regelmatig op de tribune voor Dolberg, die sinds een paar weken weer aan spelen toekomt bij Ajax. Door een vormdip, gevolgd door een voetblessure en problemen met zijn buikwand kan zijn laatste seizoen als verloren worden beschouwd.

    Het is niet bekend hoe concreet de belangstelling van Napoli voor Dolberg is. De Deense spits (21) werd na zijn spectaculaire debuutseizoen gelinkt aan talloze clubs uit de Europese top. Ajax wees toen volgens De Telegraaf zelfs een megabod van vijftig miljoen euro af.

    Dolberg maakt sinds eind september weer minuten bij Ajax. In de Eredivisie was hij twee keer trefzeker, waaronder afgelopen weekend tegen AZ (5-0). Ook pikte hij een doelpuntje mee in de KNVB Beker. Napoli weekte de afgelopen twee seizoenen al twee spelers los in Amsterdam: Younes en Arek Milik.

    Poll

    Moet Dolberg na dit seizoen vertrekken?

    (2180 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Geen Ajax spelers voor maffia Napoli.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
    Hmm dus scouts zitten "REGELMATIG" op de tribune voor Dolberg maar die gast speelt pas sinds 2 a 3 weken.. wat klopt er hier niet?

    Of kwamen ze kijken hoe Dolberg de tribune zat warm te houden?
    Vind ik leuk
    base +2192
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
    Ze wilde zien hoe goed hij kon huppelen met krukken.😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:44
    1 ding is zeker. Marc is de beste commercieel denkende td ter wereld. Hij speelt t spel van vraag en aanbod vs de schijnwerpers erop met wat nepberichtjes hier en daar GE WEL DIG! en dat zeg ik als Feyenoorder..

    Wij hebben helaas martin. Die doet precies t tegenovergestelde. Zou me niets verbazen als Marc hem bij Feyenoord heeft neeegezet.. Zou een heeelleeeeee hoop verklaren iig..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    base +2192
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
    Dat is het nadeel met van Geel een goede puinruimer maar je moet ook meteen iemand anders aanstellen wanneer het puin weg is want creatief denken in spelers aantrekken is zijn zwakte.
    Marc vind het trouwens niet Fijn dat je het ontdekt hebt. 😉
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:30
    Van Geel heeft 2 kardinale fouten gemaakt: 1. De jeugdopleiding en scouting verwaarloosd. De grootste talenten als Zierkzee en Chong werden te gemakkelijk gekaapt en de andere talenten krijgen geen kans om door te breken bij het eerste door o.a. 2. Het missen van de voetbalpyramide waardoor doorstroming van jeugd naar Feyenoord 1 stokt. daarbij hebben ze ook geen samenwerkingsverband meer voor dit soort talenten om te rijpen in het betaald voetbal. Twee hele grote fouten.
    PSV heeft 5 jaar geleden wel dat traject ingezet en gezien dat Ajax daardoor veel geld genereerde. Ajax heeft dat welliswaar 4 jaar het kampioenschap gekost maar o.a. wel een EV van 170 miljoen. PSV heeft een inhaalslag gemaakt.
    Ajax heeft inmiddels de balans gevonden tussen jeugd en ervaring. Dit verklaard van beiden de hegemonie momenteel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Wilex +1153
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:44
    Ook dat Feyenoord te eigenwijs is om maar niet een jong team in te laten stromen, desnoods in de 2e divisie beginnen is echt een hele grote fout.
    Ajax en Psv plukken met de weerstand in de KK divisie echt enorm de vruchten.
    Bij Feyenoord houd het opleiden nu op als een speler een jaar of 18 is, de weerstand valt helemaal weg en die spelers zijn nog niet rijp genoeg voor het eerste en belanden tussen de wal en het schip.
    Bij Ajax en Psv krijgen ze nu nog 2 jaar extra om te rijpen, niet tegen leeftijdsgenoten die ze hun hele opleiding al tegen komen maar tegen volwassen kerels in vijandige stadions waar soms 20.000 man zit
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:34
    Overmars is de beste TD ooit van Ajax.. en dat roep ik al van af het begin van zijn aanstelling.. zeker nu hij minder weerstand ondervindt van een bergkamp en of commissarissen. Echter, zijn grootste uitdaging komt denk ik aankomend seizoen... De interesse in Ajaxspelers zal zijn weerga niet kennen vrees ik.. nu zal ook blijken hoe goed het scoutingsapparaat van Ajax is en wie er allemaal op de schaduwlijstjes staan. De penningmeester zal denk ik met een big smlie rondlopen
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1577
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:45
    Ik denk dat t ook afhankelijk is van hoe ver Ajax in de CL komt. Als je ver komt, kwart- of zelfs halve finale, heb je miss een kleine kans dat de iets betere spelers in Europa zullen nadenken om naar Ajax te komen, aangezien ze in Europa nog steeds een grote naam hebben. Maar dan nog de vraag of ze het plafind bij Ajax van 2M aanvaardbaar vinden. Je hebt dus imo helemaal gelijk, Marc zal na dit seizoen moeten laten zien hoe goed hij is in zn totaliteit. Hij heeft al laten zien dat zijn verkoopbeleid goed werkt, nu kijken als het halve elftal wegloopt. Misschien dat een groot deel wel verder wil bouwen met dit elftal en nog een jaartje blijft. Gaat een spannende tijd worden denk ik.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:53
    Ben met je eens dat de waarde van spelers natuurlijk zal blijven stijgen indien Ajax gaat overwinteren in de CL, net zoals idd dit Ajax weer meer op de internationale kaart gaat zetten en daarmee de aantrekkingskracht vergroot.
    Daarbij, merk ik dat steeds meer spelers dan tegenwoordig prima contracten weten af te sluiten maar op de bank belanden bij die top 10 clubs... Juist in die categorie kan Ajax misschien toeslaan om spelers enthousiast te krijgen te komen spelen in Amsterdam.
    Steeds meer spelers verpieteren op de bank en kiezen liever voor clubs waar ze meer speelgarantie hebben, dan maar iets minder verdienen. Europees spelen is dan wel van evident belang
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:50
    Sterke reactie zeg.
    Vind ik leuk
    plein19 +2045
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:24
    Milik was een prima deal
    Vind ik leuk
    SjeH +292
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:45
    Napoli is de mooiste stad van Italie. Bezoek deze stad eerst maar eens en oordeel dan.....
    Vind ik leuk
    Degier +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:39
    Napoli is mooi, maar Florence is toch net ietsjes mooier vind ik.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9146
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:59
    Evenals de eeuwige stad.
    Vind ik leuk
    Degier +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:02
    Florence 1, Napoli 2 en Rome 3 (mijn lijstje hè).
    Vind ik leuk
    The Iceman +9146
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13
    We maken allemaal weleens fouten ;-)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1577
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:47
    Ik wilde het ook tikken, tot ik zag dat jij het al had gedaan. Helemaal mee eens. Florence is heel mooi. Vorige zomer nog geweest.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:00
    Overal vuilnis en het stinkt in die steden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:31
    Ben er 2 keer geweest. Buiten het feit dat er alleen al in Italië 30 mooiere steden zijn dan Napoli is het op plaatsen zo verwaarloosd en armoedig dat je letterlijk tranen in je ogen krijgt. Ik raad iedereen aan eens naar de wijk Scampia te gaan. Lijkt wel oorlogsgebied.
    Kom je in de stad zijn er een aantal fraaie plekken te vinden maar continue oppassen. Links en rechts worden mensen beroofd. Schietpartijen, zag zelfs van te dichtbij dat een vrouwelijke prostituée in haar been werd geschoten.
    Nee geef mijn portie maar aan fikkie. Kom er nóóit meer.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Alleen maar belangstelling voor onze pareltjes
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:31
    Ze hadden hem moeten verkopen voor die 50 milj die Monaco een jaar geleden bood...
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:12
    Zeker waar !
    Maarja anderzijds ben ik o zo blij dat ze 40mil voor de ligt ook niet hebben aangenomen. Het kwartje kan 2 kanten op vallen he
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Klopt.. is niet veel aan te doen
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:31
    Over 2 jaar wordt Dolberg verkocht voor 150 miljoen, let maar op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:54
    Klopt en de Jong en de Ligt samen voor 730 miljoen volgend jaar
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
    Wat op zich wel logisch is..
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:26
    Van Higuain en Cavani naar Dolberg het verschil moet er zijn.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3794
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:59
    Net zoiets als Busquets - Verratti -..Hendrix... zeg maar/
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:00
    Hendrix is een toekomstige wereld topper ja.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Wat een onzin. Rosario is nu al beter en verder in zijn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27
    Je moet niet alles zo serieus nemen joh xd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:32
    Op deze site weet je niet meer altijd wat je serieus moet nemen en wat niet ;p
    Vind ik leuk
    Jozef +37163
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:53
    Dit lag er toch wel aardig dik op vind ik....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55
    Er zijn mensen die serieus denken dat Hendrix de top gaat halen.. gaat natuurlijk niet gebeuren.. lekker nog 10 jaar bij PSV blijven en over een jaar of 2 de aanvoerdersband overnemen.. niet meer dan een prima club voetballertje
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3221
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:23
    Je weet nooit wie weet word hij dat
    Vind ik leuk
    Jozef +37163
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:04
    Aanvoerde bij PSV, daar twijfel ik geen moment aan...
    Vind ik leuk
    frhoi +785
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:26
    ik vind dolberg helemaal geen speler voor Napoli. nog beter een jaartje bij ajax blijven
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:28
    Laat hem eerst even in vorm komen, dan kan hij zich (weer) in de kijker spelen van een echte topclub.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:29
    Dolberg verkopen voor de hoofdprijs en Suarez oppikken in Barcelona. Vergeet niet zijn muilkorf mee te nemen anders heb je maar bar weinig aan Suarez.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
    Luis mag van mij terugkomen. Eventueel in een ruildeal. Dan hoeven ze geen 90 maar slechts 80 miljoen voor de Ligt te betalen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1577
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:49
    Dat zou ik ook wel willen, en volgens mij wil Luis dat zelf ook. Heeft hij iig in zijn interviews wel vaak gezegd. Maar groot verschil tussen zeggen en doen natuurlijk
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:30
    Naar Amsterdam?
    Geloof toch dat hij interland verplichtingen heeft.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9146
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:33
    “Scouts van Napoli zitten regelmatig op de tribune voor Dolberg, die sinds een paar weken weer aan spelen toekomt bij Ajax.”
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:47
    Ik snap hem en jou wel.

    Maar als je de kop leest gaan ze scouts sturen.

    Anders zou er staan. Napoli had scouts gestuurd om Dolberg te bekijken

    *Titel topic is weer aangepast*

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    The Iceman +9146
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:52
    Haha netjes. Ja de titel kon idd iets duidelijker.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:56
    Vandaar dat er ook staat Amsterdam in mijn reactie.

    Maar hier op vp veranderen ze de titel van een topic vaak.

    Nu de schrijffouten nog
    Vind ik leuk
    Degier +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:55
    Het kan ook nog zo zijn natuurlijk dat ze een rijtje vóór Dolberg zitten op de tribune en dat ze voor heel iemand anders komen. Het is maar net hoe je het leest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:39
    Hopen dat Dolberg zo verstandig is om bij Ajax te blijven, lijkt mij geen jongen die zich gek laat maken door het grotere geld..
    Vind ik leuk
    Krav +81
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:39
    Ik zou hem wegdoen. Iets met blessuregevoeligheid...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Ook een manier om het stadion te vullen..
    Vind ik leuk
    Foebele +55142
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:43
    Komende zomer hebben we zoveel geld dat we Eriksen, Vertonghen, Alderweireld en Messi kunnen gaan kopen.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    Dan kun je beter Mbappe kopen ipv Messi die gaat langer mee en ipv Alderweireld en Vertonghen kun je beter Sanchez terug kopen en Varane:P.
    Vind ik leuk
    Foebele +55142
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:07
    Ik hou niet van Fransen, dus die sla ik liever over. En we hebben talent zat, daarom juist wat oudere, meer ervaren spelers erbij halen.
    Vind ik leuk
    Fissah14 +224
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:44
    Laat Napoli het lekker uitzoeken, nooit meer zaken doen met die lui!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:38
    Als Napoli komt standaard de prijs verdubbelen. Dan zien ze maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:47
    Als Dolberg zijn oude vorm weer terug krijgt kan ie makkelijk 80 tot 90 miljoen opleveren.

    Loopt er geen interessante speler tussen bij Napoli? Als Napoli wilt verjongen zou Ajax Callejón moeten kopen. Dan heb je nog wat meer ervaring op de flanken. Heeft denk ik meer potentie dan Tadic.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:51
    Van mega talent naar manvanglas naar duurste Ajax spits ever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:53
    Italiaanse topclub? Als hij ergens niet naartoe moet gaan is napoli paar jaar wachten beste voor hem eerst presteren
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2177
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
    Ik zou lekker weg gaan bij Ajax, want voor je het weet staat opa Huntelaar er weer in
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57]
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Het schijnt dat hij graag nog een paar jaar met Blind wilt samenspelen. Die blijft dus gewoon
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2177
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:48
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:59
    Snel verlengen!! Vooral nu die zich opnieuw in de kijker moet spelen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:01
    50 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15
    Niet voor minder dan zestig miljoen en anders lekker blijven!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:20
    zo snel mogelijk laten gaan net als die andere twee nu je er nog geld voor kan krijgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Lekker intact houden

    Niemand gaat voor 200 mil. Weg hieje
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:25
    Hùh? Napoli??? Ik dacht dat alle "godenzonen" door Barcelona begeerd werden... Zelfs Feyenoorders worden begeerd door Napoli. Dit bericht kan dus nooit kloppen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:30
    Als ze maar wel gewoon een kaartje kopen voor de tribune. Naomi is verder ok maar niet voor Dolberg. Eerder Arsenal of Chelsea.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +988
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:34
    Niet echt stap omhoog..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166557
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    Komende zomer gaat er in amsterdam een ejaculatie plaatsvinden onder de ajacieden waar de etna jaloers op is.
    Er gaat een vrachtwagen vol eurikes binnen stromen voor de ligt ,de verlosser, dolberg onana zyech en neres.

    400 miljoen in het laadje , het zal er ongetwijfeld tot een huldiging en bijbehorend knalfeest gaan leiden.

    Maar ja wat daarna?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:44
    Aldus een meelijwekkende door Ajax geobsedeerde fantast.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:28]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166557
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:45
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:53
    Aangezien Ajax voldoende cash achter de hand heeft en Ajax ook al te kennen heeft gegeven dat ze erop voorbereid zijn, en daarom ook al voor de competitie afgelopen is de selectie weer op peil te brengen, is er geen enkele reden om ons zorgen te maken over Ajax.
    Dat Ajax er financieel sowieso op voorruit gaat is wel duidelijk.
    Ajax doet het goed in Europa, doen nog steeds mee om het kampioenschap ( al denken veel PSV'ers dat het al een gelopen koers is ).
    Maak je gewoon druk over je eigen club joh, je bent namelijk drukker bezig met reageren op Ajax dan over je eigen club.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166557
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55
    bij ons is alles heerlijk rustig , geen bericht is goed bericht.
    Bovendien zijn 8 op de tien topics frenky ajax of de ligt gerelateerd dus veel keus om op te reageren hebben niet ajacieden niet.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:56
    Niemand heeft de wijsheid over wat er komen gaat, dat geld zowel voor Ajax als jou cluppie
    Zo kan ik ook makkelijk een paar namen noemen bij jou club al leveren deze samen niet zo veel op.
    Maar ook bij jullie gaat de poort open.
    Jullie volgende probleem is ene nobody de Jong die nu ineens spelers moet gaan zoeken.
    Dat ben je wel met me eens denk ik..
    Maar het meeste nieuws is gebasseerd op geruchten en koffiedik kijken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166557
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:59
    Onzen Johnny zoekt al jaren lang spelers voor psv , das niks nieuws .
    Dat hij dat deed in de luwte en in samenwerking met brands is alleen maar gunstig nu voor hem.

    We gaan zien hoe hij het ervan af brengt.
    Brands deed het heus allemaal niet in zijn eentje en de jong gaat het ook niet alleen doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41
    Napoli kan beter die spits van genoa halen
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1087
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    STRIK EROM....
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1310
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:46
    Ik breng hem wel naar het schitterende Napels.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:53
    Deze jongen vindt gewoon zijn draai terug bij Ajax.
    Wordt nog een grote jongen bij Ajax dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:08
    Denk dat Ajax wel klaar is met Napoli. Vorig seizoen overeenstemming transfersom voor Younes. Younes in Januari toestemming geven om te tekenen Is er onderhands tussen Napoli en Younes besloten om te tekenen ingaande juli zodat Younes transfervrij was en Ajax naar een transfersom kon fluiten. Dus geen maffia praktijken meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:52
    kan Napoli nooit betalen de 70.000.000 euro die Dolberg straks waard word als hij op de lopende band gaat scoren in de CL
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:39
    Napoli moet gewoon ff.weg blijven uit Mokum.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws