Vitesse meldt zich op transfermarkt: We bekijken de opties om te huren

    Vitesse meldt zich op transfermarkt: "We bekijken de opties om te huren"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:33

    Vitesse is op zoek naar een nieuwe spits. Dat bevestigt trainer Leonid Slutsky aan de Gelderlander. Tim Matavz is maanden uitgeschakeld met een kuitbeenbreuk.

    Matavz werd afgelopen weekend tegen Heracles Almelo (4-0) vervangen door Oussama Darfalou, die meteen twee keer scoorde. De Algerijn blijft de eerste spits, maar de bezetting in de punt van de aanval is volgens de beleidsbepalers van Vitesse erg dun. Matavz is in elk geval tot de winterstop uit de roulatie. Zijn herstel neemt mogelijk langer in beslag.

    Slutsky heeft daarom bij technisch directeur Marc van Hintum aangedrongen op een extra spits. "We bekijken de opties om te huren", laat de Russische trainer weten aan de Gelderlander. Thomas Buitink is er ook nog in Arnhem, maar de jeugdinternational maakt vooral minuten bij Jong Vitesse in de Tweede Divisie. Slutsky: "Er moet echt een spits bij. Kwalitatief en kwantitatief moet de selectie op orde zijn. We speuren de markt af."

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    Kijk eerst maar voor een versterking achterin maat!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    Ik zie dat Clarke-Salter zo'n beetje alles speelt bij Vitesse, maar zie nooit een wedstrijd van Vitesse, hoe vind jij dat hij het tot nu toe doet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
    Die is ontzettend goed, alleen degene ernaast kan niks.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
    Wat vind je van Doukhi? Ik snapte er namenlijk echt geen bal van dat Vitesse met hem aan de haal ging. Vond het altijd een zeer beperkte speler. Maar heb dit seizoen te weinig van Vitesse gezien om te oordelen? Is het wat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:17
    Ik heb nog niet veel van Doekhi gezien, maar wat hij heeft gespeeld deed hij wel aardig en op de training maakt hij een prima indruk. Hij is meer als 4e speler gehaald met oog op de ontwikkeling. Thelander sluit over twee weken weer aan. Lijkt er op dat hij aan de bal erg zwak is, maar wel goed in het sec verdedigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:19
    Ik ben benieuwd. Zal toch maar eens wat meer kijken. Van wat ik gezien heb, vond ik Odegaard nog te afwezig. Daar mag je toch meer van verwachten zou je denken.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 07:43
    Hij wordt noodgedwongen op de rechtsbuitenpositie ingezet. We hebben bij Heerenveen al gezien dat dat niet zo goed werkt. Wel zag je dat Slutsky hem afgelopen wedstrijd veel meer naar binnen heeft laten spelen en dat is een wereld van verschil. Op hoek van de 16 naar binnen trekkend zie je wat voor heerlijke speler dit is. En Karavaev kan er overheen komen op rechts.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:19
    Maakte een redelijke indruk de enigste volle wedstrijd die hij speelde tegen feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Solide! Maar moeten er echt wat bij hebben
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:45
    Goede speler, ook opbouwend goed.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
    Dat wou ik maar even zeggen. Al begrijp ik best dat er (ook) naar een spits gekeken wordt.
    Vind ik leuk
    gerard.. +210
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:50
    Ben het met je eens hoor maar de cijfers geven het niet aan.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4009
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:35
    Inderdaad, Van der Werff en Clarke-Salter is veel lichter dan Kashia en Miazga...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 09:35
    Maar die twee mochten ook echt wel op dieet
    Vind ik leuk
    heur es +642
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    Bony?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:39
    Bony is ergens in februari van dit jaar ernstig geblesseerd geraakt en heeft sindsdien niet meer gespeeld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Hahahahaha, ja daar heeft Bony ook echt zin in.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +120
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Ze kunnen Sierhuis proberen. Nu dolberg terug is en Ajax ook met een valse negen speelt is het voor Ajax ook geen slechte mogelijkheid. Laat er alsjeblieft nu niemand komen zeuren over 1 wedstrijd. Hij heeft het tot nu toe bij jong Ajax fantastisch gedaan.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:45
    Topic gaat over Vitesse. Vitesse huurt alleen van topclubs.
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:56
    Aan Sierhuis kun je je inderdaad geen bult vallen. Uitstekende instelling en een echte teamspeler
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +120
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:05
    Ja toch, en altijd voor t doel. Scoort op alle mogelijke manieren. Huur bakker dr bij voor de voorzetten en je komt er wel hoor. Kan bij jong Ajax die Braziliaan aan de gang, die is ook goed zeg
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Dessers is een goeie optie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:45
    Usain Bolt huren
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8174
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:45
    Waarom huren? Alsof je een dubbel programma hebt. Ben je weer voor anderen aan het opleiden.


    Gewoon die Buitink de kans geven als die Algerijn geblesseerd of geschorst is.
    Vind ik leuk
    NvC +3987
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:10
    Dat is ook wel zo ja. Vaak 1x p/week een wedstrijd muv de beker en Darfalou deed het gewoon prima tegen Heracles.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8174
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:31
    Daarom. Dat geblaat van die trainers altijd om extra spelers. In dit geval geld lekker op zak houden..
    Vind ik leuk
    NvC +3987
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:36
    Jeugd moet ooit de kans gaan krijgen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:28
    Ja vind ik ook. Vind dit ook wel een negatief signaal naar Buitink. Als je hem ongeschikt acht had hij verhuurd moeten worden. Nu de situatie zo is, mag hij van mij een kans krijgen als vaste stand-in.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:51
    Een spits en een betere trainer zou beter zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:38
    Uhm het artikel gaat toch over een spits?!
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:48
    Mijn naam ... Benniewies.

    Jij moet je naam veranderen in.



    Kannielezen

    Schrijf toch een spits... Plus een betere trainer
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:22
    Weer een nekker, niet reageren.
    Vind ik leuk
    CPP +738
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:56
    Is er voor Vitesse geen transferwindow?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:59
    Er is ook nog zoiets als ‘transfervrij’..... En dat geldt voor iedere club....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:39
    Ja maar een transfervrije speler hoef je niet te huren... dus hij heeft wel een punt.
    Vind ik leuk
    CPP +738
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:59
    En dan huur je hem bij het UWV of zo?
    Vind ik leuk
    NvC +3987
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:03
    Huren is het meest logische keus. Alleen van welke club gaan ze huren? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:39
    Hmmm even denken... misschien kunnen we het eens bij Chelsea proberen😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:48
    Zou wel erg origineel zijn :)
    Vind ik leuk
    NvC +3987
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:29
    Haha Morata zou wel leuk zijn 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:05
    Morata zit alleen maar op de bank 😉
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:07
    Vitesse moet proberen Sierhuis te huren van Ajax... Dolberg bijna terug en Huntelaar nog achter de hand. In Jong Ajax Perreiro als spits
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    Als het maar geen castaignos is :)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1940
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:25
    Type dit vol angst want ik weet niet of er iets drastisch met het magnetisch veld van de aarde is gebeurd of dat we hier met Black Mirror quantum reality aflevering te maken hebben, maar Castaignos heeft eergisteren alle 4 goals gescoord in een oefenwedstrijd! Luc Castaignos ja! Vier goals! In één wedstrijd! VIER! Zonder dollen! Ik hoor de Twilight Zone tune! :O
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:57
    Ik hoor dat er Castaignos-maskers te koop zijn.
    Dan denkt die voorstopper, die kan niks.
    Maar dan zit er iemand anders in.

    Komt dit bericht uit de bron dat Barca spelers van Ajax wil?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:20
    Hahaha, tegen een blindenteam zeker :)
    Vind ik leuk
    VA1 +1680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
    Bony!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:32
    Rare zet van Slutsky, je moet buitink ook eens een kans geven. Met Darfalou en Buitink heb je voldoende spelers voor die positie totdat Matavz in de winterstop weer terugkomt. Zorg eerst maar eens dat je Van der Werff dumpt in de winter, die gast kan er helemaal niets van.
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:54
    Misschien eentje van NEC huren? Moet kunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:42
    Dan heeft Buitink hoger niveau. Niet lullig bedoeld, maar als nec iemand wil verhuren zal dat geen goalgetter van eredivisieniveau zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:55
    Zou mij als Cambuurman niet slecht uitkomen als Vitesse een speler van NEC haalt, 1 v Sparta, en van Twente... en dat 11x herhaalt. :)

    Heb al vaker mensen positief horen zijn over Buitink, ik zou zeggen zet hem erin. Nieuwe jonge talenten is altijd leuk toch?
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:03
    Voor hetzelfde geld gebeurt er iets met Darfalou en blijkt Buitink het niveau niet aan te kunnen. We zien wel wat er komt. Duidelijk is wel dat Slutsky van aanvallend houdt. Verdedigend is het magertjes bij Vitesse maar daar hoor je hem niet over. Nu Matavs geblesseerd is wil hij wel direct een extra spits. Dat vind ik opvallend. Succes Zondag Cookee. Een team onder leiding van Fräser is te pakken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:37
    We hebben 5 centrale verdedigers (Thelander, Doekhi, Kruiswijk, Clarke-Salter en vd Werff), waarvan er twee geblesseerd zijn. Kruiswijk traint al weer een tijdje mee en Thelander wordt ook ruim voor de winterstop weer fit verwacht. Dan hebben we nog Max Clark die ook nog centraal ingezet kan worden.

    Over de matige kwaliteit van vd Werff is iedereen het eens, hoewel er weinig tegendoelpunten vallen. Thelander heeft nog amper de kans gehad en het is oneerlijk hem nu al af te schrijven. Kruiswijk en Clarke-Salter zijn prima en Doekhi en Clark lijken ook oké.

    Als Darfalou iets oploopt heb je alleen nog Buitink en verder niks. Matavz kan denk ik pas in februari weer volledig meetrainen. Van mij hoeft hij niemand te huren, maar snap het wel.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:20
    Toch zie ik liever dat Vitesse in permanente oplossingen denkt. Er lopen ook gewoon transfervrije spitsen en verdedigers rond die je zou kunnen halen. Spelers die op leeftijd zijn en weinig transferwaarde hebben maar in de Eredivisie nog het verschil kunnen maken.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +385
    zondag 14 oktober 2018 om 09:08
    Zoals?
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 14 oktober 2018 om 10:17
    www.transfermarkt.nl staan genoeg spelers op. Ik ben geen scout en ga niet zomaar wat namen roepen. Maar er staan spelers op die niet zo lang geleden in topcompetities uit kwamen.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 18:49
    Ja en die hebben ook echt zin om voor een hongerloontje (voor hun begrippen) bij Vitesse te gaan voetballen. Die jongens uit grote competities zijn niet voor niets nog steeds transfervrij.

    Je kunt best een speler vinden. Maar wat jij bedoelt is nu even transfervrij een speler binnenharken die significant beter is. Dat is nu echt wel makkelijker gezegd dan gedaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    maandag 15 oktober 2018 om 12:35
    Ja, lijkt mij een prima idee, die eisen ook niet meteen een basisplek en kunnen jeugd begeleiden ook.
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    maandag 15 oktober 2018 om 12:25
    Mja, lasttige keuze, je kunt Darfalou vertrouwen geven dat lijkt mij een prima optie. Want weer concurrentie halen heeft ook andere nadelen. Hij deed het prima tegen heracles, die ook wel zwak speelden, maar toch, hij pakte zijn kans.
    Ik houd wel van die instelling van Slutsky, immers je kunt met aanvalskracht ook je verdediging ontlasten toch? En we zien liever de bal voor hun goal dan voor eigen goal.

    Nou als een team met Fraser zwak is, dan zegt dit niet veel goeds over Cambuur... het is weinig stabiel dat Cambuurteam vrees ik. ;)
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    maandag 15 oktober 2018 om 12:41
    Die nummer 6 is echt een ramp. Gisteren gaf hij 2 goals weg. Cambuur moet ook meer met de kansen doen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    maandag 15 oktober 2018 om 13:32
    Ik moet het nog zien, had gister wat anders.
    Ik klink bijna als Giovanni... :)
    Het is heel labiel, ene week leuk en dan weer niks.
    En elke week horen we de trainers zeggen, we hadden afspraken gemaakt... om moedeloos van te worden.
    Vind ik leuk
    Patje024 +89
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:56
    Wat een discussies weer 🤣 enigste wat ik zeg succes met russisch inbreng 5 jaar max is het afgelopen denk ik hopelijk tot volgend seizoen want iedereen wilt die wedstrijd terug hebben ook al zullen ze zeggen ja we hebben de graafschap dit dat terwijl ze dondersgoed weten dat 026-NEC de Derby van gelderland blijft
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:50
    Roepen jullie al 8 jaar...
    Voorlopig heb ik mijn naam van “Vitesse nr1 van Gelderland” een tijdje geleden veranderd in “Vitesse Gelderland” omdat de jongere forumleden zich serieus afvroegen waarom ik mijzelf zo noemde en dat daar weinig ambitie uit bleek.

    Geef je wel in twee dingen gelijk: Er is maar 1 Gelderse derby en ja, die mis ik inmiddels wel een beetje.

    Om nou te hopen dat jullie promoveren alleen daarvoor, gaat me wat ver...
    Klein kansje dat we elkaar nog voor de beker treffen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:03
    Laat ze maar wegrotten in de keuken.k.k.d.
    Vind ik leuk
    Patje024 +89
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:58
    Stoere boy
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:16
    Nee hoor, want zo denken jullie ook over ons. En hier net zo want jullie reageren amper op jullie topics, maar als er een Vitesse topic is dan reageren ze met tientallen jaloerse en domme berichten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:09
    NEC waar ken ik dat toch van... ff gauw gekeken op teletekst pagina 819 maar kwam niks tegen.
    Vind ik leuk
    Patje024 +89
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:59
    👍
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:55
    Nou nee. NEC betekent niets in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Patje024 +89
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:59
    Lekker rennen met zn allen dat wel toch 😂🤣
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:08
    Ik niet in ieder geval. Ik zoek het gewoon niet op. Sta je al bij de hoofdingang of wacht je nog op de 0-2?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:18
    Niet meer op reageren, ze hebben weer een blik nep accounts losgetrokken om hier te vervelen.
    Vind ik leuk
    Patje024 +89
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:04
    Nep account moet je toch even beter informeren ik ben niet zo zielig als je vriendjes
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:18
    Zouden ze niet beter die Darfalou een kans geven, maakte bij zijn basisdebuut toch gelijk een goal? En met Buitink hebben ze een groot talent als back-op. Lijkt mij dat een spits toch niet een prioriteit zou moeten zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:05
    Belangrijkste van het originele artikel is dat Mosunda over enkele dagen weer aansluit bij de groep!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:49
    Sneller terug dan verwacht 👍🏼
    Vind ik leuk
    0260165 +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Misschien Sydney van Hooijdonk huren, hij schijnt wel goed te zijn maar krijgt van v d Gaag nooit kansen. Je speelt toch geen Europees meer dus het is alleen voor invalbeurten in de Eredivisie als Darfalou het een keer niet kan brengen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws