Streppel weer aan de bak: 'De tuin was netjes en alles thuis was geschilderd'

    Streppel weer aan de bak: 'De tuin was netjes en alles thuis was geschilderd'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:52

    Jurgen Streppel mag zich officieel de nieuwe hoofdtrainer van Anorthosis Famagusta noemen. De Cypriotische club moet onder zijn leiding de weg naar boven vinden - en de trainer uit Helmond heeft er vertrouwen in dat het gaat lukken.

    Streppel, die tot het einde van het seizoen heeft getekend, komt terecht bij de huidige nummer acht van Cyprus, maar van Anorthosis Famagusta 'uit het slop trekken' is volgens de trainer geen sprake. "Dat is wel een beetje overdreven", zegt Streppel tegen Omroep Brabant. "Ze hebben er pas vijf wedstrijden op zitten, dus er is nog niet veel van te zeggen. (...) Er zit veel kwaliteit in deze selectie."

    Bang voor een snel vertrek is hij niet. "Tegenwoordig wordt een trainer overal snel ontslagen. Maar we zien het wel. Misschien is het buitenland wel niks voor mij. Nou, prima. Dan ga ik toch weer lekker terug naar Nederland. Maar feit is wel dat ik echt blij ben om hier te zijn, ik heb heel veel zin in deze nieuwe uitdaging."

    Streppel was voor het laatst trainer van sc Heerenveen, dat na afloop van het vorige seizoen afscheid nam. Het resultaat: een lange zomerstop. "Dat was zo fijn, om weer datgene te doen wat je leuk vindt. Daar heb ik echt weer van genoten." Maar: "Op een gegeven moment is de tuin netjes en is alles thuis geschilderd. Iedereen gaat na de vakantie ook weer aan het werk, dan kan ik niet achterblijven."

    Plaats een reactie

    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:55
    "Er zit veel kwaliteit in deze selectie."

    Dan vraag ik me af hoe hij dat kan weten.....
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5195
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:56
    Waarschijnlijk een tv met satellietontvanger in zijn tuin staan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:59
    Dat heb ik ook maar de cypriotische competitie gaat aan mij voorbij.....
    Vind ik leuk
    mcmodd +23696
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Ik denk dat een computer en internetaansluiting genoeg zijn om hem beelden te laten zien van de club uit Famagusta. In grootte zal het de tweede club zijn, dus is die plek of misschien derde in de competitie een logische haalbaarheid. Lekker weer een Nederlandse trainer aan de slag, dat is beter dan thuis een beetje aan je huis verven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:07
    dat zeker , al zou ik aan beiden niet beginnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:32
    Ach maat, op jouw ouwe dag nog egens aan beginnen, nee toch..?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:46
    heb ginne skrik , ik maak ze nie meer kapot
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5195
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
    Meeeen je niet?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:18
    schokkend ik weet het maar ja ik ga er niet om liegen
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5195
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:23
    Ja man. Maarja eerlijk ben je wel. Dat valt dan weer wel te prijzen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13204
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    Iets zegt me dat ie niet alle dvd's van alle competitiewedstrijden 2017\18 heeft opgevraagd om deze te bekijken voordat ie tekende.
    Iets wat Bielsa bij Leeds dus wel heeft gedaan en die dus wel zo'n stelling mocht maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Pranjic voetbalt daar :s. Het enige wat ik ervan weet
    Vind ik leuk
    stratumseind +166599
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05
    is die inmiddels al niet de 40 gepasseerd?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:06
    Zo voetlicht het wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:59
    Maar een matige trainer, kwam bij Heereveen niet helemaal uit de verf, hoop dat dit hem beter afgaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:00
    Die hoopt gewoon dat hij ontslagen wordt, lekkere premie mee en weer een lange zomervakantie, niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    Hij zal niet zeggen dat zijn selectie los zand is.

    Dan hoeft hij niet te komen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13204
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    "Tegenwoordig wordt een trainer overal snel ontslagen"

    Dat zinnetje lees ik nou geloof ik al een jaar of 30.
    Zullen we dat "tegenwoordig" maar gewoon weglaten voortaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    "kan je doen wat je echt leuk vindt"
    Dus het trainerschap vindt hij niks?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
    Succes Jurgen! Lekker weertje daar! Hopelijk kan je er wat van maken daar!
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:31
    Dat ie zunnen bol maar goed insmeert !
    Vind ik leuk
    Leozao +1446
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:52
    De eerste vraag die in mij op komt: Hoe komen ze daar in vredesnaam op Streppel uit?
    Vind ik leuk
    Cookee +10671
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:00
    Uitdaging... dat woord mocht toch niet meer?
    Want een club die zonder trainer zit daar ging toch iets mis, dachten wij.
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:30
    Heeft hij geen buren in Helmond waar hij dan kon skildere ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:02
    Toptrainer bij Topclub. Succes Streppel.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:41
    Trainer uit Helmond...... hij komt uit Apeldoorn
    Vind ik leuk
    wil +1073
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:57
    Dat is toch degene die Frenkie de Jong bij Willem II weigerde op te stellen, en nu 80 Miljoen Euro waard is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws