'Makelaarskantoor van oud-PSV'er heeft meer dan 30 miljoen euro witgewassen'

    'Makelaarskantoor van oud-PSV'er heeft meer dan 30 miljoen euro witgewassen'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 15:47vr 12-10-2018 om 15:47

    Oud PSV-spits Mateja Kezman is mogelijk betrokken bij de corruptiezaak Propere Handen in België. Twee collega’s van Kezman zijn opgepakt bij de grote corruptiezaak. Het gaat om Uros Jankovic en Dejan Veljkovic.

    Kezman is de directeur van het makelaarskantoor waarvoor de twee bovengenoemde spelersmakelaars werken. Volgens de Servische krant Kurir wordt het makelaarskantoor van Kezman in verband gebracht met witwaspraktijken. Het kantoor van Kezman zou in totaal meer dan 30 miljoen euro hebben witgewassen.

    Jankovic en Veljkovic zijn al opgepakt, maar Kezman is, ondanks dat hij bij veel transfers samenwerkte met het tweetal, nog niet opgepakt. Kurir stelt dat de oud-spits van onder meer PSV en Chelsea het brein is achter de witwaspraktijken. Volgens het medium is het dan ook niet uitgesloten dat de Serviër alsnog gearresteerd wordt.

    Kezman werkte onder meer samen met de makelaars bij de transfer van Lazio-speler Sergej Milinkovic-Savic. Vojvodina, de oud club van Milinkovic-Savic, zou slechts 850.000 euro hebben ontvangen bij zijn transfer, terwijl Kurir meldt dat de transfersom meer dan anderhalf miljoen euro was.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:50
    Mateja Cashman
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14751
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:53
    Even Apeldoorn bellen.... uhhh even Eindhoven bellen.
    Vind ik leuk
    Ron83 +377
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:03
    Eindhoven? Wat heeft Eindhoven hier mee te maken?😕
    Vind ik leuk
    isnake +2603
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:51
    Hij is altijd bezig met zaken in Eindhoven
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:53
    volgens sommige Ajacieden hier heeft alles iets met Eindhoven te maken , maar dat komt omdat het bij PSV beter gaat als bij hun eigen club
    als een achter achter achter neef van een PSV -er uit de jaren 60 iets gedaan heeft , dan moeten sommige Ajacieden hier dan een opmerking over plaatsen
    Vind ik leuk
    ABAB +145
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:17
    Blablablabla
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:25
    heb je het lulletje van je vriendje weer in je mond , dat je niet uit je woorden kan komen knulletje
    eerst ff doorslikken zodat je mondje leeg is , en dan mag je komen praten hier pikkie
    Vind ik leuk
    ABAB +145
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
    De tering je lijkt wel een priester praat net zo veel blabla
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:02
    sorrie knulletje
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:26
    Padam tsss
    Vind ik leuk
    John Garp +2300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:01
    Je praat als een jeugdtrainer van PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:04
    je praat uit ervaring ofwat ...
    Vind ik leuk
    John Garp +2300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:33
    Lees eens wat nieuws, zou ik zeggen.

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/seksueel-misbruik-bij-psv-en-vitesse-twee-oud-jeugdspelers-treden-naar-buiten~b2ef6057/

    En er is meer. Warm clubje hoor!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:51
    ben je nu trots op jezelf dat je dit gevonden hebt , en dat je dit nu kunt gebruiken in een topic over Kezman
    en hoelang denk je zelf dat je frustratie nog gaat duren over het feit dat PSV Ajax sportief de baas is in de ED op dit moment
    succes ermee
    Vind ik leuk
    John Garp +2300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:32
    Ik was al redelijk trots op mezelf, voordat ik het volgende van je las:

    'heb je het lulletje van je vriendje weer in je mond , dat je niet uit je woorden kan komen knulletje
    eerst ff doorslikken zodat je mondje leeg is , en dan mag je komen praten hier pikkie '

    Jouw uitspraak deed me hier gewoon even aan denken. Als jij met dat soort taal aan komt zetten, moet je niet piepen als dat weer als een boemerang op je hoofdje terug komt.

    Dat PSV nu op de ranglijst boven Ajax staat, heeft hier niet zoveel mee te maken.

    Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:43
    kijk dan ook ff waar ik op reageer
    je mag hier schijnbaar niks negatiefs over Ajax of Ajacieden zeggen , want dan komen de Amsterdamse kleutertjes , die op hun pikkie zijn getrapt ( niet persoonlijk opnemen ) met een reactie als blablablabla
    terwijl ik het nog netjes houd door niet alle Ajacieden over 1 kam te scheren , en gewoon sommige Ajacieden zeg
    ja ik heb het inderdaad gedurft om kritisch te zijn op sommige godenzonen , die denken dat ze boven iedereen staan , te zijn
    erg hé , valt nog mee dat ik niet gerapporteerd ben
    Vind ik leuk
    John Garp +2300
    zaterdag 13 oktober 2018 om 00:41
    Wuaw man wat ben jij een held. Echt geweldig.
    Je mongolenopmerking over het lulletje in de mond moest je dan ook echt maken, want ja, een andere manier om iets te zeggen is er niet.

    Wees er maar trots op!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:12
    Brüür, waarom andere naam?
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
    Waar baseer je dat op dat het bij PSV beter gaat.🤔😀
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35
    Pas als ook de oude huismakelaar van PSV, Lemic, erbij wordt betrokken dan moeten ze in Eindhoven zich zorgen maken. Voor zover ik weet heeft Kezman nooit zaken gedaan met PSV na zijn carrière.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:01
    zelfs dan hoeft PSV zich niet direct zorgen te maken , en misschien heeft Ajax ook wel ooit zaken gedaan met hun , maar dat betekent dan natuurlijk nog niet dat Ajax dan iets fout heeft gedaan
    maar ja , sommige Ajacieden hier hebben thuis geen leven denk ik , en wijzen met alles met een beschuldigend vingertje naar PSV
    eigenlijk moeten we gewoon blij zijn dat ze zich zo druk maken over PSV ;-)
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:48
    Hoe meer je gehaat wordt hoe groter je club is. Afgunst is alleen maar mooi.
    Vind ik leuk
    zoroman30 +95
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:49
    Mwah in de Mickey mouse competitie doet psv het beter. Maar Europees is psv stukken slechter dan ajax. Ajax financieel stukken beter dan psv. Het is maar wat je maatstaf is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:06
    Ajacieden roepen tegen iedereen die het maar horen wil dat ze 33 keer kampioen zijn geworden hier
    maar nu ze niet bovenaan staan , is het in 1 keer een Mickey Mouse competitie
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:07
    Ach ja, als je hem wint is de JC schaal een leuke seizoensopening en een prijs. Als je hem niet wint in eigen huis stelt het niks voor....
    Vind ik leuk
    zoroman30 +95
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:02
    Ik ben dus niet zo. Wat ik eerder al zei, het is maar wat je maatstaf is.
    Vind ik leuk
    Berbr +2245
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:13
    Toon Gerbrands wordt ook verdacht. Heb m nooit helemaal vertrouwd. Ook die schimmige deals met de gemeente.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:16
    En waar heb je dat vandaag?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:23
    uit dat ding rechts naast zijn wijsvinger aan zijn linkerhand
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +520
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
    Haat naar een club noem je dat.....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:23
    Dom geblaat noemen we dat
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +520
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:29
    Dat ook zeker haha:)
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:26
    Berbr, er is slechts een klein aantal Nederlandse BVO’s in het verleden betrokken bij directe zwartgeldaffaires en één daarvan is Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
    Zal toen vast een keer gebeurd zijn, maar zwart geld hebben wij bij Ajax niet meer nodig. Misschien dat er uit die schimmige deals met Mexico die jullie hebben open staan nog wat vuil naar boven komt, maar bij Ajax varen we schoon schip. En dat schip gaat alleen maar verder gevuld worden.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:42
    Dat is nu niet de discussie! Het gaat om de domme verwijten van Berbr e.a. Typisch geval van: Always Judging And eXcuses!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:44
    Ajax was ook niet de discussie, maar jij vond het nodig om Ajax er bij te betrekken.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
    Discussie is zwartgeld en daar is o.a. je A’damse clubje bij betrokken geweest en niet PSV. Einde discussie, doei!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:01
    Kezman is ook betrokken, dus PSV indirect ook. Doei.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:07
    maar jullie zijn als Ajacieden nogal op de hoogte van wat er allemaal bij PSV gebeurt
    heb je dit allemaal gevraagd toen je met je mama een PSV pyama ging kopen bij het PSV stadion
    toen ben je ff het kantoor van Toon binnengestapt tijdens de rondleiding , en Toon heeft jou toen alles ff uitgelegd natuurlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:28
    Er zijn.maar een klein aanTAL BVO S GEPAKT BEDOEL JE...
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:52
    Nu weet ik tenminste waarom die bij het juichen altijd met twee duimen naar zijn rug wees; jullie kunnen me rug op, ik witwas het wel ff!!!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:13
    Ik witwas? Serieus? Ben je in groep 4 van school getrapt?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
    eerder, heb er nooit op gezeten ben een autodidact
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29
    dat kunnen ze toch wel uitdeuken in de garage of niet?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    de harde vernis laag houd het tegen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
    schuurpapiertje erop
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:52
    Oh oh, PSV moet nu ook vrezen... ;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:55
    Gaat dan nu eindelijk boven water komen welke schimmige deals PSV allemaal maakte in het verleden en het heden? 'Creatief' noemen we dat tegenwoordig. ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:58
    Het meeste zal toch wel verjaard zijn.
    Wees blij ... voor Ajax.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:02
    Lozano, Guiterez en Romero zijn er nog maar net toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:03
    Tadic en Blind ook.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:04
    Alleen had Ajax wel een fors banksaldo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:05
    En PSV kwam geld tekort?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:07
    En 1+1 = ....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:08
    Wil je het echt weten?
    Vind ik leuk
    Degier +571
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:13
    Volgens mij had ik ergens gelezen/gehoord dat Blind grootverdiener is bij Ajax en bruto 4 miljoen toucheert. Ook dat is een vorm van oplichting denk ik dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:15
    En ze mogen die "gek", die hem dat contract gegeven heeft, wel ff laten controleren bij het GGZ.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    Degier +571
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:20
    Ik neem aan dat één van de commissarissen daar een grote rol in heeft gespeeld. Ik noem geen namen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:04
    Allemaal uit de kezman stal dus ik hou mijn hart vast......
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:04
    Dan houden we samen onze harten vast. Gezellig!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:06
    fleske bier erbij , wie doet ons wat
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:07
    Vrijdagmiddag 16.00u al gepasseerd. 1 handje een flesje. 1 handje het hart.
    Ik kan ergere dingen verzinnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:08
    vele ergere dingen zelfs .......
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:08
    Heb maar vertrouwen in Toon.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:08
    In Toon We Trust
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:58
    Schimmiger dan die club uit het oostn' kan haast niet.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
    Arie, ook voor jou geldt: de pot verwijt de ketel. In het verleden zijn zowel Ajax als FC Groningen betrapt op directe zwartgeldaffaires.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:56
    Op hoeveel graden moet je geld wit wassen?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:59
    Op 30 graden en het langste programma zodat het ook echt schoon is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:01
    62 graden, westerbreedte.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Niet te heet, anders krimpt je geld. Is mij al eens overkomen.

    ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:57
    Vastzetten en heel het vermogen afpakken. En 30 jaar cel. Daaaaaag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:00
    Dan kunnen ze het Binnenhof wel gaan sluiten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:03
    En alle grote topmannen ook vastzetten die lekker in het torentje van rutte bij elkaar komen. Witteboord criminelen pfff
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:06
    Bijna iedereen wordt opgepakt en anderen mogen gewoon doorgaan.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:57
    Kezmanneke toch! Dat mag niet, foei!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:58
    Kezman voor straf een seizoenskaart geven van Feyenoord, en verplicht laten kijken in de Kuip en met uitwedstrijden, zolang van Bronckhorst nog trainer van Feyenoord is.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:00
    Nou eh, van mij mag ie oprotten en is ie niet welkom in ons kuipje. Geef hem maar een seizoenskaart van Helmond sport.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:06
    Probeer je Kezman nou over te halen om de nieuwe, wel scorende, spits van Feyenoord te laten worden? ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:18
    HaHa, nee ik heb het toch over een seizoenskaart om toeschouwer te zijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:27
    Misschien met een seizoenskaart proberen over te halen om spits te worden? hahahaa
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
    Lekker door blijven zuigen hoor.....;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:30
    Whahahaaa, nee joh, ik maak gewoon een geintje.. :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
    ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:23
    Wahahahaha. Dat overleeft ie niet. +1 voor jou 🤣🤣🤣🤣🤔
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:27
    Dat is geen straf dat is mensonterend 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:31
    HaHa, tis erg genoeg maar wel de leukste reactie tot nu toe vandaag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:05
    Geld wit wassen is het mooiste wat er is.
    Schijt aan de fiod
    Vind ik leuk
    Op afstand +795
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:19
    Als

    Geld stinkt, dus dan moet je het (wit) wassen
    Vind ik leuk
    frankn27 +5573
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:19
    Arme Hans Nijland... gaat het met zijn club al dramatisch.... komen zijn transfers met Kostic, Tadic en Suarez etc vast ook nog allemaal aan het licht..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:20
    Zolang de FIOD nog niet op de stoep staat bij PSV is er helemaal niets aan de hand. En mocht dit wel gaan gebeuren, dan kan ome Toon altijd contact opnemen met zijn collega’s uit Amsterdam en hen vragen hoe te handelen. Zij hebben namelijk wel ervaring met de FIOD en wanordelijkheden in hun administratie en louche praktijken m.b.t. transfers.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Florian87 +11720
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:25
    Ajax mag dat! Ajax is onschendbaar, dat weet jij toch? De KNVB tot het openbaar ministerie staan als een man achter Ajax!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
    Natuurlijk. En ook de UEFA, FIFA alsmede de EU, Poetin, Erdogan en Trump staan als een blok achter ons aller Ajax!
    Vind ik leuk
    Florian87 +11720
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37
    Allemaal gewoon omdat het GODENZONEN zijn in Amsterdam. Ajax is daarom onschendbaar :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:52
    Juist ja allemaal Godenzonen. En dat is vandaag, dat was gisteren zo en dat zal altijd zo blijven. Er gaat niets boven ons Aller Ajax uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11720
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42
    Gelukkig dat je het eindelijk door begint te krijgen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:09
    Hand in hand Kameraden, Hand in hand voor Ajax 1. Natuurlijk begin ik het door te krijgen dat er maar 1 echte club is.
    Vind ik leuk
    guusje +1195
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
    Toon en zijn collega's? Teuntje, Toontje en August. Voor de oudere onder ons.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
    En niet te vergeten alle rakkers en geitenbreiers onder ons.
    Vind ik leuk
    henk1952 +96
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    Zulke dingen gebeuren alleen mensen die voor een familieclub speelden.
    Vind ik leuk
    guusje +1195
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
    de FIOD dee3d in 1995 ook al een "inval" bij Feyenoord.
    FIOD werd toen omgedoopt in Feyenoord Is Ons Doel.............
    Vind ik leuk
    henk1952 +96
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
    De tol van het leven in luxe als profvoetballer. Je hebt nooit genoeg.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:42
    Raiola krijgt bij transfers toch ook heel veel procenten. En dat was nooit verdacht?

    Overigens snap ik niet waarom Kezman hier aan meedoet. Heeft deze man nog niet genoeg geld verdiend? Gratis zal dit witwassen niet gebeuren neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:53
    Ze hebben te veel Ozark lopen kijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
    Er gaan koppen rollen
    Vind ik leuk