In het kort: Bahebeck scoort bij rentree voor FC Utrecht, Samaras stopt ermee

    In het kort: Bahebeck scoort bij rentree voor FC Utrecht, Samaras stopt ermee

    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:04

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Kalou gaat politiek in
    Voormalig Feyenoord-aanvaller Bonaventure Kalou gaat voor een carrièreswitch. De Ivoriaan gaat de politiek in. De aanvaller die furore maakte bij Feyenoord en in 2002 de UEFA Cup won met de Rotterdammers stelt zich verkiesbaar voor het bestuur van de regio Vavoua in Ivoorkust.

    Bahebeck scoort bij rentree
    Jean-Christophe Bahebeck heeft direct gescoord voor FC Utrecht bij zijn rentree voor de Domstedelingen. Utrecht verloor vrijdagmiddag in Antwerpen een oefenwedstrijd tegen FC Royal Antwerp: 2-1. Het waren de eerste minuten voor de Fransman voor Utrecht sinds zijn terugkeer eind augustus.

    Pereiro verliest met Uruguay
    Gaston Pereiro heeft met Uruguay verloren van Zuid-Korea: 2-1. In Seoul bleek de Aziatische ploeg te sterk voor Uruguay. Pereiro kwam in de 73ste minuut in het veld voor doelpuntenmaker Matias Vecino. Uruguay trad aan zonder Luis Suarez, die in Barcelona is achtergebleven bij zijn hoogzwangere vrouw.

    Samaras stopt
    Voormalig Celtic en sc Heerenveen-spits Georgios Samaras heeft zijn kicksen aan de wilgen gehangen. De spits heeft voornamelijk naam gemaakt in dienst van Celtic. In 254 optredens was hij goed voor 74 doelputen. Daarnaast pakte de Griek vier titels met Celtic.

    Plaats een reactie

    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
    Eindelijk bahebeck zijn minuten gemaakt, hoop echt te gaan genieten van die jongen Uuuuuuuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:10
    Gelukkig Bahebeck op de terug weg jou hebben we hard nodig .
    Dit kan de ommekeer zijn voor ons cluppie super blij mee geweldige speler .
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:13
    Zeker weten, laat hem maar komen.
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:12
    Bareback leeft ook nog
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:16
    Ja natuurlijk, hier gaan we veel plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:32
    Ben je er ook blij mee Utca op hem zitten we te springen
    We gaan ze weer opvreten Uuuuuuuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:49
    Zeker weten maat, met knikkende knieeen moeten ze Naar Galgenwaard komen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:14
    Hopenlijk betekend dit dat Bahebeck voor het scorend vermogen gebruikt gaat worden nu door Dick Advocaat.
    Ik heb vertrouwen in hem als aanvaller.
    Vind ik leuk
    ABAB +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:15
    WAAROM GELD HIER NIET DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING EN GELOOF NIET?
    Vind ik leuk
    HansVites +4806
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
    Geloven doe je maar thuis en zet je caps eens uit.
    Vind ik leuk
    ABAB +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:45
    DAT IS HET HEM JUIST ATHEÏST ZIJN IS BAN
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:51
    Ga eerst NL leren schrijven...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31573
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:17
    Samaras heeft een mooie carriere gehad voor zijn kunnen, was bij heerenveen ook een degelijke spits.
    Vind ik leuk
    jrrtvd +120
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
    Bekijk de filmpjes van Samaras met het gehandicapte jongetje. Wat een held!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:30
    @VP.

    Krijgen jullie zelfs geen nieuws van Martin van geel?
    Dit kan toch niet, het laatste nieuws wat jullie gaven over Martin van Geel was op 18 juli.

    Moet er misschien een of andere instantie ingeschakeld worden om enig nieuws van Martin van Geel te vernemen zeker nu het zo " geweldig " gaat met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:32
    Bahebeck is het begin op weg naar plek 2.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26329
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:45
    Eindelijk is Bahebeck op de weg terug!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws