Quote Overmars in Italië: 'Kans dat hij in januari vertrekt is nul procent'

    Quote Overmars in Italië: 'Kans dat hij in januari vertrekt is nul procent'

    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:12

    De kans dat Matthijs de Ligt in januari vertrekt bij Ajax is nul procent. Marc Overmars laat dat 'exclusief' weten aan LAROMA24.IT.

    Het was een tijd stil rond De Ligt, maar de afgelopen weken gonst het weer van de geruchten. FC Barcelona zou haast willen maken met de komst van de negentienjarige Ajax-aanvoerder en niet in de zomer, maar al in de winter toe willen slaan.

    Een vertrek is geen optie, zegt Overmars. "De kans dat hij Ajax in januari gaat verlaten is nul procent", zo wordt de directeur spelersbeleid van Ajax geciteerd door het Italiaanse medium. Een zomers vertrek van De Ligt behoort volgens Overmars wel tot de mogelijkheden. "Ja, ik kan bevestigen dat dat wel een mogelijkheid is."

    Het is niet de eerste keer dat er quotes van Overmars opduiken in Italiaanse media. In mei liet de technische man van Ajax aan hetzelfde medium weten dat Justin Kluivert niet bij Ajax zou vertrekken, maar zijn contract zou verlengen. "Hij gaat zijn contract bij ons verlengen en zal bij Ajax blijven", zo werd hij toen geciteerd. Daar kwam uiteindelijk niets van terecht. Kluivert vertrok naar AS Roma.

    Poll

    Zou Barcelona de juiste club zijn voor De Ligt?

    (1900 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:15
    Die gaat echt wel.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:16
    Hoop je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:19
    Jep:-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:26
    Kijk, dat is eerlijk! ;-)
    Vind ik leuk
    Bengelino +12007
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:17
    Niet in Januari 🍐
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:49
    Waarom zou de ligt gaan als Ajax de CL wint?
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +257
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:54
    Over het winnen van de CL hebben we zelfs niet te dromen. Maar ook na de winterstop nog CL spelen is genoeg reden om De Ligt vast te houdem, extra miljoenen ye incasseren, punten te halen voor NL en desnoods dan maar geen kampioen te worden. Ajax en het Nederlandse voetbal hebben daar baat bij. Meer dan de kampioensschaal zal dat Ajax structureel sterker maken.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:55
    Goed gezien en verwoord!!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25251
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:58
    De kans is 0,000,000 %....hey, dat zijn 7 nullen....toch maar in de winter dan
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:46
    De enige hoop van PSV om de titel te halen is dat Ajax al zijn spelers in de winter verkoopt
    En dan nog........
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:02
    Dat roepen jullie al 4 jaar.
    Vind ik leuk
    PSV noord +1103
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:32
    Januari transfers pakken vaak niet zo lekker uit naar mijn gevoel. Als PSV’er vind ik het prima dat deze topspeler dan vertrekt.
    Vind ik leuk
    Pimman +5077
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:00
    Nul procent!! Nada! Niënte! Zero!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:03
    Wedden?
    1000 euro?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Pimman +5077
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:09
    Er staat niet bij welke winter van welk jaar dus als jij dat kan achterhalen wil ik wel wedden! ;)
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:28
    zeg het maar
    inzet en doel
    Vind ik leuk
    Iggy +3847
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:56
    De wens is de vader van de gedachte. Hij zal zeker niet in de winterstop vertrekken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:16
    Barcelona mag hem nog niet voor 1 miljard euro kopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:18
    Nou bij zulke bedragen zou ik toch eens overwegen om hem te verkopen ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:27
    Ja, maar niet aan Barcelona.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3016
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:52
    Wie wil er nu niet naar Barcelona ?? Dat is de ultieme droom van iedere voetballer , samen met de beste ter wereld in het machtige Camp Nou spelen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:38
    Ja wel hoor na de zomer van 2019.
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:22
    Mocht Ajax Europees niet overwinteren.... Wat ik niet hoop en denk..... Dan zou ik kijken hoever je in de competitie staat. Vandaar uit kijken of je hem in de winter kan/wil laten gaan.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1173
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:25
    Waarom? Omdat hij dan minder oplevert? Ik zie geen enkele reden hem in januari weg te doen. Zelfs niet als je 5e staat
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9786
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:26
    Oftewel Overmars lult uit z'n nek.

    Maar ja...... what's new.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27347
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:46
    Oftewel Overmars zei ook al in juli en augustus dat ze niet worden verkocht dit seizoen, en toen geloofde dat o,a, jij het ook al niet, en wat bleek ze mochten niet weg :)

    Als er al iemand DOM uit zijn nek loopt te lullen dan ben jij het wel :)

    Maar ja...... what's new.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:42
    In geen ligtjaar mag die gozer weg. Gewoon kampioen worden ( hopelijk)en ver komen in de CL. En dan heel misschien voor een zeer aannemelijk bod mag ie verkocht worden. Maar tot die tijd, no way hosé.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1311
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:42
    Goed platform om even dit statement te maken naar de hele voetbalwereld..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4731
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:51
    Wat een nieuws, zowel bij Ajax als PSV zullen geen basisspelers vertrekken in de winter. Beide zitten volop in de titelstrijd, een vertrek van een basiskracht zal alleen maar voor onrust zorgen. Bovendien zijn beide clubs financieel gezien kerngezond. Beide zijn niet genoodzaakt om te verkopen, zeker nu beide CL spelen. Komende zomer zal wel een ander verhaal zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:55
    Alleen van een verzwakt (lees incompleet) Ajax kunnen winnen en dan van de daken schreeuwen dat ze zo goed zijn!
    De verdediging nog een jaar in het gareel houden en dan ff vangen.
    Die blief lekker op zunne stekkie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:56
    Maar Justin is een verrader een judas. Mathijs is dat niet. Die heeft talent en klasse!
    Vind ik leuk
    Hvdp +1205
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:57
    Bij de arena is er nu een aparte ingang voor scouts met een budget van 100 mio en meer
    Het loopt storm!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:58
    Eindelijk eens een topic over het mogelijke vertrek van De Ligt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172080
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:16
    Hoe zou het toch met frenkie gaan?
    Vind ik leuk
    1+1= +16
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:51
    Snap het niet gewoon zeggen dat hij niet weg mag en ondertussen haat automatisch de prijs omhoog
    En dan ook geen prijzen noemen
    Dit snap ik sowieso niet laat ze maar bieden .
    Je kan wel een vanaf prijs zeggen .
    In het geval van vd Ligt vanaf 80milj
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:52
    Liverpool mag ook wel

    Heerlijk naast van dijk
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:00
    "De kans dat hij Ajax in januari gaat verlaten is nul procent"

    Aha, Overmars houdt de deur op een kier.
    Vind ik leuk
    MR - +116
    zondag 14 oktober 2018 om 05:34
    Waarom zou Overmars met hen praten?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:29
    De Ligt is voor elke club een versterking, bied Barcelona genoeg dan is de Ligt in de zomer speler van Barcelona.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:09
    Hahaha wat een hoop op champions league hebben beide clubs denk nou goed na de ligt gaat nooit in zijn eentje de hele aanval van een barca, psg, real of juve kunnen weerstaan er moet een volledige ploeg staan en dat heb je niet in nederland
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws