Quote Overmars in Italië: 'Kans dat hij in januari vertrekt is nul procent'

Quote Overmars in Italië: 'Kans dat hij in januari vertrekt is nul procent'

Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 17:12za 13-10-2018 om 17:12

De kans dat Matthijs de Ligt in januari vertrekt bij Ajax is nul procent. Marc Overmars laat dat 'exclusief' weten aan LAROMA24.IT.

Het was een tijd stil rond De Ligt, maar de afgelopen weken gonst het weer van de geruchten. FC Barcelona zou haast willen maken met de komst van de negentienjarige Ajax-aanvoerder en niet in de zomer, maar al in de winter toe willen slaan.

Een vertrek is geen optie, zegt Overmars. "De kans dat hij Ajax in januari gaat verlaten is nul procent", zo wordt de directeur spelersbeleid van Ajax geciteerd door het Italiaanse medium. Een zomers vertrek van De Ligt behoort volgens Overmars wel tot de mogelijkheden. "Ja, ik kan bevestigen dat dat wel een mogelijkheid is."

Het is niet de eerste keer dat er quotes van Overmars opduiken in Italiaanse media. In mei liet de technische man van Ajax aan hetzelfde medium weten dat Justin Kluivert niet bij Ajax zou vertrekken, maar zijn contract zou verlengen. "Hij gaat zijn contract bij ons verlengen en zal bij Ajax blijven", zo werd hij toen geciteerd. Daar kwam uiteindelijk niets van terecht. Kluivert vertrok naar AS Roma.

Poll

Zou Barcelona de juiste club zijn voor De Ligt?

(1900 stemmen)

Plaats een reactie

Foebele +52759
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:16
Barcelona mag hem nog niet voor 1 miljard euro kopen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:18
Nou bij zulke bedragen zou ik toch eens overwegen om hem te verkopen ;)
Vind ik leuk
Foebele +52759
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:27
Ja, maar niet aan Barcelona.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3315
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:52
Wie wil er nu niet naar Barcelona ?? Dat is de ultieme droom van iedere voetballer , samen met de beste ter wereld in het machtige Camp Nou spelen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:38
Ja wel hoor na de zomer van 2019.
Vind ik leuk
Benniewies +5843
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:22
Mocht Ajax Europees niet overwinteren.... Wat ik niet hoop en denk..... Dan zou ik kijken hoever je in de competitie staat. Vandaar uit kijken of je hem in de winter kan/wil laten gaan.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:26
Oftewel Overmars lult uit z'n nek.

Maar ja...... what's new.
Vind ik leuk
Niels92 +38591
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:46
Oftewel Overmars zei ook al in juli en augustus dat ze niet worden verkocht dit seizoen, en toen geloofde dat o,a, jij het ook al niet, en wat bleek ze mochten niet weg :)

Als er al iemand DOM uit zijn nek loopt te lullen dan ben jij het wel :)

Maar ja...... what's new.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:47]
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:42
In geen ligtjaar mag die gozer weg. Gewoon kampioen worden ( hopelijk)en ver komen in de CL. En dan heel misschien voor een zeer aannemelijk bod mag ie verkocht worden. Maar tot die tijd, no way hosé.
Vind ik leuk
Martyynho +1447
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:42
Goed platform om even dit statement te maken naar de hele voetbalwereld..
Vind ik leuk
Shelbourne +6167
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:51
Wat een nieuws, zowel bij Ajax als PSV zullen geen basisspelers vertrekken in de winter. Beide zitten volop in de titelstrijd, een vertrek van een basiskracht zal alleen maar voor onrust zorgen. Bovendien zijn beide clubs financieel gezien kerngezond. Beide zijn niet genoodzaakt om te verkopen, zeker nu beide CL spelen. Komende zomer zal wel een ander verhaal zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:55
Alleen van een verzwakt (lees incompleet) Ajax kunnen winnen en dan van de daken schreeuwen dat ze zo goed zijn!
De verdediging nog een jaar in het gareel houden en dan ff vangen.
Die blief lekker op zunne stekkie!
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:56
Maar Justin is een verrader een judas. Mathijs is dat niet. Die heeft talent en klasse!
Vind ik leuk
Hvdp +2042
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:57
Bij de arena is er nu een aparte ingang voor scouts met een budget van 100 mio en meer
Het loopt storm!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 17:58
Eindelijk eens een topic over het mogelijke vertrek van De Ligt.
Vind ik leuk
1+1= +810
zaterdag 13 oktober 2018 om 18:51
Snap het niet gewoon zeggen dat hij niet weg mag en ondertussen haat automatisch de prijs omhoog
En dan ook geen prijzen noemen
Dit snap ik sowieso niet laat ze maar bieden .
Je kan wel een vanaf prijs zeggen .
In het geval van vd Ligt vanaf 80milj
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:52
Liverpool mag ook wel

Heerlijk naast van dijk
Vind ik leuk
SimonSays +7391
zaterdag 13 oktober 2018 om 20:00
"De kans dat hij Ajax in januari gaat verlaten is nul procent"

Aha, Overmars houdt de deur op een kier.
Vind ik leuk
MR - +182
zondag 14 oktober 2018 om 05:34
Waarom zou Overmars met hen praten?
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 12:29
De Ligt is voor elke club een versterking, bied Barcelona genoeg dan is de Ligt in de zomer speler van Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:09
Hahaha wat een hoop op champions league hebben beide clubs denk nou goed na de ligt gaat nooit in zijn eentje de hele aanval van een barca, psg, real of juve kunnen weerstaan er moet een volledige ploeg staan en dat heb je niet in nederland
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws