'Nieuw' Oranje boekt eclatante zege: 'Alsof het ene moer uitmaakt hoe!!'

    'Nieuw' Oranje boekt eclatante zege: 'Alsof het ene moer uitmaakt hoe!!'

    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:00

    Een geflatteerde zege, misschien lucky zelfs, of het begin van een nieuw tijdperk? De cijfers liegen in ieder geval niet: het Nederlands elftal heeft zaterdag vriend en vijand verrast door aartsrivaal Duitsland met 3-0 te kloppen. Op Twitter lopen de meningen uiteen. 

    Plaats een reactie

    Marco S +4717
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:04
    Wereldkampioen.. nou ik ga nu niet van de woonboten af springen hoor...
    Vind ik leuk
    Arvin +4297
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:06
    Ja en blijkbaar het begin van een nieuw tijdperk. Laten we nou allemaal niet te overmoedig worden na één overwinning. Maar het smaakt wel maar meer 😊.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1311
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:34
    Ja we hebben gewonnen, maar waren we beter dan de duitsers? Ik denk van niet. Ze hadden bij de rust al met meerdere doelpunten voor moeten staan. Zijn lucky geweest tegen een Duitsland wat niet meer van wereld-niveau is, laten we hier vooral blij mee zijn
    Vind ik leuk
    Clown123 +394
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:12
    Ik wel. Maar dat heeft een andere oorzaak... proost!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:26
    Kan je niet zwemmen ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:04
    Hahahaha dat is toch niet de echte Bert van Marwijk? Geinig twitter accountje
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:11
    Bart van Merwijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:12
    Ooh verrek.. zag dat hij 106.000 volgers had denk al wat krijgen we nu
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:14
    Haha ja, goeie grap wel. Iedereen leest in eerste instantie ‘Bert van Marwijk’.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 18:33
    Ik was de eerste paar minuten bezig met nadenken of hij nou bert of bart heette
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:05
    De laatste actie van Wijnaldum was het enige moment van klasse. Je had het beste na 90 minuten de TV aan kunnen zetten. Verder was Cillessen en De Roon de beste spelers. Dat zegt niet zoveel over hun, maar meer over de andere spelers die bij lange na niet op elkaar zijn ingespeeld.
    Vind ik leuk
    oke dan +4138
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:16
    Dat is jou mening. Van Dijk en Depay speelden groots en bij de Jong druipt de klasse er vanaf. 3-0 tegen de Duitsers is gewoon historisch
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:21
    Bij De Jong druipt de klasse er weer vanaf, hm hm. Slechtste wedstrijd die ik van hem gezien heb. Duitsers hadden tot hij gewisseld werd een man meer op het middenveld. Maar als je iemand eenmaal een held vindt, dan kan-ie niks fout meer doen.
    Vind ik leuk
    oke dan +4138
    zondag 14 oktober 2018 om 00:01
    Ik vind geen enkele voetballer een held,en niemand is foutloos. Maar als jij niet ziet dat bij die jongen de klasse er vanaf spat snap je weinig van voetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:07
    Maar de echte grondlegger was natuurlijk Danny Blind...........;-)
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:21
    Als je het over foutloos hebt, wat een topper die blinde
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:08
    Rare kul reden ook altijd over Cillessen omdat hij 2de doelman is bij Oranje haha komop die mensen moeten nu ook toegeven dat dat nergens op sloeg met afstand de beste keeper

    Dumpries top gedaan jongen!
    Veeeeeel potentie!!
    Vind ik leuk
    heur es +721
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:08
    Low out!

    Als je Sane niet laat spelen snap je er helemaal niks van !
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:10
    geflatteerd zege. Had zo andersom gekund. Maar gelukkig mistte die duitsers grote kansen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171448
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:10
    Bart van Merwijk kan beter de borreltje laten staan
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:11
    Mentale wrakjes, die mensjes op Twitter.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:12
    Die uittrappen van Cillissen waren triest, Zoet weer terug aub!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:21
    Met Zoet was het 3-5 geworden.
    Vind ik leuk
    Wilex +1263
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:21
    Ja die is pas goed in internationale wedstrijden hebben we laatst gezien in Eindhoven
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zondag 14 oktober 2018 om 01:16
    Zoet kan slechts het ED niveau aan, net als zijn mede spelertjes bij PSV die er in de CL ook van niets bakken en bij Oranje door de Ajax spelers op sleeptouw moeten worden genomen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:13
    Wat een enorme luie hond is die Vilhena toch. Deed helemaal niks en bleef maar zitten op de bank. Daar komen wij niet ver mee !
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:14
    Het veldspel moet overall wel verbeterd worden, zoveel is duidelijk. Meer balvaster worden, sowieso en slimmer situaties uitspelen. Maar dat komt. Zonder vechtlust is alles verloren en laten we dat nou véél hebben getoond. Dit Oranje zal beter en beter worden, geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:14
    laat die Bart van merwijk die mocht een keertje laat opblijven
    Vind ik leuk
    Mooi psv 1 +108
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:19
    Nu de ligt nog vervangen voor de vrij en blind voor ake en er staat een geweldig elftal
    Vind ik leuk
    poklane +4944
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:19
    Wat is dit lekker zeg. Zeker wat geluk gehad dat het vizier van de Duitsers niet op scherp stond, maar man man wat lekker. Dinsdag lekker Frankrijk - Duitsland kijken, hopen dat de Fransen winnen!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zondag 14 oktober 2018 om 01:04
    De Duitsers worden helemaal weggespeeld door Frankrijk, erg he ?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1935
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:20
    ik vraag me vooral af of dit een incident is of dat we echt de weg weer naar boven hebben gevonden, ik wacht vooral op dinsdag of we dan ook weten te winnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:31
    Er zit duidelijk een opgaande lijn in, dat staat vast, het probleem is echter de je het Oranje team slechts voor een korte tijd tot je beschikking hebt als Trainer, dus het "boetseren" zal nog even tijd vragen. Tegen Portugal en Duitsland met 3-0 winnen is gewoon veelzeggend.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1935
    zondag 14 oktober 2018 om 00:28
    daar hebben alle nationale teams last van...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zondag 14 oktober 2018 om 00:56
    Ja, dus dat kost bij alle teams tijd.
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    zondag 14 oktober 2018 om 10:18
    Maar ze hebben ook nog lang genoeg.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1935
    zondag 14 oktober 2018 om 14:30
    ja en al die teams gaan hebben nu weer zo'n fase van wederopbouw, het WK is net geweest een aantal spelers moeten eruit nieuwe erin, de meeste teams zullen nu beginnen met vernieuwen dus zitten alle landen ongeveer in dezelfde fase...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    zondag 14 oktober 2018 om 21:18
    Nou.......Frankrijk niet hoor, het Engelse team schijnt er nooit te komen terwijl Nederland een van de meest beloftevolle teams voor de toekomst heeft, laten we zeggen in 2 tot 4 jaar staan we er.
    Zelf denk ik dat Oranje op het WK zich weer kan scharen bij de beste 8 van de wereld.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:23
    Duitsland was zwakker dan verwacht, laten we ons nu niet direct rijk rekenen anders gaan we er keihard af tegen die Belgjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:33
    Precies laten we dit 5 wedstrijden achter elkaar volhouden dan pas kunnen er conclusies worden getrokken. Vergeet niet dat Duitsland legio kansen heeft gehad maar die onbenut liet.
    Vind ik leuk
    Happy +12
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:34
    Blij om te zien dat iedereen weer gelukkig is. Is allemaal de verdienste van koeman. Super goede coach je ziet aan de jongens dat ze er voor willen gaan dat ze vertrouwen hebben dat ze erin geloven. Dat je zelf depay aan het lachen ziet. Betekent dat alles goed zit. En ik moet erbij zeggen. Oranje kleurt weer prachtig bruin met alle donker spelers geweldiggggg. Trotse oranje fan
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:38
    ach mensen, als Zuid Korea van Duitsland kan winnen, dan kunnen vele ploegen dat. Duitsland is gewoon tegenwoordig een zeer middelmatige ploeg..
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    zondag 14 oktober 2018 om 10:19
    Frankrijk kon niet van ze winnen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9487
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:52
    Gaaf hoor de psv ers Memphis en Groeneveld
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    zondag 14 oktober 2018 om 10:21
    Als groeneveld een PSV'r is, zijn Bergwijn, Malen en Rosario Ajacieden😂
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21511
    zondag 14 oktober 2018 om 06:42
    Duitsland was ook niet echt in goede doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws