Update: Ajax bevestigt: international keert met liesblessure huiswaarts

Update: Ajax bevestigt: international keert met liesblessure huiswaarts

Gepubliceerd: dinsdag 16 oktober 2018 om 16:11di 16-10-2018 om 16:11

Ajacieden Lasse Schöne (Denemarken) en Noussair Mazraoui (Marokko) komen niet in actie tijdens de interlands tegen respectievelijk Oostenrijk en de Comoren. Schöne krijgt - zoals beloofd - rust, terwijl Mazraoui last heeft van zijn lies. 

Controleur Schöne maakte zaterdagavond minuten tijdens het Nations League-duel met Ierland. De oefeninterland tegen Oostenrijk van dinsdag slaat hij over. In een eerder stadium sprak de Deense bond met Ajax af dat Schöne eerder zou terugkeren naar Amsterdam. Afgelopen zomer had de 32-jarige middenvelder een relatief korte vakantie. 

Ook Mazraoui keert vervroegd terug naar zijn werkgever. De vleugelverdediger heeft het trainingskamp van de nationale ploeg van Marokko verlaten, omdat hij met een liesblessure kampt. Dat weet onder meer Voetbal International. De ernst van de blessure is nog onbekend. Mazraoui zal zich bij Ajax laten behandelen. Marokko speelt deze week tegen de Comoren. 

Update 16/10 16.11: Via de officiële kanalen bevestigt Ajax dinsdag dat Mazraoui inderdaad eerder is teruggekeerd naar Amsterdam. De vleugelverdediger kampt met liesklachten. Het blijft onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur van Mazraoui is. 

Plaats een reactie

Hyena +30220
maandag 15 oktober 2018 om 17:34
Je wordt toch doodziek van die nietszeggende interlands.
Vind ik leuk
zwollie +8625
maandag 15 oktober 2018 om 17:58
Levert alleen maar blessures op
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Allemaal watjes die godenzonen.....niks gewend!
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6847
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20
Wat een stoere reactie Henk! Heel grappig en volwassen ook, je hebt hier vast 47 jaar over nagedacht.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:27
De waarheid is hard. Niet aanstellen en de beuk erin wat een mietjes mentaliteit tegenwoordig in Amsterdam. Komt door die kabouter bij jullie ....
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1348
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:07
henk snapt niet dat elke dag trainen en 1/2 wedstrijden in de week geen negatief effect op je lichaam kan hebben. mietjes mentaliteit zie ik als neymar jr die een tikje krijgt en 45 koprols maakt en jankt
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:32
Bij ONS PSV worden we hier alleen maar sterker van. Van Bommel speelt immers altijd met dezelfde basis en zie het resultaat. Geen blessures, top fit en alles gewonnen.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1348
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:34
man man man....
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:02
Ja daar wordt stil van hè...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1348
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:12
te slecht voor woorden gewoon, neem nog een borrel henkie haha
Vind ik leuk
arie57 +3
woensdag 17 oktober 2018 om 14:39
zien we op het eind van de competitie
Vind ik leuk
Jozef +40863
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:37
Bergwijn?
Vind ik leuk
Iggy +4096
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
Ow ja joh geobsedeerde droeftoeter?!
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:09
Wat zeg je Iggy???? Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6847
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:49
Henk heeft geestelijk nogal een achterstandje. Uit z'n reacties kun je wel opmaken dat hij qua verstand en gedrag hooguit 12 jaar is. Henk is al eind 40 maar woont nog steeds bij z'n mammie.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:53
❌❌❌❌❌HELEMAAL NIETS......daar raak je behoorlijk gefrusteerd van!
Vind ik leuk
Polly11 +4026
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:01
Hahaha. Ow ja joh geeft een kenbare intelligentie weer...
Vind ik leuk
zwollie +8625
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:00
Bergwijntje simuleert een pijntje om niet in jong oranje te hoeven voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:49
Zegt een psver whahahaha
Vind ik leuk
Machtig +1
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:06
Stink boertje
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:39
Stoer man om voor deze reactie een nieuwe account aan te maken 💪💪💪
Vind ik leuk
Machtig +1
woensdag 17 oktober 2018 om 06:18
Volgends mij ben jij de gene die hier stoer loopt te doen op het internet.. en elke reactie uit naar ajax.. volgends mij zit jij vol met frustraties in je hersenpan na laten kijken bij de grote beek.. sukkeltje
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 00:06
Wow, ik ben met totale stomheid geslagen over zoveel stoerheid. Ken je me een onsje verkopen van die stoerigheid? Ik kwijl nu al.
Vind ik leuk
Wickie +394
maandag 15 oktober 2018 om 18:04
En zeker die van de Ajax internationals....... Ik zie nooit niks over andere internationals. Hier is werkelijk meer dan de helft van Nederland nul komma niks in geïnteresseerd
Vind ik leuk
groninger +1829
maandag 15 oktober 2018 om 18:31
Ach Wickie toch. Begrijp toch eens dat Ajax en Feyenoord de grootste supportersschare heeft in heel Nederland
Vind ik leuk
Wickie +394
maandag 15 oktober 2018 om 18:36
Dus.....? Heeft niks met waarheid te maken, maar met geld? Wie verklaard dan wzawzdb.......
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:51
De waarheid is Ajax is de beste. En Ajax blijft de beste.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:41
Wordt hoog tijd om eens te stoppen met dit soort uitspraken. Slaat nergens op en zet alleen kwaad bloed wat negatief uitpakt voor Ajax. En nee, ben geen Ajax hater maar Ajax supporter in hart en nieren!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:39
Ik ben het deels met je eens. Stoppen met uitspraken lijkt een strak plan, al lijkt me dat heel moeilijk daar er altijd mensen zullen zijn die provoceren en dan zullen er weer mensen zijn die dit counteren, waaronder ik. En dat kwade bloed valt wel mee denk ik, tenmiste als ik het op mezelf betrek, het is maar net hoe je er mee om kunt gaan.
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:50
Weer een Godsgeschenk...
Vind ik leuk
Polly11 +4026
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:02
Jammer dat juist die clubs zo weinig te vieren hebben dan...al heeft Feyenoord nog iets gepresteerd de laatste jaren
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:55
De meeste hebben ook geen internationals, dus wat is nou je probleem.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:23
Tegen de Comores ging\gaat in elk geval nog om de ACN kwalificatie.
Die vriendschappelijke zooi van vanavond gaat echt helemaal nergens over.
Vind ik leuk
035 +6665
maandag 15 oktober 2018 om 17:34
Gaat weer lekker zo.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 17:34]
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:35
Veltman ben je alweer fit hup :)
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:53
Die aub nooit meer he
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 15 oktober 2018 om 17:36
allemaal hamstringetjes?
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6654
maandag 15 oktober 2018 om 17:41
Nee, geschorst door een domme rode kaart
Vind ik leuk
Niels92 +30821
maandag 15 oktober 2018 om 17:41
Bergwijn heeft gewoon het voorbeeld gegeven hoe je onder een interland uitkomt :)
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 15 oktober 2018 om 17:43
uiteindelijk ziet iedereen ons lempke.....
Vind ik leuk
Niels92 +30821
maandag 15 oktober 2018 om 17:45
Niet iedereen :) Ik breek nog liever mijn nek dan dat ik een voorbeeld zou nemen van een PSV'er :)
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 15 oktober 2018 om 17:48
je had toch laatst al een zwaar ongeluk gehad dus doe dat maar niet en volg gewoon ons lempke
Vind ik leuk
Niels92 +30821
maandag 15 oktober 2018 om 17:51
Ik ben even naar de Chinees, en zwaar ongeluk of niet, ik kom er altijd weer bovenop :) Ik ben door niks kapot te krijgen :)
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 15 oktober 2018 om 17:51
mooi zo , doe vur mij mar een bakske bami
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:53
Zoals tegen het zeer sterke Inter? Toch een mooi tegen-goaltje. Zal het ook wel bij blijven...
.
Vind ik leuk
stratumseind +185391
maandag 15 oktober 2018 om 18:06
oei er is er weer 1 op zijn serieuze pielemans getrapt......
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:54
Stratum ik heb ook jullie lemkes doen het perfect
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 18:09]
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:51
Wist dat ging gebeuren! Nou ja bontkraag nr ? Succes zal wel weer een Veltmannetje worden! Wat een drama was die gast.

?
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
maandag 15 oktober 2018 om 19:46
Ze moeten met een nieuw concept komen. Eerst competitie, beker en CL. Zorg dat de competities, beker en CL eind april klaar zijn, dan begint de interlandperiode of eindronde tot half juni. Daarna gaan ze lekker een maand met vakantie en melden ze zich half juli bij de club terug. Half augustus begint de competitie weer. De transferperiode is van half juni tot half juli. Niets is lekkerder als je vanaf je vakantie adres een vet contract kan tekenen. Het is maar een idee maar het lost wel de nodige problemen/blessures op.
Vind ik leuk
Pimman +7640
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:58
Mee eens dat juist rust voor profs zó belangrijk is! ..maar met name sommige Ajax-spelers hadden de "pech" dat ze waren opgeroepen voor het WK én ook nog eens 6 belangrijke voorronden Champions League moesten spelen. Dat zijn natuurlijk wel uitzonderingen maar daar doe je helaas weinig aan.
Vind ik leuk
Vaal014 +3
maandag 15 oktober 2018 om 21:35
Niet zo best voor hem maar
Laten we hopen dat ie weer kan spelen vriendelijke groetjes vaal014
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:14
Dit gezeur had Feyenoord vorig jaar dus.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4416
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Wedstrijd is inmiddels afgelopen. Teleurstellend gelijkspel tegen de Comoren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:17
Ze komen er vaak niet ongeschonden uit ,
vervelend voor de clubs
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
Elke topic van VP maakt steeds weer dezelfde reacties los, hetzelfde ritueel van fans van twee Eredivisiedeelnemers die tegen elkaar opbieden in zinloos gezeur over de vraag of Ajax nog steeds de beste club van het zonnestelsel is, of misschien sinds een tijdje niet meer (helemaal).

Ik erger me vaak aan de onbenulligheid van de VP-topics, maar eigenlijk hebben ze wel gelijk. Het maakt niet uit wat ze posten.
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
Dat geeft het zelfde gevoel als een boek uitlenen die je weer kapot terug krijgt.
Vind ik leuk
Ale +5229
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:57
Een bergwijntje?
Vind ik leuk
wijnsmaakt +306
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:13
daar gaat het kampioenschap alweer
Vind ik leuk
Patje41 +947
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:20
lekker die vriendschappelijke interland wedstrijden....
Vind ik leuk
Pimman +7640
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:53
Dat is natuurlijk wel het nadeel van zoveel wedstrijden achter elkaar..vandaar dat de Wereldtop 2 klasseteams op kan stellen..dat is gewoonweg nodig!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws