Update: Ajax bevestigt: international keert met liesblessure huiswaarts

Update: Ajax bevestigt: international keert met liesblessure huiswaarts

Gepubliceerd: dinsdag 16 oktober 2018 om 16:11di 16-10-2018 om 16:11

Ajacieden Lasse Schöne (Denemarken) en Noussair Mazraoui (Marokko) komen niet in actie tijdens de interlands tegen respectievelijk Oostenrijk en de Comoren. Schöne krijgt - zoals beloofd - rust, terwijl Mazraoui last heeft van zijn lies. 

Controleur Schöne maakte zaterdagavond minuten tijdens het Nations League-duel met Ierland. De oefeninterland tegen Oostenrijk van dinsdag slaat hij over. In een eerder stadium sprak de Deense bond met Ajax af dat Schöne eerder zou terugkeren naar Amsterdam. Afgelopen zomer had de 32-jarige middenvelder een relatief korte vakantie. 

Ook Mazraoui keert vervroegd terug naar zijn werkgever. De vleugelverdediger heeft het trainingskamp van de nationale ploeg van Marokko verlaten, omdat hij met een liesblessure kampt. Dat weet onder meer Voetbal International. De ernst van de blessure is nog onbekend. Mazraoui zal zich bij Ajax laten behandelen. Marokko speelt deze week tegen de Comoren. 

Update 16/10 16.11: Via de officiële kanalen bevestigt Ajax dinsdag dat Mazraoui inderdaad eerder is teruggekeerd naar Amsterdam. De vleugelverdediger kampt met liesklachten. Het blijft onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur van Mazraoui is. 

Plaats een reactie

Hyena +30533
maandag 15 oktober 2018 om 17:34
Je wordt toch doodziek van die nietszeggende interlands.
Vind ik leuk
zwollie +9797
maandag 15 oktober 2018 om 17:58
Levert alleen maar blessures op
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Allemaal watjes die godenzonen.....niks gewend!
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20
Wat een stoere reactie Henk! Heel grappig en volwassen ook, je hebt hier vast 47 jaar over nagedacht.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:27
De waarheid is hard. Niet aanstellen en de beuk erin wat een mietjes mentaliteit tegenwoordig in Amsterdam. Komt door die kabouter bij jullie ....
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2317
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:07
henk snapt niet dat elke dag trainen en 1/2 wedstrijden in de week geen negatief effect op je lichaam kan hebben. mietjes mentaliteit zie ik als neymar jr die een tikje krijgt en 45 koprols maakt en jankt
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:32
Bij ONS PSV worden we hier alleen maar sterker van. Van Bommel speelt immers altijd met dezelfde basis en zie het resultaat. Geen blessures, top fit en alles gewonnen.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2317
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:34
man man man....
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:02
Ja daar wordt stil van hè...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2317
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:12
te slecht voor woorden gewoon, neem nog een borrel henkie haha
Vind ik leuk
arie57 +22
woensdag 17 oktober 2018 om 14:39
zien we op het eind van de competitie
Vind ik leuk
Jozef +45046
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:37
Bergwijn?
Vind ik leuk
Iggy +4636
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
Ow ja joh geobsedeerde droeftoeter?!
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:09
Wat zeg je Iggy???? Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:49
Henk heeft geestelijk nogal een achterstandje. Uit z'n reacties kun je wel opmaken dat hij qua verstand en gedrag hooguit 12 jaar is. Henk is al eind 40 maar woont nog steeds bij z'n mammie.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:53
❌❌❌❌❌HELEMAAL NIETS......daar raak je behoorlijk gefrusteerd van!
Vind ik leuk
Polly11 +4287
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:01
Hahaha. Ow ja joh geeft een kenbare intelligentie weer...
Vind ik leuk
zwollie +9797
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:00
Bergwijntje simuleert een pijntje om niet in jong oranje te hoeven voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:49
Zegt een psver whahahaha
Vind ik leuk
Machtig +1
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:06
Stink boertje
Vind ik leuk
Henk 1971 +8210
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:39
Stoer man om voor deze reactie een nieuwe account aan te maken 💪💪💪
Vind ik leuk
Machtig +1
woensdag 17 oktober 2018 om 06:18
Volgends mij ben jij de gene die hier stoer loopt te doen op het internet.. en elke reactie uit naar ajax.. volgends mij zit jij vol met frustraties in je hersenpan na laten kijken bij de grote beek.. sukkeltje
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 00:06
Wow, ik ben met totale stomheid geslagen over zoveel stoerheid. Ken je me een onsje verkopen van die stoerigheid? Ik kwijl nu al.
Vind ik leuk
RtdDub +13292
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:23
Tegen de Comores ging\gaat in elk geval nog om de ACN kwalificatie.
Die vriendschappelijke zooi van vanavond gaat echt helemaal nergens over.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:35
Veltman ben je alweer fit hup :)
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:53
Die aub nooit meer he
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:51
Wist dat ging gebeuren! Nou ja bontkraag nr ? Succes zal wel weer een Veltmannetje worden! Wat een drama was die gast.

?
Vind ik leuk
Vaal014 +3
maandag 15 oktober 2018 om 21:35
Niet zo best voor hem maar
Laten we hopen dat ie weer kan spelen vriendelijke groetjes vaal014
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6018
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Wedstrijd is inmiddels afgelopen. Teleurstellend gelijkspel tegen de Comoren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:18
Elke topic van VP maakt steeds weer dezelfde reacties los, hetzelfde ritueel van fans van twee Eredivisiedeelnemers die tegen elkaar opbieden in zinloos gezeur over de vraag of Ajax nog steeds de beste club van het zonnestelsel is, of misschien sinds een tijdje niet meer (helemaal).

Ik erger me vaak aan de onbenulligheid van de VP-topics, maar eigenlijk hebben ze wel gelijk. Het maakt niet uit wat ze posten.
Vind ik leuk
JanTa48 +9293
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
Dat geeft het zelfde gevoel als een boek uitlenen die je weer kapot terug krijgt.
Vind ik leuk
Ale +6146
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:57
Een bergwijntje?
Vind ik leuk
wijnsmaakt +306
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:13
daar gaat het kampioenschap alweer
Vind ik leuk
Patje41 +1220
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:20
lekker die vriendschappelijke interland wedstrijden....
Vind ik leuk
Pimman +11480
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:53
Dat is natuurlijk wel het nadeel van zoveel wedstrijden achter elkaar..vandaar dat de Wereldtop 2 klasseteams op kan stellen..dat is gewoonweg nodig!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws