Snoeks: 'Ik ben ervan overtuigd dat Koeman hem bij de groep wil houden'

Snoeks: 'Ik ben ervan overtuigd dat Koeman hem bij de groep wil houden'

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 18:40ma 15-10-2018 om 18:40

Frank Snoeks denkt dat Ronald Koeman Arnaut Danjuma Groeneveld op korte termijn vaker gaat uitnodigen voor het Nederlands elftal. De commentator is positief over de aanvaller van Club Brugge. 

Tegen Duitsland mocht Groeneveld ruim twintig minuten meedoen. "Hij heeft nog niet kunnen tonen waarom mensen bij Club voor hem op de banken staan, maar hij kwam ook in het veld op een moment toen Oranje het moeilijk had", nuanceert Snoeks in gesprek met Sporza. "Tegen Duitsland moest hij vooral verdedigen. Dat deed hij goed. Ik ben wel overtuigd dat het de bedoeling van Koeman is om hem bij de groep te houden."

"Hij is jong en volwassen voor zijn leeftijd. Je moet hem niets wijsmaken. Hij kon ook naar Ajax, maar de Amsterdammers wilden hem een jaar bij Groningen stallen. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen en trok naar Club Brugge, want hij had geen zin in een uitleenbeurt. Hij is zich zeer bewust van zijn eigen mogelijkheden", aldus Snoeks. 

Dinsdag treft Groeneveld het land van zijn huidige club: België. De aftrap vindt plaats om 20.45 uur. 

Poll

Verdient Groeneveld een vaste plek in de Oranje-selectie?

(646 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +16146
maandag 15 oktober 2018 om 18:44
Netjes dat Koeman hem al in de 68e minuut inbracht en niet 1 minuut voor tijd..
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:46
Om hem op zo'n manier te belonen, moet je dan ook Ten Hag heten.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 19:21
Zou van Bronckhorst eens moeten doen.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:46
“Wouden” 😂😂😂
Vind ik leuk
Leedz +7983
maandag 15 oktober 2018 om 18:53
Echt he, pfff alsof een basisscholier dit stukje geschreven heeft
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 18:58
Zelfs een 'basisscholier' zou weten dat wouden gewoon kan hier.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 18:58
Wouden is gewoon een prima woord hier.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 19:26
Nee
Vind ik leuk
Patrickj3 +4200
maandag 15 oktober 2018 om 20:07
tegenwoordige tijd verleden tijd
hij wil hij wilde / hij wou*
wij willen wij wilden / wij wouden*
jullie willen jullie wilden / jullie wouden
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 20:15
Wat ik zeg dus, gewoon Nederlands.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:05
Ik zat ook al te lezen en dacht wtf!
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:16
Romeo
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 15 oktober 2018 om 18:47
Groeneveld komt er wel! Koemand doet het sowieso verstandig om zo veel mogelijk van deze groep bij elkaar te houden.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:52
Wat zal ik blij wezen als het weekend is, zijn we tenminste weer voor even verlost van die Nederlands elftal onderwerpen.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:00
Kunnen we weer lekker zeiken op elkander en hun club. Dat is toch veel leuker. ;-)
Vind ik leuk
Cookee +12918
maandag 15 oktober 2018 om 19:02
Gelukkig zijn er nog berichten dat Barca Frenkie en Mathijs wil.
Anders kom ik in de afkickmodus.
Vind ik leuk
rexxo +15642
maandag 15 oktober 2018 om 18:56
Een wedstrijd kijken met zijn commentaar is al kwelling, maar gaat Frank Snoeks zich nu ook uitspreken over het selectiebeleid. Was die Wouden niet vroeger een speler van Dordrecht ipv Groningen?
Vind ik leuk
Cookee +12918
maandag 15 oktober 2018 om 19:08
Romeo Wouden ze in Oranje.

Frank - grappig feitje - Snoeks
Vind ik leuk
Nick Kools +12135
maandag 15 oktober 2018 om 18:57
Wouden?, goed Nederlands VP.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 18:59
Prima Nederlands idd.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 19:27
Nee, helemaal niet.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 19:43
Ja hoor.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 21:05
Je weet hoe google werkt? Nou, ik zie zo je reactie wel.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 21:23
Misschien zelf even op Google kijken. Spreek je zo wel weer.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 22:20
Dat had ik natuurlijk al gedaan. Mijnheertje spreektaal.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 22:28
Dan had je dus moeten zien dat het gewoon normaal Nederlands is, dus niet alleen spreektaal. En dat laatste deel van je reactie had je best achterwege mogen laten.
Vind ik leuk
Nuance +10845
maandag 15 oktober 2018 om 22:36
Dan lees je wat je wilt lezen. Geen enkele school leert kinderen “wouden” te gebruiken in een zin. Komt in geen enkel lesmateriaal voor. Dat het in jouw contreien blijkbaar gesproken wordt, wil nog niet zeggen dat algemeen beschaafd Nederlands moet wijken voor boers dialect.
Vind ik leuk
Gearry +1531
maandag 15 oktober 2018 om 22:46
Heeft helemaal niets met boers dialect te maken. Feit dat je het gelijk over die boeg denkt te moeten gooien geeft wel aan dat je geen goede argumenten weet te bedenken.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
maandag 15 oktober 2018 om 19:02
De Amsterdammers 'wouden '????!🙄
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:48
Wie meent er nog meer dat Ronald Koeman Arnaut Danjuma Groeneveld bij de groep gaat willen houden?

Hans Kraay Jr? Gordon? De momenteel clubloze Jeanine Hennis-Plasschaert? Marco Tarcelli? Doutzen Kroes?

Kom op VP. Daar zitten nog heul veul topics in.
Vind ik leuk
Almaniak +240
maandag 15 oktober 2018 om 19:52
Gaan we nu ook al naar de commentatoren luisteren? Nee toch zeker
Vind ik leuk
Op afstand +1385
maandag 15 oktober 2018 om 20:01
Is er nog nieuws over Frenkie?
Vind ik leuk
FACT +2149
maandag 15 oktober 2018 om 23:21
Wie is Frank Snoeks?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws