Jong PSV komt terug van achterstand en wint mini-topper tegen Jong Ajax

    Jong PSV komt terug van achterstand en wint mini-topper tegen Jong Ajax

    maandag 15 oktober 2018 om 21:52

    Jong PSV heeft maandagavond de mini-topper tegen Jong Ajax in zijn voordeel beslecht. De ploeg van Dennis Haar kwam voor rust op achterstand, maar wist uiteindelijk het voorbeeld van de Eindhovense hoofdmacht te volgen en hield de drie punten op Sportpark De Herdgang.

    Beide beloftenteams hadden last van de interlandperiode. Jong Ajax miste liefst veertien internationals en in beide dug-outs zaten slechts vijf wisselspelers. De ploeg van Michael Reiziger wist na een kwartier spelen de score te openen. Aanvoerder Teun Bijleveld legde aan van afstand en verraste doelman Mike van de Meulenhof: 0-1.

    De thuisploeg wist zich echter meteen te herpakken. Matthias Verreth ging in het strafschopgebied naar de grond, arbiter Jannick van der Laan wees naar de stip en Ramon Pascal Lundqvist zorgde voor 1-1. Verreth raakte vlak voor rust de paal, maar Jong PSV sloeg kort na de hervatting alsnog toe. Joël Piroe ontsnapte na een counter aan de buitenspelval en tekende de 2-1 aan.

    Jong Ajax ging in de spannende slotfase op zoek naar de gelijkmaker en kwam meerdere keren nog gevaarlijk dichtbij. Quinten Maduro en Mitchel Bakker probeerden het van afstand, maar troffen de lat. Jong PSV moest vijf minuten aan extra tijd overleven, maar klimt naar een gedeelde achtste plek in de Keuken Kampioen Divisie. De Eindhovenaren hebben nu veertien punten, Jong Ajax doet het met één punt minder.

    Plaats een reactie

    maandag 15 oktober 2018 om 21:54
    Met dank aan scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:54
    Jij bent vast een ajaxfan
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    maandag 15 oktober 2018 om 21:58
    En jij bent vast een PSV-Fan ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:08
    Fan? Schei toch uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:07
    jij vast een counter psv er !
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:55
    Tweede plaatsen tellen niet hahahahaa,gewoon weer verloren,en maar kritiek leveren,waren jullie echt zo goed dan moeten jullie toch altikd winnen.
    Maarja feiten liegen niet,wederom verloren.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:02
    Doordat ze 14! Spelers misten
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:04
    Feit blijft,jullie zijn gewoon loosers,punt.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:09
    Te eerst ben ik voor AZ.

    Ten tweede.
    Kijk naar de hoeveelheid titels Ajax heeft?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:48
    Ajax ouwe koeien kwestie van tijd,en als jij voor AZ bent,hahaha gecondoleerd.
    Wel schattig.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
    Gelukkig heb ik geen haat... En drift... Laat staan een frustratie, zoals jij dat hebt.

    Ik hoop ook dat je naam bedoeld is als je zus en niet Jezus
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:56
    Als je elk geintje serieus neemt in het leven,ga je het niet makkelijk krijgen.Jezus houd van jou net als ik.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:08
    Jezus naam misbruiken, dat is wat jij doet
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:12
    Dan ken je mij nog niet echt maat.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:24
    Hoeft ook niet.
    Maar je misbruikt zijn naam wel.
    Jezus maakt geen uitzondering.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:44
    Jezus is nou eenmaal voor psv,iedereen roept psv heeft geluk bla bla bla,ik noem het geen geluk,psv is gezegend.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:48
    Ik benniewies... Jij helemaal niet.
    Onze lieve zoon van God kiest geen partij.

    Misschien de bijbel eens nalezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:50
    Jij bent zeker een kerkganger,mischien moet jij even de bijbel lezen.
    Jij gaat mij echt niks wijs maken over de bijbel hahaha,ik leef de bijbel.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:30
    Als ik zeg Elim
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:24
    Uit het oude testament exodus,ik hoop alleen niet dat je bij die geloofsgroep zit,want als je de bijbel kent weet je dat er geen een geloofsinsituut uit god is,allemaal poppenkast,de ware gelovigen zijn de kerk.
    Die geloofsinstituten zijn allemaal slappe aftreksels van de tempel na Jezus.
    In de laatste dagen zal er veel misleiding zijn,die zelfs als het kan de elite zullen misleiden,hoop niet dat jij er zo een bent,want ware gelovigen rennen van deze instituten weg,Jezus deed niet voor niks zijn best om dat allemaal af te breken,alleen mensen laten zich wederom misleiden om weer achter deze misleiders aan te hollen omdat ze de bijbel wel lezen maar niet kennen. Ze zijn verblind voor de waarheid. Jezus vertelden,aan de hand van hun vruchten zult gij hen herkennen,dit ging over de wolven in schaapsklederen,en kijk naar de vruchten van de geloofsinstituten,vindt je het gek dat mensen niet meer willen geloven,ze geven God de schuld van wat deze wolven in schaapsklederen doen.
    En zo kan ik nog uren doorgaan,ware gelovigen zijn de kerk,jammer dat er mensen zijn die deze term misbruiken voor eigen gewin. Als ik zeg dat Jezus voor psv is weet je toch ook wel dat dat als geintje bedoeld is,want dit spelletje is totaal onbelangrijk,de echte race is het leven,en we lopen allemaal dezelfde race,of je er nu in gelooft of niet.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:49
    Jezus is voor PSV.... Hoe ziek kan je zijn
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:46
    Ge benniewies gij!
    Jezus mag blij zijn dattie voor PSV is.....
    en je zus ook ;)
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:16
    Grootste looser ben je zelf, als je anderen looser noemt.
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    maandag 15 oktober 2018 om 21:54
    Lol,

    Scheidsrechter de schuld geven😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 22:00
    https://fcvideo.nl/video/van-bommel-niet-te-spreken-over-de-scheidsrechter-was-rood~WmW7J8x/
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 22:19
    Ja precies. Maar laat ze maar gaan. Zo zijn ze gewend te winnen daar. Of ik bedoel dat is hun perceptie van winnen de mooie manier kennen ze niet dus we kunnen ze het niet kwalijk nemen. Best een beetje sneu.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5349
    maandag 15 oktober 2018 om 22:30
    Zó slecht tegen je verlies kunnen. Best een beetje sneu.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4064
    maandag 15 oktober 2018 om 22:36
    Met zowel het ‘grote’ ajax alsmede met jong verliezen van PSV en dan nog zo’n grote, arrogante tebbes hebben. Dat is pas een beetje sneu.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 22:40
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 15 oktober 2018 om 22:51
    De waarheid is hard.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    maandag 15 oktober 2018 om 23:12
    Jij bent de snavel.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 23:42
    tebbes.... buiten Brabant snapt niemand dit.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:51
    Ik ken dit woord als Brabo ook niet maar snap prima wattie bedoelt.
    Vind ik leuk
    richard37 +1324
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:39
    Psv011-ajax011 4-16

    Dat was 4 weken geleden
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:12
    Wow, geweldig!!!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:53
    Het was lang zoeken Richard zeker? Gelukkig heb je nog een overwinninkje kunnen vinden..... en niet eens uit de oude doos! Knap hoor ;)
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    maandag 15 oktober 2018 om 22:42
    Moet eerlijk zeggen dat de afgelopen twee overwinningen van ONS PSV tegen je clubje zeer geflatteerd waren. Het had zomaar beide keren 0-3 kunnen wezen.....
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46486
    maandag 15 oktober 2018 om 23:05
    Wel lastig als Ajax 1 geen kans heeft gekregen een paar weken geleden.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:54
    Je vergeet de scheidsrechter en de VAR.
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:12
    Ons? Wat is er van jou bij?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:50
    Onze familie!
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:53
    Gatverdamme incest?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:38
    Die gedachtengang is veelzeggend en verklaart tevens dat je inderdaad niet wijs bent!
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    maandag 15 oktober 2018 om 23:38
    Zorg maar dat je 1e weer een keer wint na zo dramatisch spel... En dan zeggen dat we altijd zo winnen.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:34
    met mooi voetbal geen kampioen
    wel met effectief voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 03:54
    Vraagje, wie is wereldkampioen? Juist ja, Frankrijk. Speelden ze het mooiste voetbal? Nee, dat deden België en Kroatië. Toch zal iedereen zich de titel van Frankrijk herinneren. Net zoals die 4 onder FdB bij Ajax (meest succesvolle trainer qua titels na elkaar) maar daar hoor ik niemand over als men weer eens naar de 3 sterren wijst.Toch?
    Vind ik leuk
    markpark +1016
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:26
    Wat een knuppels zijn jullie allemaal. Haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:10
    psv heef verdiend gecounterd net zo als haar grote broer!! leef tijd verschil was nu te groot met allen afwezige oudere Ajax spelers !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:09
    Klopt masterpsv en dan kreeg die keeper niet eens rood voor die overtreding bij de penalty. Pff en maar klagen.
    Vind ik leuk
    Castromann +7512
    maandag 15 oktober 2018 om 21:57
    Wat een talenten bij ajax 1 en bij jong ajax..... daar kan niemand tegen op.
    Of zou toch Eindhoven de voetbalhoofdstad zijn.
    Psv-ajax 3-0 + jong psv-jong ajax 2-1.
    😋😁
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 15 oktober 2018 om 22:10
    Natuurlijk is Eindhoven De voetbalhoofdstad van Nederland.
    Helaas hebben we niet veel concurrentie meer.....
    Eindhoven de gekste!!!
    Vind ik leuk
    slechtekont +4726
    maandag 15 oktober 2018 om 22:12
    Het is dat Ajax een paar enorme kansen mistte, qua veldspel was het bij PSV niet best.

    Maarja, dat tegen het b-team van Jong Ajax. Best knap..
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 15 oktober 2018 om 22:14
    Tegen het C team van PSV bedoel je.....
    Vind ik leuk
    slechtekont +4726
    maandag 15 oktober 2018 om 22:30
    Op 2 namen na vaste ploeg van Jong PSV. Geen idee of er tussen PSV 1 en Jong PSV nog een derde ploeg voetbalt.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 22:42
    🤣🤣
    Vind ik leuk
    Adjab +984
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:18
    Niet goed opgelet Henkie of jij volgt de jeugd van PSV niet zo .
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:28
    waren gewoon de reserve spelers van het eerste van psv! want zo veel goeden voetballers heef psv 1 niet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:25
    het c team van psv? met 19 en 21 jarigen? tegen Ajax waar de meeste 16 en 17 jaar waren!! waar wie heef eigenlijk de titel jong psv of jong Ajax?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:58
    Mis is mis.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:12
    Voetbalhoofdstad? verzin wat beters.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    tannat +14096
    maandag 15 oktober 2018 om 22:39
    Eindhoven Voetbalhoofdstad houden we lekker. Iets wat en goed is en waar is hoef je niet te veranderen...
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 22:42
    Stad? Dat gehucht? Den Bosch is een boerengat en Eindhoven is wat eruit komt.
    Vind ik leuk
    tannat +14096
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Zegt jantje uit purmerend ... hahaha
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 23:03
    Tuurlijk mannetje. Wat jij wil.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:36
    Wat betekend het nou echt WZ020WZDB

    Wij Zijn 020 Wij Zijn De Beroerdste


    Kan me namelijk niet voorstellen dat je de beste bedoeld want dat zijn jullie al jaren niet meer
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:47
    Wat jij wil. Maar als we dan toch beginnen dan betekend LOZGUTI voor mij:
    Laveloos
    OnderZeikende
    Gedragsgestoorde
    Uitgezogen
    Transeksuele
    Idioot
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:55
    Die is goed
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 15 oktober 2018 om 22:53
    Zei een jaloerse Ajaxcied.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 23:41
    Het is: Ajacied.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:58
    Je kunt toch niet serieus verwachten dat je als PSV'er die rare naam goed uit je strot krijgt laat staan goed spelt? Kom nou!
    Het is gewoon Ajaksiet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:33
    kom eens naar de prijzen van Ajax kijken? heb je een maand nodig om ze allemaal te zien!! bij psv 1 uur!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:21
    Dat klopt ja zo'n dikke laag stof ligt erop........tis al weer effe geleden dat die prijzenkast bijgevuld is!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:24
    Je naam zegt het al gefrusteerd losertje........al 5 jaar geleden !!!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 23:21
    het enige goede aan Adam is de trein uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    Entombed +1170
    maandag 15 oktober 2018 om 23:52
    Trein naar Eindhoven. Wanneer je Theo citeert, ff goed doen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:23
    kinderhart is snel gevuld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:16
    Een kinderhand nog sneller.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:30
    hij bedoeld de voetbal hoofd stad van Brabant!!
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:48
    🤣🤣 van Gemeente Eendhoven… je weert wel waar dat Pislip Stadion staat
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:28
    en dan PSV ook nog een paar basisspelers missen vanwege Jong-Oranje
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    maandag 15 oktober 2018 om 22:43
    Ajax de hele selectie
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:47
    er liepen er twee van tien miljoen bij
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:44
    Jong Ajax speelde gewoon goed hoor, 2de helft verdiende het de 2-2 maar dat is voetbal je kan dan ook verliezen, wat een ophef allemaal haha
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:51
    Ze waren inderdaad veel beter. Jammer dat die gastjes ze niet af konden maken. Maar ik vind het toch knap. Op twee na waren het jongens uit de andere lichtingen omdat Jong Ajax Interlands moest spelen. Maar goed met dat kut countervoetbal loop je het risico. Lafzakken in Eendhoven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 15 oktober 2018 om 22:54
    En wat kunnen ze ,helemaal niets ( Ajax jong).
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:36
    ja je zeg het goed een paar 2 spelers dus !!! Ajax miste 7 spelers!!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:40
    dat zegt genoeg hoe slecht je op de hoogte bent
    en dat is geen excuus
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:53
    14 zelfs buiten de 7 basisspelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:29
    geef gewoon is toe dat ajax gewoon een veeeeel betere jeugdopleiding heeft dan psv zelf Gerbrands geef het toe.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:38
    jullie beter wij slimmer
    met winnen van titels
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:47
    Moet ik hier nu op reageren?kwestie van tijd dat zelfs psv ajax niet meer kan bij blijven en dat weten ze daar.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:11
    Haha, PSV komt er juist steeds meer aan. Het enige voordeel dat Ajax nog heeft is de naam.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:54
    Wat jij wil… beter met schijtbakken countervoetbal. Het is maar waar je een nat plassertje van krijgt.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:57
    van de volgende schaal
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:21
    Die komt er toch niet dit seizoen. Dat weet ik heel zeker.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:41
    Waarom ze tegen elkaar laten spelen als bjvooorbeeld Ajax 15 spelers mist ivm interlandverplichtingen. Ik neem aan dat PSV er ook wat mistte.

    Resultaat is dat de uitslag ban decerdstrijd nietszeggend is en het kinderachtige gedoe over en weer onnodig.

    Maar ach, hier op VP hebben weinig leden verstand...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2265
    maandag 15 oktober 2018 om 22:57
    Jullie roepen altijd wij zijn Ajax wij zijn de beste. Helaas is de werkelijkheid iedere keer anders tobbers.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:38
    Ken je dit serieus nemen dan? Geloof al 14 man van Ajax er niet bij.Weet niet hoeveel PSV er misten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
    @ Gestrekt Been AFCA,
    14 spelers?
    Zoveel? Die gasten kopen echt alles wat los en vast zit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
    ja haha je zou zeggen een vrouwelijke financielen directeur die een gat en der hand heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:43
    en je klaag nog tegen Ajax? dan kan je zien hoe klein psv toch nog is!!!! psv ligt nog zeker 100 sterren stelsels weg. achter Ajax met prijzen !!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:31
    Ongelofelijk dat je geweldige Ajax alweer een vol jaar achter dat kleine PSV blijft aan hobbelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:30
    Wie zegt dat ik voor Ajax ben sukkel?
    Vind ik leuk
    Joey2000 +362
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Psv 019 ging laatst weer flink kopje onder tegen Ajax 019, dus staat nu 2-1;)
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:49
    onder 17 won ook dus 3-1
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:51
    en de f1 en de f2 c1 c2 c3 ga zo maar door met die onzin
    Vind ik leuk
    Joey2000 +362
    maandag 15 oktober 2018 om 22:53
    Ajax zijn kabouters zijn wel beter haha.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:58
    Ja joh, voetbalhoofdstad. 😂 Er is maar 1 hoofdstad in Nederland en we weten allemaal welke stad dat is. Hou toch op met die zelfbenoemde titel. In Europa kent niemand Eindhoven, want ze hebben Europees nog niks gepresteerd. Hoe kun je jezelf dan voetbalhoofdstad noemen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:24
    Is dat Amsterdamse logica? Praten over 1 hoofdstad in NL en vervolgens dat moeiteloos projecteren op PSV als voetbalhoofdstad van heel Europa?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:17
    Voetbalhoofdstad is in mijn opinie een zelfbenoemde status van een club uit een stad die Europees helemaal niks voorstelt... Daarnaast moet je beter lezen. Ik heb voetbalhoofdstad van Europa niet genoemd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    maandag 15 oktober 2018 om 23:24
    Je hebt duidelijk niet gekeken vanavond. Ik was overigens, als ajacied te gast in Ehv op de Herdgang. Wat gezellig.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:42
    Dan was jij de enige Bullet ik heb er geen zien juigen
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    dinsdag 16 oktober 2018 om 05:35
    Waren er heel veel in de hoek waar ik (helaas) moest staan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:33
    juigen?
    Hoe doe je dat?
    Vind ik leuk
    Adjab +984
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:16
    Dat dit Jong PSV zoveel moeite had en eigenlijk niet verdiende om te winnen tegen een veredeld jeugd team van AJAX zegt genoeg over de talenten in Ajax jeugd teams
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:20
    je heb toch gezien dat Ajax met 16 en 17 jarigen de boven liggende partij was! tegen psv 19 en 21 jarigen!! dat was het dat de doorslag gaf!!! maar probeer maar eerst kampioen te worden met jong psv ! Ajax heef de titel al in bezit ! en dat lukt jong psv nooit
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:59
    Met neres en casiera toch?
    Hoeveel miljoen hadden jullie toen in het veld staan?

    Dat is een gekochte titel. Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    Benniewies +975
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
    Goh drank op? Ajax miste 14 spelers ivm met interlands.
    Dus talent zat. Jullie spelers werden niet opgeroepen. Worden ze opgeroepen dan hebben ze een fake blessure
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 15 oktober 2018 om 22:08
    De pingel was terecht als je dat bedoeld
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:38
    Nou dat zou ik eerst aan Sjakie vragen
    die heeft er kijk op en die zat bij ons op de tribune helemaal weggedoken van frustratie
    zij zijn
    Ajax
    zij zijn de beste
    maar wij winnen weer
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:15
    Het word inmiddels als buitenstaander gewoon komisch wat er allemaal gebeurt op VP. We wachten nog steeds op de eerste Ajacied die zegt jongens goed gespeeld jullie speelde beter vandaag tot de volgende keer
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 15 oktober 2018 om 22:28
    Wel opvallend dat je het alleen over AJAX supporters hebt maar jij bent zeker niet partijdig?
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    maandag 15 oktober 2018 om 23:27
    Was wezen kijken, Ajax was wel echt beter hoor.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:33
    wen er maar aan dan
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    maandag 15 oktober 2018 om 22:49
    SJAAK ?
    Vind ik leuk
    jorn008 +120
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:06
    En je hoopt zeker ook dat Jong PSV degradeert Sjaak?
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    maandag 15 oktober 2018 om 21:54
    Het kan niet op in Eindhoven!!
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 21:58
    Kampioen in de ere en keukendivisie. 2 platte karren!
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    maandag 15 oktober 2018 om 22:00
    Nou eentje is genoeg hoor ze passen allemaal wel op!
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 22:00
    lekker knus, op zn Brabants.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    maandag 15 oktober 2018 om 22:04
    Houden ze van, rijden ook graag naar het Plantsoen toe in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 22:07
    beetje flauw hoor jaren na dato nog zo'n "grap"
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90700
    maandag 15 oktober 2018 om 22:12
    Sick!
    Vind ik leuk
    tannat +14096
    maandag 15 oktober 2018 om 22:41
    Hahaha .. als dat het beste is dat je kunt bedenken is het erg treurig gesteld met je
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    maandag 15 oktober 2018 om 22:48
    Vreemd dat mijn andere reactie weg is. Maar nogmaals eens, maar ben die arrogante PSV teletekstsupporters zat;-).
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    maandag 15 oktober 2018 om 23:15
    Wat een frustraties. Het is maar een spelletje.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4076
    maandag 15 oktober 2018 om 23:43
    Wout, dan ga je toch lekker ergens anders heen, niemand die je mist! En teletekst supporters???? Jullie hebben 4 jaar niets gewonnen helemaal niets en wij winnen de ene na de andere prijs hier in Eindhoven. Blijven jullie maar teren op jullie verloren (kansloos!) finale van de UEFA cup.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:38
    3 sterren 💪🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:37
    Helemaal niets in Amsterdam Wouta
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:38
    We gaan t zien. Bloemen aan de finish.
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    maandag 15 oktober 2018 om 22:10
    hartstikke gezellig joh😜
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 15 oktober 2018 om 22:12
    We bouwen gewoon een dubbeldekker 😉
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:43
    Jij bent een echte dwaas afgelopen seizoen PSV 10e in de Jupiler league geloof ik
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Sorry, toch echt 5de
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 22:52
    Neem het lekker serieus allemaal Henk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 21:56
    Vooral de tweede helft was vermakelijk, Ajax had zeker een gelijkspel verdiend, helaas nipt verloren :(
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    maandag 15 oktober 2018 om 21:57
    Zoals altijd Niels psv in thuis wedstrijden oppermachtig😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:00
    Dan heb jij ook de wedstrijd niet gezien :)
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 22:47
    ik wel op de tribune en die commentators bij fox zijn ajax gerelateerd Niels daarom lijkt dat maar zo , de beste wint
    en dat waren wij weer
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:58
    Nee de beste heeft niet gewonnen, jullie hebben de drie punten en daarmee feliciteer ik je, maar zoals een paar PSV'ers hier wel durven toe te geven dat Ajax een gelijkspel verdiende, doe jij net alsof een gelijkspel niet verdiend zou zijn geweest :)

    En dan durf je commentaar te leveren op de commentator van Fox Sport, grapjas :)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    maandag 15 oktober 2018 om 23:17
    Keepertje had rood moeten krijgen. Was 5-1 geworden tegen 10 man. PSV vandaag een maatje te groot.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 23:31
    steeds als PSV wint , al was het 5-0 dan was Ajax nog beter
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:42
    Klopt Niels, Ajax was veel beter de 2e helft. Was een wonder dat die goal niet viel.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4076
    maandag 15 oktober 2018 om 23:45
    Kan ook niet anders al die wonderen met die wondertalenten van jullie!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:57
    Dat zeg ik toch niet! Ik ben altijd objectief, maar Ajax verdiende die goal gewoon.Maar als je 't zo wil bekijken ook prima.
    Vind ik leuk
    APE +215
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    Oh ja? En tegen Inter dan? Of dat telt zeker niet!!
    Vind ik leuk
    gerhard +153
    maandag 15 oktober 2018 om 22:10
    1x buitenspel goal en een rode kaart over hethoofd gezien daar kan je niet tegenop.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    Dacht inter milaan anders over en al die andere Europese teams de afgelopen 30 jaar
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 21:56
    Volledig terechte winst van PSV.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    maandag 15 oktober 2018 om 21:57
    Haha en toch nog achterstand op Jong Ajax ;)
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 21:58
    Eindstand 2-1
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:59
    Hoezo achterstand
    Heb je nog niet op 830 gekeken
    Vind ik leuk
    slapss +3909
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    Nee hoor. Jong PSV heeft 1 punt meer dan jong ajax.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    maandag 15 oktober 2018 om 22:06
    Nu je het zegt ;), was nog niet bijgewerkt dankjewel!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:16
    PSV heeft anders gewoon 1 punt meer als jong Ajax hoor
    niet dat dit belangrijk is , want het gaat erom dat talenten zich ontwikkelen , Ajax was zeker niet minder als PSV , maar je zit er langs als je zegt dat PSV een achterstand heeft in de competitie op Ajax
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    maandag 15 oktober 2018 om 23:03
    9. Jong PSV 9 4 2 3 14 17-18
    10. MVV Maastr. 9 4 2 3 14 8-10
    11. Jong Ajax 9 4 1 4 13 15-12
    12. Roda JC 9 4 1 4 13 11-14
    van 13 naar 9
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 21:59
    Dan heb jij de wedstrijd niet gezien haha! Ajax had een gelijkspel verdiend, Ajax kreeg ook de meeste kansen maar miste de effectiviteit voor de goal :(

    Onzin dus met je terechte winst!
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    Efficientie is the way to win
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:03
    Nogmaals jij hebt de wedstrijd niet gezien, anders kom je niet met die onzin aanzetten :) Jij was zeker te druk met die achterlijke toeter van je tussen het publiek? :)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:18
    nee gelijkspel was terecht geweest , al vind ik het wel weer vreemd dat de KNVB zo'n wedstrijd laat spelen in een interland weekeinde , de beste spelers van beide clubs waren er niet bij , dus deze wedstrijd geeft totaal geen beeld van wie de beste is van de 2
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:55
    Jij bent vaak objectief Millwall, kan dat wel waarderen van je! Ik heb de 2e helft gezien en Ajax verdiende die goal.Maar er waren zoveel afwezigen. Bij Ajax al 14! Bij PSV ook ongetwijfeld wat afwezigen.
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:28
    Dat is ook totaal niet belangrijk wie nu de beste van de 2 is. Alleen voor de VP kindjes hier. Het gaat er om welke van deze jongens het eerste gaan halen. Ik heb liever dat Ajax speelt met 17 en 18 jarigen en 10e wordt, dan kampioen worden met jongens als Cassiera, Siem de Jong etc.
    Dat iedereen nu helemaal los gaat om een wedstrijdje tussen 2 jong teams gaat weer helemaal nergens over. Zegt weer alles over het niveau hier.
    Even nog een verzoekje aan je. Ik weet niet of je vaak op de Herdgang komt maar zou je bij die toetergast even de toeter in zijn strot willen douwen? Alvast bedankt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:32
    hahaha , ja ik kom wel regelmatig op de herdgang , maar alleen voor trainingen en jeugdwedstrijden
    maar als ik hem zie , zal ik het doen
    heb er zelf ook een hekel aan als er iemand met een toeter in mijn oor staat te blazen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:43
    Niels als je de effectiviteit voor de goal mist verdien je helemaal niets. Het enige wat telt zijn doelpunten.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +604
    maandag 15 oktober 2018 om 21:59
    Ja man ..welgeteld 2 schoten op doel...
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 22:00
    Dat heet efficientie maar dat kennen jullie niet 🤣
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    Babelagtig +604
    maandag 15 oktober 2018 om 23:06
    Ach ja...met 14 afwezigen nog zon pot op de mat leggen en alleen door pech verliezen geeft hoop voor de toekomst
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    dinsdag 16 oktober 2018 om 07:06
    Hou je daar maar aan vast dan 🤣
    Vind ik leuk
    Wilex +1278
    maandag 15 oktober 2018 om 22:12
    De kleuterklas vandaag bij Ajax met 14 afwezige was veel beter dan psv.
    Uiteraard 2 counters van psv, het word er met de paplepel ingegoten en een Ajax met 2 keer ondermeer op de lat waar die er nooit meer in wilde.
    Ik zie gezien de omstandigheden Ajax als de morele winnaar, de stand in de kk divisie interesseer mij niet zoveel, het spel en de ontwikkeling van de spelers des ter meer.
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:13
    Morele winnaar. Hahahaha...
    Vind ik leuk
    Vowtar +5349
    maandag 15 oktober 2018 om 22:34
    Kijk maar wie het laatst lacht. Die drie morele punten zullen aan het eind van de rit misschien wel het verschil maken ;-)
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 22:15
    Ontwikkel nog maar lekker ff verder en geniet maar van het achterhaalde voetbal dan pakt psv de prijzen wel! Het gaat erom dat je wint en niet de manier waarop!
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 15 oktober 2018 om 22:32
    Achterhaald voetbal speelt PSV al 2 jaar Europees vandaat ook geen wedstrijd meer gewonnen na kwalificatie wedstrijden.
    Vind ik leuk
    alaaf +1335
    maandag 15 oktober 2018 om 22:34
    Wij pakken tenminste nog prijzen 🤣
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 15 oktober 2018 om 22:40
    Wij komen tenminste nog in Europese finales.
    Vind ik leuk
    tannat +14096
    maandag 15 oktober 2018 om 22:45
    finaleS?
    Hahaha
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:36
    Zo, dat zijn 2 hele wedstrijden.
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 15 oktober 2018 om 22:42
    Bedoel je die 2 die jullie vorig jaar niet van amateurs konden winnen?
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 23:34
    Waren geen amateurs maar leuk geprobeerd...
    Vind ik leuk
    Wilex +1278
    maandag 15 oktober 2018 om 22:39
    Wie blijven het doen zoals we het altijd gedaan hebben, dat maakt onze club zoveel groter en legendarischer dan dat alaaf counter zooitje van jou, daar veranderen een paar ongelukkig verspeelde titels de laatste jaren niks aan.
    Ook voor jullie zijn we nog steeds niet te evenaren en nooit meer in te halen en dat komt niet door onze laffe speelstijl door de jaren heen.



    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 23:36
    Zoveel groter en dan toch iedere keer weer afgetroefd door dat provincieclubje...
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1035
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    mooi stom dat ze er steeds weer intrappen
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14877
    maandag 15 oktober 2018 om 21:56
    Ajax was heer en meester.
    2-8 was een juiste weerspiegeling van deze wedstrijd.
    De "lat" van psv heeft het zwaar te verduren gehad.
    Vind ik leuk
    Twanno17 +90
    maandag 15 oktober 2018 om 21:56
    jong PSV speelde met veel meer spelers met KKD ervaring en werden nog weggespeeld door Jong Ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    Vak-T +737
    maandag 15 oktober 2018 om 21:58
    Miep miep.......
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    maandag 15 oktober 2018 om 21:57
    Wij zijn PSV, wij zijn.... nee, dat zou arrogant overkomen.
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:33
    Precies!
    Beter kan je zeggen dat jullie kampioen worden, de plattekar alweer klaar gemaakt kan worden, dat Eindhoven de voetbalhoofdstad is, etc. Dat komt veel minder arrogant over. Zeker als je uit Brabant komt.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:57
    En als je niet uit Brabant komt?
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:03
    Dan is het arrogant, sorry. Alleen Brabanders kunnen dit soort dingen roepen zonder als arrogant te worden bestempeld. Het is niet anders... Maar er valt mee te leven hoor!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4753
    maandag 15 oktober 2018 om 21:58
    Natuurlijk
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 21:59
    Wat een luizenclub is het ook... counteren en de nodige mazzel... het zit verweven in de hele club...
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    dinsdag 16 oktober 2018 om 05:04
    Voor het Nederlands elftal juichte je nog toen ze met dezelfde speelwijze de Duitsers versloegen.
    Je bent selectief verontwaardigd.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:28
    Je moet niet zoveel snuiven idioot... ik heb helemaal niet gereageerd op de wedstrijd tegen Duitsland... Ik vind juist het Nederlands team geflatteerd heeft gewonnen.. en zeker niet des Nederlands heeft gespeeld... hebben wel een prima perspectief.. Ik heb gewoon helemaal niets met de speelwijze en de wijze waarop PSV ieder team laat spelen en dat ze van hogere machten blijkbaar ook nog het nodige geluk mee krijgen iedere pot.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:27
    Gewoon op inhoud blijven reageren en niet persoonlijk worden.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:34
    Als ik wordt beticht van een opmerking welke ik totaal niet geplaatst heb dan denk ik dat ik het recht heb om iemand idioot te noemen.. en verder geef ik helder aan dat ik niet zo n voorstander ben van reactievoetbal, countervoetbal, resultaatvoetbal, omschakelingsvoetbal... hoe mooi dat soms wordt uitgevoerd... zie Nederlands elftal bv van de week.
    Ik zie meer in het vastzetten en pressen van tegenstanders en combinatievoetbal.. puur een persoonlijke voorkeur
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
    Je hebt nooit het recht iemand die je niet kent idioot te noemen.
    Door dat te doen geef je blijk van je opvoeding.
    Het 2de deel van je antwoord kan ik wel wat mee.
    Waarschijnlijk hebben we gewoon niet het materiaal om anders te spelen en is dit dus de beste strijdwijze.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:17
    Sorry...ik ken jouw opvoeding niet, ik gebruik geen ziektes of andere ziekelijke scheldwoorden... maar ik vind iemand die een ander beschuldigd van iets wat hij of zijn niet heeft gedaan wel degelijk een idioot.. niets mis mee... maar als je liever een ander woord wilt ook prima, oen.... maar niet iemand zomaar beschuldigen van iets, vind ik kwalijker dan iemand een idioot noemen.. anyway... genoeg.. punt gemaakt aan beide kanten
    Vind ik leuk
    kees ee +609
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    . . . ook, alweer !!?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    maandag 15 oktober 2018 om 22:01
    Ach gut, alweer
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    maandag 15 oktober 2018 om 22:03
    Volstrekt logisch. De jeugdopleiding in eindhoven is op dit moment de beste
    Vind ik leuk
    Iggy +3857
    maandag 15 oktober 2018 om 22:10
    Zoals gewoonlijk verkondig je weer pure lulkoek.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 15 oktober 2018 om 22:35
    Ow ja joh!?
    Vind ik leuk
    base +2334
    maandag 15 oktober 2018 om 22:33
    Vandaar nog nooit de prijs van beste jeugdopleiding gewonnen maar toch zijn ze in Amsterdam arrogant. 😂😂
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    maandag 15 oktober 2018 om 22:44
    Dat is het verleden dit het heden.

    Vroeger was Ajax de club van Nederland tegenwoordig is dat al jaren Psv
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    maandag 15 oktober 2018 om 22:06
    PSV 1 wint jong psv wint. Ongelooflijk die progressie in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    maandag 15 oktober 2018 om 22:07
    Lekker “objectief”
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    maandag 15 oktober 2018 om 22:10
    Dat zijn keiharde feiten dus zeker objectief
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19900
    maandag 15 oktober 2018 om 22:19
    Goed, hoor. Hulde aan PSV!👍

    Is Ajax O19 - PSV O19 ook al gespeeld?

    Zo ja, wat was daar de uitslag van? U is nl altijd op de hoogte van die jeugd wedstrijden, vooral als het op 'kontje klop'
    uitslagen gaat......😜
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:19
    Hoezo is het een feit dat dit progressie is? Waarin zit die progressie dan?
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:22
    Voor een kereltje zoals objectief is het natuurlijk best fijn dat jong PSV heeft gewonnen, zo kon ie weer even op de site reageren, anders zie je hem niet :)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:23
    T is voor zulke jochies natuurlijk ook wel mooi dat hun clubje stunt tegen het grote Ajax..
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    maandag 15 oktober 2018 om 22:24
    Prijzen natuurlijk. Ik snap dat je dat als ajacied niet in wilt zien maar PSV pakt de laatste jaren verreweg de meeste prijzen. Inmiddels is Eindhoven voetbalhoofdstad geworden. Dat moet toch pijn doen bij de gemiddelde ajacied.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:26
    Ah dus eigenlijk is het geen 'progressie' maar slechts iets van mogelijke 'continuïteit'.

    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    maandag 15 oktober 2018 om 22:31
    Nee progressie meer prijzen in Eindhoven . Bij Ajax is het continuïteit immers net zoveel prijzen als vier jaren geleden. Nul plus nul blijft nul in Amsterdam. Niks plus niks blijft helemaal niks in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:46
    Laatste 9 jaar 4 titels in Amsterdam en 3 in Eindhoven.

    Jij bent gewoon lachwekkend en alles behalve objectief
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 01:06
    En ondertussen worden onze talenten voor tig miljoen verkocht en zitten alle scouts op de tribune en breken bij ons talenten door, en bij Psv komen alleen maar talenten door die in de Ajax opleiding hebben gezeten haha en dan durven te stellen dat Psv een betere opleiding heeft haha objectief lult maar wat...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 01:05
    En ondertussen worden onze talenten voor tig miljoen verkocht en zitten alle scouts op de tribune en breken bij ons talenten door, en bij Psv komen alleen maar talenten door die in de Ajax opleiding hebben gezeten haha en dan durven te stellen dat Psv een betere opleiding heeft haha.....
    Vind ik leuk
    APE +215
    maandag 15 oktober 2018 om 22:15
    Nou nog ff in Europa aub. Of moet ajax alle puntjes maar weer bijelkaar sprokkelen, zodat jullie ook volgend jaar weer lekker europees kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    maandag 15 oktober 2018 om 22:18
    Jullie? Ik ben objectief. PSV heeft de poule des doods dus ja dat wordt voor elke club lastiger punten pakken.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:20
    Voor de overige clubs is dit niet bepaald een poule des doods.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:29
    Hahaha
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:26
    Bedankt!
    Vind ik leuk
    APE +215
    maandag 15 oktober 2018 om 23:53
    Ja bedank ons maar, want zonder Ajax stel dat psv geen ene kut voor. De enige echte prijs die jullie gewonnen hebben( ec 1) stonden er nog 4 oud Ajacieden in de basis.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:20
    Nou, zonder PSV stelt Ajax ook geen kut voor hoor....
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    dinsdag 16 oktober 2018 om 05:05
    Ajax moet het tegenwoordig nationaal hebben van het vrouwenteam.
    Ach ja.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    maandag 15 oktober 2018 om 22:06
    Engeland 3-0 voor tegen Spanje, lijkt me spannender nieuws...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:11
    En het was nog lang onrustig op het VP forum ...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4373
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:29
    Haha enig wat ik zie zijn bijna alleen Ajax fans die reageren...
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:36
    Ja inderdaad. Die reageren allemaal op elkaar?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    maandag 15 oktober 2018 om 22:15
    Lekker belangrijk dit.. ik zie de wedstrijden van Jong Ajax en PSV toch als oefenwedstrijden waarin die jongens nog veel fouten mogen maken ..
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    maandag 15 oktober 2018 om 22:17
    Ajax miste 14 spelers, PSV ook. Dat is geen excuus. Wel had Ajax een gelijkspel verdiend. Eerlijk is eerlijk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:20
    Dankjewel dat jij het wel toegeeft :)
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    maandag 15 oktober 2018 om 22:26
    Als een tegenstander het betere van het spel heeft, ook als de tegenstander Ajax heet, dan geef je dat gewoon toe. Een beetje sarren mag maar ik word zo moe van al die kinderachtige reacties, zowel van Ajax alswel van PSV supporters. De lol is er voor mij onderhand wel vanaf hier op VP. Normaal in discussie gaan met elkaar ,zonder gekleurde bril, is er niet meer bij. Jammer.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27973
    maandag 15 oktober 2018 om 22:31
    Wie is die speler trouwens met nummer 3, lange gozer, ik vond hem nogal sloom overkomen? Die Verreth speelde wel aardig :)
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    maandag 15 oktober 2018 om 22:35
    Soulas. Was een grote toekomst voorspeld maar op basis waarvan... , geen idee. Heeft ook een totaal verkeerde houding. Die moet naar Mensendieck therapie. Als hij met rechte rug loopt is hij 10 cm langer. Vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:03
    Helemaal met jou eens! Ajax verdiende gewoon een punt. Was 't andersom geweest had ik 't ook gezegd.t begint steeds kinderachtiger te worden hier op VP.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:18
    De provincieclub uit Eindhoven won tegen het grote Ajax.
    En dat is te merken aan de reacties hierboven.
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:19
    Mooi he ?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:20
    Het maakt Ajax inderdaad weer groter dan dat het al is.
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:22
    Blijkbaar vond jij het heel belangrijk dat je clubje groot is. Comprnsatiegedrag?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41045
    maandag 15 oktober 2018 om 22:24
    Ik constateer het slechts. Gezien je profielnaam begrijp ik nu dat je je wat aangesproken voelt. Excuses daarvoor.
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:33
    Die snap ik niet. Ik voel me aangesproken dat Ajax de grootste club is ?
    Natuurlijk is Ajax de grootste club maar toch geen reden om er dan maar supporter van te worden?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4373
    maandag 15 oktober 2018 om 22:48
    Mij niet kopiëren he, dat zeg ik altijd het grote PSV....
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk
    munkikiii +2001
    maandag 15 oktober 2018 om 22:19
    Zit nog even fox te kijken hè wat een slapzak is die gast van de redactie van telegraaf
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:20
    Tja kun je nagaan als die 14 spelers die ze missen erbij waren omdat ze interlands moeten spelen,was het waarschijnlijk een stuk makkelijker voor Ajax
    Vind ik leuk
    3-0 +664
    maandag 15 oktober 2018 om 22:24
    Gelukkig mistte PSV niemand...
    Vind ik leuk
    Dorzon +4426
    maandag 15 oktober 2018 om 22:23
    Waar is de tijd gebleven dat de ajax jeugd altijd wint
    Vind ik leuk
    san the man +1088
    maandag 15 oktober 2018 om 22:52
    Is die er ooit geweest dan? Maar nogmaals bij de jeugd gaat het niet om winnen. Snap voor Ajax wel omdat het eerste geen prijzen pakt. Maar dan nog winnen is in de jeugd niet belangrijk.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:25
    Wel competitie vervalsing
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:28
    Vond Ajax met mate nog aardig spelen!
    14 man missen en dan nog een beter positiespel spelen dan PSV vind ik netjes.
    Alleen zie je wel dat die jochies dat dan net niet om kunnen zetten in doelpunten.
    Toch een aantal talenten gezien waar ik best van heb kunnen genieten!
    Timber, Bakker die sterk speelde en een Bijleveld dat goed is aan de bal.
    Hoop dat ze dit seizoen nog wat stapjes zetten!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    maandag 15 oktober 2018 om 22:36
    De groeibriljanten op een hoop.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Waarom speelde Eiting niet mee?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9573
    maandag 15 oktober 2018 om 23:07
    Heitinga ? Is toch trainer ?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:30
    nee onder 19 is hij trainer,reiziger is de trainer van jong ajax
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:26
    geblesseerd
    Vind ik leuk
    APE +215
    maandag 15 oktober 2018 om 23:32
    Die zit bij jong oranje, die zegt niet af met een zogenaamde lies blessure.
    Vind ik leuk
    san the man +1088
    maandag 15 oktober 2018 om 22:50
    Haha het is jong tegen jong het gaat om opleiden😂 maar om ff mee te doen BOERUHHH!!!!! Komaan mensen wat maakt het uit als er 3 het eerste halen is dat prima.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:59
    Hoppa weer drie punten op Ajax uitgelopen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9573
    maandag 15 oktober 2018 om 23:06
    Tuurlijk is PSV beter, zijn afgelopen jaar kampioen in de O 17 en 19 en kampioen van Nederland ! Score had alleen veel hoger uit moeten vallen. ajax viel me tegen zeg. Joelleke komt er wel.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 23:28
    als je 14 man mis vanwege interlands,is een beetje te begrijpen dan nog hadden ze minimaal gelijk moeten spelen met de nog jongere jongens die ze in het veld hebben gezet
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:29
    PSV miste ook een compleet elftal.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 07:38
    Zeker mist PSV veel spelers maar hebben gelukkig nog genoeg kwaliteit over. Dat blijkt maar eeer
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:03
    ook 14 spelers?als je de westrijd zag zag je duidelijk het kwaliteit verschil dat de jonkies van ajax meer kwaliteiten hebben
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
    Ja, ook een compleet elftal. En vandaar dat de 019 en 017 kampioen zijn geworden..
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:48
    Haha losertje Jong Ajax was de betere waar heb je het over je hebt de wedstrijd duidelijk weer niet gezien haha
    Vind ik leuk
    FACT +2406
    maandag 15 oktober 2018 om 23:22
    En terecht!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:49
    😂😂😂
    Jij bent al jaren zo lachwekkend hier😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:10
    Jullie noemen het een topper? Ondanks dat ik PSV fan ben slaat de titel “topper” nergens op, dat is belachelijk en doet de clubs die echt de top bezetten te kort!!! Belachelijke nieuwskop dus.
    Vind ik leuk
    peewee +53
    dinsdag 16 oktober 2018 om 06:10
    Proficiat PSV ... maar Ajax mist 14 basisspelers???
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    dinsdag 16 oktober 2018 om 07:09
    Dat er serieus mensen hier druk om maken. Heeft ajax dit jaar uberhaubt al van psv gewonnen? ;-)
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:45
    Tsja Jong PSV wint van Jong-Jong AJAX (14 afwezigen!) of AJAX O19......... Hoe moeilijk kan het zijn om tijdens interland periodes de competitie stil te leggen. Op voorhand weet je als KNVB deze data en kun je er toch simpel omheen plannen. Dit is echt weer een KNVB fiasco
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws