Jong PSV komt terug van achterstand en wint mini-topper tegen Jong Ajax

Jong PSV komt terug van achterstand en wint mini-topper tegen Jong Ajax

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 21:52ma 15-10-2018 om 21:52

Jong PSV heeft maandagavond de mini-topper tegen Jong Ajax in zijn voordeel beslecht. De ploeg van Dennis Haar kwam voor rust op achterstand, maar wist uiteindelijk het voorbeeld van de Eindhovense hoofdmacht te volgen en hield de drie punten op Sportpark De Herdgang.

Beide beloftenteams hadden last van de interlandperiode. Jong Ajax miste liefst veertien internationals en in beide dug-outs zaten slechts vijf wisselspelers. De ploeg van Michael Reiziger wist na een kwartier spelen de score te openen. Aanvoerder Teun Bijleveld legde aan van afstand en verraste doelman Mike van de Meulenhof: 0-1.

De thuisploeg wist zich echter meteen te herpakken. Matthias Verreth ging in het strafschopgebied naar de grond, arbiter Jannick van der Laan wees naar de stip en Ramon Pascal Lundqvist zorgde voor 1-1. Verreth raakte vlak voor rust de paal, maar Jong PSV sloeg kort na de hervatting alsnog toe. Joël Piroe ontsnapte na een counter aan de buitenspelval en tekende de 2-1 aan.

Jong Ajax ging in de spannende slotfase op zoek naar de gelijkmaker en kwam meerdere keren nog gevaarlijk dichtbij. Quinten Maduro en Mitchel Bakker probeerden het van afstand, maar troffen de lat. Jong PSV moest vijf minuten aan extra tijd overleven, maar klimt naar een gedeelde achtste plek in de Keuken Kampioen Divisie. De Eindhovenaren hebben nu veertien punten, Jong Ajax doet het met één punt minder.

Plaats een reactie

maandag 15 oktober 2018 om 21:54
Met dank aan scheidsrechter.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 21:54
Jij bent vast een ajaxfan
Vind ik leuk
Clutchy +1184
maandag 15 oktober 2018 om 21:58
En jij bent vast een PSV-Fan ;)
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:08
Fan? Schei toch uit.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:07
jij vast een counter psv er !
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:55
Tweede plaatsen tellen niet hahahahaa,gewoon weer verloren,en maar kritiek leveren,waren jullie echt zo goed dan moeten jullie toch altikd winnen.
Maarja feiten liegen niet,wederom verloren.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:02
Doordat ze 14! Spelers misten
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:04
Feit blijft,jullie zijn gewoon loosers,punt.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:09
Te eerst ben ik voor AZ.

Ten tweede.
Kijk naar de hoeveelheid titels Ajax heeft?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:48
Ajax ouwe koeien kwestie van tijd,en als jij voor AZ bent,hahaha gecondoleerd.
Wel schattig.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
Gelukkig heb ik geen haat... En drift... Laat staan een frustratie, zoals jij dat hebt.

Ik hoop ook dat je naam bedoeld is als je zus en niet Jezus
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:56
Als je elk geintje serieus neemt in het leven,ga je het niet makkelijk krijgen.Jezus houd van jou net als ik.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:08
Jezus naam misbruiken, dat is wat jij doet
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:12
Dan ken je mij nog niet echt maat.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:24
Hoeft ook niet.
Maar je misbruikt zijn naam wel.
Jezus maakt geen uitzondering.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:44
Jezus is nou eenmaal voor psv,iedereen roept psv heeft geluk bla bla bla,ik noem het geen geluk,psv is gezegend.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:48
Ik benniewies... Jij helemaal niet.
Onze lieve zoon van God kiest geen partij.

Misschien de bijbel eens nalezen.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 09:50
Jij bent zeker een kerkganger,mischien moet jij even de bijbel lezen.
Jij gaat mij echt niks wijs maken over de bijbel hahaha,ik leef de bijbel.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
woensdag 17 oktober 2018 om 11:30
Als ik zeg Elim
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:24
Uit het oude testament exodus,ik hoop alleen niet dat je bij die geloofsgroep zit,want als je de bijbel kent weet je dat er geen een geloofsinsituut uit god is,allemaal poppenkast,de ware gelovigen zijn de kerk.
Die geloofsinstituten zijn allemaal slappe aftreksels van de tempel na Jezus.
In de laatste dagen zal er veel misleiding zijn,die zelfs als het kan de elite zullen misleiden,hoop niet dat jij er zo een bent,want ware gelovigen rennen van deze instituten weg,Jezus deed niet voor niks zijn best om dat allemaal af te breken,alleen mensen laten zich wederom misleiden om weer achter deze misleiders aan te hollen omdat ze de bijbel wel lezen maar niet kennen. Ze zijn verblind voor de waarheid. Jezus vertelden,aan de hand van hun vruchten zult gij hen herkennen,dit ging over de wolven in schaapsklederen,en kijk naar de vruchten van de geloofsinstituten,vindt je het gek dat mensen niet meer willen geloven,ze geven God de schuld van wat deze wolven in schaapsklederen doen.
En zo kan ik nog uren doorgaan,ware gelovigen zijn de kerk,jammer dat er mensen zijn die deze term misbruiken voor eigen gewin. Als ik zeg dat Jezus voor psv is weet je toch ook wel dat dat als geintje bedoeld is,want dit spelletje is totaal onbelangrijk,de echte race is het leven,en we lopen allemaal dezelfde race,of je er nu in gelooft of niet.
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:49
Jezus is voor PSV.... Hoe ziek kan je zijn
Vind ik leuk
phritzzz +3006
woensdag 17 oktober 2018 om 01:46
Ge benniewies gij!
Jezus mag blij zijn dattie voor PSV is.....
en je zus ook ;)
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:16
Grootste looser ben je zelf, als je anderen looser noemt.
Vind ik leuk
Castromann +8302
maandag 15 oktober 2018 om 21:57
Wat een talenten bij ajax 1 en bij jong ajax..... daar kan niemand tegen op.
Of zou toch Eindhoven de voetbalhoofdstad zijn.
Psv-ajax 3-0 + jong psv-jong ajax 2-1.
😋😁
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
maandag 15 oktober 2018 om 22:10
Natuurlijk is Eindhoven De voetbalhoofdstad van Nederland.
Helaas hebben we niet veel concurrentie meer.....
Eindhoven de gekste!!!
Vind ik leuk
slechtekont +4838
maandag 15 oktober 2018 om 22:12
Het is dat Ajax een paar enorme kansen mistte, qua veldspel was het bij PSV niet best.

Maarja, dat tegen het b-team van Jong Ajax. Best knap..
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
maandag 15 oktober 2018 om 22:14
Tegen het C team van PSV bedoel je.....
Vind ik leuk
slechtekont +4838
maandag 15 oktober 2018 om 22:30
Op 2 namen na vaste ploeg van Jong PSV. Geen idee of er tussen PSV 1 en Jong PSV nog een derde ploeg voetbalt.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
maandag 15 oktober 2018 om 22:42
🤣🤣
Vind ik leuk
Adjab +1069
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:18
Niet goed opgelet Henkie of jij volgt de jeugd van PSV niet zo .
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:28
waren gewoon de reserve spelers van het eerste van psv! want zo veel goeden voetballers heef psv 1 niet!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:25
het c team van psv? met 19 en 21 jarigen? tegen Ajax waar de meeste 16 en 17 jaar waren!! waar wie heef eigenlijk de titel jong psv of jong Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:58
Mis is mis.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:12
Voetbalhoofdstad? verzin wat beters.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:13]
Vind ik leuk
tannat +15676
maandag 15 oktober 2018 om 22:39
Eindhoven Voetbalhoofdstad houden we lekker. Iets wat en goed is en waar is hoef je niet te veranderen...
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
maandag 15 oktober 2018 om 22:42
Stad? Dat gehucht? Den Bosch is een boerengat en Eindhoven is wat eruit komt.
Vind ik leuk
tannat +15676
maandag 15 oktober 2018 om 22:46
Zegt jantje uit purmerend ... hahaha
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
maandag 15 oktober 2018 om 23:03
Tuurlijk mannetje. Wat jij wil.
Vind ik leuk
LOZGUTI +648
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:36
Wat betekend het nou echt WZ020WZDB

Wij Zijn 020 Wij Zijn De Beroerdste


Kan me namelijk niet voorstellen dat je de beste bedoeld want dat zijn jullie al jaren niet meer
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:47
Wat jij wil. Maar als we dan toch beginnen dan betekend LOZGUTI voor mij:
Laveloos
OnderZeikende
Gedragsgestoorde
Uitgezogen
Transeksuele
Idioot
Vind ik leuk
LOZGUTI +648
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:55
Die is goed
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 23:21
het enige goede aan Adam is de trein uit Eindhoven
Vind ik leuk
Entombed +1265
maandag 15 oktober 2018 om 23:52
Trein naar Eindhoven. Wanneer je Theo citeert, ff goed doen.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:23
kinderhart is snel gevuld.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:16
Een kinderhand nog sneller.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:30
hij bedoeld de voetbal hoofd stad van Brabant!!
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:48
🤣🤣 van Gemeente Eendhoven… je weert wel waar dat Pislip Stadion staat
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 22:28
en dan PSV ook nog een paar basisspelers missen vanwege Jong-Oranje
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
maandag 15 oktober 2018 om 22:43
Ajax de hele selectie
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 22:47
er liepen er twee van tien miljoen bij
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:44
Jong Ajax speelde gewoon goed hoor, 2de helft verdiende het de 2-2 maar dat is voetbal je kan dan ook verliezen, wat een ophef allemaal haha
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:51
Ze waren inderdaad veel beter. Jammer dat die gastjes ze niet af konden maken. Maar ik vind het toch knap. Op twee na waren het jongens uit de andere lichtingen omdat Jong Ajax Interlands moest spelen. Maar goed met dat kut countervoetbal loop je het risico. Lafzakken in Eendhoven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:36
ja je zeg het goed een paar 2 spelers dus !!! Ajax miste 7 spelers!!
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:40
dat zegt genoeg hoe slecht je op de hoogte bent
en dat is geen excuus
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:53
14 zelfs buiten de 7 basisspelers.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:29
geef gewoon is toe dat ajax gewoon een veeeeel betere jeugdopleiding heeft dan psv zelf Gerbrands geef het toe.
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:38
jullie beter wij slimmer
met winnen van titels
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:47
Moet ik hier nu op reageren?kwestie van tijd dat zelfs psv ajax niet meer kan bij blijven en dat weten ze daar.
Vind ik leuk
MeAgain +6856
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:11
Haha, PSV komt er juist steeds meer aan. Het enige voordeel dat Ajax nog heeft is de naam.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:54
Wat jij wil… beter met schijtbakken countervoetbal. Het is maar waar je een nat plassertje van krijgt.
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:57
van de volgende schaal
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1540
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:21
Die komt er toch niet dit seizoen. Dat weet ik heel zeker.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:41
Waarom ze tegen elkaar laten spelen als bjvooorbeeld Ajax 15 spelers mist ivm interlandverplichtingen. Ik neem aan dat PSV er ook wat mistte.

Resultaat is dat de uitslag ban decerdstrijd nietszeggend is en het kinderachtige gedoe over en weer onnodig.

Maar ach, hier op VP hebben weinig leden verstand...
Vind ik leuk
Joey2000 +375
maandag 15 oktober 2018 om 22:46
Psv 019 ging laatst weer flink kopje onder tegen Ajax 019, dus staat nu 2-1;)
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 22:49
onder 17 won ook dus 3-1
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 22:51
en de f1 en de f2 c1 c2 c3 ga zo maar door met die onzin
Vind ik leuk
Joey2000 +375
maandag 15 oktober 2018 om 22:53
Ajax zijn kabouters zijn wel beter haha.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:58
Ja joh, voetbalhoofdstad. 😂 Er is maar 1 hoofdstad in Nederland en we weten allemaal welke stad dat is. Hou toch op met die zelfbenoemde titel. In Europa kent niemand Eindhoven, want ze hebben Europees nog niks gepresteerd. Hoe kun je jezelf dan voetbalhoofdstad noemen?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:24
Is dat Amsterdamse logica? Praten over 1 hoofdstad in NL en vervolgens dat moeiteloos projecteren op PSV als voetbalhoofdstad van heel Europa?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:17
Voetbalhoofdstad is in mijn opinie een zelfbenoemde status van een club uit een stad die Europees helemaal niks voorstelt... Daarnaast moet je beter lezen. Ik heb voetbalhoofdstad van Europa niet genoemd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Bullet +3261
maandag 15 oktober 2018 om 23:24
Je hebt duidelijk niet gekeken vanavond. Ik was overigens, als ajacied te gast in Ehv op de Herdgang. Wat gezellig.
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:42
Dan was jij de enige Bullet ik heb er geen zien juigen
Vind ik leuk
Bullet +3261
dinsdag 16 oktober 2018 om 05:35
Waren er heel veel in de hoek waar ik (helaas) moest staan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:33
juigen?
Hoe doe je dat?
Vind ik leuk
Adjab +1069
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:16
Dat dit Jong PSV zoveel moeite had en eigenlijk niet verdiende om te winnen tegen een veredeld jeugd team van AJAX zegt genoeg over de talenten in Ajax jeugd teams
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:20
je heb toch gezien dat Ajax met 16 en 17 jarigen de boven liggende partij was! tegen psv 19 en 21 jarigen!! dat was het dat de doorslag gaf!!! maar probeer maar eerst kampioen te worden met jong psv ! Ajax heef de titel al in bezit ! en dat lukt jong psv nooit
Vind ik leuk
MeAgain +6856
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:59
Met neres en casiera toch?
Hoeveel miljoen hadden jullie toen in het veld staan?

Dat is een gekochte titel. Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Benniewies +2024
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
Goh drank op? Ajax miste 14 spelers ivm met interlands.
Dus talent zat. Jullie spelers werden niet opgeroepen. Worden ze opgeroepen dan hebben ze een fake blessure
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:15
Het word inmiddels als buitenstaander gewoon komisch wat er allemaal gebeurt op VP. We wachten nog steeds op de eerste Ajacied die zegt jongens goed gespeeld jullie speelde beter vandaag tot de volgende keer
Vind ik leuk
base +2357
maandag 15 oktober 2018 om 22:28
Wel opvallend dat je het alleen over AJAX supporters hebt maar jij bent zeker niet partijdig?
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Bullet +3261
maandag 15 oktober 2018 om 23:27
Was wezen kijken, Ajax was wel echt beter hoor.
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 22:33
wen er maar aan dan
Vind ik leuk
buddha +9982
maandag 15 oktober 2018 om 22:49
SJAAK ?
Vind ik leuk
jorn008 +126
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:06
En je hoopt zeker ook dat Jong PSV degradeert Sjaak?
Vind ik leuk
Niels92 +31450
maandag 15 oktober 2018 om 21:56
Vooral de tweede helft was vermakelijk, Ajax had zeker een gelijkspel verdiend, helaas nipt verloren :(
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 21:56
Volledig terechte winst van PSV.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:32]
Vind ik leuk
Clutchy +1184
maandag 15 oktober 2018 om 21:57
Haha en toch nog achterstand op Jong Ajax ;)
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 21:58
Eindstand 2-1
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 21:59
Hoezo achterstand
Heb je nog niet op 830 gekeken
Vind ik leuk
slapss +4031
maandag 15 oktober 2018 om 22:01
Nee hoor. Jong PSV heeft 1 punt meer dan jong ajax.
Vind ik leuk
Clutchy +1184
maandag 15 oktober 2018 om 22:06
Nu je het zegt ;), was nog niet bijgewerkt dankjewel!
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:16
PSV heeft anders gewoon 1 punt meer als jong Ajax hoor
niet dat dit belangrijk is , want het gaat erom dat talenten zich ontwikkelen , Ajax was zeker niet minder als PSV , maar je zit er langs als je zegt dat PSV een achterstand heeft in de competitie op Ajax
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 15 oktober 2018 om 23:03
9. Jong PSV 9 4 2 3 14 17-18
10. MVV Maastr. 9 4 2 3 14 8-10
11. Jong Ajax 9 4 1 4 13 15-12
12. Roda JC 9 4 1 4 13 11-14
van 13 naar 9
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 23:04]
Vind ik leuk
Niels92 +31450
maandag 15 oktober 2018 om 21:59
Dan heb jij de wedstrijd niet gezien haha! Ajax had een gelijkspel verdiend, Ajax kreeg ook de meeste kansen maar miste de effectiviteit voor de goal :(

Onzin dus met je terechte winst!
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 22:01
Efficientie is the way to win
Vind ik leuk
Niels92 +31450
maandag 15 oktober 2018 om 22:03
Nogmaals jij hebt de wedstrijd niet gezien, anders kom je niet met die onzin aanzetten :) Jij was zeker te druk met die achterlijke toeter van je tussen het publiek? :)
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:18
nee gelijkspel was terecht geweest , al vind ik het wel weer vreemd dat de KNVB zo'n wedstrijd laat spelen in een interland weekeinde , de beste spelers van beide clubs waren er niet bij , dus deze wedstrijd geeft totaal geen beeld van wie de beste is van de 2
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:55
Jij bent vaak objectief Millwall, kan dat wel waarderen van je! Ik heb de 2e helft gezien en Ajax verdiende die goal.Maar er waren zoveel afwezigen. Bij Ajax al 14! Bij PSV ook ongetwijfeld wat afwezigen.
Vind ik leuk
3Bier +11607
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:28
Dat is ook totaal niet belangrijk wie nu de beste van de 2 is. Alleen voor de VP kindjes hier. Het gaat er om welke van deze jongens het eerste gaan halen. Ik heb liever dat Ajax speelt met 17 en 18 jarigen en 10e wordt, dan kampioen worden met jongens als Cassiera, Siem de Jong etc.
Dat iedereen nu helemaal los gaat om een wedstrijdje tussen 2 jong teams gaat weer helemaal nergens over. Zegt weer alles over het niveau hier.
Even nog een verzoekje aan je. Ik weet niet of je vaak op de Herdgang komt maar zou je bij die toetergast even de toeter in zijn strot willen douwen? Alvast bedankt!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:32
hahaha , ja ik kom wel regelmatig op de herdgang , maar alleen voor trainingen en jeugdwedstrijden
maar als ik hem zie , zal ik het doen
heb er zelf ook een hekel aan als er iemand met een toeter in mijn oor staat te blazen
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:43
Niels als je de effectiviteit voor de goal mist verdien je helemaal niets. Het enige wat telt zijn doelpunten.
Vind ik leuk
Babelagtig +1051
maandag 15 oktober 2018 om 21:59
Ja man ..welgeteld 2 schoten op doel...
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 22:00
Dat heet efficientie maar dat kennen jullie niet 🤣
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:01]
Vind ik leuk
Babelagtig +1051
maandag 15 oktober 2018 om 23:06
Ach ja...met 14 afwezigen nog zon pot op de mat leggen en alleen door pech verliezen geeft hoop voor de toekomst
Vind ik leuk
alaaf +1913
dinsdag 16 oktober 2018 om 07:06
Hou je daar maar aan vast dan 🤣
Vind ik leuk
Wilex +2118
maandag 15 oktober 2018 om 22:12
De kleuterklas vandaag bij Ajax met 14 afwezige was veel beter dan psv.
Uiteraard 2 counters van psv, het word er met de paplepel ingegoten en een Ajax met 2 keer ondermeer op de lat waar die er nooit meer in wilde.
Ik zie gezien de omstandigheden Ajax als de morele winnaar, de stand in de kk divisie interesseer mij niet zoveel, het spel en de ontwikkeling van de spelers des ter meer.
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:13
Morele winnaar. Hahahaha...
Vind ik leuk
Vowtar +6083
maandag 15 oktober 2018 om 22:34
Kijk maar wie het laatst lacht. Die drie morele punten zullen aan het eind van de rit misschien wel het verschil maken ;-)
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 22:15
Ontwikkel nog maar lekker ff verder en geniet maar van het achterhaalde voetbal dan pakt psv de prijzen wel! Het gaat erom dat je wint en niet de manier waarop!
Vind ik leuk
base +2357
maandag 15 oktober 2018 om 22:32
Achterhaald voetbal speelt PSV al 2 jaar Europees vandaat ook geen wedstrijd meer gewonnen na kwalificatie wedstrijden.
Vind ik leuk
alaaf +1913
maandag 15 oktober 2018 om 22:34
Wij pakken tenminste nog prijzen 🤣
Vind ik leuk
base +2357
maandag 15 oktober 2018 om 22:40
Wij komen tenminste nog in Europese finales.
Vind ik leuk
tannat +15676
maandag 15 oktober 2018 om 22:45
finaleS?
Hahaha
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:36
Zo, dat zijn 2 hele wedstrijden.
Vind ik leuk
base +2357
maandag 15 oktober 2018 om 22:42
Bedoel je die 2 die jullie vorig jaar niet van amateurs konden winnen?
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 23:34
Waren geen amateurs maar leuk geprobeerd...
Vind ik leuk
Wilex +2118
maandag 15 oktober 2018 om 22:39
Wie blijven het doen zoals we het altijd gedaan hebben, dat maakt onze club zoveel groter en legendarischer dan dat alaaf counter zooitje van jou, daar veranderen een paar ongelukkig verspeelde titels de laatste jaren niks aan.
Ook voor jullie zijn we nog steeds niet te evenaren en nooit meer in te halen en dat komt niet door onze laffe speelstijl door de jaren heen.



Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 23:36
Zoveel groter en dan toch iedere keer weer afgetroefd door dat provincieclubje...
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
mooi stom dat ze er steeds weer intrappen
Vind ik leuk
Pietje2015 +15699
maandag 15 oktober 2018 om 21:56
Ajax was heer en meester.
2-8 was een juiste weerspiegeling van deze wedstrijd.
De "lat" van psv heeft het zwaar te verduren gehad.
Vind ik leuk
Twanno17 +108
maandag 15 oktober 2018 om 21:56
jong PSV speelde met veel meer spelers met KKD ervaring en werden nog weggespeeld door Jong Ajax.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:10]
Vind ik leuk
Vak-T +1159
maandag 15 oktober 2018 om 21:58
Miep miep.......
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
maandag 15 oktober 2018 om 21:57
Wij zijn PSV, wij zijn.... nee, dat zou arrogant overkomen.
Vind ik leuk
3Bier +11607
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:33
Precies!
Beter kan je zeggen dat jullie kampioen worden, de plattekar alweer klaar gemaakt kan worden, dat Eindhoven de voetbalhoofdstad is, etc. Dat komt veel minder arrogant over. Zeker als je uit Brabant komt.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:57
En als je niet uit Brabant komt?
Vind ik leuk
3Bier +11607
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:03
Dan is het arrogant, sorry. Alleen Brabanders kunnen dit soort dingen roepen zonder als arrogant te worden bestempeld. Het is niet anders... Maar er valt mee te leven hoor!
Vind ik leuk
Shelbourne +5423
maandag 15 oktober 2018 om 21:58
Natuurlijk
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
maandag 15 oktober 2018 om 21:59
Wat een luizenclub is het ook... counteren en de nodige mazzel... het zit verweven in de hele club...
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
dinsdag 16 oktober 2018 om 05:04
Voor het Nederlands elftal juichte je nog toen ze met dezelfde speelwijze de Duitsers versloegen.
Je bent selectief verontwaardigd.
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:28
Je moet niet zoveel snuiven idioot... ik heb helemaal niet gereageerd op de wedstrijd tegen Duitsland... Ik vind juist het Nederlands team geflatteerd heeft gewonnen.. en zeker niet des Nederlands heeft gespeeld... hebben wel een prima perspectief.. Ik heb gewoon helemaal niets met de speelwijze en de wijze waarop PSV ieder team laat spelen en dat ze van hogere machten blijkbaar ook nog het nodige geluk mee krijgen iedere pot.
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:27
Gewoon op inhoud blijven reageren en niet persoonlijk worden.
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:34
Als ik wordt beticht van een opmerking welke ik totaal niet geplaatst heb dan denk ik dat ik het recht heb om iemand idioot te noemen.. en verder geef ik helder aan dat ik niet zo n voorstander ben van reactievoetbal, countervoetbal, resultaatvoetbal, omschakelingsvoetbal... hoe mooi dat soms wordt uitgevoerd... zie Nederlands elftal bv van de week.
Ik zie meer in het vastzetten en pressen van tegenstanders en combinatievoetbal.. puur een persoonlijke voorkeur
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:52
Je hebt nooit het recht iemand die je niet kent idioot te noemen.
Door dat te doen geef je blijk van je opvoeding.
Het 2de deel van je antwoord kan ik wel wat mee.
Waarschijnlijk hebben we gewoon niet het materiaal om anders te spelen en is dit dus de beste strijdwijze.
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:17
Sorry...ik ken jouw opvoeding niet, ik gebruik geen ziektes of andere ziekelijke scheldwoorden... maar ik vind iemand die een ander beschuldigd van iets wat hij of zijn niet heeft gedaan wel degelijk een idioot.. niets mis mee... maar als je liever een ander woord wilt ook prima, oen.... maar niet iemand zomaar beschuldigen van iets, vind ik kwalijker dan iemand een idioot noemen.. anyway... genoeg.. punt gemaakt aan beide kanten
Vind ik leuk
kees ee +695
maandag 15 oktober 2018 om 22:01
. . . ook, alweer !!?
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
maandag 15 oktober 2018 om 22:01
Ach gut, alweer
Vind ik leuk
Lucien1978 +6241
maandag 15 oktober 2018 om 22:03
Volstrekt logisch. De jeugdopleiding in eindhoven is op dit moment de beste
Vind ik leuk
Iggy +4116
maandag 15 oktober 2018 om 22:10
Zoals gewoonlijk verkondig je weer pure lulkoek.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
maandag 15 oktober 2018 om 22:35
Ow ja joh!?
Vind ik leuk
base +2357
maandag 15 oktober 2018 om 22:33
Vandaar nog nooit de prijs van beste jeugdopleiding gewonnen maar toch zijn ze in Amsterdam arrogant. 😂😂
Vind ik leuk
Lucien1978 +6241
maandag 15 oktober 2018 om 22:44
Dat is het verleden dit het heden.

Vroeger was Ajax de club van Nederland tegenwoordig is dat al jaren Psv
Vind ik leuk
Objectief1 +2702
maandag 15 oktober 2018 om 22:06
PSV 1 wint jong psv wint. Ongelooflijk die progressie in Eindhoven
Vind ik leuk
Wouta80 +926
maandag 15 oktober 2018 om 22:07
Lekker “objectief”
Vind ik leuk
Objectief1 +2702
maandag 15 oktober 2018 om 22:10
Dat zijn keiharde feiten dus zeker objectief
Vind ik leuk
Ginovanni +20624
maandag 15 oktober 2018 om 22:19
Goed, hoor. Hulde aan PSV!👍

Is Ajax O19 - PSV O19 ook al gespeeld?

Zo ja, wat was daar de uitslag van? U is nl altijd op de hoogte van die jeugd wedstrijden, vooral als het op 'kontje klop'
uitslagen gaat......😜
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:19
Hoezo is het een feit dat dit progressie is? Waarin zit die progressie dan?
Vind ik leuk
Niels92 +31450
maandag 15 oktober 2018 om 22:22
Voor een kereltje zoals objectief is het natuurlijk best fijn dat jong PSV heeft gewonnen, zo kon ie weer even op de site reageren, anders zie je hem niet :)
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:23
T is voor zulke jochies natuurlijk ook wel mooi dat hun clubje stunt tegen het grote Ajax..
Vind ik leuk
Objectief1 +2702
maandag 15 oktober 2018 om 22:24
Prijzen natuurlijk. Ik snap dat je dat als ajacied niet in wilt zien maar PSV pakt de laatste jaren verreweg de meeste prijzen. Inmiddels is Eindhoven voetbalhoofdstad geworden. Dat moet toch pijn doen bij de gemiddelde ajacied.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:26
Ah dus eigenlijk is het geen 'progressie' maar slechts iets van mogelijke 'continuïteit'.

Vind ik leuk
Objectief1 +2702
maandag 15 oktober 2018 om 22:31
Nee progressie meer prijzen in Eindhoven . Bij Ajax is het continuïteit immers net zoveel prijzen als vier jaren geleden. Nul plus nul blijft nul in Amsterdam. Niks plus niks blijft helemaal niks in Amsterdam
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:46
Laatste 9 jaar 4 titels in Amsterdam en 3 in Eindhoven.

Jij bent gewoon lachwekkend en alles behalve objectief
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 01:06
En ondertussen worden onze talenten voor tig miljoen verkocht en zitten alle scouts op de tribune en breken bij ons talenten door, en bij Psv komen alleen maar talenten door die in de Ajax opleiding hebben gezeten haha en dan durven te stellen dat Psv een betere opleiding heeft haha objectief lult maar wat...
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 01:05
En ondertussen worden onze talenten voor tig miljoen verkocht en zitten alle scouts op de tribune en breken bij ons talenten door, en bij Psv komen alleen maar talenten door die in de Ajax opleiding hebben gezeten haha en dan durven te stellen dat Psv een betere opleiding heeft haha.....
Vind ik leuk
APE +250
maandag 15 oktober 2018 om 22:15
Nou nog ff in Europa aub. Of moet ajax alle puntjes maar weer bijelkaar sprokkelen, zodat jullie ook volgend jaar weer lekker europees kunnen spelen.
Vind ik leuk
Objectief1 +2702
maandag 15 oktober 2018 om 22:18
Jullie? Ik ben objectief. PSV heeft de poule des doods dus ja dat wordt voor elke club lastiger punten pakken.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:20
Voor de overige clubs is dit niet bepaald een poule des doods.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:29
Hahaha
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:26
Bedankt!
Vind ik leuk
APE +250
maandag 15 oktober 2018 om 23:53
Ja bedank ons maar, want zonder Ajax stel dat psv geen ene kut voor. De enige echte prijs die jullie gewonnen hebben( ec 1) stonden er nog 4 oud Ajacieden in de basis.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 23:56]
Vind ik leuk
2-1 +1060
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:20
Nou, zonder PSV stelt Ajax ook geen kut voor hoor....
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
dinsdag 16 oktober 2018 om 05:05
Ajax moet het tegenwoordig nationaal hebben van het vrouwenteam.
Ach ja.
Vind ik leuk
Wouta80 +926
maandag 15 oktober 2018 om 22:06
Engeland 3-0 voor tegen Spanje, lijkt me spannender nieuws...
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:11
En het was nog lang onrustig op het VP forum ...
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:29
Haha enig wat ik zie zijn bijna alleen Ajax fans die reageren...
Vind ik leuk
3Bier +11607
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:36
Ja inderdaad. Die reageren allemaal op elkaar?
Vind ik leuk
Gyrosregime +2565
maandag 15 oktober 2018 om 22:15
Lekker belangrijk dit.. ik zie de wedstrijden van Jong Ajax en PSV toch als oefenwedstrijden waarin die jongens nog veel fouten mogen maken ..
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:18
De provincieclub uit Eindhoven won tegen het grote Ajax.
En dat is te merken aan de reacties hierboven.
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:19
Mooi he ?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:20
Het maakt Ajax inderdaad weer groter dan dat het al is.
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:22
Blijkbaar vond jij het heel belangrijk dat je clubje groot is. Comprnsatiegedrag?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41749
maandag 15 oktober 2018 om 22:24
Ik constateer het slechts. Gezien je profielnaam begrijp ik nu dat je je wat aangesproken voelt. Excuses daarvoor.
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:33
Die snap ik niet. Ik voel me aangesproken dat Ajax de grootste club is ?
Natuurlijk is Ajax de grootste club maar toch geen reden om er dan maar supporter van te worden?
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
maandag 15 oktober 2018 om 22:48
Mij niet kopiëren he, dat zeg ik altijd het grote PSV....
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:48]
Vind ik leuk
munkikiii +2106
maandag 15 oktober 2018 om 22:19
Zit nog even fox te kijken hè wat een slapzak is die gast van de redactie van telegraaf
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:20
Tja kun je nagaan als die 14 spelers die ze missen erbij waren omdat ze interlands moeten spelen,was het waarschijnlijk een stuk makkelijker voor Ajax
Vind ik leuk
2-1 +1060
maandag 15 oktober 2018 om 22:24
Gelukkig mistte PSV niemand...
Vind ik leuk
Dorzon +4444
maandag 15 oktober 2018 om 22:23
Waar is de tijd gebleven dat de ajax jeugd altijd wint
Vind ik leuk
san the man +1116
maandag 15 oktober 2018 om 22:52
Is die er ooit geweest dan? Maar nogmaals bij de jeugd gaat het niet om winnen. Snap voor Ajax wel omdat het eerste geen prijzen pakt. Maar dan nog winnen is in de jeugd niet belangrijk.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:25
Wel competitie vervalsing
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:28
Vond Ajax met mate nog aardig spelen!
14 man missen en dan nog een beter positiespel spelen dan PSV vind ik netjes.
Alleen zie je wel dat die jochies dat dan net niet om kunnen zetten in doelpunten.
Toch een aantal talenten gezien waar ik best van heb kunnen genieten!
Timber, Bakker die sterk speelde en een Bijleveld dat goed is aan de bal.
Hoop dat ze dit seizoen nog wat stapjes zetten!
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
maandag 15 oktober 2018 om 22:36
De groeibriljanten op een hoop.
Vind ik leuk
100%PSV +3279
maandag 15 oktober 2018 om 22:46
Waarom speelde Eiting niet mee?
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 15 oktober 2018 om 23:07
Heitinga ? Is toch trainer ?
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:30
nee onder 19 is hij trainer,reiziger is de trainer van jong ajax
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:26
geblesseerd
Vind ik leuk
APE +250
maandag 15 oktober 2018 om 23:32
Die zit bij jong oranje, die zegt niet af met een zogenaamde lies blessure.
Vind ik leuk
san the man +1116
maandag 15 oktober 2018 om 22:50
Haha het is jong tegen jong het gaat om opleiden😂 maar om ff mee te doen BOERUHHH!!!!! Komaan mensen wat maakt het uit als er 3 het eerste halen is dat prima.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 22:59
Hoppa weer drie punten op Ajax uitgelopen.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 15 oktober 2018 om 23:06
Tuurlijk is PSV beter, zijn afgelopen jaar kampioen in de O 17 en 19 en kampioen van Nederland ! Score had alleen veel hoger uit moeten vallen. ajax viel me tegen zeg. Joelleke komt er wel.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:28
als je 14 man mis vanwege interlands,is een beetje te begrijpen dan nog hadden ze minimaal gelijk moeten spelen met de nog jongere jongens die ze in het veld hebben gezet
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:48
Haha losertje Jong Ajax was de betere waar heb je het over je hebt de wedstrijd duidelijk weer niet gezien haha
Vind ik leuk
FACT +2324
maandag 15 oktober 2018 om 23:22
En terecht!
Vind ik leuk
Nummertien +4842
dinsdag 16 oktober 2018 om 00:49
😂😂😂
Jij bent al jaren zo lachwekkend hier😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:10
Jullie noemen het een topper? Ondanks dat ik PSV fan ben slaat de titel “topper” nergens op, dat is belachelijk en doet de clubs die echt de top bezetten te kort!!! Belachelijke nieuwskop dus.
Vind ik leuk
peewee +75
dinsdag 16 oktober 2018 om 06:10
Proficiat PSV ... maar Ajax mist 14 basisspelers???
Vind ik leuk
Korm +38369
dinsdag 16 oktober 2018 om 07:09
Dat er serieus mensen hier druk om maken. Heeft ajax dit jaar uberhaubt al van psv gewonnen? ;-)
Vind ik leuk
Speedy +343
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:45
Tsja Jong PSV wint van Jong-Jong AJAX (14 afwezigen!) of AJAX O19......... Hoe moeilijk kan het zijn om tijdens interland periodes de competitie stil te leggen. Op voorhand weet je als KNVB deze data en kun je er toch simpel omheen plannen. Dit is echt weer een KNVB fiasco
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws