'Korotaev krijgt boete van 18 miljoen opgelegd in Dubai en overweegt beroep'

    'Korotaev krijgt boete van 18 miljoen opgelegd in Dubai en overweegt beroep'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:30

    Roda JC-eigenaar Aleksei Korotaev is veroordeeld tot het betalen van achttien miljoen euro aan een groep investeerders, meldt De Telegraaf. De Russisch-Zwitserse zakenman is al ruim anderhalf jaar verwikkeld in een rechtszaak in Dubai.

    Korotaev investeerde in het voorjaar van 2017 een bedrag van vier miljoen euro in Roda JC. Fondsbeheerder Helin International beweert echter dat dit bedrag afkomstig is van een financiering aan één van de bedrijven van Korotaev. De zakenman zou bovendien een ongedekte cheque hebben uitgeschreven, een strafbaar feit in Dubai, waarvoor hij enige tijd in de gevangenis zat.

    Volgens De Telegraaf heeft het hof van beroep in Dubai na een slepende rechtszaak geoordeeld in het nadeel van de Roda-eigenaar. Korotaev moet het bedrag terugbetalen, dat door rente inmiddels is opgelopen tot liefst achttien miljoen euro, aan Helin. Zijn advocaat overweegt om tegen de uitspraak in beroep te gaan.

    Plaats een reactie

    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:34
    vp verdiep je eens ergens in voordat je het klakkeloos overneemt. hoe komen jullie in godsnaam bij een boete van 18 miljoen? dat is gewoon het geld wat helin heeft ingelegd plus rente. een boete is net wat anders.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    The Genius +3321
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:38
    jij weet meer...?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:38
    Hej Diekertjedap, had je al tijden niet gezien. Eerst zat je toch op VZ leugens te verspreiden over Roda? Al jaren roep je dat het goed gaat, Roda geen schulden heeft "wacht maar af", en opeens was je verdwenen, maar hier zit je dus. :)

    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:37
    volgens mij kom ik al een jaar of 5,6 niet meer op vz. maar je zult geheid gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:14
    Een jaar of 5, 6 niet meer op VP? Dat is dan een stuk minder lang dan dat je niet meer bij je club bent geweest.....
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:18
    ja, als de ratten onder de stenen vandaan komen kom jij ook weer tevoorschijn. dag malloot.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20
    Ja ja, daar ben ik weer (kiekeboe). Zeg ouwe reus, hoe is het er mee?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:22
    vraag me dat eind van de week nog maar eens zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:27
    Ik vraag het liever nu, ik maak me namelijk best een beetje zorgen om je nu je club is veroordeeld tot een zieltogend bestaan in de keuken kampioen divisie en alle hoop klaarblijkelijk is gevestigd op een vage Russische Zwitser waar we niet veel meer vanaf weten van dat hij ooit sierlijk van een duikplank kon afspringen.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:28
    nou kraai nog niet hoezee beste malloot. wacht nu deze week even af, anders kom je dadelijk zo dom over.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:35
    Ik kraai niet, ik toon slechts oprechte belangstelling. Als ik wacht tot eind van de week heb jij alweer een teleurstelling te verwerken gehad, al ben je daar vanzelfsprekend zelf wederom niet bij. Overigens lijkt het mij niet erg verstandig dat uitgerekend jij iemand voor dom gaat uitmaken, ouwe aardbeienplukkker dat je bent.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:36
    we spreken elkaar vrijdag weer, deal.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:37
    Oké, tot vrijdag.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:38
    ik ga ervan uit dat er vrijdag weer een artikeltje zal zijn, dus dat doen we dan daar.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:42
    Het is vrijdag, dus waar blijft dat artikeltje? Of heb jij jezelf weer eens in de maling laten nemen?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3119
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:20
    jij komt ook niet heel slim over eerlijk gezegd
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:52
    Verklaar je nader.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25249
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:57
    Diekertjedap...voor al uw financial solutions
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:21
    nee, beter schreeuwen zoals jij als je nog niet eens weet waar een en ander over gaat.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25249
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:36
    Ik schreeuw maar 1x per jaar...ergens in april of mei
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:32
    dat is jullie ook gegund, als die uit amsterdam maar niet zijn is mij alles goed.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25249
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:11
    Nu mag ik je
    Vind ik leuk
    henkvlis +4024
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:39
    Volgens de telegraaf,..........

    Ja en dan is het gelijk de waarheid??
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:01
    Een kleine kanttekening wel: Het betreft hier een civiele zaak, waarschijnlijk gebaseerd op de bestaande veroordeling van het hogere Gerechtshof. De veroordeling door dat gerechtshof wordt momenteel herzien, maar de dagen waarop dit behandeld en uitgesproken zou worden zijn in het afgelopen halfjaar om verschillende redenen naar een later moment verplaatst. Tijdens de laatste zaak die wél doorging kwam ook aan het licht dat er een grote kans was dat Korotaev daadwerkelijk onschuldig was, aangetoond met nieuw bewijs (vervalste handtekening).

    Natuurlijk ziet het er niet goed uit, maar zoals wel vaker geeft de Telegraaf slechts een deel van het verhaal om het sensationeler te maken.
    Vind ik leuk
    Martinnat +953
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:16
    Ik heb sinds 1995 tot 2015 de helft van Mn tijd daar doorgebracht , een goed land als je niks van doen heb met de locals , verdien , leef en wees rustig als je dat kan is het daar top , zodra je een zakelijk geschil krijgt met een local , kun je gelijk hebben maar in 99 van de 100 gevallen krijg je het nooit.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:21
    Ik weet wel dat promotie er niet inzit.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4507
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:38
    dat werd een paar jaar geleden ook gezegd, hoe dat is afgelopen hebben we gezien, niet?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:53
    Het zit er altijd in met de nacompetitie, maar de kans is niet groot idd. Maar wat heeft dit met Korotaev te maken?
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:15
    Niks, maar dacht zeg het ff. Het kan ook komen omdat ik al vanaf half 10 aan de pils zit.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:39
    Heel netjes.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:43
    Maar de Telegraaf (ik ben geen fan van ze) heeft een uitstekende financiële redactie en die zal wel geraadpleegd zijn. Vertel mij maar eens wat een schatrijke Rus moet in Kerkrade met een inwonertal van 45.000 bewoners. Z'n geld witwassen en dat bedoel ik speculatief want ik kan geen andere rede vinden.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:56
    Tja wat wil Gün met Fortuna, wat wil die Rus van Vitesse, wat wil een investeringsmaatschappij met Valletta?
    Korotaev is met Roda in contact gekomen door Stijn Janssen, een bevriende 'collega' in Dubai uit Spaubeek.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:01
    Ik gun Roda alle geluk van de wereld maar ik vind het wel allemaal een vreemde gang van zaken.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:08
    Ik ook hoor, vooral op deze manier. Ik geef gewoon aan dat er wel een oorzaak-gevolg relatie is en dat er ook geslaagde voorbeelden zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
    Maar bij die geslaagde voorbeelden kwam er niet opeens een onbekende dubieuze weldoener aanzetten, waar zijn bedrijf pas een dag voor het Roda nieuws een website gebouwd had. Dat was tevens het enige wat er over Korotaev bekend was. Hij komt één wedstrijd, pompt er 2 miljoen in en parkeert dan 2 miljoen bij een notaris. Dan horen ze een half jaar niets van hem en bleek hij vast te zitten vanwege de beschuldiging dat hij geld wat hij gekregen had om te investeren in Roda had gestopt. Nu blijkt dat hij 18 miljoen moet terugbetalen. Ik heb het idee dat het water Roda zo zwaar aan de lippen staat dat ze geen keuze hadden het geld te accepteren, en dit nog van de grootste crimineel hadden geaccepteerd. Natuurlijk wassen ze nu hun handen in onschuld, maar dat dit zaakje heel anders in elkaar zat dan bij andere clubs was al vanaf dag 1 duidelijk. Alleen Roda supporters (niet allen) deden alsof de grote verlosser gekomen was, en die hoop werd uitgesproken omdat Roda met de rug tegen de muur staat. Gaat dit verhaal niet door dat heeft Roda een flink probleem, ze hebben jaren op te grote voet geleefd waarbij de gemeente braaf de beurs trok. Dit is nu afgelopen, dus Roda rest niets anders dan zwaar bezuinigen, maar de gemeente wil natuurlijk de hypotheek en rente + andere leningen die ze voor Roda hebben overgenomen betaald zien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:41
    Klopt, maar we weten beiden het fijne er niet van.
    Vind ik leuk
    HanV +4374
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:46
    Het bedrag klinkt wel sensationeel. Als je 4 miljoen investeert dat je blijkbaar niet hebt en dat is (zeg) in anderhalf jaar door rente verhoogd tot 18 miljoen. Dat heb je het ongeveer over 225% rente op jaarbasis.
    Vind ik leuk
    Johnnie +763
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:05
    Dit is in de verste verte niet de waarheid. Helin heeeft 17,7 miljoen bij korotaevs bedrijf in beheer gedaan. Na een zakelijk geschil wil helin dit niet meer en moet korotaev hun geld uit handen geven, dan wel zijn zakelijke banden met hun beëindigen.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1630
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:40
    Toch wel een verassing dat zijn grootse plannen met Roda niet geheel uit de verf zijn gekomen....

    Zou Roda niet in de C.L. voetballen binnen afzienbare tijd ?

    Zal ook wel met geluk te maken hebben dan....
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:04
    Ze hebben nog paar jaar... 😬
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1630
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:21
    Tsja als je het zo bekijkt... ik ga het in ieder geval niet meer meemaken... (en ik ben nog geen 40 :-p)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:45
    Ambitieuze eigenaar Roda JC: ‘Binnen vijf jaar periodetitel pakken’

    Russische geldschieter droomt hardop over de nacompetitie

    6 februari 2017 door Jaap van de Venis

    De nieuwe eigenaar van Roda JC, de puissant rijke Rus Aleksei Korotajev heeft zijn ambities kenbaar gemaakt. Hij wil binnen vijf jaar met Roda JC een periodetitel pakken.

    “Als ik geen ambities zou hebben, was ik niet begonnen aan dit project. Ik wil binnen drie jaar terugkeren in de Jupiler League. Dan moet het met goed beleid mogelijk zijn om na twee jaar een periodetitel in de wacht te slepen.”

    De Rus droomt hardop over de nacompetitie: “Waarom zou Roda geen nacompetitie kunnen halen? Het is Go Ahead Eagles ook gelukt, en die staan momenteel onder ons. Met een paar gerichte verzwakkingen op cruciale posities moet het kunnen. We hebben niet voor niets Frank van Mosselveld aangetrokken.”

    Gaat prima.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:43
    Was te verwachten, had op goed nieuws gehoopt. Hij zal wel verder gaan procederen.
    Vind ik leuk
    NvC +4387
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:47
    Ik had goed hoop voor Roda toen het Korotaev nieuws brak. Maar ik heb steeds meer het gevoel dat het er niet meer van gaat komen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:07
    Waarom zou een Russische Zwitser een minderheidsaandeel in een zieltogende Nederlandse club nemen?
    Vind ik leuk
    NvC +4387
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:16
    Nou zijn nationaliteit is niet belangrijk, verder lijk me dat je dat aan hem moet vragen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:43
    Heerlijk naief :-)
    Het prototype dat in Nigeriaanse scammails trapt.
    Wat overigens niets met afkomst te maken heeft,
    Ik zou het ook verdacht vinden als een autoschadebedrijf
    uit Groningen een minderheidsbelang koopt in Roda JC,
    maar ik vrees dat je de achterliggende gedachte niet begrijpt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:36
    Er moet geld geparkeerd worden waarvan de herkomst op z'n minst gezegd dubieus is. Geloof mij, Roda is niet de enigste met deze constructie.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:46
    Dan neem je een anonieme creditcard. Je parkeert je centen toch niet bij een noodlijdende voetbalclub?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:10
    Je moest eens weten wat voor soort rare acties er gedaan wordt om geld weg te sluizen. Ik beschuldig niemand maar ik heb een hoop vragen zoals, wat doet een Rus in Kerkrade met 45 duizend inwoners die een profclub heeft dat in zwaar weer zit. Hij koopt Roda maar dan...…….?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:12
    FS United, de stichting van Frits Schrouff is eigenaar. Die Rus kocht 20%. Wat heb je aan 20%? Totaal geen zeggenschap.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:44
    Zal wel stoken zijn van de Televaag.
    Vind ik leuk
    denman21 +64
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:55
    100% namelijk de rechtzaak dient pas eind deze maand.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:58
    Is toch een schande, maar ja dat is die kut krant. In de oorlog waren ze al fout.
    Vind ik leuk
    3Bier +9734
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:58
    Zeker, dit is echt een item waar iedereen zich al jarenlang mee bezig houdt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:59
    Die krant is altijd al fout geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:50
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9156
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:05
    Flikker op joh
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:54
    Weet niet of korotaev het leest, maar met dat weektarief heeft ie die 18 miljoen zo bij elkaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:26
    Wat een gedoe zeg om die " Duitse " club.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:57
    Oppassen met wat je zegt anders komen we weer met onze Roda vliegtuigen je stad kapot maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
    Met deze opmerking hoop ik echt dat Roda JC nooit meer in de ED komt. Wat een Kut reactie zeg, veel erger als mijn reactie want jouw reactie heeft Rotterdam toen kapot gemaakt en jij ben daar trots op met je opmerking.
    Vind ik leuk
    Enkidoe +288
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:24
    Je lokt het zelf uit met een domme kinderachtige reactie.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:48
    Jank jank, enig sarcasme is je vreemd. Als je iets doms zegt kan je ook wat terug verwachten. Wat moet jij t zwaar hebben, als je alles zo serieus neemt. Je zou verwachten dat Rotterdam wel wat gewend qua internationaal gebied
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:32
    Niet alles wat jij schrijft vinden veel Rotterdammers niet leuk, dus niet alleen ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:00
    Zelfs al je dit humoristisch bedoelt is het een ongelooflijk domme opmerking.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:15
    Klopt is het ook, het slaat ook nergens op omdat Roda supporters geen Duitsers zijn en ook niks met de 2e wereldoorlog te maken hebben. Het accent lijkt er alleen op, aangezien het aan Duitsland grenst. Elke keer diezelfde generalisatie is een beetje vermoeiend, daarom dacht ik laat ik me eens "Duits" gedragen en een gevoelige snaar raken. Op internet moet je t niet zo serieus nemen. Ik vind het altijd wel leuk om iemand op de stang te jagen, als paus kan je dat niet zo vaak doen.

    Verder kan je op zo'n inhoudsloze reactie ook alleen maar iets stoms terugzeggen. Ik ga toch ook niet in Feyenoordtopics reageren van wat een gedoe bij die domme havenarbeiders/kakkerlakken. Heb je ook niks aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:18
    Je excuses zijn hierbij aanvaard.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31885
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:39
    Die zien we nooit meer terug.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:54
    Hij had toch niks verkeerd gedaan? Of, toch?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:59
    Het nieuws wisselt elke keer weer, de ene keer is hij onschuldig en is de handtekening door helin (andere partij) vervalst, nu weer dit bericht
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:07
    valse cheque uitschrijven etc is niets verkeerds in jouw ogen?
    Vind ik leuk
    Johnnie +763
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11
    Door specialisten aangetoond dat korotaev nooit een handtekening gezet heeft en hij vervalst is geworden.
    Vind ik leuk
    Johnnie +763
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:10
    Korotaevs bedrijf had 17,7 miljoen van helin in beheer om mee te investeren. Helin heeft, door de investering in Roda, geen vertrouwen in korotaev en heeft nu via een civiele zaak hun investering terug gevorderd.

    Met andere woorden het contract tussen korotaev en helin is verbroken, waardoor helin hun investering terug dient te krijgen. Is dus geen boete voor korotaev zijn eigen beurs(wel de rente die hij dient te vergoeden).

    Daarnaast is het dus een civiele zaak en niet de strafzaak waarin hij, aangetoond, vals beschuldigd bleek te zijn. Het terugdraaien van die veroordeling dient nog plaats te vinden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:27
    Nou als hij al 4 miljoen heeft uitgegeven van die 17,7 miljoen zal hij ze toch ergens vandaan moeten halen? Deze man lijkt gewoon een investeerder te zijn voor bedrijven en investeert geld van anderen. Het lijkt mij sterk dat hij zelf tientallen miljoenen heeft.
    Vind ik leuk
    Johnnie +763
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:44
    Dat is de vraag en hetgeen wat niet geheel duidelijk is. Maar dat maakt de zaak wel net iets anders dan hetgeen de telegraaf schrijft. De telegraaf schijft ook dat de woordvoerders van de beste man zeer positief gestemd zijn. Dat zal ook een reden hebben, maar die wordt voor het gemak niet aangedragen.

    Daarnaast denk ik dat die 4 miljoen niet terug hoeven. Als ik mijn geld toevertrouw aan een investeerder, dan vertrouw ik op zijn investering en neem ik eventuele mislukkingen op de koop toe. Dat is juist het risico van investeren.
    Vind ik leuk
    Broes +1021
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:15
    Ik denk dat die 4 miljoen wel degelijk terug moeten. Aan die deal en de handelwijze van Korotaev zit een luchtje dat niet lekker ruikt. Kind van de rekening is Roda dat een volgende financiële injectie van Korotaev wel kan vergeten.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:54
    Dus 4 miljoen is nu met rente 18 miljoen geworden?
    Geef mij even het adres van die bank door?

    Of is dat zo'n truc die de belastingdienst in Nederland ook uithaalt? Al die verschillende rentetarieven zijn veel te omslachtig dus om het makkelijk te maken plukken ze een percentage uti hun hol wat echt helemaal niemand ontvangt op zijn spaarcentjes, 4%
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:52
    17 en nog wat miljoen is t volgens mij, al weet ik t inmiddels ook niet meer
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3119
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:18
    ik dacht dat hij vrijgesproken was
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws