Vitesse verpest debuut Hiddink en geeft Chinese talenten pak slaag in Arnhem

    Vitesse verpest debuut Hiddink en geeft Chinese talenten pak slaag in Arnhem

    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:48

    Vitesse heeft het debuut van Guus Hiddink als coach van China O21 verpest. De Arnhemmers stuurden Hiddink huiswaarts met een 5-1 nederlaag op zak.

    Vitesse, voor rust spelend met het basiselftal, won zonder enige moeite van het team van Hiddink, zag de GelderlanderHet werd in Arnhem 5-1 tegen het beloftenteam. Voor rust leidde Vitesse al met 3-0 door goals van Vyacheslav Karavaev, Thomas Buitink en Bryan Linssen.

    Vitesse trad aan met onder meer Maikel van der Werff, Thulani Serero, Navarone Foor, Alexander Büttner, Roy Beerens, Thomas Bruns en Max Clark in de gelederen. Remko Pasveer keepte de gehele wedstrijd. 

    Na rust was het de beurt aan Jong Vitesse, plus Pasveer en Clark. Jong China kwam goed uit de kleedkamer en maakte al snel de 3-1. Daarna was het overwicht weer voor Vitesse, dat nog scoorde via Mats Grotenberg en Richie Musaba. 

    Voor Hiddink valt er al met al nog veel werk te verzetten. De 71-jarige Nederlander wil zich met zijn team plaatsen voor de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. 

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    Echt? +3707
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:53
    Zelfs tegen het nationale team van China wint een gemiddelde eredivisie club. Niet heel verrassend dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:53
    Er komt een goede lichting aan, vooral jong en o17 zijn sterk.
    Vind ik leuk
    3Bier +9778
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:00
    Dat kan ook haast niet anders met zoveel inwoners.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:24
    Heb het over Vitesse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:01
    Wat zit er in 017 die potentie hebben voor Vitesse 1?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:54
    Zijn echt oefenwedstrijden waar je iets aan hebt.. voor beide teams niet hebt er vrij weinig aan en je weet nog niet waar je staat..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:55
    Beetje reclame maken in China, kan Vitesse weleens wat opleveren.
    Vind ik leuk
    3Bier +9778
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:02
    Gemiste kans voor Ado
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89746
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:02
    Die gaan volgend jaar in de zomer naar China. Komen daar uit op een toernooi.
    Vind ik leuk
    3Bier +9778
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:23
    Doen ze goed.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1913
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:02
    £ekker een beetje acteren op die bank en doen al$of het je boeit. Je moet het maar will€n als 71-jarige.

    Heb zo alleen maar meer respect voor Dickie Dick.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:40
    Hij heeft beloofd te stoppen als hij seniel word. Als je hem zo ziet zitten ben ik bang dat hij te laat is.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1913
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:41
    Dat is dus als hij zijn pincode vergeet. Geen gezicht dit inderdaad...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:20
    Nog veel werk Guus pas op , je kan zo weer naar huus .
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:36
    Van achterhoekse Guu$ winnen is altijd leuk.
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:36
    Waarom speelde Matavz niet?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
    Schijnt niet lekker te voetballen met een gipsen been.
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:41
    Niet?


    Hoop dat hij snel geneest
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7766
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:43
    Dat zeggen ze. Maar ja, 10 jaar geleden hadden ze je ook opgesloten als je op roze schoenen zou gaan voetballen.
    Dus wie weet komend weekend met roze loopgips nog een paar minuutjes meepakken.
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:50
    Paars vind ik leuker
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +305
    dinsdag 16 oktober 2018 om 17:01
    wat is de houdbaarheidsdatum nu van Hiddink??
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:02
    Die is al 8 jaar verstreken
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:25
    Eerste helft met basiself, maar wel met Bruns, Buitink, Pasveer en Clark! Dat zijn er al 4 van de 11 die nooit in de basis staan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:42
    Denken jullie nou echt dat hij vertrok omdat hij zijn maatje miste.
    Geld dat is de enigste hij zal best wel tijdens de interview gezegd hebben.
    Dat hij een maatje miste.
    Zal VP niet zijn om de zaak opteblazen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 04:50
    Verkeerde topic...😉
    Vind ik leuk