'We zouden Messi kunnen halen, maar ook hij zou moeite hebben in dit team'

    'We zouden Messi kunnen halen, maar ook hij zou moeite hebben in dit team'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:07

    Paul Scholes vindt Alexis Sanchez niet bij Manchester United passen. De Chileen heeft sinds zijn entree moeite om zijn draai te vinden op Old Trafford.

    "Ik weet dat hij kwaliteit heeft en een goede speler is, maar ik heb hem nooit gezien als een United-speler", zegt Scholes tegen ESPN. "Ik vond hem een beetje egoistisch, iemand die voor zichzelf speelde. Ik vond niet dat hij de speler was die we nodig hadden, zeker niet voor zoveel geld. Hoe moeten we van hem af als hij zoveel verdient? Dat United hem haalde voelde alsof ze niet wilden dat Manchester City hem zou contracteren."

    Scholes ziet dat het momenteel los zand is bij United. José Mourinho lijkt de boel niet meer aan de praat te kunnen krijgen. "Het voelt alsof iedere speler die in de ploeg komt moeite heeft. We hadden Lionel Messi kunnen halen, maar ook hij zou moeite hebben in dit team", aldus de oud-speler van United.

    Plaats een reactie

    Farmer +12472
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:11
    Ze moeten die kwast van een Mourinho gewoon zijn congé geven, en een fatsoenlijke coach aanstellen die een team maakt aan de hand van de kwaliteiten van de spelers.

    Mourinho heeft een zogenaamde visie, en de club moet dan maar - ieder jaar - voor zovele-honderden-miljoenen aan spelers aantrekken om aan die visie te voldoen. En als die aangetrokken speler, achteraf dan toch niet helemaal perfect in Mourinho's plaatje blijkt te passen, naja, verkoop dan maar weer...

    Wat voegt Mourinho eigenlijk toe als coach? United is gewoon een handelshuis, dat de laatste jaren, toch zware financiële verliezen heeft geleden op dat gebied?

    Als neutrale voetbalsupporter, vind ik dit eigenlijk mooi om te zien; Het grote geld dat gewoon KEI-HARD, en IJSKOUD op de bék gaat!

    T is wel jammer van United momenteel, maar wellicht is dit een dure les voor ze geweest nu, 'Back to the drawing board again'.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:13
    Man. United mist een type Paul Scholes. 😁

    Zo een excellentie op het middenveld welteverstaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    Farmer +12472
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:20
    Ze missen een bestuurlijk leider die Mourinho kan, en dúrft te zeggen waar het op staat.
    Die kwast heeft de afgelopen jaren, hónderden miljoenen(bijna een miljard pond?) over de balk gesmeten aan knetterdure spelers(salarissen), en wát presteert hij er mee?

    Precies: NIKS! schandelijk rendement. Zijn beste prestatie was de 2-0 tegen Ajax in die EL-finale.
    (Nog zoiets schunnigs eigenlijk toch? Gefaald in de CL, dus mogen ze met hun '700-mil aan geprofileerde marktwaarde' de EL nog wat uitmelken, ipv een club die daar het hele toernooi voor gestreden heeft.)

    Het valt nergens mee te vergelijken, en, al je t mij vraagt, is het puur de schande dat Mourinho een abominabel-hoge afkoopsom zou meekrijgen, als ze hem (terecht) zouden wegtrappen. Dat is de enige stok achter de deur nu.
    Maar hem nog een seizoen laten zitten, of in de winter, weer een speler de mist in helpen, kost ze nog veel meer.

    Ze missen iemand die ze wakkerschud uit Mourinho's slaapliedje-tactiek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:29
    Toevallig begonnen ze het seizoen dat ze hem wonnen wel in september in de groepsfase van de Europea League, dat kwam omdat Van Gaal het seizoen ervoor vijfde was geworden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:14
    Zolang Mourinho daar zit zal er niets veranderen en wordt het spel met de week slechter.
    Vind ik leuk
    barry m +352
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:15
    maak paul scholes of rayn giggs daar coach.
    Die 2 weten beter hoe het bij united moet dan mourinho.
    Vind ik leuk
    Pazienza +149
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:18
    Als je zoveel voor Sanchez betaald waarom niet 10 mil om mourinho af te kopen. United moet gewoon vol voor Zidane gaan. United speelt echt schijtbakken voetbal. met zo een team zo kut spelen dan ben je behoorlijk slecht. Op football manager gaat het mij nog beter af.
    Vind ik leuk
    Marco S +4830
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:22
    Paultje.. je kunt je puntje ook wel maken zonder poeppraatjes.. Messi, Cruijff, van Basten, Zidane dat soort gasten kunnen en konden echt overal meekomen..
    Vind ik leuk
    Balls +184
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:34
    Als ze Louis hadden laten zitten had het nu gedraaid... heeft ie overal gedaan, alleen Utd had geen geduld.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2725
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:38
    En zelfs als het niet had gedraaid, had er een basis neergelegd geweest waar een andere coach mee verder kon.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws