Kraay jr.: 'Ik denk dat Koeman hem binnenboord wil houden. Het is best een risico'

Kraay jr.: 'Ik denk dat Koeman hem binnenboord wil houden. Het is best een risico'

Gepubliceerd: dinsdag 16 oktober 2018 om 21:09di 16-10-2018 om 21:09

Hans Kraay jr. is overtuigd: bondscoach Ronald Koeman heeft er tegen België bewust voor gekozen om Kevin Strootman in de basiself te zetten. Koeman wil niet het risico lopen dat de 28-jarige middenvelder een punt zet achter zijn interlandcarrière, denkt Kraay jr..

Strootman speelt bij Olympique Marseille bijna alles, maar is bij Oranje basisspeler. "Hij speelt daar gewoon alles. Ik had veel liever Rosario gezien, maar ik denk dat hij hem binnenboord wil houden", zegt Kraay jr. bij FOX Sports.

"Je kunt je afvragen: is dat pappen en nathouden? Nee. Het is pappen en nathouden als je erover denkt om afscheid van hem te nemen of hoopt dat hij dat zelf doet. Blijkbaar wil hij hem erbij houden. Tegen Peru speelde hij nul minuten, tegen Frankrijk nul en Duitsland ook."

"Dan neem je een risico met een jongen die best wat ervaring heeft. Hij speelt absoluut slecht in het Nederlands elftal. Niet goed is te mild. Hij speelt slecht. Dus hij wil hem binnenboord houden."

Plaats een reactie

Dezeun +5563
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:14
Als oranje draait komt het met strootman ook wel goef
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:15
Niet nodig hoor. 'We' kunnen het best zonder Strootman. De laatste jaren speelde hij waardeloos in Oranje.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14301
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:22
Nou wat een onmisbare speler is dat toch.....
Na die blessure heeft hij geen 1 fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld bij Oranje. Wijnaldum speelde ook heel lang niet goed bij Oranje, maar die gaat nu langzaam wel wat beter spelen, alleen die Strootman blijft knudde.
In het verleden vond ik hem juist 1 van de betere op het middenveld, maar tegenwoordig is het helemaal niks meer.
Vind ik leuk
Fce9091 +2780
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:25
Strootman speelt bij Olympique Marseille bijna alles, maar is bij Oranje basisspeler.

Dan is er niks aan de hand he VP
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:35
Scherp. Ik zag het ook👍
Vind ik leuk
Wouta80 +927
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:28
Waarom? Was als jonge gozer goed, bij Sparta en ook bij PSV. Paar zware blessures en nooit meer de oude geworden. Zat goede alternatieven..
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:29
Mag gaan .
Vind ik leuk
ABAB +144
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:30
Stroot is over and done
Vind ik leuk
markpark +1008
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:32
"Strootman speelt bij Olympique Marseille bijna alles, maar is bij Oranje basisspeler."

Jep, kwaliteit hoor, vp.
Vind ik leuk
Enkidoe +308
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:32
...Strootman speelt bij Olympique Marseille bijna alles, maar is bij Oranje basisspeler...
Dus VP, welk punt willen jullie nu maken?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 00:17
foutief knippen en plakken , je weet toch
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:44
Cillissen liep zijn hond even uit te laten bij dat doelpunt.
Tjonge wat is dat een vlindervanger bij hoge ballen zeg, zat echt goed mis.
Vind ik leuk
Bizzy +22374
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:07
Net als Blind en Promes nooit meer oproepen die gasten. Ze houden de ontwikkeling van betere spelers tegen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 23:07]
Vind ik leuk
Aliassmits +277
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:22
Strootman heeft de draaicirkel van een tientonner. Helaas nooit meer de oude geworden na blessures
Vind ik leuk
Smithsonian +37559
woensdag 17 oktober 2018 om 07:13
Die kun je toch echt wel missen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws