Tagliafico en Argentinië verliezen prestigetopper van Brazilië in blessuretijd

Tagliafico en Argentinië verliezen prestigetopper van Brazilië in blessuretijd

Gepubliceerd: dinsdag 16 oktober 2018 om 22:20di 16-10-2018 om 22:20

Brazilië heeft de topper tegen Argentinë in de blessuretijd naar zich toe getrokken. De wedstrijd leek op 0-0 uit te draaien, maar na 93 minuten stond er een 1-0 eindstand op het scorebord.

Er stond niets op het spel in het het King Abdullah Sports City stadion in Saudi-Arabië, waar 60.000 toeschouwers een gezapige wedstrijd voorgeschoteld kregen. In de eerste helft werden nauwelijks kansen gecreërd. Bij Brazilië speelde Neymar de hele wedstrijd mee. Argentinië deed het zonder Lionel Messi. Nicolas Tagliafico was wel van de partij.

Ook in de tweede helft was de wedstrijd niet om over naar huis te schrijven. Het duel leek in een bloedeloze 0-0 te eindigen, tot de Brazilianen in de allerlaatste minuut van de wedstrijd toesloegen. Neymar versierde een corner, die hij zelf nam. Daaruit wist Miranda zich tot matchwinner te kronen. 

Tagliafico was er toen niet meer bij. De Ajacied werd door de Argentijnse bondscoach na 82 minuten naar de kant gehaald.

Plaats een reactie

Counterattack +11754
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:23
Neymar is natuurlijk van andere orde dan Tagliafigo
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:24
Inderdaad, Neymar kan nooit tippen aan het niveau van Tagliafico 😜
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:26
Sorry fico ipv Figo.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17160
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:25
Klopt Nico huilt wat minder.
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:27
Luis Figo was een baas
Vind ik leuk
Gilze +1112
woensdag 17 oktober 2018 om 02:14
Klopt
Neymar valt en jankt dan als een baby die ze zn tut kwijt is
Vind ik leuk
power +7685
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:24
93 m gescoord, dat betekent niet of ze zo goed zijn.
Vind ik leuk
Verratti +2298
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:48
Was een gewone oefenwedstrijd. Veel grote namen, maar niet een goede partij. Wel strijd. Hadden veel meer kaarten kunnen vallen. Leuk dat Argentinië startte met Dybala, Icardi en Il Celco. Brazilië viel tegen. Neymar was redelijk en uit een corner van hem scoorde Brazilië. Tussentijds even naar Nederland en Frankrijk gekeken, maar dat ging een stuk trager.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 22:57
Tagliafico, beste linksback voor Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:04
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:08
Ik bedoel dat Ajax erg in de handjes mag knijpen met deze man. Een voetballer die tijdje geleden ook nog eens aanvoerder van Argentinië was. Dat Tagliafico niet eerder is opgemerkt door Ajax of door de andere grotere clubs is wel opmerkelijk. Tagliafico is een alleskunner. Echt niet normaal hoe goed hij is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:09
Ok, begrijp ik. Maar ik vond Maxwell destijds een klasse beter. Jij niet?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:15
Nee, ik niet. Maxwell kon redelijk verdedigen en extreem goed aanvallen. Tagliafico kan bikkerhard verdedigen, primair is verdedigen hetgeen hij moet kunnen. Niet alleen het fysieke verdedigen. Ook het vooruit verdedigen, nog voor de bal bij hem is al naar de bal lopen en zich dan gelijk aanvallend zijn bijdrage leveren. De manier waarop vind ik héél indrukwekkend. Maxwell was vaak weliswaar een dartele voetballer, maar even zo vaak een dromer. Maxwell was in feite meer een middenvelder, maar lange tijd gevoetbald als back.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:21
Nou, okee.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:23
Hehe, voel ik een lichte niet-mee-eens-zijnde persoon?😊
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:25
Ik weeg inderdaad niet veel, maar ik ben het zelden helemaal met je oneens. Maxwell was verdedigend soms slordig. Maar dat was Frank de Boer ook.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:07
Argentinië heeft zijn hele spelsysteem afgestemd op Tagliafico, sinds hij bij Ajax speelt.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:24
En terecht!😉
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws