Ayoub geeft kwetsbaar interview: Ik weet ook niet waarom… Dat zit in me

    Ayoub geeft kwetsbaar interview: "Ik weet ook niet waarom… Dat zit in me"

    woensdag 17 oktober 2018 om 14:46

    Yassin Ayoub vindt het jammer dat mensen snel een mening over hem hebben - zelfs als ze hem persoonlijk niet kennen. De middenvelder van Feyenoord vertelt dat in een kwetsbaar interview met het clubblad van zijn werkgever. 

    In gesprek met Feyenoord Magazine gaat het onder meer over de relatie met zijn vader. "‘Ik lijk in een bepaald opzicht wel op hem. Mijn vader kan zijn emoties niet tonen en dat kan ik ook niet. Ik ben altijd blij. Als ik verdrietig ben, kan ik dat niet laten zien, zelfs niet aan mijn vrouw of kinderen. Dat heb ik echt van mijn vader", vertelt hij.

    "Ik lach álles weg. Ik weet ook niet waarom… Dat zit in me. Soms blijf ik daardoor met dingen zitten, maar ik zeg altijd: alles gaat voorbij en tijd heelt alle wonden. Eén van de dingen die mijn vader niet kan, maar ik wel, is zeggen dat ik van iemand houd. Dat heb ik dan weer van mijn moeder meegekregen."

    Buiten het veld probeert Ayoub 'goed te zijn voor de maatschappij'. "Ook buiten het veld geldt dat iedereen een mening over je heeft, nog voordat-ie je gesproken heeft. Wat een gek baardje, zullen veel mensen vast denken als ze mij voor het eerst zien. Gelijk heeft zo iemand dan een mening over je, op basis van vooroordelen."

    "Begrijp me goed: vooroordelen heb ik ook, maar persoonlijk veroordeel ik nooit voordat ik iemand gesproken heb en heb leren kennen."

    Plaats een reactie

    jepo10 +698
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:54
    Die laatste zin, als iedereen zo dacht dan was het een stuk beter gesteld met de maatschappij
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:59
    Ik denk dat het vooral met kennis te maken heeft. Hoe meer kennis iemand bezit hoe minder achtergesteld in de maatschappij en hoe minder vooroordelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:13
    Dus van naar school gaan word je slim? Goh, verrassend.

    Want de meesten gaan alleen maar langer naar school, om later meer te verdienen. En niet om slimmer te worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:28
    Uiteindelijk word je niet alleen rijker. Maar heb je ook minder vooroordelen. Dus minder vooroordelen, meer voordelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:34
    De wetenschap zijn een stelletje arrogante kwalbakken, die alles denken te weten.

    Stel ... je hebt een goed idee, en verdiend als wetenschapper 2 ton per jaar. Dan werken ze dat goede idee heus niet in een half uurtje uit.
    Nee, natuurlijk niet. Daar doen ze 15 jaar over. Dan verdienen ze veel meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:38
    Iedereen heeft vooroordelen, vooral mensen die zgn geleerd zijn.
    Want die denken dat je domme en slimme mensen hebt. Terwijl dat juist weer dom is om te denken.
    Vind ik leuk
    035 +5858
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:44
    Iedereen is slim..... de ene iets meer dan de ander. 😊
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:56
    Wat een gek baardje
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:46
    Als je er op let wel. Die irritatie legt aan jezelf, wist je dat?
    Vind ik leuk
    035 +5858
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:45
    Ligt. Rotterdammer zeker? Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:41
    Nee. Uit de IJmond.
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:15
    was een grapje :)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4114
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:56
    Jammer dat hij bij Feyenoord geen eerlijk kans krijgt en dat al die holmaatjes van Gio wel spelen ongeacht hoe slecht ze ook spelen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7574
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:01
    Onzin. Hij laat gewoon te weinig zien tijdens de training.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4114
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:03
    Het is algemeen bekend dat Gio aan vriendjespolitiek doet...
    Vind ik leuk
    Voebtal +7574
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:05
    Het is algemeen bekend dat Gio wilt winnen en dus de beste 11 opstelt.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:11
    oh ja? dan mag hij dat wel eens gaan doen want het ziet er niet uit. ayoub heeft al een paar keer goed gespeeld, maar elke keer laat hij toornstra en clasie toch starten. Gio heeft het goed gedaan hoor, maar nu faalt hij toch wel erg hard helaas. Tapia schijnt het met peru ook altijd goed te doen, maar hier komt het er niet uit. Ik ben geen fan meer van Gio als coach
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4644
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:28
    Het is algemeen bekend dat jij alles gelooft wat men zegt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1471
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:59
    Met zo'n coach krijg je geen kans.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:04
    Misschien hebben ze stiekem Vilhena er uitgewerkt, nu hij 10 dagen weg was. Wie weet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:06
    Beste Ayoub,
    Van wie heb je het voetbaltalent? Niet van je vader noch je moeder (denk ik)
    Welnu, dat heb je zelf ontwikkeld. Dus doe je best om je gevoelens te uiten. Niet zeggen; dat heb ik van mijn vader. Nee, dat had ik van mijn vader.
    Tijd heelt niet alle wonden. Soms blijft de tijd namelijk stilstaan.
    Succes met je carrière behalve tegen Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:17
    Erg warm Marie, bedankt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:51
    De tijd staat nooit stil, de mens staat wel eens stil bij de tijd.

    De mens ziet geen energie, geen stroom of wind bijv. De mens ziet ook geen tijd, toevallig hè?
    De mens kijkt met zijn pupillen, met een focus. Maar wat zie je dan in je ooghoeken? Vaak meer als je denkt.

    Tijd is oneindig, niet voor de mens, maar wel voor de persoon. Tijd is een spelletje van energie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    035 +5858
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:50
    Mooi gezegd Wim.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:10
    Hij lacht alles weg. Dus hij zou een goede opvolger van Rutte zijn.
    Vind ik leuk
    Martinnat +953
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:12
    Maar een vrouw geef je geen hand , hypocriet ventje
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:59
    Is dat zo??
    Vind ik leuk
    Martinnat +953
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:11
    Laat ik het zo zeggen , ik heb het niet met eigen ogen gezien , ik heb dat van een aantal mensen binnen de club , hij schijnt dat niet te doen uit geloofsovertuiging , nu moet iedereen zelf weten wat voor geloof die heeft , maar ik vindt dat gelijke behandeling man en vrouw ten allertijde zo moet zijn dat staat boven het in dit deel van de wereld geloof ik
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:50
    Ik ben het helemaal met je eens dat het zo moet in dit deel van de wereld, in elk deel van de wereld! Dat ouderwetse gedoe daar zijn we wel klaar mee maar.......... wat ik ook vindt is dat als je zo'n bewering onderschrijft je het zeker moet weten, niet van volgens mij of van hij zegt! dat vindt ik
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:12
    Zo mooi, zo kwetsbaar.
    Erg lief, dat komt zo maar in me op, erg lief.
    En zo teder en zacht.
    Misschien wel te zacht, een beetje een wijven interview.
    In een wijven magazine.
    Geen wonder dat die club niks meer presteert.
    'T is een praatclub.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4644
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:30
    Ach knulletje toch.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:01
    Jij bent stoer, een leer homo?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:34
    Ongelooflijk mooi gezegd man voor mij was je al een goede speler hoop dat je snel de kans krijg bij Feyenoord .
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:35
    Ayoub je bent een mooi mens,ik ben bang dat je alleen een kans krijgt als die kroten koker van een Gio op gedondert is
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:40
    Goede aankoop van Fey en kan samen met Vilhena een ijzersterk middenveld vormen. Alleen .... wanneer krijgt hij de kans ?
    Vind ik leuk
    Dharmpie +602
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:42
    Er zijn genoeg spelers zwaar uit vorm, men presteert werkelijk voor geen meter. Waarom geen veranderingen doorvoeren, als je strategie niet werkt, dan moet je iets anders verzinnen. Er lijkt werkelijk geen enkele fantasie bij Gio te zitten. Laat hij andere spelers een kans geven, daarmee kan hij mogelijk een verandering / verbetering te weeg brengen en zo’ “arrongante” Berghuis en de speler met zijn zien onder zijn armen ( Larsson) die kunnen dan even aan hunzelf gaan werken. Gio is momenteel een gat aan het graven maar hij weet nog niet hœ diep het gat moet gaan worden.
    Vind ik leuk
    Grappenman +155
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:43
    Deze geit is net een Mens!
    Vind ik leuk
    035 +5858
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:52
    En sommige "mensen" gedragen zich als een geit.
    Vind ik leuk
    Grappenman +155
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:01
    Eigenlijk is het een Faun!
    Vind ik leuk
    Enkidoe +288
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:07
    Persoon met foute waarden en normen (o.a. de ongelijkheid van man en vrouw) waar zijn "gek baardje" een symbool van is .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    stock3 +759
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:14
    Maar het is geen verwaande lul! Hij heeft altijd tijd om op de foto te gaan met kinderen en even te dollen. Je kan ook altijd even normaal een praatje maken met hem. Bij Utrecht was het gewoon een leuke gast. Misschien moet je over iemand oordelen als je hem kent en gewoon respecteren hoe iemand is. Een hand hoeft niet te betekenen dat je geen respect voor iemand heb. Als ik voor iedereen die mijn een hand geeft respect moet hebben kom ik vaak bedrogen uit!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:34
    Ayoub is een goede speler laat hem maar zijngang gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 05:06
    Goeie gozer die Ayoub en zeker een goede voetballer. Zou niet misstaan op het middenveld. Jammer dat hij geen kans krijgt van toptrainer Gio.
    Vind ik leuk
    Ropa +148
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:30
    Je lijkt me een hele aardige vent, maar dat is dan vooroordeel omdat ik je niet ken. Wat je baardje betreft Ayoub. Het maakt een karikatuur van je en dat is jammer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws