'Chelsea bereidt Operatie Hazard voor en legt eerste contacten'

    'Chelsea bereidt Operatie Hazard voor en legt eerste contacten'

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:09

    Chelsea zet alles op alles om Eden Hazard binnenboord te houden. De Londenaren willen op korte termijn onderhandelen over een nieuw contract en zijn bereid hem de bestbetaalde speler ooit te maken van de club.

    Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Over hoeveel Hazard zou moeten verdienen is nog niet gesproken. Wat Engelse media melden is dan ook puur speculatie. Het staat wel als een paal boven water dat Chelsea Hazard graag wil behouden en daar ver voor wil gaan. Onderhandeld wordt er dus nog niet, maar de eerste contacten zijn wel al gelegd.

    Hazard strijkt bij Chelsea al 230.000 euro per week op, maar dat salaris valt volledig in het water bij wat concurrent Manchester United betaalt. Ook Manchester City betaalt naar verluidt meer. 'Een looncategorie die Hazard ook mag ambiëren. Plezier is nog altijd zijn grootste drijfveer, maar hij kent zijn waarde. Bestbetaalde Belg in Engeland is momenteel Kevin De Bruyne. Hij strijkt gegarandeerd ruim 300.000 euro bruto per week op zonder bonussen', schrijft Het Laatste Nieuws.

    De Belgische flankspeler kan de teugels stevig in handen nemen als hij plaatsneemt aan de onderhandelingstafel. Zijn verbintenis loopt over twintig maanden af. Hazard heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij een liefde koestert voor Real Madrid. Volgens HLN 'snakt' hij naar een nieuwe uitdaging. 'Hoelang is hij nog bereid te wachten op Real?', vraagt de krant zich af.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18910
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:14
    Real gaat niet meer komen voor Hazard dus lekker een nog vetter contract tekenen bij Chelsea.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:17
    Bizar wat een bedragen zeg!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:17
    Belachelijk dat deze contracten bestaan! Slaat echt nergens meer op
    Vind ik leuk
    Echt? +3708
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:24
    Het is een Belg dus allicht kunnen ze een deel zwart betalen, dat scheelt weer.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:13
    Of gewoon nepgeld, zolang hij t in zijn thuisland uit geeft heeft niemand het door.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:26
    Hazardje gaat vertrekken hoor.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9637
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:27
    Ik snap dit niet van Chelsea. Want volgens Henk Spaan is het maar een misselijke speler. En zou je moeten kiezen voor Depay. En als Henk het zegt...
    Vind ik leuk
    Blindsy +12493
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:34
    Ik moest het 2x lezen maar Gekke Henkie bedoelde waarschijnlijk dat Hazard zich had laten wisselen omdat hij misselijk was. 😉
    Hij vond wel dat daardoor bewezen werd dat Memphis een vent was door 90min te strijden.
    Ik vermoed dan ook dat Hazard aan een cursus Spaans mag beginnen en Memphis kan verkassen naar Londen. Als men tenminste naar Gekke Henkie luistert. Zou ik wel doen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9637
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:02
    Ik ook. Sterker nog, waarom luisteren we niet allemaal naar Henk?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12493
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:30
    Chelsea kan beter zijn contract opwaarderen dan hem te verkopen. Een vervanger is er toch niet voor dat geld, en Hazard is eindelijk weer de oude.
    Aan de andere kant, als de liefde tussen Madrid en Hazard wederzijds is, zou ik als ik Hazard was, lekker opstappen. Madrid is de absolute hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9573
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:41
    Hij is ook zeer welkom in Madrid stel dat de Deal met Neymar niet Door gaat .
    Is Hazard gewoon zeker 1 van de beste oplossingen 💪
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1038
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:26
    Ik vind Hazard de laatste maanden veel beter dan Neymar. Ik zou liever Hazard in mijn team hebben dan Neymar.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:57
    Ze zijn helemaal de weg kwijt in Brexitland. Hoe lang duurt het nog dat een voetballer 1 miljoen euro per week gaat verdienen. Het grote geld maakt het voetbal langzaam kapot.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:03
    Hij wil naar Real, en als hij niet bijtekent in London dan pikt Real hem echt wel op eind volgend seizoen. Transfervrij zo'n speler in je selectie halen, daar zegt geen enkele club (die zijn salaris kan betalen) 'Nee' tegen.
    Vind ik leuk
    GoMax33 +154
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:47
    "Plezier is nog altijd zijn grootste drijfveer, maar hij kent zijn waarde."

    Riiiiiiiiiiiiight
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws